Hyvää yötä

Minulle yksinäisyyteen. 🤴✨❄️💔

334

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää yötä tyttö J :)

    • Anonyymi

      Montako eri aloitusta meinaat tehdä? Huomenna taas uusi aloitus.Eikö? Totuus satuttaa incel miestä.

      • Ei kiinnosta sun kommentit.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei kiinnosta sun kommentit.

        Miksi pitää sitten tehdä uusia aloituksia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää sitten tehdä uusia aloituksia?

        Ei kuulu sinulle.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä!🤭😍 toivottaa sinulle Prinsessa S 👸🏼🙏🏻

      • Hyvää yötä prinsessa S 🤴🤗


    • Anonyymi

      Tyttö jiille sellasis terveisiä että prinssi jii juttelee kanssasi kos ka olet vielä nuori ja viaton ja vielä kaunis.Prinssi jii pitää kaikki aikuisia naisa vanhoina ja rumina. Kiva että lapsikin arvostaa aikuista joka ajattelee noin täysi-ikäsistä naisista. Kunnioita rauhassa sun prinssi jiitä joka ei hyväksy kuin missit ja mallit. Paljastu sekin miksi juttelee sun kanssa. Olet nuori,kaunis ja viaton.Turmeltamaton. Onnea teille.

      • Yritä nyt vielä mustamaalata minua lisää. Et muuta enää keksi elämälläs tehdä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Yritä nyt vielä mustamaalata minua lisää. Et muuta enää keksi elämälläs tehdä.

        Ei tartte koska sä itse teet itsestäs pellen. Mä haluan nähdä sen päivän kun sä sovit treffit tyttö jiin kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tartte koska sä itse teet itsestäs pellen. Mä haluan nähdä sen päivän kun sä sovit treffit tyttö jiin kanssa.

        No sitä päivää ei ihan äkkiä tule, kun on alaikäinen.


      • Anonyymi

        Voi jumalauta sinun kanssa. Luuletko oikeasti minun uskovan tuollaista paskaa??? Ja mistä sinä sen tiedät olenko kaunis???


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No sitä päivää ei ihan äkkiä tule, kun on alaikäinen.

        No ei kuule tule koskaan.
        T: J


    • Anonyymi

      Jos teidän suhde on normaali niin miksi ette sovi treffejä.

      • Koska olen vain kirjeenvaihdossa täällä ja kaverina. Eikä tämä ole mikään suhde.


    • Anonyymi

      Yleensä aikuiset sopivat näkemisen kun tulevat juttuun.Miksi te ette sovi.Teillähän on yhteisia kiinnostuksen kohteitakin.

      • Koska toinen meistä on vielä liian nuori. Eikö mene jakeluun? Ja minua kiinnostaa neiti N.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Koska toinen meistä on vielä liian nuori. Eikö mene jakeluun? Ja minua kiinnostaa neiti N.

        oho. ekan kerran myönnät että tyttö j on liian nuori. Nyt taitaa sattua tyttö jiin sydämeen kuin noin sanot hänestä. Tyttö jii on sulle laastari. Kun kukaan muu ei juttele sulle päivittäin niin lapsen viestit kelpaa paremman puutteessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        oho. ekan kerran myönnät että tyttö j on liian nuori. Nyt taitaa sattua tyttö jiin sydämeen kuin noin sanot hänestä. Tyttö jii on sulle laastari. Kun kukaan muu ei juttele sulle päivittäin niin lapsen viestit kelpaa paremman puutteessa.

        Niin. Itse hän halusi jutella mun kanssa kun oon yksinäinen ja se on hänelle ok. Myös mulle käy kun ei kukaan muu halua jutella mun kanssa saati nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oho. ekan kerran myönnät että tyttö j on liian nuori. Nyt taitaa sattua tyttö jiin sydämeen kuin noin sanot hänestä. Tyttö jii on sulle laastari. Kun kukaan muu ei juttele sulle päivittäin niin lapsen viestit kelpaa paremman puutteessa.

