Haluaisin kunnallisvaltiutetuksi.Mikä puolue olisi sopiva?Olen ns.iloluontoinen enkä tarkka tavarastani.
Mikä puolue?
13
266
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sinun sen sijaan kannattaisi miettiä enemmän sitä, mikä sai sinut tekemään tuollaisen TYHMÄN ja LAPSELLISEN avauksen.
Osaatko vastata?- Anonyymi
Mitä tyhmää tuossa oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tyhmää tuossa oli?
Mieti sitä oikein tarkasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti sitä oikein tarkasti.
No kyllä tää ainakin yhtä tasokasta on kuin yks murhatutkinta näillä sivuilla :)
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17741992h
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olen vanhurskas uskovainen!
- Anonyymi
Sopivimpia sinulle on; - SDP / Vasemmisto(Kommunistit) tai MyrkynVihreät
- jos käytät tai varmman käytätkin Jauhoja, niin se lisää pisteitä noihin ! - Anonyymi
Suomen Keskusta.
- Anonyymi
Persut ja jos sielläkin on meno liian älyllistä, VKK, Kristallipuolue tai esim. IPU. Siellä ne muutkin "älyköt" ovat.
- Anonyymi
Demareisssa.on hyviä sinulle, sellaiset mustat viikset kutittaa mukavasti isovarpaiden välissä
- Anonyymi
Meille keskustaan.
Olet juuri toivomamme ystävä.
Seminaari reissut ovat antoisia.
Kysy heti, Lasse auttaa poliittisen urasi alussa.- Anonyymi
Niin mahtavat matkat öineen kepun puolue kokouksiin.
Kunnallishallinnossa seminaarit kiva lisä.
Pirauta ny Lasselle, pääset mukaan dileisiin
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065