Hieno pitkä video. Brandonilta on näköjään paljon videoita; minulle hän on uusi tuttavuus. Katsoin äsken tämän ja olen otettu: https://www.youtube.com/watch?v=QTN9I0AKHwI Chuck Misslerkin esitteli näitä asdioita, mutta Peterson on koonnut vielä enemmän faktoja laajaan kirjaan, jonka voi ladata ilmaiseksi tai haluamaansa maksua vastaan hänen sivuiltaan sealedbytheking.com
King James Raamattu on pilkulleen täydellinen. Se on nyt todistettu. Ilman tietokoneita nämä asiat olisi ollut lähes mahdotonta edes huomata. Niiden punominen Raamatun tekstiin ei olisi ihmiseltä onnbistunut, ei edes tietokoneiden avulla. Ja VT ja UT kirjoitettiin hepreaksi ja kreikaksi, satoja vuosia välillä, ja sitten ne käännettiin englanniksi 1600-luvulla, ja se on se täydellinen versio.
Jumala on totuus. Totuus tekee vapaaksi. Nyt lopunaikana monet haluavat vapautua totuudesta. Mitä sinä haluat?
Näin Raamattu (KJB) todistetaan matemaattisesti - Brandon Petersen
6
62
Vastaukset
King James Onlyism on varmasti eräs hulluimpia kristinuskon muotoja.
- Anonyymi
Et sitten uskalla edes tutustua KJB:iin sisällytettyihin ihmeisiin. Ihminen ei niitä siihen olisi voinut saada ympättyä edes nykyisillä supertietokoneilla. Ja Raamattua ei kirjoitettu tietokoneilla, vaan käsin, kahdella eri kielellä, välissä tuhat vuotta. Vasta niiden käännös englanniksi 1600-luvulla toi nämä ihmeet. Pelottaako ottaa selvää? Pelkäät joutuvasi myöntämään olleesi väärässä. Minua pelottaisi enemmän se, että olisin väärässä ja joutuision helvettiin, jossa sen myöntäminen ei enää minua auttaisi.
Niille, jotka eivät viitsi ottaa selvää, lyhyesti: Raamattu (KJB) on kirjoitettu niin, että se on lukemattomilla tavoilla jaollinen seitsemällä. Monien sanojen lukumäärä koko Raamatussa, kussakin kirjassa, evankeliumissa, kirjassa. Tuo video on mykistyttävä. Petersenillä on myös oma kanavansa, mutta tämä oli ensimmäinen kerta, kun kuulin hänestä. Robert Breaker on paras Raamatun opettaja, jota olen kuunellut usean vuoden ajan - saattaapa olla noin seitsemän vuotta. Anonyymi kirjoitti:
Et sitten uskalla edes tutustua KJB:iin sisällytettyihin ihmeisiin. Ihminen ei niitä siihen olisi voinut saada ympättyä edes nykyisillä supertietokoneilla. Ja Raamattua ei kirjoitettu tietokoneilla, vaan käsin, kahdella eri kielellä, välissä tuhat vuotta. Vasta niiden käännös englanniksi 1600-luvulla toi nämä ihmeet. Pelottaako ottaa selvää? Pelkäät joutuvasi myöntämään olleesi väärässä. Minua pelottaisi enemmän se, että olisin väärässä ja joutuision helvettiin, jossa sen myöntäminen ei enää minua auttaisi.
Niille, jotka eivät viitsi ottaa selvää, lyhyesti: Raamattu (KJB) on kirjoitettu niin, että se on lukemattomilla tavoilla jaollinen seitsemällä. Monien sanojen lukumäärä koko Raamatussa, kussakin kirjassa, evankeliumissa, kirjassa. Tuo video on mykistyttävä. Petersenillä on myös oma kanavansa, mutta tämä oli ensimmäinen kerta, kun kuulin hänestä. Robert Breaker on paras Raamatun opettaja, jota olen kuunellut usean vuoden ajan - saattaapa olla noin seitsemän vuotta.En todellakaan jaksa katsoa King James Onlyism -hörhöjen hölynpölyvideoita saati lukea heidän humpuukikirjojaan. Ainoa asia, joka on absurdimpi kuin King James Onlyism, on se, että tätä Amerikan roskaa esiintyy näemmä Suomessakin. Aivan käsittämätöntä. Mutta eipä kai hulluudella ole ylärajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niille, jotka eivät viitsi ottaa selvää, lyhyesti: Raamattu (KJB) on kirjoitettu niin, että se on lukemattomilla tavoilla jaollinen seitsemällä. Monien sanojen lukumäärä koko Raamatussa, kussakin kirjassa, evankeliumissa, kirjassa. Tuo video on mykistyttävä. Petersenillä on myös oma kanavansa, mutta tämä oli ensimmäinen kerta, kun kuulin hänestä. Robert Breaker on paras Raamatun opettaja, jota olen kuunellut usean vuoden ajan - saattaapa olla noin seitsemän vuotta.Harry Potter on lukemattomilla tavoilla jaollinen kahdeksalla. Suomi-Ruotsi sanakirja viidellä.
-a-teisti-
- Anonyymi
13022023
herrens_tiggare
Vapaa kuvaus
Bara en sten i havet.
Harrastan runoutta, matematiikkaa ja tupakointia.
Ihmisenä olen viimeisen päälle vittumainen paskiainen. - Anonyymi
Raamattu on tosiaan ajettu supertietokoneella läpi, että olisiko siinä jotakin matemaattista yhtälöä tai muilta kuin uskovaisilla "salattua" koodia.
Ei ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075658Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453723Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4552601Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2641641- 871376
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito141322Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321313- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511206