        Joka päivä myötäilette tosidtenne juttuja ja kaikki on niin ihanaa. Mua ihmetyttää miksei nuorella tytöllä ole ikäisiään kavereita.Vaikka tykkäis vanhemmista niin voisko ajatella edes kiinnostuvansa alle20 vuoitiaista pojista/miehistä.

        Mutta tyttö jii sanoi ettei ole yksinäinen niin ihan säälistä haluaa auttaa sua jotta olosi ei olisi niin yksinäinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä myötäilette tosidtenne juttuja ja kaikki on niin ihanaa. Mua ihmetyttää miksei nuorella tytöllä ole ikäisiään kavereita.Vaikka tykkäis vanhemmista niin voisko ajatella edes kiinnostuvansa alle20 vuoitiaista pojista/miehistä.

        Mutta tyttö jii sanoi ettei ole yksinäinen niin ihan säälistä haluaa auttaa sua jotta olosi ei olisi niin yksinäinen.

        Entä sitten? Minä arvostan tyttö jiitä. Hän on fiksu tyttö. Reipas ja mukava.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Entä sitten? Minä arvostan tyttö jiitä. Hän on fiksu tyttö. Reipas ja mukava.

        Niin ja joka ei halua kertoa ikäänsä koska pelkää paljastuvansa mutta uskalsi kertoa asuinpaikkakuntansa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Entä sitten? Minä arvostan tyttö jiitä. Hän on fiksu tyttö. Reipas ja mukava.

        Niin koska hänellä ei ole omia lapsia ja palkkatyötä.Voi herran jestas. Koita ajatella kuin aikuinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja joka ei halua kertoa ikäänsä koska pelkää paljastuvansa mutta uskalsi kertoa asuinpaikkakuntansa.

        Se on kokonaan hänen asiansa, mitä haluaa paljastaa koko Suomelle...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska hänellä ei ole omia lapsia ja palkkatyötä.Voi herran jestas. Koita ajatella kuin aikuinen.

        Sekö on ongelma? Voi vitsit. Se on minusta juuri mukavaa, että hän on vielä säästynyt aikuisten murheilta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se on kokonaan hänen asiansa, mitä haluaa paljastaa koko Suomelle...

        Taas mielistellään.Etkö ole muka kertaakaan miettinut minkä ikäinen tyttö J on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas mielistellään.Etkö ole muka kertaakaan miettinut minkä ikäinen tyttö J on?

        Olen miettinyt, mutta sillä ei ole väliä. Ei me olla suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oho. ekan kerran myönnät että tyttö j on liian nuori. Nyt taitaa sattua tyttö jiin sydämeen kuin noin sanot hänestä. Tyttö jii on sulle laastari. Kun kukaan muu ei juttele sulle päivittäin niin lapsen viestit kelpaa paremman puutteessa.

        Tuo ei ole totta! En minä aikuisena mikään vanhojen pappojen tirkistelijä ole! Saakelin lehmä...
        T: J


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin. Itse hän halusi jutella mun kanssa kun oon yksinäinen ja se on hänelle ok. Myös mulle käy kun ei kukaan muu halua jutella mun kanssa saati nähdä.

        Niin. Tuo on ihan totta. Kukaan muu ei ole puhunut mistään muusta kuin juttelemisesta. Niin, paitsi te idiootit...


    • Anonyymi

      Kauniita unia, ja jos tuota etsit sisäisen prinsessa seurakses, niinku antiikista oli tämä itseriittoinen androgyyni😔🌜

      • Kauniita unia sinulle ☄️


    • Anonyymi

      Prinssi J arvosta anuorta tyttöä koska hänellä ei ole velvollisuuksia omista lapsista tai toimeentulosta. Ihan varmasti vanhemmat elättää tyttö jiin. Ja prinssi jii unohtaa että kun lapsia tulee niin elämä muuttuu.

      • Ja Prinssi jiillä on ollut omia lapsia ja tietää mitä se on.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ja Prinssi jiillä on ollut omia lapsia ja tietää mitä se on.

        No miksi haukut kaikki naiset vanhoiksi ja väsyneiksi? jos kerta tiedät mitä on kasvaattaa lapsia.Etkö itse ole ollut väsynyt koskaan kun kasvatit lapsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi haukut kaikki naiset vanhoiksi ja väsyneiksi? jos kerta tiedät mitä on kasvaattaa lapsia.Etkö itse ole ollut väsynyt koskaan kun kasvatit lapsia?

        ja kävit töissä samalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi haukut kaikki naiset vanhoiksi ja väsyneiksi? jos kerta tiedät mitä on kasvaattaa lapsia.Etkö itse ole ollut väsynyt koskaan kun kasvatit lapsia?

        Voi kuule, vaikka kuinka monesti. Hoida itse autistilapsia niin tiedät mitä on väsymys kaikkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja kävit töissä samalla?

        Niin kävin ja vaimo oli kotona. Minä toin rahan taloon.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin kävin ja vaimo oli kotona. Minä toin rahan taloon.

        Miksi sulle ei kelpaa työelämässä oleva aikuinen nainen. Mä en usko että oot mikään prinssi kun naiset ei kiinnostu susta.Sähän olet niin supermukava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sulle ei kelpaa työelämässä oleva aikuinen nainen. Mä en usko että oot mikään prinssi kun naiset ei kiinnostu susta.Sähän olet niin supermukava.

        Öhh... Et taida tietää että ihastuin työpaikallani työssä käyvään naiseen... Moneenkin itse asiassa vuosien mittaan. Mutta tämä viimeisin on ainoa jolla on ollut suurta väliä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Öhh... Et taida tietää että ihastuin työpaikallani työssä käyvään naiseen... Moneenkin itse asiassa vuosien mittaan. Mutta tämä viimeisin on ainoa jolla on ollut suurta väliä.

        Ja koska se on sun elämäsi rakkaus niin täytät sitten yksinäisyyttä juttelemalla lapsen kanssa johon ei synny romanttisia tunteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja koska se on sun elämäsi rakkaus niin täytät sitten yksinäisyyttä juttelemalla lapsen kanssa johon ei synny romanttisia tunteita.

        Mitä voin tehdä muuta, kun ei N täällä minun kanssa seurustele???


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Öhh... Et taida tietää että ihastuin työpaikallani työssä käyvään naiseen... Moneenkin itse asiassa vuosien mittaan. Mutta tämä viimeisin on ainoa jolla on ollut suurta väliä.

        Etkö sä kaipaa aikuisen ihmisen sosiaalista kanssakäymistä joka on kokenut elämään enemmän lapsi? Kiellätkö ettet halua jutella täysi-ikäisen kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sä kaipaa aikuisen ihmisen sosiaalista kanssakäymistä joka on kokenut elämään enemmän lapsi? Kiellätkö ettet halua jutella täysi-ikäisen kanssa?

        Missä olen väittänyt ettei kiinnosta?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Missä olen väittänyt ettei kiinnosta?

        Mua kiinnostaa edelleen miksi haluat jutella lapsen kanssa ,jonka kanssa ei voi puhua aikuisten asioita.Te puhutte eläimistä ja murtuneesta varpaasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mua kiinnostaa edelleen miksi haluat jutella lapsen kanssa ,jonka kanssa ei voi puhua aikuisten asioita.Te puhutte eläimistä ja murtuneesta varpaasta.

        Minä juttelen ihan kenen kanssa vaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä juttelen ihan kenen kanssa vaan.

        Joo oot sanonut sen monta kertaa. Luulis että kaipaisit aikuisen juttuja. Teidän jutut on luokkaa millaista koulussa oli. Ihan kivaa. No kiva kuulla että oli hyvä päivä. Tai koulussa oli rankka päivä. No voi harmi.ikävä kuulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo oot sanonut sen monta kertaa. Luulis että kaipaisit aikuisen juttuja. Teidän jutut on luokkaa millaista koulussa oli. Ihan kivaa. No kiva kuulla että oli hyvä päivä. Tai koulussa oli rankka päivä. No voi harmi.ikävä kuulla.

        Juu. Ja sinulle se näkyy olevan ongelma. 👻


      • Anonyymi

        Minä en ikinä ole halunnut lapsia. Rehellisesti sanottuna en pidä pienistä, alle kouluikäisistä lapsista... Lapsia ei tule minulta kuule ikinä, mummo!!
        T: J


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä juttelen ihan kenen kanssa vaan.

        Niin minäkin! Nuo pahanilmanlinnut haluavat jutella vain viikonlopun kaljaostoksista ja tupakasta, sekä siitä miten paskoja pettureita heidän miehensä ovat!
        T: J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ikinä ole halunnut lapsia. Rehellisesti sanottuna en pidä pienistä, alle kouluikäisistä lapsista... Lapsia ei tule minulta kuule ikinä, mummo!!
        T: J

        Tiedeätkö että mummo ei voi olla jos ei ole lapsenlapsua.Minulla ei ole lapsia muutenkaan. Joten en voi oilla mummo.Mikäs tämä prinssi sitten on .vaariko? Hän on minua vanhempi ja sinun mielestä nuori.Hänellä on lapsia ja hänestä voi tulla vaari.Minusta ei voi tulla ikinä mummoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin! Nuo pahanilmanlinnut haluavat jutella vain viikonlopun kaljaostoksista ja tupakasta, sekä siitä miten paskoja pettureita heidän miehensä ovat!
        T: J

        Kakki keski-ikäiset naiset ei juo alkoholia ja polta tupakkaa.Minä en juo alkoholia ja polta tupakkaa. En ole koskaan polttanut. Minä olen onnellinen sinkkun jolla on ystäviä. Ja minulla on oman ikäsiä ystäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua kiinnostaa edelleen miksi haluat jutella lapsen kanssa ,jonka kanssa ei voi puhua aikuisten asioita.Te puhutte eläimistä ja murtuneesta varpaasta.

        Mitä ne aikuisten asiat sitten on?


    • Anonyymi

      Hyvää Ystävänpäivää sinulle !

      • Anonyymi

        Hyvää ystävänpäivää kaikille, paitsi noille haukkujille! ❤😁
        T :J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää ystävänpäivää kaikille, paitsi noille haukkujille! ❤😁
        T :J

        Sulla on puhtaat hampaat ja kaunis hyvmy.Pidä hampaista huolta.


    • Anonyymi

      Tyttö J meinaatko jäädä loppuelämäksesi lapseksi? Et taida tietää että sinustakin tulee keski-ikäinen kun ikää tulee.Olet vielä lapsi niin et halua ajatella sitä. Huomaan että elät lapsen elämää.

    • Anonyymi

      Mitä mää just luin? Roisiin tapaani nyt kysyn, että onko tässä nyt yksi jakomielitautinen joka kirjoittaa lapsi ja aikuispersoonastaan trollaus sävytteistä tarinaa? Trollausta lukuun ottamatta, sehän on melkein uhriton rikos.

      Perus valistusta.

      Kaikille nuorille tiedoksi, että aikuiset eivät ole kiinnostuneita teistä siksi, että olisitte niin kyspiä ja aikuismaisia, vaan siksi että nimenomaan ette ole sitä.

      Muistakaa jos joku rupeaa vähänkään painostamaan teitä, että teidän pitäisi antaa yhteystietoja, phelinnumeroita, kuvia, vain sen takia että olette maailman ainoa ihminen joka ymmärtää heitä yms. Niin pistätte ensin estolistalle, ja sitten sanotte ei.

      Jos jostain syystä käy niin, että joku aikuinen rupeaa kiristämään asioita, niin sitten kerrotte heti sille aikuiselle johon luotatte eniten. Joskus myös rikosilmoitus on varteen otettava vaihtoehto.

      Mitä taas yksinäisyyteen tulee, niin maailma on täynnä erilaisia yksinäisille tarkoitettuja kohtaamispaikkoja, yhdistyksiä, vapaaehtoistoimintaa ja ystävänpalveluita. Mutta jos ei niihin uskalla mennä omana itsenään, niin ei se netistäkään onnistu sen paremmin.

    • Hyvää ja mukavaa ystävänpäivää tyttö J:lle 🤗

      • Anonyymi

        Surullista ettei teillä ole liveystäviä. Teillä ei ole kuin toisenne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Surullista ettei teillä ole liveystäviä. Teillä ei ole kuin toisenne.

        Tyttö J kertoi, että hän ei ole yksinäinen. Minulla on joitain harvoja ystäviä, joista suurin osa asuu kaukana. Minulla on harrastuskavereita. Eksäkin on ystäväni ja samoin aikuiset lapseni.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tyttö J kertoi, että hän ei ole yksinäinen. Minulla on joitain harvoja ystäviä, joista suurin osa asuu kaukana. Minulla on harrastuskavereita. Eksäkin on ystäväni ja samoin aikuiset lapseni.

        No mihin sä tartte lapsen juttuseuraa?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tyttö J kertoi, että hän ei ole yksinäinen. Minulla on joitain harvoja ystäviä, joista suurin osa asuu kaukana. Minulla on harrastuskavereita. Eksäkin on ystäväni ja samoin aikuiset lapseni.

        Miksi valitat sitten yksinäisyyttä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mihin sä tartte lapsen juttuseuraa?

        Mikä ongelma sulla on oikeasti? Minusta on mukava jutella mukavan tytön kanssa. Ei sitä juttuseuraa ole kuitenkaan aina vaikka ns ystäviä onkin olemassa. Silti voi olla yksinäinen. Enimmäkseen vietän aikaani yksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valitat sitten yksinäisyyttä?

        Sinä et tiedä yksinäisyydestä ilmeisesti yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sinä et tiedä yksinäisyydestä ilmeisesti yhtään mitään.

        No miksi puhut sun ystävistä jos ne ei tuo sun elämään mitään.En minäkään näe ystäviäni usein mutta silti ovat tärkeitä ja pidetään yhteyttä. Eikö sulla ole puhelinta?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sinä et tiedä yksinäisyydestä ilmeisesti yhtään mitään.

        Etkö juttele sun ystävien kanssa esim puhelimessa tai mesessä?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mikä ongelma sulla on oikeasti? Minusta on mukava jutella mukavan tytön kanssa. Ei sitä juttuseuraa ole kuitenkaan aina vaikka ns ystäviä onkin olemassa. Silti voi olla yksinäinen. Enimmäkseen vietän aikaani yksin.

        Sä juttelet lapsen kanssa siksi kun sun ystävät ei juttele sun kanssa? Ja sä tyydyt lapsen keskustelutasoon.Jossa mielistellään ja miellytetään toisianne. Mielenkiinnolla odotan mitä tyttö J kertoo mitä koulussa on tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä juttelet lapsen kanssa siksi kun sun ystävät ei juttele sun kanssa? Ja sä tyydyt lapsen keskustelutasoon.Jossa mielistellään ja miellytetään toisianne. Mielenkiinnolla odotan mitä tyttö J kertoo mitä koulussa on tapahtunut.

        Tyydyt lapsen juttuihin kun sun ystävät ei juttele sulle.Miksi pidät heitä ystävinä jos eivät pidä suhun yhteyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi puhut sun ystävistä jos ne ei tuo sun elämään mitään.En minäkään näe ystäviäni usein mutta silti ovat tärkeitä ja pidetään yhteyttä. Eikö sulla ole puhelinta?

        Ei me joka päivä soitella. Noin kerran kuussa taitaa olla nykytahti... Itseasiassa muutenkaan ole nyt kuin yksi jonka kanssa soitellaan, kun siitä toisesta ei enää kuulu juuri koskaan. Ihmisillä kun on elämässään kaikenlaista. Siitä se yksinäisyys tuleekin, kun kukaan ei pidä yhteyttä ja ei ole sitä kumppania joka kulkee vierellä, myötä- ja vastamäessä. Ei ole ketään, kenen kanssa mennä iltaa viettämään. Hyvin harvoin on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö juttele sun ystävien kanssa esim puhelimessa tai mesessä?

        En juttele juurikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä juttelet lapsen kanssa siksi kun sun ystävät ei juttele sun kanssa? Ja sä tyydyt lapsen keskustelutasoon.Jossa mielistellään ja miellytetään toisianne. Mielenkiinnolla odotan mitä tyttö J kertoo mitä koulussa on tapahtunut.

        Sinä et ole tuota keskustelua nähnyt kuin pienen matkaa. Ei olle edes tunnettu toisiamme kauaa. Mitä sinä muka puhut sellaisten kanssa, joita et tunne yhtään?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En juttele juurikaan.

        Miksi kutsut heitä ystäviksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyydyt lapsen juttuihin kun sun ystävät ei juttele sulle.Miksi pidät heitä ystävinä jos eivät pidä suhun yhteyttä.

        Koska olen tuntenut ne ihmiset pitkän aikaa. Pari niistä on lapsuudenystäviä. Yhteistä historiaa monen kymmenen vuoden ajalta. Kuinkas monella on sellaisia ystäviä olemassa? Se ettei soitella joka päivä, johtuu ihan siitä että kaikilla on se oma elämä siellä josain kaukana. Kyllä silti mielessä pysyvät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kutsut heitä ystäviksi?

        Sinä vaan jankutat. Onko sulla kyselyikä?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei me joka päivä soitella. Noin kerran kuussa taitaa olla nykytahti... Itseasiassa muutenkaan ole nyt kuin yksi jonka kanssa soitellaan, kun siitä toisesta ei enää kuulu juuri koskaan. Ihmisillä kun on elämässään kaikenlaista. Siitä se yksinäisyys tuleekin, kun kukaan ei pidä yhteyttä ja ei ole sitä kumppania joka kulkee vierellä, myötä- ja vastamäessä. Ei ole ketään, kenen kanssa mennä iltaa viettämään. Hyvin harvoin on.

        No tämän tyttö Jiin kanssa et todellakaan voi mennä viettää iltaa. Miksi et hae netin deittipaltoilta ihmisiä.Ainiin sähän roikut sen yhen naisen perässä jota sä et enää saa.Sä valitat yksinäisyyttä mutta et tee asialle mitään.

        Mutta hienoa että lapsen keskustelutaso riittää sulle. Etkö oikeesti kaipaa aikuisten keskusteluja vaan tyydyt puhumaan söpöistä eläimistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tämän tyttö Jiin kanssa et todellakaan voi mennä viettää iltaa. Miksi et hae netin deittipaltoilta ihmisiä.Ainiin sähän roikut sen yhen naisen perässä jota sä et enää saa.Sä valitat yksinäisyyttä mutta et tee asialle mitään.

        Mutta hienoa että lapsen keskustelutaso riittää sulle. Etkö oikeesti kaipaa aikuisten keskusteluja vaan tyydyt puhumaan söpöistä eläimistä.

        Deitti palstoilta en löydä sen paremmin ketään. Siellä kaikki haluaa vaan sitä maailman parasta itselleen ja se on ihan normaaliakin haluta niin hyvää ku mahdollista vaan saada. Ja roikun hänen perässä niin kauan kuin tunteita häneen on. