Kansanedustajia puolet pois.

Anonyymi-ap

Jospa aloitettaisiinkin se kulujen leikkaaminen sieltä kalleimmasta päästä, eikä työttömistä ja sairaista.
Tarvitaanko Suomessa tuollaista määrää kansanedustajia istumassa joutenpäiten siellä salissa ja näpyttelemässä puhelimiaan, kuuntelematta edes yhtään pöntössä puhujaa. Kuten on televisiossa nähty.
Jos edustajamäärä puolitettaisiin, saisi silläkin rahalla palkattua aikas monta sairaanhoitajaa oikeisiin töihin. Ja varmasti hommat hoituisi siellä yhtä hyvin, kuin nytkin.
Miettikääpäs korkeita palkkoja, ilmaisia lentoja, ilmaisia taksimatkoja, puhelimia, niiden kuluja, tabletteja ym. ja päälle tulee vielä isot kulukorvaukset verottomana.
Säästö olisi varmasti luokkaa suuren suuri, mutta kuten tiedetään totuus, eihän korppi toisen korpin silmää noki... Kyllä ottaa pattiin tämä Suomen touhu.
Voi olla ministerien viroissakin tarkasteltavaa, kun on jos jonkinlaista asunto ym. ministeriä, millä ei mitään virkaa Suomalaisessa yhteiskunnassa.

4

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jo useiden vuosien ajan on esitetty että kansanedustajia ei tarvitse olla 200, vaan puolet siitä riittäisi hyvin!! Hyvä peruste on jo sekin, ettei yksittäinen kansanedustaja voi päättää itse mistään asiasta, eli vaikuttaa, vaan hänen täytyy totella kaikessa mitä puolueenjohto käskee! Muuten tulee sanktioita! Miksi heitä siis pitäisi olla noin paljon verorahoja kuluttamassa?!

• Anonyymi

Onko kukaan laskenut, mitä yksi kansanedustaja Suomelle vuodessa maksaa?? Kaikki kulut oikeasti. MOT:lle olis jutun aihe. Jotkut siellä vaan istuu suu supussa koko kauden. Ei mitään virkaa tai hyötyä Suomelle. Pistää niin vihaks, kun sitten ollaan köyhiltä heti leikkaamassa nekin vähäiset tulot.!!

• Anonyymi

Eduskunta on kallis paikka esim pikkujouluihin meni 360000 verorahoja. Hyvä on ryypätä kun ei tartte itse maksaa. Taksiajelut matkakorvaukset viinanostot lista on loputon josta pitää säästää mutta ei varmaan tule mitään säästöjä. Pääministeri ryyppää niin viinajuhlat on sallittuja eikös marin ole eronnut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4233
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2935
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2838
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2623
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      333
      2580
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2159
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1895
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe