Hei tyttö J

Teen tähän uuden ketjun. Edellinen on jo täynnä ja kaikenlaista. Kuinka koulupäivä meni? Sattuuko jalkaan? Toivottavasti ei. Minä lähden taas töihin illaksi. Vietä kiva päivä. 😊

339

1465

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Luuletko ettei me nähdä tätä ketjua. Tyttö j ei halunnut vastata asialliseen kysymykseenin että tietääkö vanhemmat susta. Nää teidän viestit näkyy edelleen kaikille.

      • Tietysti näkyy. Miten tyhmänä minua pidät? J on myös fiksu tyttö ja vastaa siihen mihin haluaa vastata.


    • Anonyymi

      Kuka tyhmä nyt toivoisi että jalkaan sattuu kun varvas on murtunut. Pitääkö erikseen mainita että toivot ettei siihen satu.

      • Ei ole sinulle tämä ketju.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei ole sinulle tämä ketju.

        Miksi ette vaihda sähköposteja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette vaihda sähköposteja?

        Tää ei ole teidän yksityinen viestiketju.Tänne saa kirjoittaa kuka tahansa.Te ette omista tätä ketjua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette vaihda sähköposteja?

        Siksi että saisit lukea, mistä juttelemme. Näyttää kovasti kiinnostavan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää ei ole teidän yksityinen viestiketju.Tänne saa kirjoittaa kuka tahansa.Te ette omista tätä ketjua.

        Sinusta on kivaa sotkea muiden aloituksia. Todella aikuismaista käytöstä. Onnea vaan. 👍🏼


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sinusta on kivaa sotkea muiden aloituksia. Todella aikuismaista käytöstä. Onnea vaan. 👍🏼

        Mä en ole aikuinen vaan lapsi .Minä olen maija ja 5-vuotta.


    • Anonyymi

      No hei! :)
      Ohhoh! Sinäpä olet ystävällinen, että teet ihan uuden ketjun meidän keskustelua varten ja että haluat jutella kanssani. Iso kiitos siitä! :)

      Itseasiassa varpaaseeni ei ole nyt sattunut tai tuntunut sellaisia outoja tuntemuksia, mutta välillä on ikään kuin vetäissyt joku varpaassa niin se on kyllä vähän sattunut... En usko kuitenkaan, että paranemisessa menee pitkään.

      No mutta, mitens sinulla menee? Meinasitko sinä juhlia ystävänpäivää vai vihaatko sitä, kun sanoitkin että olet yksinäinen??? Itse en kyllä välitä kauheasti ystävänpäivästä... Pitäisihän nyt joka päivä kunnioittaa ystäviä ja olla useamminkin heidän kanssaan! Yhtä tyhmä juhla kuin halloween... Pidätkö sinä halloweenista? :)

      Ja muuten, ei välitetä noista tyhmistä ns "aikuisista", jotka pilasivat meidän hyvämielisen keskustelun. Ja jos he oikeasti jatkavat vielä mäkätystään, niin minä en ainakaan jaksa enää kommentoida ja käyttää aikaani heihin typeryksiin. Mietin vain aina mielessäni kuinka lapsellisia 7-vuotiaita tyhmiä he ovat, kun jatkavat ihan siis todella outoa juttuaan... Voi herranen aika sentään...

      Mutta hyvää päivän jatkoa sinulle! Jutellaan ihmeessä, milloin vain voidaan! :)
      T: J

      • Anonyymi

        Sähän sanoit jo aikasemmin ettet kommentoi muille. Kysy samalla pitää Prinssi_j joulusta ja muista juhlapyhistä. Ja tykkääkö jouluna syödä kinkkua.


      • Anonyymi

        Aikuiset voi jutella sähköpostin kautta mutta miksi sinä ette halua prinssi jiin kanssa kirjoitella yksityisesti sähköpostilla jolloin kukaan muu ei näe teidän juttuja.


      • Hei! Tottakai munä juttukaverille teen oman ketjun. Tännekin tuli heti näitä häiriköitä. Se oli odotettavissa.

        Tykkään yleensä juhlapäuvistä, mutta ystävänpäivä in yksinäiselle aika turha. Halloween on paljon hauskempi. 🎃

        Juttelen taas myöhemmin, kun ehdin. Työt painaa päälle. ⚜️


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Hei! Tottakai munä juttukaverille teen oman ketjun. Tännekin tuli heti näitä häiriköitä. Se oli odotettavissa.

        Tykkään yleensä juhlapäuvistä, mutta ystävänpäivä in yksinäiselle aika turha. Halloween on paljon hauskempi. 🎃

        Juttelen taas myöhemmin, kun ehdin. Työt painaa päälle. ⚜️

        Sori, nyt tuli kirjoitusvirheitä paljon... Toivottavasti saat tuosta selvää... 😂


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hei! Tottakai munä juttukaverille teen oman ketjun. Tännekin tuli heti näitä häiriköitä. Se oli odotettavissa.

        Tykkään yleensä juhlapäuvistä, mutta ystävänpäivä in yksinäiselle aika turha. Halloween on paljon hauskempi. 🎃

        Juttelen taas myöhemmin, kun ehdin. Työt painaa päälle. ⚜️

        Olen maija 5-vuotta. Haluatko jutella minun kanssa.Minulla ei ole kavereita, Minulla on vaan matti niminen veli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen maija 5-vuotta. Haluatko jutella minun kanssa.Minulla ei ole kavereita, Minulla on vaan matti niminen veli.

        Maija 5 v osaa kirjoittaa ihmeellisen hyvin. Olet ihmelapsi!


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Maija 5 v osaa kirjoittaa ihmeellisen hyvin. Olet ihmelapsi!

        Tyttö J luuli minua 7-vuotiaaksi,Niin piti korjata että olen 5-vuotta.Opin varhain lukemaan ja kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sori, nyt tuli kirjoitusvirheitä paljon... Toivottavasti saat tuosta selvää... 😂

        Hyvin sain selvää! 👍😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sain selvää! 👍😂

        T: J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T: J

        Maija 5-vuotta osaa kirjoittaa selvemmin kuin Prinssi_J. Ja prinssi jii on mua vanhempi.


    • Anonyymi

      Jos teidän juttelu on kaikkien mielestä ihan hyvä juttu niin voitte vaihtaa sähköposteja.

      • Etkö halua nähdä, mitä jutellaan?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Etkö halua nähdä, mitä jutellaan?

        Minä haluan että maijalle 5-vuotta puhutaan myös. Tarhassa olevat lapset on vähän liian lapsellisia minulle.Tykkään jutella vanhempien ihmisten kanssa.

        T:maija 5-vuotta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluan että maijalle 5-vuotta puhutaan myös. Tarhassa olevat lapset on vähän liian lapsellisia minulle.Tykkään jutella vanhempien ihmisten kanssa.

        T:maija 5-vuotta

        Olet kyllä harvinaisen sekaisin...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Olet kyllä harvinaisen sekaisin...

        Syöttääköhän ne siellä tarhassa minulle jotain ruuan seassa.

        t.Maija 5 vuotta


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Etkö halua nähdä, mitä jutellaan?

        On olemassa ihmisiä, jotka huutavat toisilleen bussin toiseen päähän, mutta täyspäinen ihminen kyllä tietää, kuka sitä haluaa ja kuka ei.


    • Anonyymi

      eikö tyttö Jii ole epäreilua ettet uskalla kertoa ikääsi.Mikä siinä on niin kamalaa.

    • Anonyymi

      Olen 5-vuotias Maija ja minä tykkään leikkiä nukeilla ja veljen kanssa legoilla.Se on minusta hurjan mukavaa. Arksin käyn tarhassa kun vanhemmat ovat töissä.Eivät voi jättää meitä veljen kanssa kaksistaan kotiin.

      • Anonyymi

        Mulla on vähän paha mieli,kun teidän nimet alkaa molemmilla jiillä ja minulla alkaa m kirjaimella. Minäkin haluisin että nimi alkaisi jiillä.


    • Anonyymi

      Tyttö J miksi Prinssi_j ei halua olla minun ystävä. Olenko liian nuori ystäväksi?

      T: Maija 5 vuotta

    • Anonyymi

      Nyt selvisi miksi aikuiset naiset ei kiinnosta prinssi jiitä. Hän on incel mies.

      • Sori, mutta ei ole koskaan kiinnostanut mature mammat. Tosikoita, lihavia, katkeria, elämään kyllästyneitä, mahtailevia, miehisiä, kyynisiä, elämän ilonsa menettäneitä, seksihaluttomia, väsyneitä, vanhan näköisiä, kuivia, vihaisia...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sori, mutta ei ole koskaan kiinnostanut mature mammat. Tosikoita, lihavia, katkeria, elämään kyllästyneitä, mahtailevia, miehisiä, kyynisiä, elämän ilonsa menettäneitä, seksihaluttomia, väsyneitä, vanhan näköisiä, kuivia, vihaisia...

        Eli siirryt suoraan sitten lapsiin jotka on vielä viattomia.Aika sairasta. Jos sulla on kaikista täysi-ikäsistä tuollanen käsitys. Ei se sun fyysistä yksinäisyyttä pois että juttelet nuoren tytön kanssa. Jos sulla on aikuisista tollanen käsitys niin ei se tarkoita että sun pitää lapsiin siirtyä.Koska ovat vielä kasvuiässä. Olet sen ikäinen ettei kukaan lapsi kiinnostu susta romanttisessa mielessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli siirryt suoraan sitten lapsiin jotka on vielä viattomia.Aika sairasta. Jos sulla on kaikista täysi-ikäsistä tuollanen käsitys. Ei se sun fyysistä yksinäisyyttä pois että juttelet nuoren tytön kanssa. Jos sulla on aikuisista tollanen käsitys niin ei se tarkoita että sun pitää lapsiin siirtyä.Koska ovat vielä kasvuiässä. Olet sen ikäinen ettei kukaan lapsi kiinnostu susta romanttisessa mielessä.

        Sinä et voi tietää, kuka minusta kiinnostuu romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä. Tinderissä tullut monta mätchiä teinieltä 18-19 vuotiailta. Ihan testi mielessä tein ja havaitsin tämän. 😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sinä et voi tietää, kuka minusta kiinnostuu romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä. Tinderissä tullut monta mätchiä teinieltä 18-19 vuotiailta. Ihan testi mielessä tein ja havaitsin tämän. 😊

        Ai nyt tyttö J onkin jo aikuinen. Haluiaisit hänen olevan vähintään sen 16-vuotta jolloin sulla olis oikeus harrastaa seksiä hänen kanssaan.No oliko näiden teinien kanssa romanttista suhdetta?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sinä et voi tietää, kuka minusta kiinnostuu romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä. Tinderissä tullut monta mätchiä teinieltä 18-19 vuotiailta. Ihan testi mielessä tein ja havaitsin tämän. 😊

        Hei hienoa että kelpuutat jo ihan 19-19 vuotiaat.Hieno homma.Ohan se edistystä siirtyä lapsesta nuoreen aikuiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai nyt tyttö J onkin jo aikuinen. Haluiaisit hänen olevan vähintään sen 16-vuotta jolloin sulla olis oikeus harrastaa seksiä hänen kanssaan.No oliko näiden teinien kanssa romanttista suhdetta?

        Miksi pitäisi olla? En ole tyttö Jstä puhunut kertaakaan seksuaalisia asioita. Vääristät kaiken.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei hienoa että kelpuutat jo ihan 19-19 vuotiaat.Hieno homma.Ohan se edistystä siirtyä lapsesta nuoreen aikuiseen.

        Ai että... Ihan kuin ihastukseni ei ollut nuori aikuinen? Hän jolle aloituksia oon tehny.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ai että... Ihan kuin ihastukseni ei ollut nuori aikuinen? Hän jolle aloituksia oon tehny.

        Niin ja kun ero tulee niin kaikki naiset on lihavia ja rumia ,,,ryppysiä. Järkikin sanoo ettei terve lapsi ole ryppyinen silmäpusseineen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kun ero tulee niin kaikki naiset on lihavia ja rumia ,,,ryppysiä. Järkikin sanoo ettei terve lapsi ole ryppyinen silmäpusseineen

        Sinulla taitaa olla huonoitsetunto.


    • Anonyymi

      Jos sä haluut nähdä ihmisiä livenä niin valits esitten sen ikänen joka valmis näkemään sut.

      • Olen täällä vain juttelemassa. Mites se sun mukava mies?


      • Eikä kukaan ole ollut halukas näkemään mua kertaakaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Eikä kukaan ole ollut halukas näkemään mua kertaakaan.

        Luuletko että tyttö J sanoo sulle vastaan mihinkään asiaan. Ällöttää tollanen toistensa mielyttäminen joka alkoi siitä kun olitte seitsemännessä taivaassa kun molempien nimet alkaa J kirjaimella.Oletko samanlainen aikuisten kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että tyttö J sanoo sulle vastaan mihinkään asiaan. Ällöttää tollanen toistensa mielyttäminen joka alkoi siitä kun olitte seitsemännessä taivaassa kun molempien nimet alkaa J kirjaimella.Oletko samanlainen aikuisten kanssa?

