Haluaisin kunnallisvaltiutetuksi.Mikä puolue olisi sopiva?Olen ns.iloluontoinen enkä tarkka tavarastani.
Mikä puolue?
13
397
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sinun sen sijaan kannattaisi miettiä enemmän sitä, mikä sai sinut tekemään tuollaisen TYHMÄN ja LAPSELLISEN avauksen.
Osaatko vastata?- Anonyymi
Mitä tyhmää tuossa oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tyhmää tuossa oli?
Mieti sitä oikein tarkasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti sitä oikein tarkasti.
No kyllä tää ainakin yhtä tasokasta on kuin yks murhatutkinta näillä sivuilla :)
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17741992h
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olen vanhurskas uskovainen!
- Anonyymi
Sopivimpia sinulle on; - SDP / Vasemmisto(Kommunistit) tai MyrkynVihreät
- jos käytät tai varmman käytätkin Jauhoja, niin se lisää pisteitä noihin ! - Anonyymi
Suomen Keskusta.
- Anonyymi
Persut ja jos sielläkin on meno liian älyllistä, VKK, Kristallipuolue tai esim. IPU. Siellä ne muutkin "älyköt" ovat.
- Anonyymi
Demareisssa.on hyviä sinulle, sellaiset mustat viikset kutittaa mukavasti isovarpaiden välissä
- Anonyymi
Meille keskustaan.
Olet juuri toivomamme ystävä.
Seminaari reissut ovat antoisia.
Kysy heti, Lasse auttaa poliittisen urasi alussa.- Anonyymi
Niin mahtavat matkat öineen kepun puolue kokouksiin.
Kunnallishallinnossa seminaarit kiva lisä.
Pirauta ny Lasselle, pääset mukaan dileisiin
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1481987Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041691- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001180Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761162- 661104
- 221017
- 48987
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73926Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23907