Lampaiden omistaja, nainen. Etsintäkuulutus.

Anonyymi-ap

Kulkee kik: oda falls nimellä ja s24treffit sivuilla kulki oda98.
Melko kusipää muija, huudatti ja vedätti ihan täyttä höökää ja oli niin asialla kertoen kuinka on eronnut ja renkiä itelleen etti. Tänä aamuna ilmottikin että keskustelu oli mukavaa mutta meni liian pitkälle koska SEURUSTELEE edelleen.
Joten jos tiedätte jonkun lampuriparin niin voi ja kannattaa ainakin perheen miehelle vähän vinkata. Eilen oli lenkillä ystävänsä kanssa illalla ja baarissa kävivät. Torstaina tuli monen ajotunnin takaa reissusta kotiansa. Siinä vähän speksejä.
Helvetin petturi.

3

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on lampaita ja paimenkoiria niin ne pitää huolta fysiikasta.
      Mistä elukoista sä tykkäät?"Täältä Tuusulan suunnilta oon. Juu päöosin terapeuttisia mut onhan niillä välillä jekkunsa ja sitovatkin 😊 Mitä sä teet aikaskuluksi?"Renki on aina tarpeen 😅 Tykkään sun tyylistä kyllä kirjotella ☺️ Tänne sitä tuli nyt ainakin hetkeksi jumahdettua. Länsirannikolta lähtöisin. Musta kans mukava tutustua uusiin ihmisiin ylipäänsä, mutta oishan se jonkunsortin oma kainaloinen jollain aikataululla etsinnässä. Pari vuotta sinkkuillu melkein parinkymmenen avioliittovuoden jälkeen. "

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍒 ­­N­y­­m­f­­o­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17742580j

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Sori… En oo kuvan tyyppi, pöllin tutulta 🙈 Toisekseen en oo vapaa. Sun kanssa oli niin kiva viestitellä että hämärtyi hyvän maun raja. Hyvää jatkoa. Anteeksi

Ja edelleen, käytti profiilissaan sekä minulle lähetti omana kuvanaan väittäen kuvaa jonka oli kaveristansa ottanut: pitkä, tummat hiukset, rintava, ruskea nahkahame, ruskeat nahkasaappaat, lattialla kaksi ajokoiran näköistä pitkäkuonoista koiraa, ruskea ja musta. Taustalla takka jonka päällä lasiesine joka on musta koira ja kaksi ruskeaa kippoa. Pariovet huoneeseen, toinen ovi auki, ovessa kahdeksan lasiruutua, huoneessa vierassänky, musta metalliputkinen.
      Josko nyt löytyis kuvan henkilö? Takan vierustalla valkoinen pinnatuoli. Lattialla ruskea raidallinen matto.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      151
      8244
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      428
      7313
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      70
      3769
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      148
      3452
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2924
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      50
      2463
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1976
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1823
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      35
      1639
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1490
    Aihe