        Olen samanlainen niiden kanssa jotka tykkää minusta. Olen mukava niille jotka on mukavia minulle ja ilkeä niille jotka ovat ilkeitä minulle.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Olen samanlainen niiden kanssa jotka tykkää minusta. Olen mukava niille jotka on mukavia minulle ja ilkeä niille jotka ovat ilkeitä minulle.

        Mutta ei se tarkoita sitä että pitää miellyttää toista joka asiassa. Kaikki on niin ihanaa ja ollaan samaa mieltä kaikesta.Jos mun ystävät olis tollasia perseen nuolijoita niin ei tulis mitään. Omia mielipiteitä pitää olla.Sä opetat tyttö jiille että toisten mielyttäminen on hyvä asia. Ei se esim työelämässä ole hyvä asia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei se tarkoita sitä että pitää miellyttää toista joka asiassa. Kaikki on niin ihanaa ja ollaan samaa mieltä kaikesta.Jos mun ystävät olis tollasia perseen nuolijoita niin ei tulis mitään. Omia mielipiteitä pitää olla.Sä opetat tyttö jiille että toisten mielyttäminen on hyvä asia. Ei se esim työelämässä ole hyvä asia.

        Minä en ole täällä opettajan roolissa. Minä juttelen mukavia. Sinä et osaa sellaista.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä en ole täällä opettajan roolissa. Minä juttelen mukavia. Sinä et osaa sellaista.

        Se että on mukava ei tarkoita että ei voi olla eri mieltä. Saa olla omia mielipiteitä. Taidat olla herkkä jos sun kaa ei saa olla erimieltä. Ei kaikki asiat ole niin ihanaa ja mukavaa. Te olette puhuneet hevosista ja lemmikeistä . Ja voi tytöltä varvas murtui. Ja se oli ihan järjettömän kamalaa. Jos aikuiselta varvas murtuis niin ei se tekis siitä noin iso jutunaihetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se että on mukava ei tarkoita että ei voi olla eri mieltä. Saa olla omia mielipiteitä. Taidat olla herkkä jos sun kaa ei saa olla erimieltä. Ei kaikki asiat ole niin ihanaa ja mukavaa. Te olette puhuneet hevosista ja lemmikeistä . Ja voi tytöltä varvas murtui. Ja se oli ihan järjettömän kamalaa. Jos aikuiselta varvas murtuis niin ei se tekis siitä noin iso jutunaihetta.

        Sulla ei ole kaikki kotona... Olet todella epäempaattinen.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sulla ei ole kaikki kotona... Olet todella epäempaattinen.

        Ai sun mielestä mukavuus tarkoittaa sitä ettei saa olla omia mielipiteitä ja näkemyksiä asioista? niinkö. Miksi sä haluat olla mielistelijä .Senkö takia että et loukkaa toista. Eikö sulla ole omia mielipiteitä vaan pitää jatkuvasti myötäillä toista.,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai sun mielestä mukavuus tarkoittaa sitä ettei saa olla omia mielipiteitä ja näkemyksiä asioista? niinkö. Miksi sä haluat olla mielistelijä .Senkö takia että et loukkaa toista. Eikö sulla ole omia mielipiteitä vaan pitää jatkuvasti myötäillä toista.,

        Ei ole ollut eriäviä mielipiteitä tyttö j kanssa. Miksi pitää vängätä tuollaisista asioista? Mikä ihme on?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei ole ollut eriäviä mielipiteitä tyttö j kanssa. Miksi pitää vängätä tuollaisista asioista? Mikä ihme on?

        Koska teidän jutut on tasoa hevoset ja koirat on kyllä ihania ja söpöjä. Varvas murtui. olen pahoillani.Toivottavasti ei satu. Miksi tälläistä itsestäänselvyyksiä pitää kirjoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska teidän jutut on tasoa hevoset ja koirat on kyllä ihania ja söpöjä. Varvas murtui. olen pahoillani.Toivottavasti ei satu. Miksi tälläistä itsestäänselvyyksiä pitää kirjoittaa.

        Se ei olekaan muiden asia, mistä kirjoitellaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se ei olekaan muiden asia, mistä kirjoitellaan.

        Et ole sattunut huomaa että noi teidän viestit näkyy kaikille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole sattunut huomaa että noi teidän viestit näkyy kaikille.

        Kyllä sen tiedän...


    • Anonyymi

      Puhut sä aikuisten kanssa samoista aiheista eli lemmikeistä ja kuinka ihania ne on.

      • Voin puhuanin jos joku haluaa. 😅


    • Anonyymi

      Etkö sä kaipaa aikuisten juttuja. Onko lemmikit ja unelmointi omasta hevosesta kiinnostavampaa kuin kunnon keskustelut aikuisten välillä.

      • Kyllä voin puhua jos aihe kiinnostaa tarpeeksi minua.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä voin puhua jos aihe kiinnostaa tarpeeksi minua.

        Eli susta on kiinnostaa jutella miten söpjä koirat on.Josta te puhuitte paljon. Onko toi oikeesti niin kiinnostava asia puhua aikuisen mielestä vai vaan sen takai että tyttö J on sitä mieltä.


    • Anonyymi

      Itse juttelen ja ystävystyn aikuisten kanssa. Mulle on paljon mukavampaa jutella aikuisten asioita kuin kysellä ventovieraalta nuorelta pojalta sen lempi tietokonepeliä.

      • No se on sinulle hyvä. Minua ei kiinnosta päivän politiikka.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No se on sinulle hyvä. Minua ei kiinnosta päivän politiikka.

        Kuka on sanonut että puhun politiikasta ystävien kanssa. Aikuiset voi puhua muustakin kuin politiikasta. Esim mitä on puuhaillut yms. Emmä puhu ystävien kanssa miten ihkuja marsut on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sanonut että puhun politiikasta ystävien kanssa. Aikuiset voi puhua muustakin kuin politiikasta. Esim mitä on puuhaillut yms. Emmä puhu ystävien kanssa miten ihkuja marsut on.

        Minä puhun kyllä ystävien kanssa vaikka mistä. Et ole sitä kuulemassa. Ja tuolla sinkut ja ikävä palstalla myös olen jutellut vaikka mistä... Mutta et sinä muuta näe kuin tuon mitä tytön kanssa juttelen.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä puhun kyllä ystävien kanssa vaikka mistä. Et ole sitä kuulemassa. Ja tuolla sinkut ja ikävä palstalla myös olen jutellut vaikka mistä... Mutta et sinä muuta näe kuin tuon mitä tytön kanssa juttelen.

        Sinä joudut juttelee vain netissä.Minulla on ystäviä joita nään ihan livenä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä puhun kyllä ystävien kanssa vaikka mistä. Et ole sitä kuulemassa. Ja tuolla sinkut ja ikävä palstalla myös olen jutellut vaikka mistä... Mutta et sinä muuta näe kuin tuon mitä tytön kanssa juttelen.

        Etkö tiedä että kaikki sun nimerkillä kirjotetut viestit näkyy kaikille.Oletko vähän tyhmä kun luulet ettei muiden palstojen viestisi näy.


    • Toivottavasti Jiillä on kiva päivä!

      • Anonyymi

        Niin miksi sä edes toivoist että sillä olis huono päivä. Ethän sä huonoa päivää sille toivo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin miksi sä edes toivoist että sillä olis huono päivä. Ethän sä huonoa päivää sille toivo.

        No toivoisitko itse toiselle huonoa päivää? Mitä ihmeen nillitystä nyt taas?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No toivoisitko itse toiselle huonoa päivää? Mitä ihmeen nillitystä nyt taas?

        Toihan on itsestäänselvyys että toivot hänelle hyvän päivän. Hänkin varmasti toivoo että sulla olis hyvä päivä ollut.Sä et ole kertonut oletko oppinut hänen sielunelämästään mitään ja tyttöydestä.Miksi et voi sanoa jos et ole oppinut.


      • Anonyymi

        Mä olen jo aikasemmin kertonut että mun kakka ei ole hajutonta kun käyn kakalla.Pitääkö se kertoa toisen kerran.Jos sinun kakka ei haise niin hieno homma. Mun kakka valitettavasti haisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen jo aikasemmin kertonut että mun kakka ei ole hajutonta kun käyn kakalla.Pitääkö se kertoa toisen kerran.Jos sinun kakka ei haise niin hieno homma. Mun kakka valitettavasti haisee.

        Miten sattukin sopivasti. Mä kävin just kakalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sattukin sopivasti. Mä kävin just kakalla.

        Välillä jää pönttöön kiinni jolloin pitää käyttää vessaharjaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen jo aikasemmin kertonut että mun kakka ei ole hajutonta kun käyn kakalla.Pitääkö se kertoa toisen kerran.Jos sinun kakka ei haise niin hieno homma. Mun kakka valitettavasti haisee.

        Voit tehdä ihan oman 💩 ketjun, minne raportoit päivittäin kakalla käynneistäsi. Voit kuvailla, minkä kokoinen, värinen ja hajuinen milloinkin 💩 oli. Lisäksi että kelluiko pinnalla. Tuliko yhtenä jöötinä vaiko papanoina, tai kenties löysänä... Siitä voidaan päätellä paljon sun suolen toiminnasta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Voit tehdä ihan oman 💩 ketjun, minne raportoit päivittäin kakalla käynneistäsi. Voit kuvailla, minkä kokoinen, värinen ja hajuinen milloinkin 💩 oli. Lisäksi että kelluiko pinnalla. Tuliko yhtenä jöötinä vaiko papanoina, tai kenties löysänä... Siitä voidaan päätellä paljon sun suolen toiminnasta.

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😅😅

        eikö mahtunut enempää emojeita?Olisit laittanut nyt vielä muutaman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö mahtunut enempää emojeita?Olisit laittanut nyt vielä muutaman

        Niin, olisihan sitä voinut... Mutta kiinnostaa lukea uusia kommentteja!


    • Anonyymi

      Rinssi siis tehnyt ihan oman ketjun itselleen ja pikkutytölle jota esittää. Älä ihmettele jos kohta tulee tarkastuskäynti näillä spekseillä

      • Otan osaa. Teidän ehkä kannattaisi tarkistuttaa lääkitys.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Otan osaa. Teidän ehkä kannattaisi tarkistuttaa lääkitys.

        En käy joka päivä kakalla.Etkö tiennyt että voi mennä muutama päivä ennen kuin suoli toimii ja ruoka on ehtinyt sulamaan kulkeutumaan suolistossa.Oli isoja pökäleitä ja vähän tahmasia kun jäi pönttöön kiinni,Piti käyttää vessahrajaa että sai pöntön puhtaaksi.Välillä tule pökäleitä jotka kelluu mutta yleensä tulee tahmasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käy joka päivä kakalla.Etkö tiennyt että voi mennä muutama päivä ennen kuin suoli toimii ja ruoka on ehtinyt sulamaan kulkeutumaan suolistossa.Oli isoja pökäleitä ja vähän tahmasia kun jäi pönttöön kiinni,Piti käyttää vessahrajaa että sai pöntön puhtaaksi.Välillä tule pökäleitä jotka kelluu mutta yleensä tulee tahmasia.

        Uu, kiva aihe sinulla mistä kirjoitat!


      • Anonyymi kirjoitti:

        En käy joka päivä kakalla.Etkö tiennyt että voi mennä muutama päivä ennen kuin suoli toimii ja ruoka on ehtinyt sulamaan kulkeutumaan suolistossa.Oli isoja pökäleitä ja vähän tahmasia kun jäi pönttöön kiinni,Piti käyttää vessahrajaa että sai pöntön puhtaaksi.Välillä tule pökäleitä jotka kelluu mutta yleensä tulee tahmasia.

        Minä ainakin käyn pskalla ihan joka päivä. Se on normaalia suolen toimintaa. Ei ole terveellistä, jos kakka muhii suolistossa kovin pitkään, eli silloin on ummetusta. Liikunta ja riittävä kuidun saanti auttaa siihen ja myös riittävä veden juominen.


    • Anonyymi

      Välillä pesen pöntön fairilla ja välillä käytän pöntön pesuainetta.

      • Anonyymi

        Okei. Kiva juttu, ettei pönttö jää likaiseksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Kiva juttu, ettei pönttö jää likaiseksi!

        Sitten kun sä tuut aikuiseskis niin kyllä sullakin pönttö likaatuu kakalla käynnin jälkeen.Ei sun kakka ole niin hienostunutta ettei sitä jäis pönttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun sä tuut aikuiseskis niin kyllä sullakin pönttö likaatuu kakalla käynnin jälkeen.Ei sun kakka ole niin hienostunutta ettei sitä jäis pönttöön.

