Näin Raamattu (KJB) todistetaan matemaattisesti - Brandon Petersen

Anonyymi-ap

Hieno pitkä video. Brandonilta on näköjään paljon videoita; minulle hän on uusi tuttavuus. Katsoin äsken tämän ja olen otettu: https://www.youtube.com/watch?v=QTN9I0AKHwI Chuck Misslerkin esitteli näitä asdioita, mutta Peterson on koonnut vielä enemmän faktoja laajaan kirjaan, jonka voi ladata ilmaiseksi tai haluamaansa maksua vastaan hänen sivuiltaan sealedbytheking.com

King James Raamattu on pilkulleen täydellinen. Se on nyt todistettu. Ilman tietokoneita nämä asiat olisi ollut lähes mahdotonta edes huomata. Niiden punominen Raamatun tekstiin ei olisi ihmiseltä onnbistunut, ei edes tietokoneiden avulla. Ja VT ja UT kirjoitettiin hepreaksi ja kreikaksi, satoja vuosia välillä, ja sitten ne käännettiin englanniksi 1600-luvulla, ja se on se täydellinen versio.

Jumala on totuus. Totuus tekee vapaaksi. Nyt lopunaikana monet haluavat vapautua totuudesta. Mitä sinä haluat?

6

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • King James Onlyism on varmasti eräs hulluimpia kristinuskon muotoja.

• Anonyymi

Et sitten uskalla edes tutustua KJB:iin sisällytettyihin ihmeisiin. Ihminen ei niitä siihen olisi voinut saada ympättyä edes nykyisillä supertietokoneilla. Ja Raamattua ei kirjoitettu tietokoneilla, vaan käsin, kahdella eri kielellä, välissä tuhat vuotta. Vasta niiden käännös englanniksi 1600-luvulla toi nämä ihmeet. Pelottaako ottaa selvää? Pelkäät joutuvasi myöntämään olleesi väärässä. Minua pelottaisi enemmän se, että olisin väärässä ja joutuision helvettiin, jossa sen myöntäminen ei enää minua auttaisi.

Niille, jotka eivät viitsi ottaa selvää, lyhyesti: Raamattu (KJB) on kirjoitettu niin, että se on lukemattomilla tavoilla jaollinen seitsemällä. Monien sanojen lukumäärä koko Raamatussa, kussakin kirjassa, evankeliumissa, kirjassa. Tuo video on mykistyttävä. Petersenillä on myös oma kanavansa, mutta tämä oli ensimmäinen kerta, kun kuulin hänestä. Robert Breaker on paras Raamatun opettaja, jota olen kuunellut usean vuoden ajan - saattaapa olla noin seitsemän vuotta.

• Anonyymi kirjoitti:

Et sitten uskalla edes tutustua KJB:iin sisällytettyihin ihmeisiin. Ihminen ei niitä siihen olisi voinut saada ympättyä edes nykyisillä supertietokoneilla. Ja Raamattua ei kirjoitettu tietokoneilla, vaan käsin, kahdella eri kielellä, välissä tuhat vuotta. Vasta niiden käännös englanniksi 1600-luvulla toi nämä ihmeet. Pelottaako ottaa selvää? Pelkäät joutuvasi myöntämään olleesi väärässä. Minua pelottaisi enemmän se, että olisin väärässä ja joutuision helvettiin, jossa sen myöntäminen ei enää minua auttaisi.

Niille, jotka eivät viitsi ottaa selvää, lyhyesti: Raamattu (KJB) on kirjoitettu niin, että se on lukemattomilla tavoilla jaollinen seitsemällä. Monien sanojen lukumäärä koko Raamatussa, kussakin kirjassa, evankeliumissa, kirjassa. Tuo video on mykistyttävä. Petersenillä on myös oma kanavansa, mutta tämä oli ensimmäinen kerta, kun kuulin hänestä. Robert Breaker on paras Raamatun opettaja, jota olen kuunellut usean vuoden ajan - saattaapa olla noin seitsemän vuotta.

En todellakaan jaksa katsoa King James Onlyism -hörhöjen hölynpölyvideoita saati lukea heidän humpuukikirjojaan. Ainoa asia, joka on absurdimpi kuin King James Onlyism, on se, että tätä Amerikan roskaa esiintyy näemmä Suomessakin. Aivan käsittämätöntä. Mutta eipä kai hulluudella ole ylärajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harry Potter on lukemattomilla tavoilla jaollinen kahdeksalla. Suomi-Ruotsi sanakirja viidellä.

-a-teisti-

• Anonyymi

13022023
      herrens_tiggare

Vapaa kuvaus

Bara en sten i havet.

Harrastan runoutta, matematiikkaa ja tupakointia.

Ihmisenä olen viimeisen päälle vittumainen paskiainen.

• Anonyymi

Raamattu on tosiaan ajettu supertietokoneella läpi, että olisiko siinä jotakin matemaattista yhtälöä tai muilta kuin uskovaisilla "salattua" koodia.
      Ei ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      107
      5658
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3723
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3255
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      455
      2601
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      264
      1641
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1376
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      14
      1322
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1313
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      151
      1206
    Aihe