Olin appiukon kanssa saunassa ja se pyysi yhtäkkiä runkkaamaan itseään! En tiennyt mitä sanoa tai tehdä! Lähdin suihkuun ja pois saunasta. En ole uskaltanut kertoa vaimolle...
Huomenna pitäisi taas lähteä anoppilaan. Mitä teen? HELP!
appiukko pyysi runkkaamaan
7
7969
Vastaukset
- HeTero
no perkele, sano appiukolle siinä kun ootte kaikki pöydässä että nyt mä voin runkata sua jos talon naiset ei paa pahakseen.
- Myös vävy
Kyllähän vävypojan pitää appiukkoo autella noiden seksipaineiden purkuhommistta. Mäkin touhuilen oman appiukon kanssa kaikkia kivoja kullileikkejä ja meillä on tosi hyvät ja lämpimät välit. Joten mitä siinä kursailen, kyllä sääkin siitä varmaankin tykkäät ja varmaan se appiukkos ottaa sulta suuhun ja antaa pepaakin nussittavaksesi. Kyllähän se niin on, että mies tietää mistä mies pitää, seksissäkin.
- SYNTI
ota siltä suihin.. tuntuu sille makosalta.
- appi
mitä sää pepe kulta meet muille näistä puhuun..oltais vaan ihan meirän kesken..me miähet vaan..kyllähän määki sitte sulle nannaa tekisin..että tervetulloo vaan taas..mennähän saunomahan..miesten kesken vaan...
- Pepe
Kiitos teille Appi ja muut vastaajat, ootte saanut mun miettiin juttua uudelta kantilta. Oon nyt tullu siihen tulokseen että on ihan ok runkata ja muutenkin pitää hyvänä appiukkoo ja antaa senkin pitää mua hyvänä. Ens lauantaina mennään taas niitten mökille ja silloin taas saunotaan miesten kesken. Päätin sanoo sille ihan suoraan, että haluun runkata ja imee sen kullia ja että sekin saa tehdä mulle mitä haluaa.
- Anonyymi
Semmonen vauva sieltä kun appiukon kulli kiinnosta
- Anonyymi
ota kunnolla suihin kyllä helpottaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen665429Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2284247Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552984Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk292672Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina922567Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3311969Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään51862Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik551622Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.121547Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21516