        Noh, mistäs sinä sen tiedät millainen kakka minulla tulee? Tulee kuule ihan kukkasen muotoisia pökäleitä, joista ei jää pönttöön jälkeäkään! :)
        Niin, ja ne ovat erittäin voimakkaan liljan tuoksuisia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, mistäs sinä sen tiedät millainen kakka minulla tulee? Tulee kuule ihan kukkasen muotoisia pökäleitä, joista ei jää pönttöön jälkeäkään! :)
        Niin, ja ne ovat erittäin voimakkaan liljan tuoksuisia .

        Mähän sanoin että hyvä jos sun kakka ei haise pahalta. Hienoa että tuoksuu hyvältä.Se on mukava kuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mähän sanoin että hyvä jos sun kakka ei haise pahalta. Hienoa että tuoksuu hyvältä.Se on mukava kuulla.

        Mulla nyt sattuu kakka haisemaan muulta kuin liljoilta.


      • Ainakin pönttö kiiltää. Se taitaakin olla sun ainoa harrastus netissä veetuilun lisäksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh, mistäs sinä sen tiedät millainen kakka minulla tulee? Tulee kuule ihan kukkasen muotoisia pökäleitä, joista ei jää pönttöön jälkeäkään! :)
        Niin, ja ne ovat erittäin voimakkaan liljan tuoksuisia .

        Ajattelinkin että tyttöjen kakat ovat sellaisia. :D


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ajattelinkin että tyttöjen kakat ovat sellaisia. :D

        Mä oon kateellinen tyttö jiin kakalle.Mäkin haluisin että mun kakka tuoksuisi leikkokukilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla nyt sattuu kakka haisemaan muulta kuin liljoilta.

        No höh, minä luulin että kaikkien kakka tuoksuu kukkasilta, olet näköjään se musta lammas, joka on myös ilkeä...
        J


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ajattelinkin että tyttöjen kakat ovat sellaisia. :D

        Jep!😃😄
        J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höh, minä luulin että kaikkien kakka tuoksuu kukkasilta, olet näköjään se musta lammas, joka on myös ilkeä...
        J

        Mun kakka haisee pahemmalta kuin esim. tulppaanit. Kyllä mä olen ihan ihminen.Luulis että tiedät ettei lampaat osaa kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep!😃😄
        J

        Prinssi huomaa että tyttöjen ei aikuisten naisten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon kateellinen tyttö jiin kakalle.Mäkin haluisin että mun kakka tuoksuisi leikkokukilta.

        Niin, se taitaakin jäädä haaveksesi, kun et kerta luonnostaan heti tehnyt kukkasilta tuoksuvia pökäleitä... Harmi juttu, silleen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon kateellinen tyttö jiin kakalle.Mäkin haluisin että mun kakka tuoksuisi leikkokukilta.

        No voit suihkauttaa parfyymiä pönttöön...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No höh, minä luulin että kaikkien kakka tuoksuu kukkasilta, olet näköjään se musta lammas, joka on myös ilkeä...
        J

        Ilkeiden ihmisten kakat taitaa haista pahalta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kakka haisee pahemmalta kuin esim. tulppaanit. Kyllä mä olen ihan ihminen.Luulis että tiedät ettei lampaat osaa kirjoittaa.

        Niin, mutta olet sellainen ihme lammas tai sitten sinulla on muu keho lammasta, mutta kädet ihmistä... Hui kamala! Olisi hirveää nähdä sellainen lammas laitumella!😬😬😬


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No voit suihkauttaa parfyymiä pönttöön...

        eikö tyttö jii tiedä että on wc n puhdistusaineita.Mutta ethän sä tiedä kun sun venhemmat siivoo vessan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta olet sellainen ihme lammas tai sitten sinulla on muu keho lammasta, mutta kädet ihmistä... Hui kamala! Olisi hirveää nähdä sellainen lammas laitumella!😬😬😬

        Joo niin ois. Mä olen lammas jolla on kädet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun kakka haisee pahemmalta kuin esim. tulppaanit. Kyllä mä olen ihan ihminen.Luulis että tiedät ettei lampaat osaa kirjoittaa.

        En halua edes tietää... 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö tyttö jii tiedä että on wc n puhdistusaineita.Mutta ethän sä tiedä kun sun venhemmat siivoo vessan.

        Tottakai minä tiedän.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ilkeiden ihmisten kakat taitaa haista pahalta. :D

        Näköjään...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En halua edes tietää... 🤮

        ai kakka saa haista vaan liljoilta. Voihan ripuli sentään


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No voit suihkauttaa parfyymiä pönttöön...

        Uuu, pitäisiköhän jopa minun joskus kokeilla!?🤣 Jos vaikka tuoksuisia vielä voimakkaammalta ja kun vetäisi pöntön, jäisi vessaan leijumaan hyvä liljojen tuoksu. ;))
        J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai minä tiedän.

        no miksi kehota mua käyttää vessanpuhdistusaineita.Kyllä mä kuule olen vuosikymmenet käyttänyt jos kakka on jäänyt pönttöön kiinni. Pelkkä vesi ei välttämättä riitä puhdistamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai kakka saa haista vaan liljoilta. Voihan ripuli sentään

        Niin.
        Etkö tiennyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin ois. Mä olen lammas jolla on kädet.

        😬👍🤢🥴😱😵😳


      • Anonyymi kirjoitti:

        😬👍🤢🥴😱😵😳

        🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no miksi kehota mua käyttää vessanpuhdistusaineita.Kyllä mä kuule olen vuosikymmenet käyttänyt jos kakka on jäänyt pönttöön kiinni. Pelkkä vesi ei välttämättä riitä puhdistamiseen.

        Minä en kuule sitä kommenttia ole laittanut!!! PISTE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin.
        Etkö tiennyt?

        en. käviskö päivänkakkara? tai voikukka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö tyttö jii tiedä että on wc n puhdistusaineita.Mutta ethän sä tiedä kun sun venhemmat siivoo vessan.

        Sä luulet minua nyt tyttö Jiiksi? Kenellä se alkava alzheimer nyt taas olikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en. käviskö päivänkakkara? tai voikukka?

        tai kiinanpioni.Olisko se hyvä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään...

        Onneksi sitä ei ole meistä kumpikaan haistamassa. Saa itse haistella omia kakkojaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uuu, pitäisiköhän jopa minun joskus kokeilla!?🤣 Jos vaikka tuoksuisia vielä voimakkaammalta ja kun vetäisi pöntön, jäisi vessaan leijumaan hyvä liljojen tuoksu. ;))
        J

        Musta se olis hyvä idea. Ainakin työpaikalla näkyy olevan noita parfyymejä aina vessassa. Kai sillä on tarkoitus saada peitettyä se haju.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sä luulet minua nyt tyttö Jiiksi? Kenellä se alkava alzheimer nyt taas olikaan?

        älä nimittele toksi koska mun isä kuoli alzheimerintautiin.Ei ole mikään mukava sairaus.Olen nähnyt sen läheeltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miksi kehota mua käyttää vessanpuhdistusaineita.Kyllä mä kuule olen vuosikymmenet käyttänyt jos kakka on jäänyt pönttöön kiinni. Pelkkä vesi ei välttämättä riitä puhdistamiseen.

        Kannattaisko sun nyt käydä harjaamassa se pönttö välillä? Ettei jäänyt niitä kakkaraitoja sinne aamupaskan jälkeen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en. käviskö päivänkakkara? tai voikukka?

        Hmm, ehkä mieluummin ruusu. Voikukka ja päivänkakkara eivät tuoksu niin voimakkaasti...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, ehkä mieluummin ruusu. Voikukka ja päivänkakkara eivät tuoksu niin voimakkaasti...

        Päivänkakkara tuoksuu mielestäni kakalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        älä nimittele toksi koska mun isä kuoli alzheimerintautiin.Ei ole mikään mukava sairaus.Olen nähnyt sen läheeltä.

        No ei varmasti ollut mukavaa. Otan osaa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Musta se olis hyvä idea. Ainakin työpaikalla näkyy olevan noita parfyymejä aina vessassa. Kai sillä on tarkoitus saada peitettyä se haju.

        Okei. Mutta kuulostaa vaan niin hauskalta...😉
        J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai kiinanpioni.Olisko se hyvä?

        Hmm, en ole varma. Kokeile? Miltä tuoksuu, entä miltä näyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, en ole varma. Kokeile? Miltä tuoksuu, entä miltä näyttää?

        Siellä pöntössä siis, tai no en minä tiedä kakkaatko sinä pönttöön vai ties minne...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Mutta kuulostaa vaan niin hauskalta...😉
        J

        Niinpä 🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Mutta kuulostaa vaan niin hauskalta...😉
        J

        niitä ei laiteta vessanpönttöön.Miten se suihke auttaa pönttöön? Kerro prinssi j


      • Anonyymi kirjoitti:

        niitä ei laiteta vessanpönttöön.Miten se suihke auttaa pönttöön? Kerro prinssi j

        En sanonut että se koko pullo heitetään pönttöön, vaan suihkuttelee sitä parfyymiä sinne ja tänne. Oletko koskaan kokeillut?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kannattaisko sun nyt käydä harjaamassa se pönttö välillä? Ettei jäänyt niitä kakkaraitoja sinne aamupaskan jälkeen...

        😄😁😆🤣🤣😅😅🤭🤭🤭👍👍👍


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En sanonut että se koko pullo heitetään pönttöön, vaan suihkuttelee sitä parfyymiä sinne ja tänne. Oletko koskaan kokeillut?

        Mä asun yksin niin riittää että pesen wc puhdistusaineella.Tiedoksi että siitäkin jää tuoksu vessaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä asun yksin niin riittää että pesen wc puhdistusaineella.Tiedoksi että siitäkin jää tuoksu vessaan.

        Yksin minäkin asun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä asun yksin niin riittää että pesen wc puhdistusaineella.Tiedoksi että siitäkin jää tuoksu vessaan.

        Mutta ne haisevat pahalle...


    • Anonyymi

      Prinssi J mä kävin kakalla päivällä , en aamulla. ja tuli puhdasta kyllä. Ei ole jäänyt kakkajäämiä pönttöön.Mä pesen aina pöntön jos jää kakkaa eli en jätä sitä kakkaa pönttöön.

      • No hyvä... Niin minäkin teen, siis puhdistan pöntön ja pesen myös pyllyn.


    • Anonyymi

      Ai että miten mukava ja hauska puheenaihe meillä on, jatkakaa, jatketaan ihmeessä!
      J

      • Kyllä. Tuo kaheli ensin meitä parjaa, kun jutellaan hänen mielestään huonoista aiheista ja sitten itse keksii näinkin älykästä keskusteltavaa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä. Tuo kaheli ensin meitä parjaa, kun jutellaan hänen mielestään huonoista aiheista ja sitten itse keksii näinkin älykästä keskusteltavaa.

        No niinpä!


    • Anonyymi

      Välillä pönttö ei vedä jos oikein paljon on tullut kakka .Silloin pitää vaan oottaa ettävedenpinta laskee että voi harjata pöntön.

      • Anonyymi

        Uuu, mielenkiintoista...


    • Haluan kysyä sulta tyttö J, että kuinka sä päädyit tälle sivulle?

      • Anonyymi

        Katselin näitä suomi24 keskusteluja eräältä toiselta palstalta ja sitten kun näkyy niitä uusimpia keskusteluita siinä eri aiheista, niin menin tänne ja tässä sitä nyt ollaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselin näitä suomi24 keskusteluja eräältä toiselta palstalta ja sitten kun näkyy niitä uusimpia keskusteluita siinä eri aiheista, niin menin tänne ja tässä sitä nyt ollaan!

        T: J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katselin näitä suomi24 keskusteluja eräältä toiselta palstalta ja sitten kun näkyy niitä uusimpia keskusteluita siinä eri aiheista, niin menin tänne ja tässä sitä nyt ollaan!

        Aivan. No kiva. Kiinnostaa vaan, että miten tänne joku nuorikin eksyy. 😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Aivan. No kiva. Kiinnostaa vaan, että miten tänne joku nuorikin eksyy. 😊

        Emmä ymmärrä miten keski-ikäinen mies on niin innoissaan max 12-vuotiaan tytön elämästä.ja perustelee sillä että kiinnostaa nuoren tytön sielunelämä.Mietinkin mikä siinä niin kiinnostaa kun ei kuitenkaan ole omia tyttöjä joiden sielunelämää pitäis ymmärtää. Mihin prinssi j tarvitsee tietoa nuoren tytön sielunelämästä. Se että tuntee itsensä nuoremmaklsi kuin on niin ei kerro sitä että mikä siinä tytön sielunelämässä niin kiehtoo keski-ikäistä sinkkua miestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Emmä ymmärrä miten keski-ikäinen mies on niin innoissaan max 12-vuotiaan tytön elämästä.ja perustelee sillä että kiinnostaa nuoren tytön sielunelämä.Mietinkin mikä siinä niin kiinnostaa kun ei kuitenkaan ole omia tyttöjä joiden sielunelämää pitäis ymmärtää. Mihin prinssi j tarvitsee tietoa nuoren tytön sielunelämästä. Se että tuntee itsensä nuoremmaklsi kuin on niin ei kerro sitä että mikä siinä tytön sielunelämässä niin kiehtoo keski-ikäistä sinkkua miestä.

        Minua kun kiinnostaa elämässä monikin asia, mistä en tiedä juuri mitään. Sitä sanotaan uteliaisuudeksi. Olen osannut säilyttää sellaisen lapsenomaisen uteliaisuuden maailmaan. Moni menettää sen kyvyn aikuistuessaan.
        Jos kiinnostuksen kohteena ovat nuoret naiset, niin kai heidän sielunelämä kiinnostaa noin niin kuin yleisesti. Koska miehet ja naiset ovat erilaisia.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minua kun kiinnostaa elämässä monikin asia, mistä en tiedä juuri mitään. Sitä sanotaan uteliaisuudeksi. Olen osannut säilyttää sellaisen lapsenomaisen uteliaisuuden maailmaan. Moni menettää sen kyvyn aikuistuessaan.
        Jos kiinnostuksen kohteena ovat nuoret naiset, niin kai heidän sielunelämä kiinnostaa noin niin kuin yleisesti. Koska miehet ja naiset ovat erilaisia.

        Mitä sä haluat tietää tytön sielunelämästä jolla ei ole edes kuukautiset alkaneet joka vaikuttaa myös psyykkeeseen.Tyttö j luulee että kaikki on ihanaa kun on lapsi. Prinssi jiille tiedoksi että kun tyttö jiillä alkaa menkat ja hänelle tulee ohihvuotoja niin siitä on kuule mukavuus kaukana.Ja näitä ohivuotoja voi tulla joka kuukausi niin kauan kunnes tyttö jiillä alkaa vaihdevuodet. Joten nauti tyttö jii vielä kun olet niin nuori ettei sun kuukautiset ole alkaneet. Kyllä sä huomaat sitten että kaikki ei ole niin mukavaa vielä kun et vuoda verta ja joudu käyttää/vaihtaa kuukautissuojia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä haluat tietää tytön sielunelämästä jolla ei ole edes kuukautiset alkaneet joka vaikuttaa myös psyykkeeseen.Tyttö j luulee että kaikki on ihanaa kun on lapsi. Prinssi jiille tiedoksi että kun tyttö jiillä alkaa menkat ja hänelle tulee ohihvuotoja niin siitä on kuule mukavuus kaukana.Ja näitä ohivuotoja voi tulla joka kuukausi niin kauan kunnes tyttö jiillä alkaa vaihdevuodet. Joten nauti tyttö jii vielä kun olet niin nuori ettei sun kuukautiset ole alkaneet. Kyllä sä huomaat sitten että kaikki ei ole niin mukavaa vielä kun et vuoda verta ja joudu käyttää/vaihtaa kuukautissuojia.

        Prinssi j ei tule koskaan ymmärtää tytön elämästä kuukautisia koska miehillä ei ole mitään sinne päinkään jotta voisi tietää kuukautiset tuntuu. Lisään vaan etten usko eyttä yksikään tyttö/nainen nauttii menkoista vaan sen takai että kertoo normaalista hormonitoiminnasta.

        Ei pahalla mutta aikuinen nainen tietää enemmän nuoren tytön sielunelämästä tyttö joka pitää kaikesta ja kaikki on mukavaa.

        Jos sä haluut prinssi j tietää mitltä tuntuu menkkojen ohivuodot niin tuntuu samalta kuin olisi pissanut housuun. Eli tyttö j nauti vielä lapsuudesta ennen kuin sulla alkaa menkat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä haluat tietää tytön sielunelämästä jolla ei ole edes kuukautiset alkaneet joka vaikuttaa myös psyykkeeseen.Tyttö j luulee että kaikki on ihanaa kun on lapsi. Prinssi jiille tiedoksi että kun tyttö jiillä alkaa menkat ja hänelle tulee ohihvuotoja niin siitä on kuule mukavuus kaukana.Ja näitä ohivuotoja voi tulla joka kuukausi niin kauan kunnes tyttö jiillä alkaa vaihdevuodet. Joten nauti tyttö jii vielä kun olet niin nuori ettei sun kuukautiset ole alkaneet. Kyllä sä huomaat sitten että kaikki ei ole niin mukavaa vielä kun et vuoda verta ja joudu käyttää/vaihtaa kuukautissuojia.

        No se varmasti on hankalaa silloin kun sitä tulee, mutta ei se kestä kuin osan aikaa. Varmaan siinä mielialat myös heittelee silloin jne. Mutta turha tuollaisella asialla koittaa lasta pelotella. Lapsuudesta tietysti hyvä osata nauttia, niin kauan kuin sitä kestää, sillä se on pian ohi, niin kuin on nuoruuskin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi j ei tule koskaan ymmärtää tytön elämästä kuukautisia koska miehillä ei ole mitään sinne päinkään jotta voisi tietää kuukautiset tuntuu. Lisään vaan etten usko eyttä yksikään tyttö/nainen nauttii menkoista vaan sen takai että kertoo normaalista hormonitoiminnasta.

        Ei pahalla mutta aikuinen nainen tietää enemmän nuoren tytön sielunelämästä tyttö joka pitää kaikesta ja kaikki on mukavaa.

        Jos sä haluut prinssi j tietää mitltä tuntuu menkkojen ohivuodot niin tuntuu samalta kuin olisi pissanut housuun. Eli tyttö j nauti vielä lapsuudesta ennen kuin sulla alkaa menkat.

        No selvennä minulle, mikä on ohivuoto. Onko se joku tilanne, jossa veren tulo alkaa, ja sinulla ei olekaan sidettä?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No selvennä minulle, mikä on ohivuoto. Onko se joku tilanne, jossa veren tulo alkaa, ja sinulla ei olekaan sidettä?

        Menkkojen ohivuoto on sitä kun sulla on kuukautis suoja esim tamponi tai side ja se veri valuu sen suojan ohi. Jolloin alushousut kastuu ja mahdollisesti myös päällyshousut tai mikä vaate onkaan päällä. Ja jos et pääse vaihtamaan suojaa kun tunnet että alushousut kastuu verestä niin sä oot koko päivän tai koulupäivän verisissä housuissa. Isoin ongelma jos ei häpeä verisiä housuja on se että sun housut tuntuu märiltä.Jos joskus oot pissanut housuun niin voit tietää miltä veriset alushousut tuntuvat nuoresta tytöstä. Aikuisenakaan ne verestä märkänä olevat pikkuhousut ei tunnu mielyttäviltä. Tiedän kokemuksesta tämän. Ajattele jos sun pitäis olla tunti tolkulla märissä alushousuissa niin en tunne ketään kuka tykkäis olla märissä housuissa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No se varmasti on hankalaa silloin kun sitä tulee, mutta ei se kestä kuin osan aikaa. Varmaan siinä mielialat myös heittelee silloin jne. Mutta turha tuollaisella asialla koittaa lasta pelotella. Lapsuudesta tietysti hyvä osata nauttia, niin kauan kuin sitä kestää, sillä se on pian ohi, niin kuin on nuoruuskin.

        En pelottele lasta.Mutta kuukautiset voi alkaa milloin tahansa myös kesken koulupäivän. Tyttö jiillä on kuukautiset edessä lähivuosina ja hänen on hyvä tietää menkoista vaikka ei ole mielyttävä asia. Mä kirjoitin jo ohivuodosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menkkojen ohivuoto on sitä kun sulla on kuukautis suoja esim tamponi tai side ja se veri valuu sen suojan ohi. Jolloin alushousut kastuu ja mahdollisesti myös päällyshousut tai mikä vaate onkaan päällä. Ja jos et pääse vaihtamaan suojaa kun tunnet että alushousut kastuu verestä niin sä oot koko päivän tai koulupäivän verisissä housuissa. Isoin ongelma jos ei häpeä verisiä housuja on se että sun housut tuntuu märiltä.Jos joskus oot pissanut housuun niin voit tietää miltä veriset alushousut tuntuvat nuoresta tytöstä. Aikuisenakaan ne verestä märkänä olevat pikkuhousut ei tunnu mielyttäviltä. Tiedän kokemuksesta tämän. Ajattele jos sun pitäis olla tunti tolkulla märissä alushousuissa niin en tunne ketään kuka tykkäis olla märissä housuissa.

        Ok. No tämä selvä. Varmasti se on inhottava tunne. Sitten kannattais pitää vaihtopöksyjä mukana ja käydä vessassa vaihtamassa ne, kun noin pääsee käymään. Niin itse tekisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pelottele lasta.Mutta kuukautiset voi alkaa milloin tahansa myös kesken koulupäivän. Tyttö jiillä on kuukautiset edessä lähivuosina ja hänen on hyvä tietää menkoista vaikka ei ole mielyttävä asia. Mä kirjoitin jo ohivuodosta.

        Prinssi j alussa kuukautiset voi kestää yli viikonkin. Tämä on tosi aisa joten älä vähättele asiaa.Viikko on pitkä aika vuotaa. Ja menkat voi olla alussa epäsäännölliset,joka tarkoittaa ettei tyttö voi tietää milloin seuraavat menkat tulee. ja jos ei ole säännölliset niin se vuoto voi alkaa myös kesken koulupäivän.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ok. No tämä selvä. Varmasti se on inhottava tunne. Sitten kannattais pitää vaihtopöksyjä mukana ja käydä vessassa vaihtamassa ne, kun noin pääsee käymään. Niin itse tekisin.

        Niin pitäis. Harva vaan kantaa mukanansa varapikkuhousuja. Ja et voi tietää jos niihin tulee ohivuotoa että monet pikkuhousut pitää olla mukana. Voin sanoa että ei se paljoa vaadi että tulee ohivuotoja. Ei tarvita kuin liian verestä märkä oleva tamponi tai side ei ole kunnolla kiinni alushousissa. Se ei tartte kuin hetken kun verta pääsee vuotaa ohi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En pelottele lasta.Mutta kuukautiset voi alkaa milloin tahansa myös kesken koulupäivän. Tyttö jiillä on kuukautiset edessä lähivuosina ja hänen on hyvä tietää menkoista vaikka ei ole mielyttävä asia. Mä kirjoitin jo ohivuodosta.

        Joo, onhan se hyvä tietenkin tiedostaa mitä on luvassa... Hyvä että et pelottele asialla. Kun siitä voi puhua ihan normaalistikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi j alussa kuukautiset voi kestää yli viikonkin. Tämä on tosi aisa joten älä vähättele asiaa.Viikko on pitkä aika vuotaa. Ja menkat voi olla alussa epäsäännölliset,joka tarkoittaa ettei tyttö voi tietää milloin seuraavat menkat tulee. ja jos ei ole säännölliset niin se vuoto voi alkaa myös kesken koulupäivän.

        En vähättele sitä... Olenhan ollut naimisissakin, ja tiedän millaista se on kun on ne veripäivät. Vaikka ei se pitkässä juokussa enää mitään itselle merkannut.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En vähättele sitä... Olenhan ollut naimisissakin, ja tiedän millaista se on kun on ne veripäivät. Vaikka ei se pitkässä juokussa enää mitään itselle merkannut.

        Menkat ei merkkaa miehelle mitään,koska mies ei voi tietää miltä tuntuu kun veri valuu. Ja jos on runsaat menkat niin sä voit joutua vaihtaa suojan joka tunti. Menkat ei ole kivat vaikka sulla olis vuoto vähäistä koska sä joudut käyttää suojaa niin kauan kun sulla on vuotoa. Toki jos vuoto on vähäistä niin kuukautissuojaa ei tartte vaihtaa niin usein.Mutta nuorilla voi olla runsaat ja pitkäkestoset menkat. Naisena sanon että kun on menkat niin mikään ei tunnu kivalta.Koska itse sen vuotamisen tunne ei saa sua hymyilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkat ei merkkaa miehelle mitään,koska mies ei voi tietää miltä tuntuu kun veri valuu. Ja jos on runsaat menkat niin sä voit joutua vaihtaa suojan joka tunti. Menkat ei ole kivat vaikka sulla olis vuoto vähäistä koska sä joudut käyttää suojaa niin kauan kun sulla on vuotoa. Toki jos vuoto on vähäistä niin kuukautissuojaa ei tartte vaihtaa niin usein.Mutta nuorilla voi olla runsaat ja pitkäkestoset menkat. Naisena sanon että kun on menkat niin mikään ei tunnu kivalta.Koska itse sen vuotamisen tunne ei saa sua hymyilee.

        Lisään sen vielä että netistä saa lukea kuinka nuoret tytöt joilla menkat on alkaneet häpeävät käydä vessassa koska se siteen vaihtamisen ääni kuuluu.Kun se ottaa siitä kääreestä. Muistan itsekin kun oli menkat koulussa ja piti vaihtaa side niin se häpeä että kaikki muut vuoroaan odottavat kuulevat kun sä laitat siteen ja vielä isompi häpeä kun muut näkee sun käyetyn kuukautissuojan roskiksessa.Mutta jo ei häpeä tätä niin sitten ei ole ongelmaa. Mutta kyllä on yleistä että menkkoja hävetään,


    • Anonyymi

      Ihmettelen todellakin miksi rupeat yhtäkkiä puhumaan jostain hiton kuukautisista?!!!!! Oot tosi outo. Ja eiköhän minunkin perhe osaa siinä auttaa niin en minä noin idiootilta ihmiseltä mitään tietoa mihinkään asiaan tarvitse.

      • Anonyymi

        Prinssi J kysyi ohivuodosta ja sen takia kerroin menkoista,Joten Prinssi jiille oli menkkainfo.Koska häntä kiinnostaa tyttöjen sielunelämä.Tämä ei siis ollut sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi J kysyi ohivuodosta ja sen takia kerroin menkoista,Joten Prinssi jiille oli menkkainfo.Koska häntä kiinnostaa tyttöjen sielunelämä.Tämä ei siis ollut sinulle.

        Tiedoksi tyttö jiille että menkat vaikuttaa myös psyykkeeseen.Tulet sen huomaamaan. Mutta olet varmasti äitisi kanssa puhuneet tästä.


      • Anonyymi

        Tiedoksi vielä että tuskin isä tietää miten tampooni laitetaan ja haluatko oikeesti äitin vessaan kun yrität laittaa tampoonia ekan kerran.Se ei ole nimiyttäin niin helppoa kuin luulet.Mutta koska oot niin kätevä käsistä niin toki saat sen ensi yrittämällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksi vielä että tuskin isä tietää miten tampooni laitetaan ja haluatko oikeesti äitin vessaan kun yrität laittaa tampoonia ekan kerran.Se ei ole nimiyttäin niin helppoa kuin luulet.Mutta koska oot niin kätevä käsistä niin toki saat sen ensi yrittämällä.

        Mistä tiedät, että minulla olisi isä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, että minulla olisi isä?

        Olen pahoillani jos olet menettänyt isäsi nuorena,En tullut ajatelleeksi että hän olisi menehtynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani jos olet menettänyt isäsi nuorena,En tullut ajatelleeksi että hän olisi menehtynyt.

        Se selittääkin sen miksi haluat jutella keski-ikäisen miehen kanssa.Sinulla ei ole isää elämässäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se selittääkin sen miksi haluat jutella keski-ikäisen miehen kanssa.Sinulla ei ole isää elämässäsi.

        Tuo jos mikä on jo outoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani jos olet menettänyt isäsi nuorena,En tullut ajatelleeksi että hän olisi menehtynyt.

        Itseasiassa hän ei ole menehtynyt, mutta me ja hän jätimme/jätti meidät... En muista hänestä mitään... Hän lähti asumaan ihan muualle päin Suomea uuden naisen luokse. Näin hänet varmaan muutaman kerran silloin ihan pienenä... Hän oli selvästi paska ihminen... Äitini on kertonut hänestä. Mutta nyt minulla on ns puoli-isä (ollut jo muutaman vuoden)...
        Mutta kiva kun kerrankin olet pahoillani minulle...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa hän ei ole menehtynyt, mutta me ja hän jätimme/jätti meidät... En muista hänestä mitään... Hän lähti asumaan ihan muualle päin Suomea uuden naisen luokse. Näin hänet varmaan muutaman kerran silloin ihan pienenä... Hän oli selvästi paska ihminen... Äitini on kertonut hänestä. Mutta nyt minulla on ns puoli-isä (ollut jo muutaman vuoden)...
        Mutta kiva kun kerrankin olet pahoillani minulle...

        Ikävä kuulla että sulle on käynyt noin. Nyt ilmeisesti on ihan hyvin asiat?
        Tulin vasta kotiin nyt. Hyvää yötä sullekin tänne J.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ikävä kuulla että sulle on käynyt noin. Nyt ilmeisesti on ihan hyvin asiat?
        Tulin vasta kotiin nyt. Hyvää yötä sullekin tänne J.

        Kaikki on nyt hyvin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa hän ei ole menehtynyt, mutta me ja hän jätimme/jätti meidät... En muista hänestä mitään... Hän lähti asumaan ihan muualle päin Suomea uuden naisen luokse. Näin hänet varmaan muutaman kerran silloin ihan pienenä... Hän oli selvästi paska ihminen... Äitini on kertonut hänestä. Mutta nyt minulla on ns puoli-isä (ollut jo muutaman vuoden)...
        Mutta kiva kun kerrankin olet pahoillani minulle...

        Mun isä kuoli 10 vuotta sitten alzheimerintautiin sairaalassa.vaikka oli jo iäkäs niin läheisen menetys sattuu. Varsinkin sairauteen joka oli pitkäaikainen ja kun näki miten toinen muuttuu ajan saatossa. Mä jätän teidät nyt.Hyvää jatkoa molemmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun isä kuoli 10 vuotta sitten alzheimerintautiin sairaalassa.vaikka oli jo iäkäs niin läheisen menetys sattuu. Varsinkin sairauteen joka oli pitkäaikainen ja kun näki miten toinen muuttuu ajan saatossa. Mä jätän teidät nyt.Hyvää jatkoa molemmille.

        Harmi juttu...
        Ja todellakin kiitos!


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ikävä kuulla että sulle on käynyt noin. Nyt ilmeisesti on ihan hyvin asiat?
        Tulin vasta kotiin nyt. Hyvää yötä sullekin tänne J.

        Hei Prinssi_J! Onko tälle päivälle muita suunnitelmia kuin työt?;)
        J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Prinssi_J! Onko tälle päivälle muita suunnitelmia kuin työt?;)
        J

        Hei J.

        Eipä juuri muita suunnitelmia... Teen yhdet kaupat varusteista ennen töitä erään kaverin kanssa. Tässä vasta aamupalaa syön😅 Muutaman tunnin päästä pitää olla jo töissä taas yöhön saakka.

        Mites sulla? Joko pääsit koulusta viikonlopun viettoon?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hei J.

        Eipä juuri muita suunnitelmia... Teen yhdet kaupat varusteista ennen töitä erään kaverin kanssa. Tässä vasta aamupalaa syön😅 Muutaman tunnin päästä pitää olla jo töissä taas yöhön saakka.

        Mites sulla? Joko pääsit koulusta viikonlopun viettoon?

        Okei. Pääsinhän minä jo joku tunti sitten. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Pääsinhän minä jo joku tunti sitten. 😀

        No sehän on kivaa. 😅


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No sehän on kivaa. 😅

        Joo, minulla oli muutenkin tänään vain kolmen tunnin päivä sen varpaan takia... 😄😕😶😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, minulla oli muutenkin tänään vain kolmen tunnin päivä sen varpaan takia... 😄😕😶😁

        Mistä muuten juteltaisiin? Itse en kyllä keksi nyt aihetta! 🤭😅 Ei ainakaan siitä, millainen kakkakikkare meiltä tulee!🤣🤣🤣
        J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä muuten juteltaisiin? Itse en kyllä keksi nyt aihetta! 🤭😅 Ei ainakaan siitä, millainen kakkakikkare meiltä tulee!🤣🤣🤣
        J

        Heh. No kyllä se jutun aihe joskus putkahtaa ilmaan. Jätetään kakkajutut muille. 😅 Milloin sulla on talviloma?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Heh. No kyllä se jutun aihe joskus putkahtaa ilmaan. Jätetään kakkajutut muille. 😅 Milloin sulla on talviloma?

        Jep jep!🤭😅 Taisi olla talviloma viikolla 10? Muistelen ainakin niin! Onko sinulla talvilomaa tms tässä jossain? Entä miten kesälomasi, tiedätkö jo? :))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep!🤭😅 Taisi olla talviloma viikolla 10? Muistelen ainakin niin! Onko sinulla talvilomaa tms tässä jossain? Entä miten kesälomasi, tiedätkö jo? :))

        Hyvä. 😊 Minulla on talviloma joskus viikolla 12. En ile saanut siitä mitään varmistusta vielä... Kesälomatoiveita iken laittanut, mutta niistä ei ole vielä päätetty. Toivottavasti saan pitää ne silloin kun haluan. 😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hyvä. 😊 Minulla on talviloma joskus viikolla 12. En ile saanut siitä mitään varmistusta vielä... Kesälomatoiveita iken laittanut, mutta niistä ei ole vielä päätetty. Toivottavasti saan pitää ne silloin kun haluan. 😊

        Okei, kiva juttu. Onko suunnitelmia lomalle?
        J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, kiva juttu. Onko suunnitelmia lomalle?
        J

        Talvilomasta en vielä paremmin tiedä mitä teen. Ehkä käyn jossain kauempana, taikka sitten olen vain kotona. 😊


    • Anonyymi

      Tätä mitä tää rinssi tääl tekee, sitä kutsutaan groomingiksi.

      • Anonyymi

        Grooming on aikuisen suorittama manipulatiivinen prosessi, jossa hän valmistelee lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä luomalla lapseen kiintymys- ja luottamussuhteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Grooming on aikuisen suorittama manipulatiivinen prosessi, jossa hän valmistelee lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä luomalla lapseen kiintymys- ja luottamussuhteen.

        Jahas... Vai sellaista. Hyvä kun valistit minua. En ollut tietoinen yhtään tällaisesta kuviosta.


      • Anonyymi

        Vastaa HETI tai häivy täältä sinne missä ei ole mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa HETI tai häivy täältä sinne missä ei ole mitään!

        Oii, ottiko niin kovasti päähän minun viestini, että piti ihan ilmoittaa ylläpidolle???!! Olet yksi luuseri...


    • Anonyymi

      Jossain vaiheessa heiltä loppuu aiheet josta puhua.Johan heillä oli tänään jo ongelmia mistä puhuisivat.

    • Mitä Jiin iltaan kuuluu? 😊

      • Anonyymi

        Moi taas!
        Ihan hyvää kuuluu, olen mummolla ja ukillani taas viikonlopun ja menen sunnuntaina tallille, mutten ratsasta siellä, hoidan vain hevosia.🐎❤ Mutta taas joku paska on täällä kommentoimassa...
        Mitäs sinne? 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi taas!
        Ihan hyvää kuuluu, olen mummolla ja ukillani taas viikonlopun ja menen sunnuntaina tallille, mutten ratsasta siellä, hoidan vain hevosia.🐎❤ Mutta taas joku paska on täällä kommentoimassa...
        Mitäs sinne? 😁

        Kiva kun pääset heppojen luokse. Niitä on kiva silitellä. Kunpa itsekin pääsis joku päivä... 😄

        Minä se vaan olen edelleen töissä. Täällä menee ihan hyvin. Vähän tylsää vaan on. 🙄

        Kaipa se on edelleen se sama, joka meidän juttuja kommentoi... 😅


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kiva kun pääset heppojen luokse. Niitä on kiva silitellä. Kunpa itsekin pääsis joku päivä... 😄

        Minä se vaan olen edelleen töissä. Täällä menee ihan hyvin. Vähän tylsää vaan on. 🙄

        Kaipa se on edelleen se sama, joka meidän juttuja kommentoi... 😅

        Mä luen teidän juttuja edelleen mutta en ole kommentoinut. Joten lopeta mun syyttely.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kiva kun pääset heppojen luokse. Niitä on kiva silitellä. Kunpa itsekin pääsis joku päivä... 😄

        Minä se vaan olen edelleen töissä. Täällä menee ihan hyvin. Vähän tylsää vaan on. 🙄

        Kaipa se on edelleen se sama, joka meidän juttuja kommentoi... 😅

        Niinpä, onhan niitä kiva paijailla. 😃👌
        Voi ei...👍😅
        Niin no, tuntuu kyllä välillä siltä että täällä on kymmenen ihmistä, jotka eivät keksi muuta tekemistä kuin haukkua meitä milloin miksikin... Minä annan heille niin pitkään kuin on tarpeen takaisin PISTE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luen teidän juttuja edelleen mutta en ole kommentoinut. Joten lopeta mun syyttely.

        Noh, eihän näistä anonyymeistä voi tietää kuka on kukakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, eihän näistä anonyymeistä voi tietää kuka on kukakin!

        Ps voisinpa olla varma, ettet sinä kommentoi täällä, kun olet aiemminkin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, onhan niitä kiva paijailla. 😃👌
        Voi ei...👍😅
        Niin no, tuntuu kyllä välillä siltä että täällä on kymmenen ihmistä, jotka eivät keksi muuta tekemistä kuin haukkua meitä milloin miksikin... Minä annan heille niin pitkään kuin on tarpeen takaisin PISTE.

        Onko sulla joku suosikki heppa siellä tallilla? 😊🐴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps voisinpa olla varma, ettet sinä kommentoi täällä, kun olet aiemminkin...

        Tiedätkö mitä .Mä sanoin että jätän teidät keskenänne juttelee ja jos muut ihmiset kommetoi teitä niin syytätte minua niistä viesteistä. Todella törkeää syyttää mua koskla tänne voi kuka tahansa kirjoittaa.Joten lopeta mun syyttely.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Onko sulla joku suosikki heppa siellä tallilla? 😊🐴

        Haluatko että ripulipää palaa tänne. Kyllä mä voin tehdä sen jos teillä on niin ikävä ripulipään kommennteja. Taidatte oikein kaivata ripulin paluuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö mitä .Mä sanoin että jätän teidät keskenänne juttelee ja jos muut ihmiset kommetoi teitä niin syytätte minua niistä viesteistä. Todella törkeää syyttää mua koskla tänne voi kuka tahansa kirjoittaa.Joten lopeta mun syyttely.

        Ei sua erota muista... Siinä syy.


      • Anonyymi

        Toisen hevosen nimi on kakkapökäle,


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei sua erota muista... Siinä syy.

        Jos sulla olis hevonmen niin mikä sen nimi olis.Olisko se esim pissa-aivo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla olis hevonmen niin mikä sen nimi olis.Olisko se esim pissa-aivo

        Sinä et vaikuta kovin viisaalta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö mitä .Mä sanoin että jätän teidät keskenänne juttelee ja jos muut ihmiset kommetoi teitä niin syytätte minua niistä viesteistä. Todella törkeää syyttää mua koskla tänne voi kuka tahansa kirjoittaa.Joten lopeta mun syyttely.

        Minä en ole syytellyt. Enkä ole ollut sinulle nyt ilkeä. En vain voi rehellisesti sanottuna tietää, että kuka on kukakin?🤔
        J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko että ripulipää palaa tänne. Kyllä mä voin tehdä sen jos teillä on niin ikävä ripulipään kommennteja. Taidatte oikein kaivata ripulin paluuta.

        Älä... En ole syyttänyt sinua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen hevosen nimi on kakkapökäle,

        Tai sitten se on oma nimesi...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Onko sulla joku suosikki heppa siellä tallilla? 😊🐴

        Juu, tota on minulla pari heppaa täällä nykyisellä tallillani, mutta olen vaihtamassa tallia (koska se on myös lähempänä yms) niin sieltä en vielä tiedä. Käyn siis ratsastamassa siellä nykyisellä tallillani viikoittain ja tulevalla tallilla joka toisena sunnuntaina hoitamassa hevosia ja tutustumassa siihen talliin. Toinen niistä lemppareistani on ruuna ja toinen tamma. Kummatkin oikein kilttejä ja tottelevaisia isoja poneja, lähes hevosia.
        Hyvää yötä sinnekin. Menen myöhemmin nukkumaan. 😃
        J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tota on minulla pari heppaa täällä nykyisellä tallillani, mutta olen vaihtamassa tallia (koska se on myös lähempänä yms) niin sieltä en vielä tiedä. Käyn siis ratsastamassa siellä nykyisellä tallillani viikoittain ja tulevalla tallilla joka toisena sunnuntaina hoitamassa hevosia ja tutustumassa siihen talliin. Toinen niistä lemppareistani on ruuna ja toinen tamma. Kummatkin oikein kilttejä ja tottelevaisia isoja poneja, lähes hevosia.
        Hyvää yötä sinnekin. Menen myöhemmin nukkumaan. 😃
        J

        Kiva. 😊 Niin minäkin nukun vasta yöllä kun pääsen kotiin joskus...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kiva. 😊 Niin minäkin nukun vasta yöllä kun pääsen kotiin joskus...

        Joo, sinä olet nyt varmaankin nukkumassa? ;))
        J


    • Hah, sun viestit poistuu täältä yhtenään. 😅

      • Tuo yksi ripulipää niitä nimiä antaa 😅


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tuo yksi ripulipää niitä nimiä antaa 😅

        Kenelle sä puhut? sekositko kun puhut itsellesi


    • Anonyymi

      Tyttö J tais mennä nukkuu kun ei kerro hevosen nimeä.

      • Anonyymi

        Jii ei käyttäydy ikätasoisensa tavalla, kuten 12 vuotiaat käyttäytyy ja puhuu. Luultavasti aikuisen tekemää vedätystä. Aikuisen, jonka henkinen kehitys ei sekään ole ikätasoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jii ei käyttäydy ikätasoisensa tavalla, kuten 12 vuotiaat käyttäytyy ja puhuu. Luultavasti aikuisen tekemää vedätystä. Aikuisen, jonka henkinen kehitys ei sekään ole ikätasoistaan.

        Prinssi J pitää tyttö Jiitä fiksuna ikäisekseen. Älä hauku heitä kun heistä heidän keskustelun sa on ihan normaalia ja hyväksyttävää. Prinssi j on sanonut että häntä kiinostaa tyttöjen sielunelämä. Pojat ei kiinnosta häntä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi J pitää tyttö Jiitä fiksuna ikäisekseen. Älä hauku heitä kun heistä heidän keskustelun sa on ihan normaalia ja hyväksyttävää. Prinssi j on sanonut että häntä kiinostaa tyttöjen sielunelämä. Pojat ei kiinnosta häntä.

        Miksi minua pitäisi pojat kiinnostaa?? Ole itse ollut poika ja minulla on ollut poikia. Tiedän niistä ihan riittävästi. 😅


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Miksi minua pitäisi pojat kiinnostaa?? Ole itse ollut poika ja minulla on ollut poikia. Tiedän niistä ihan riittävästi. 😅

        Miksi sinua kiinnostaa tytön sielunelämä .Tytön joka on kasvuiässä.Mitä sä teet sillä kaikella tiedolla jota olet nyt jo saanut. Kerro mitä pohdintoja olet tehnyt hevosista,koirista ja eläimistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinua kiinnostaa tytön sielunelämä .Tytön joka on kasvuiässä.Mitä sä teet sillä kaikella tiedolla jota olet nyt jo saanut. Kerro mitä pohdintoja olet tehnyt hevosista,koirista ja eläimistä.

        Eli palasit sitten lähtöruutuun takaisin... Tyttö j on minun juttukaveri. Jännää sillein, että juttukaveriksi saa jonkun ihan muun kuin oman kaivattunsa. Niin on käynyt eräille toisillekin täällä, siis ikävä palstalla. Minun tuuria vain, että minun juttukaveri on liian nuori mihinkään muuhun kuin jutteluun täällä. Kaipa se on kohtaloni.


    • Hyvää yötä pikkuinen J. 😊

      • Anonyymi

        Prinssi J totta kai tyttö J on pikkuinen.Hän on alakoululussa ja kasvaa vielä pituutta. Luulis sun tietävän.


      • Anonyymi

        Eli nyt alkaa.hellittelynimi käyttöön. Miksi?


      • Anonyymi

        Miksi hellittelynimi? Miksi ihmeessä aikuinen mies kutsuu vierasta max 12 vuotiasta tyttöä pikkuiseksi Jiiksi. Tiedät sä miltä sä saat ton näyttää. Ja vielä emoji perään. Ja tämä tyttö j sallii tollasen kuolaamisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hellittelynimi? Miksi ihmeessä aikuinen mies kutsuu vierasta max 12 vuotiasta tyttöä pikkuiseksi Jiiksi. Tiedät sä miltä sä saat ton näyttää. Ja vielä emoji perään. Ja tämä tyttö j sallii tollasen kuolaamisen.

        Voi lolleroinen teidän kanssa. 🤡


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Voi lolleroinen teidän kanssa. 🤡

        Voitko kertoa miksi hellyttelynimi vieraalla tytölle? Eikö pelkkä tyttö j ja J riitä vaan nyt ihan pikkuinen piti lisätä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Voi lolleroinen teidän kanssa. 🤡

        en yhtään ihmettele kun saman ikäiset pojat ei kiinnosta kun heitä et voi sanoa pikkuisiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa miksi hellyttelynimi vieraalla tytölle? Eikö pelkkä tyttö j ja J riitä vaan nyt ihan pikkuinen piti lisätä.

        Ihan muuten vaan. Jotta teillä olisi jotain kauhisteltavaa. 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi J totta kai tyttö J on pikkuinen.Hän on alakoululussa ja kasvaa vielä pituutta. Luulis sun tietävän.

        Kysyn huvikseen, minkä pituinen sinä olet? Vastaathan rehellisesti ilman riitelyä.
        J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyn huvikseen, minkä pituinen sinä olet? Vastaathan rehellisesti ilman riitelyä.
        J

        Vastaa, olet muutenkin päättänyt täällä kuin mielipuoli!


    • Anonyymi

      Missä vaiheessa aiot sanoa että hän on ihana.

      • Vaikka heti...


    • Anonyymi

      Prinssi J vaikka sua kiinnosta nuorten tyttöjen sielunelämä vaikka he eivät ole edes murrosiässä niin pliis jätä se hellittelynimi pois.Hän ei ole sinun kumppani.

      • Jaa. Sitä ei saa siis käyttää kuin kumppanille vain?


    • Anonyymi

      Miksi keski-ikäistä mioestä ylipäänsä kiinnostaa nuoren tytön elämä. Mitä hän saa siitä itselleen. Eikä riitä perustelut että prinssi j on nuorekas ja tulee paremmin juttuun lasten kanssa. Se että on nuorekas ei tarkoita että pitää alkaa keskustelusuhteeseen lapsen kanssa joka ei ole edes murrosiässä.

      • Tyttö itse halusi jutella minulle. Ihan vaan siksi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tyttö itse halusi jutella minulle. Ihan vaan siksi.

        Voitko kertoa miksi käytät hellittelynimeä hänestä ?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tyttö itse halusi jutella minulle. Ihan vaan siksi.

        Ja sekö on syy jutella hänen kanssan.Olisit voinut sanoa että olet aikuinen .Ei vaan sinä halusit alkaa juttelee hänen kanssa kosak saat siitä jotain kiksejä.Tuo hellittelynimi alkaa paljastaa susta asioita joita et myönnä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa miksi käytät hellittelynimeä hänestä ?

        Siksi, koska minusta on hauska keksiä erilaisia nimityksiä sellaisille joiden kanssa olen tekemisissä... Ajattelin että se olisi hänestäkin hauskaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sekö on syy jutella hänen kanssan.Olisit voinut sanoa että olet aikuinen .Ei vaan sinä halusit alkaa juttelee hänen kanssa kosak saat siitä jotain kiksejä.Tuo hellittelynimi alkaa paljastaa susta asioita joita et myönnä.

        Kiksejä. Taidat itse saada kiksejä tästä keskustelusta. Yrität epätoivoisesti tehdä minusta pedaria. Näen kyllä mitä yrität.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siksi, koska minusta on hauska keksiä erilaisia nimityksiä sellaisille joiden kanssa olen tekemisissä... Ajattelin että se olisi hänestäkin hauskaa...

        Älä selitä. Hellittelynimeä käyteään henkilästä josta tykkää ja jota rakastaa. Koita nyt keksiä parempi selitys. Sä pidät siis tyttö jiitä vitsinä?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siksi, koska minusta on hauska keksiä erilaisia nimityksiä sellaisille joiden kanssa olen tekemisissä... Ajattelin että se olisi hänestäkin hauskaa...

        onko sun kaverillakin hellittelynimiä?kerro toki miten kutsut heitä esim kullannuppuni matti tai sokeripalaseni mikko


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kiksejä. Taidat itse saada kiksejä tästä keskustelusta. Yrität epätoivoisesti tehdä minusta pedaria. Näen kyllä mitä yrität.

        miksi valehtelet tyttö jiille. Et tarkoittanut sanoa pikkuinen J vaan mitä?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kiksejä. Taidat itse saada kiksejä tästä keskustelusta. Yrität epätoivoisesti tehdä minusta pedaria. Näen kyllä mitä yrität.

        Jos se hellittelynimi voi olla valetta niin voit sanoa vaikka oma pullukkani J.


    • Anonyymi

      Jos kerta hellittelynimi on vitsi niin miksi et sano pieni mussukkani J

      • Ei kiinnosta vastata sinulle näihin. J ei ole ihminen kehen olen rakastunut.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei kiinnosta vastata sinulle näihin. J ei ole ihminen kehen olen rakastunut.

        Miksi sä sä sitten käytät hänestä hellittelynimeä jos sä et tarkoita sitä.Voitko kertoa sen.


    • Anonyymi

      Kiksejä en saa mutta sinä saat kun haluat jatkaa lapsen kanssa juttelua.Lapsen jok aei ole edes murrosiässä. Ai mistäkö tiedän.Hänellä ei ole alkanut menkat. Se on yksi murrosiän merkeistä.

      • Anonyymi

        Ihmettelen miksi et keskustele aikuisten naisten kanssa nuoren tytön sielunelämästä vaan haluat ehdottomasti tytön joka on tosi nuori.Ja jolla ei ole edes kehitys alkanut.Tarkoitan murrosikää ja sen tuomia fyysisiä muutoksia.


    • Anonyymi

      Mä alan katsoo leffaa. Ole varovainen mitä sanot. ettei tartte sanoa että se oli vitsi.

      • Voi elämä...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Voi elämä...

        Mitä hellittelynimiä sulla oli sun lapsille eli pojille? Voitko kertoa.


    • Anonyymi

      Kun googlaat hellittelynimen käytön niin sieltä tulee parisuhde. En tiennyt sun sun kavereilla on hellittelynimiä.Miksi kustust sun aikuisii kavereita hellittylynimillä?Olis kiva tietää.

      • Anonyymi

        Sun sun sun sun


      • Kyllä sää jaksat. Mene vaikka hiihtämään välillä. Näkyy tuota luntakin satavan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä sää jaksat. Mene vaikka hiihtämään välillä. Näkyy tuota luntakin satavan.

        Mulla ei ole suksia. Ja en osta niitä sun takia. Ootko sokea?Ei täällä sada lunta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole suksia. Ja en osta niitä sun takia. Ootko sokea?Ei täällä sada lunta.

        En ole sokea, vaan asun jossain muualla kuin sinä. Kyllä täällä on tullut lunta aamusta saakka, ainakin 10 cm.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole sokea, vaan asun jossain muualla kuin sinä. Kyllä täällä on tullut lunta aamusta saakka, ainakin 10 cm.

        No sä voit mennä hiihtämään.Mä en mene.Mä kävin jo tänään kaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sä voit mennä hiihtämään.Mä en mene.Mä kävin jo tänään kaupassa.

        Aha, kukaan ei kysynyt.


      • Anonyymi

        Osaan, mutta sinä et! Hahahahaa!😅😅😅🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan, mutta sinä et! Hahahahaa!😅😅😅🤣🤣🤣

        Ja sinun viestisi poistettiin, kivaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinun viestisi poistettiin, kivaa!

        T: J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinun viestisi poistettiin, kivaa!

        Varo ettet pissaa housuun kun noin naurattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinun viestisi poistettiin, kivaa!

        Miksi noin vähän emojeita?Haluan lisää emojeita. haluun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo ettet pissaa housuun kun noin naurattaa.

        Joo, pitää muistaa!👍😅😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi noin vähän emojeita?Haluan lisää emojeita. haluun

        Ok, tässä: 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅😅🤣🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣🤣😅🤣😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🤣🤣👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, tässä: 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅😅🤣🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣🤣😅🤣😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🤣🤣👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

        Tässä on vielä älytesti sinulle! VASTAA kysymyksiin, tai olet puhtaana maailman tyhmin.
        Kuinka monta nauruemojia on yhteensä?
        Kuinka monta peukkua on yhteensä?
        Kuinka paljon emojeita on yhteensä?!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, tässä: 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅😅🤣🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣🤣😅🤣😅🤣🤣😅🤣🤣😅🤣😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🤣🤣👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

        hah eikö enempää mahtunut.Tahtoo enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hah eikö enempää mahtunut.Tahtoo enemmän.

        Voi voi. Se on kuule sillä tavalla, että kaikkea ei saa mitä haluaa, pitäisihän se sinunkin tietää! Vai etkö muka tiennyt Maijuli 5-v?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi. Se on kuule sillä tavalla, että kaikkea ei saa mitä haluaa, pitäisihän se sinunkin tietää! Vai etkö muka tiennyt Maijuli 5-v?

        Etkö muista mun nimeä.En ole maijuli vaan Maija.Onko sulla dementia?


      • Anonyymi

        ok Pikkuinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö muista mun nimeä.En ole maijuli vaan Maija.Onko sulla dementia?

        Eikö Maijuli osaa laskea kuinka monta mitäkin emojia laitoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö muista mun nimeä.En ole maijuli vaan Maija.Onko sulla dementia?

        Sinun lempinimesi on pikkuinen Maijuli, niinhän sinä sanoit minulle joskus! Etkö muista? Olen sinun entinen ystäväsi, nykyinen vihaajasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun lempinimesi on pikkuinen Maijuli, niinhän sinä sanoit minulle joskus! Etkö muista? Olen sinun entinen ystäväsi, nykyinen vihaajasi.

        En ole missään vaiheessa sanonut itseäni maijuliksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Maijuli osaa laskea kuinka monta mitäkin emojia laitoin?

        % vuotias maijaa vaan osaa kirjoittaa ei laskea.Monta emojia tuossa on kun en osaa laskea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        % vuotias maijaa vaan osaa kirjoittaa ei laskea.Monta emojia tuossa on kun en osaa laskea.

        mikä on % vuotias?voitko kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole missään vaiheessa sanonut itseäni maijuliksi.

        Olet olet, silloin kun olimme pienempänä ystäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        % vuotias maijaa vaan osaa kirjoittaa ei laskea.Monta emojia tuossa on kun en osaa laskea.

        No hyvänen aika sentään! Et tule pärjäämään elämässä. Minä osasin kyllä laskea jo 5-vuotiaana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä on % vuotias?voitko kertoa.

        Jep jep!👍👍🤣🤣🤣 Taas menee pissat housuun!


    • Anonyymi

      oho vastasin itselleni.Maija ei aina ymmärrä.

    • Anonyymi

      Miksi prinssi j ei kysy tyttö jiiltä odottaako hän murrosikää? Vai eikö sielunelämä kiinostakaan vaan hevoset,matkakohteet ja lemivärit ja vaatteet.

      • Anonyymi

        Kysy itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy itse.

        Vai etkö uskalla??
        J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai etkö uskalla??
        J

        No odotatko tyttö J murrosikää ja sen tuomia muutoksia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No odotatko tyttö J murrosikää ja sen tuomia muutoksia?

        Kuka niitä muka odottaa? Ihan kuin joulua? Eiköhän ne tule ihan odottamattakin pikku hiljaa... Siihen ehtii tottua. Odotitko sitä itse lapsena???


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kuka niitä muka odottaa? Ihan kuin joulua? Eiköhän ne tule ihan odottamattakin pikku hiljaa... Siihen ehtii tottua. Odotitko sitä itse lapsena???

        En tiennyt odottaa kun koulussa ei oltu ehditty puhumaan menkoista. Mä voin sanoa että kyllä niitä kannattaa alkaa odottaa kun valkovuoto alkaa.Se on merkki että menkat voi alkaa ja ei välttämättä tulee mitään oireita.Mutta sähän oot niin fiksu niin tiesit tämän. Äidistäsi ei ole apua kun menkat alkaa koulussa.Sen takia niihin kannattaa varautua kun valkovuoto alkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennyt odottaa kun koulussa ei oltu ehditty puhumaan menkoista. Mä voin sanoa että kyllä niitä kannattaa alkaa odottaa kun valkovuoto alkaa.Se on merkki että menkat voi alkaa ja ei välttämättä tulee mitään oireita.Mutta sähän oot niin fiksu niin tiesit tämän. Äidistäsi ei ole apua kun menkat alkaa koulussa.Sen takia niihin kannattaa varautua kun valkovuoto alkaa.

        Mä voin sanoa että ei niihin menkkoihin koskaan totu vaikka kertoo että hormonitoiminta on kunnossa. Sä kyllä huomaat ettei ne menkat ole kivat ja se vaikuttaa sun mielialoihin.Kyllä sä sitten huomaat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiennyt odottaa kun koulussa ei oltu ehditty puhumaan menkoista. Mä voin sanoa että kyllä niitä kannattaa alkaa odottaa kun valkovuoto alkaa.Se on merkki että menkat voi alkaa ja ei välttämättä tulee mitään oireita.Mutta sähän oot niin fiksu niin tiesit tämän. Äidistäsi ei ole apua kun menkat alkaa koulussa.Sen takia niihin kannattaa varautua kun valkovuoto alkaa.

        Sä puhut taas menkoista. Se ei ollut mitään sielunelämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No odotatko tyttö J murrosikää ja sen tuomia muutoksia?

        Miksi odottaisin?


    • En puutu tähän menkkakeskusteluun enempään...

      • Anonyymi

        Prinssi J olet väärässä.Koska sinulla ei ole tyttöjä niin et tiennyt että murrosikä vaikuttaa tytön psyykkeeseen aj myös kuukautiset vaikuttavat tytön psyykkeeseen.Joten älä sanio ettei kuukautiset vaikuta psyykkeeseen . Ymmärrätkö että kuukautisia edeltäväna aika voi tulla fyysisiä oireita ja kun siihen päälle lisätään psyyke niin voin sanoa että ei ole kivaa. Et voi osallistua koska et ole kokenut tytön murrosikää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi J olet väärässä.Koska sinulla ei ole tyttöjä niin et tiennyt että murrosikä vaikuttaa tytön psyykkeeseen aj myös kuukautiset vaikuttavat tytön psyykkeeseen.Joten älä sanio ettei kuukautiset vaikuta psyykkeeseen . Ymmärrätkö että kuukautisia edeltäväna aika voi tulla fyysisiä oireita ja kun siihen päälle lisätään psyyke niin voin sanoa että ei ole kivaa. Et voi osallistua koska et ole kokenut tytön murrosikää.

        Prinssi Älä vähättele tytön murrosikää ja sen tuomia muutoksia. Pojillakin tulee murrosikä mutta pojat eivät voi tietää miltä PMS oireet tuntuvat tytöstä. Pojat pääsee helpommalla kun eivät joka ikininen kuukausi saa näitä oireita.Jotkut ei saa ja jotkut sa atosi voimakkaita.Muistan itse koulussa kun mahaan sattui olin välitunnilla kyykyyssä maha kippurassa koska kipu oli niin voimakas.Älä sano etteikö fyysiset oireet vaikuta psyykkeeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi J olet väärässä.Koska sinulla ei ole tyttöjä niin et tiennyt että murrosikä vaikuttaa tytön psyykkeeseen aj myös kuukautiset vaikuttavat tytön psyykkeeseen.Joten älä sanio ettei kuukautiset vaikuta psyykkeeseen . Ymmärrätkö että kuukautisia edeltäväna aika voi tulla fyysisiä oireita ja kun siihen päälle lisätään psyyke niin voin sanoa että ei ole kivaa. Et voi osallistua koska et ole kokenut tytön murrosikää.

        Niin... Luuletko että sitä lapsena odottaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi Älä vähättele tytön murrosikää ja sen tuomia muutoksia. Pojillakin tulee murrosikä mutta pojat eivät voi tietää miltä PMS oireet tuntuvat tytöstä. Pojat pääsee helpommalla kun eivät joka ikininen kuukausi saa näitä oireita.Jotkut ei saa ja jotkut sa atosi voimakkaita.Muistan itse koulussa kun mahaan sattui olin välitunnilla kyykyyssä maha kippurassa koska kipu oli niin voimakas.Älä sano etteikö fyysiset oireet vaikuta psyykkeeseen.

        En ole sanonut mitään enkä vähätellyt. Sinä varastat täällä koko shown. Juttele sitten j:n kanssa menkoista. Heippa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin... Luuletko että sitä lapsena odottaa?

        Ei odota jos niistä ei tiedä.Itselläni menkat alkoi ruskealla vuodolla ja mä mietin että mikä on vialla. Kyllä 11-12 vuotiaan on hyvä tietää jos valkovuotoa on tullut että menkat voi alkaa millä hetkellä hyvänsä. Ei niitä odota mutta on hyvä pitää kirjaa kuukautiskierrosta jotta voi varautua seuravaan vuotoon. Sä et tiedä jos ei ole kuukautissuojaa miltä tuntuu kun veri kastelee housut.Toi on just niin miesten asenne naisten menkkoihin.Niitä vähätellään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole sanonut mitään enkä vähätellyt. Sinä varastat täällä koko shown. Juttele sitten j:n kanssa menkoista. Heippa.

        Niin puhunkin.En varasta yhtään mitään.Olen itse ollut nuori ja kokenut monet kuukautiset monet PMS oireet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin puhunkin.En varasta yhtään mitään.Olen itse ollut nuori ja kokenut monet kuukautiset monet PMS oireet.

        Luulin että prinssiä kiinnostaa tytön sielunelämä mutta ei kiinnosta koska ei voi osallistua keskusteluun. Tytön elämään liittyy paljon muutakin kuin konkreettiset ja fyysiset asiat.


    • Hyvää yötä tyttö J. 🐴

      • Anonyymi

        Kiitos samoin! 😴🌍
        J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin! 😴🌍
        J

        Kiitos. :) 😴


    • Huomenta ja hyvää laskiaista J. Oletoo menossa pulkkamäkeen? 😄🛷

      • Siis oletko? 😅


      • Anonyymi

        Kiitos samoin! :)) Enpä taida tänään mennä, mutta olen kylläkin käynyt pulkkamäessä tänä talvena jo monet kerrat! Hauskaa puuhaa! ;)😃 Pidätkö sinä laskiaispullista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin! :)) Enpä taida tänään mennä, mutta olen kylläkin käynyt pulkkamäessä tänä talvena jo monet kerrat! Hauskaa puuhaa! ;)😃 Pidätkö sinä laskiaispullista?

        Hei! Joo, kyllä tykkään laskiaispullista ja herkuista vähän liikaakin. 😄 Oletkos syönyt jo monta? 😋


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hei! Joo, kyllä tykkään laskiaispullista ja herkuista vähän liikaakin. 😄 Oletkos syönyt jo monta? 😋

        Hah! "herkuista vähän liikaakin", niin itsekin! 🤣Varsinkin suklaasta. En voisi elää ilman suklaata, jos tietäisin siitä ja olisin maistellut! 😎😋😛🤭 Mutta itseasiassa minä en pidä laskiaispullista. Ei, ei, älä kysy miten?! Kaikki kysyy sitä.😅😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hah! "herkuista vähän liikaakin", niin itsekin! 🤣Varsinkin suklaasta. En voisi elää ilman suklaata, jos tietäisin siitä ja olisin maistellut! 😎😋😛🤭 Mutta itseasiassa minä en pidä laskiaispullista. Ei, ei, älä kysy miten?! Kaikki kysyy sitä.😅😆

        Minä tykkään irtokarkeista ja varsinkin salmiakista. Suklaata syön vähän. 😋


    • Anonyymi

      Paistaako sielläkin aurinko tänäänkin? ☀️🌍
      J

      • Tänään paistaa kauniisti. Eilen ei paistanut. Harmi että täytyy olla töissä nyt. 😄🌞


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tänään paistaa kauniisti. Eilen ei paistanut. Harmi että täytyy olla töissä nyt. 😄🌞

        Kukaan ei pakota sua olee töissä.Vapaaehtosesti olet töihin mennyt. Jos haluat olla kotona niin jää kotiin. Olet itse valinnut mennä töihin niin kestä se kuin aikuinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei pakota sua olee töissä.Vapaaehtosesti olet töihin mennyt. Jos haluat olla kotona niin jää kotiin. Olet itse valinnut mennä töihin niin kestä se kuin aikuinen.

        Voi elämä, kyllä tuon tiedostan ja jollain ne laskut ja vuokra on maksettava.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Voi elämä, kyllä tuon tiedostan ja jollain ne laskut ja vuokra on maksettava.

        No miksi valitat kun pitää olla töissä kun ulkona aurinko paistaa. Pitää muidenkin olla töissä vaikka aurinko paistaisi ulkona. Sinä et haluaisi olla töissä ja sitten on niitä jotka haluis olla töissä mutta joilla ei ole töitä tai ovat työkyvyttömiä vaikka haluisivat olla terveitä. Koita ajatella kuten aikuiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi valitat kun pitää olla töissä kun ulkona aurinko paistaa. Pitää muidenkin olla töissä vaikka aurinko paistaisi ulkona. Sinä et haluaisi olla töissä ja sitten on niitä jotka haluis olla töissä mutta joilla ei ole töitä tai ovat työkyvyttömiä vaikka haluisivat olla terveitä. Koita ajatella kuten aikuiset.

        En minä valittamalla valittanut. Kunhan totesin että nyt on näin...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tänään paistaa kauniisti. Eilen ei paistanut. Harmi että täytyy olla töissä nyt. 😄🌞

        Selvä. Hyvää illan jatkoa! Itse olen nyt kirjoittamassa pitkää tositapahtumiin perustuvaa tarinaani. ;)) Olen kirjoitushullu! 😆👍


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En minä valittamalla valittanut. Kunhan totesin että nyt on näin...

        Vaikka sä kirjoita nuoren lapsen kanssa niin ei se tarkoita sitä että pitää ajatella kuin nuori.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selvä. Hyvää illan jatkoa! Itse olen nyt kirjoittamassa pitkää tositapahtumiin perustuvaa tarinaani. ;)) Olen kirjoitushullu! 😆👍

        Sehän hirnoa! Kiitos ja samoin. Minä lähden nyt harrastamaan..😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sä kirjoita nuoren lapsen kanssa niin ei se tarkoita sitä että pitää ajatella kuin nuori.

        Minä näen asian juuri toisin. Pitää osata ajatella kuin nuori, silloin ja muutenkin. Tylsää olla totinen aikuinen. Sinä olet menettänyt oman sisäisen lapsen?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä näen asian juuri toisin. Pitää osata ajatella kuin nuori, silloin ja muutenkin. Tylsää olla totinen aikuinen. Sinä olet menettänyt oman sisäisen lapsen?

        Valitettavasti mun kaikki ystävät on jo aikuisia ja mä en puhu heille pulkkamäkeen menemisestä tai säästä. Ymmärrän nyt miksi haluat puhua alakoululaisen kanssa koska olet itse niin lapsellinen ettet kykene juttelee aikuisten kanssa. Olet jo keski-ikäinen mutta ikuinen alle 12 vuotias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti mun kaikki ystävät on jo aikuisia ja mä en puhu heille pulkkamäkeen menemisestä tai säästä. Ymmärrän nyt miksi haluat puhua alakoululaisen kanssa koska olet itse niin lapsellinen ettet kykene juttelee aikuisten kanssa. Olet jo keski-ikäinen mutta ikuinen alle 12 vuotias.

        Aikuisten ei tartte olla totisia.Olet törmännyt vaan totisiin aikuisiin. Minä nauroin tänään ystäväni jutuille. Kaikki aikuiset ei ole totisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuisten ei tartte olla totisia.Olet törmännyt vaan totisiin aikuisiin. Minä nauroin tänään ystäväni jutuille. Kaikki aikuiset ei ole totisia.

        Huumori ei tarkoita sitä että keski-ikäisen pitäisi mennä laskemaan mäkeä tai puhua kuinka aurinko on tänään paistanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumori ei tarkoita sitä että keski-ikäisen pitäisi mennä laskemaan mäkeä tai puhua kuinka aurinko on tänään paistanut.

        Miten prinssi tietää millasia aikuiset on kun ei hänellä ole ystäviä.


    • Hyvää yötä J 😊

      • Anonyymi

        Samoin! Olin vain tuohon aikaan jo 😴😴. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin! Olin vain tuohon aikaan jo 😴😴. 😊

        Huomenta. Ollaan samaan aikaan hereillä. 😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Huomenta. Ollaan samaan aikaan hereillä. 😊

        Voi miten ihanaan .Nimenne alkavat samalla kirjaimella ja olette samaan aikaan netissä.Voi miten mukavaa ja ihanaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten ihanaan .Nimenne alkavat samalla kirjaimella ja olette samaan aikaan netissä.Voi miten mukavaa ja ihanaa.

        Niin on ja ihana keli ulkona ja... 😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin on ja ihana keli ulkona ja... 😊

        Prinssi J voi mennä laskemaan mäkeä pulkalla,kun on niin kaunis ilma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi J voi mennä laskemaan mäkeä pulkalla,kun on niin kaunis ilma.

        Pitäiskö munkin laittaa huomiseksi kello herättää ennen seitsemää niin ollaan kaikki samaa aikaa n täällä.Se olis niin ihanaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö munkin laittaa huomiseksi kello herättää ennen seitsemää niin ollaan kaikki samaa aikaa n täällä.Se olis niin ihanaa.

        Laita ihmeessä! 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi J voi mennä laskemaan mäkeä pulkalla,kun on niin kaunis ilma.

        En nyt ehdi, kun olen työpaikalla. 😅


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En nyt ehdi, kun olen työpaikalla. 😅

        Miten on töiden jälkeen?Onko sulla minkä värinen pulkka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten on töiden jälkeen?Onko sulla minkä värinen pulkka?

        Mulla ei ole pulkkaa, mutta voisin ostaa, vaikka pinkin. 😅


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mulla ei ole pulkkaa, mutta voisin ostaa, vaikka pinkin. 😅

        Osta samalla myös liukuri. Mä joudun nyt jättää sut koska mä lähden tapaa mun ystävää.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Laita ihmeessä! 😅

        Jep🤣😅 Mutta hei taas! Onko sinulla jälleen jotain suunnitelmia tälle päivälle? Itse menen ratsastamaan parin tunnin päästä. 🐎
        Oletko muuten milloin viimeksi laskenut mäkeä? ;) Niin, ja mikä on lempi talviurheilulajisi? Pidätkö enemmän luistelusta vai hiihdosta?
        Itse olen hullu hiihtämään.
        J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osta samalla myös liukuri. Mä joudun nyt jättää sut koska mä lähden tapaa mun ystävää.

        No, kivaa päivänjatkoa 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep🤣😅 Mutta hei taas! Onko sinulla jälleen jotain suunnitelmia tälle päivälle? Itse menen ratsastamaan parin tunnin päästä. 🐎
        Oletko muuten milloin viimeksi laskenut mäkeä? ;) Niin, ja mikä on lempi talviurheilulajisi? Pidätkö enemmän luistelusta vai hiihdosta?
        Itse olen hullu hiihtämään.
        J

        Hei!

        Minä tulin juuri töistä ja nyt lepään hetken. Käyn varmaankin kuntosalilla tänään. Muuta ohjelmaa ei taida olla. Kivaa kun pääset heppailemaan taas! 😊

        En ole laskenut mäkeä moneen vuoteen. En myöskään ole hiihtänyt vuosiin. Se kyllä mukavaa, hiihtää tällaisina kauniina päivinä omaa tahtia. Ei vaan ole nyt suksia... Talvilajeista, tykkään hiihtämisestä ja luistelusta molemmista. En ole koskaan lasketellut. Tykkään katsoa talviolympialaisia, kun näytetään lumilautailua yms.. 😄

        Nyt taidan vähän nukkua... 😊😴


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hei!

        Minä tulin juuri töistä ja nyt lepään hetken. Käyn varmaankin kuntosalilla tänään. Muuta ohjelmaa ei taida olla. Kivaa kun pääset heppailemaan taas! 😊

        En ole laskenut mäkeä moneen vuoteen. En myöskään ole hiihtänyt vuosiin. Se kyllä mukavaa, hiihtää tällaisina kauniina päivinä omaa tahtia. Ei vaan ole nyt suksia... Talvilajeista, tykkään hiihtämisestä ja luistelusta molemmista. En ole koskaan lasketellut. Tykkään katsoa talviolympialaisia, kun näytetään lumilautailua yms.. 😄

        Nyt taidan vähän nukkua... 😊😴

        Ok. Niin, onhan se aina kivaa olla hevosten kanssa.
        Niin, hiihtäminen on tosi mukavaa ja se käy lihaksiin. Minäkään en ole koskaan lasketellut! :0


    • Olihan kiva päivä tallilla? Nyt hyvää yötä tyttö J:lle. :)

      • Anonyymi

        Juu olihan se. Sain ratsastaa yhdellä isolla ponilla, joka tulee aika harvoin meidän tunneillemme. Se poni on vielä nuori, joten se ei osaa vielä kaikkea ja se opettelee esim toisen ohittamista vielä, mutta uralla se kulkee tosi hyvin. Poni oli reipas ja kuunteli apujani. Toisaalta alussa se temppuili aika paljon, suurinosa tunnista meni kuitenkin hyvin. 😃👍🐴
        Kiitos samoin, näin jälkikäteen!;))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu olihan se. Sain ratsastaa yhdellä isolla ponilla, joka tulee aika harvoin meidän tunneillemme. Se poni on vielä nuori, joten se ei osaa vielä kaikkea ja se opettelee esim toisen ohittamista vielä, mutta uralla se kulkee tosi hyvin. Poni oli reipas ja kuunteli apujani. Toisaalta alussa se temppuili aika paljon, suurinosa tunnista meni kuitenkin hyvin. 😃👍🐴
        Kiitos samoin, näin jälkikäteen!;))

        Huomenta. Hauska kuulla, mitä tallilla tapahtui. Minä olen taas töissä. Tänään piti herätä jo ennen viittä... Mukavaa päivää sinulle. 😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Huomenta. Hauska kuulla, mitä tallilla tapahtui. Minä olen taas töissä. Tänään piti herätä jo ennen viittä... Mukavaa päivää sinulle. 😊

        Silloin pitää herätä että ehtii töihin. Kukaan ei edelleenkäänm pakota sua töihin.Jos haluat jäädä nukkumaan niin nuku .Etkä mene töihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silloin pitää herätä että ehtii töihin. Kukaan ei edelleenkäänm pakota sua töihin.Jos haluat jäädä nukkumaan niin nuku .Etkä mene töihin.

        Ai niinkö sinä toimit? Opetat täällä lapselle vastuullisen aikuisen tapoja??


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ai niinkö sinä toimit? Opetat täällä lapselle vastuullisen aikuisen tapoja??

        Minun pitää lopettaa tämä kirjoittelu. Olet vanha mies ja minä olen vasta lapsi. En enää tule tänne kirjoittamaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun pitää lopettaa tämä kirjoittelu. Olet vanha mies ja minä olen vasta lapsi. En enää tule tänne kirjoittamaan

        Selvä sitten. Hyvää jatkoa.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe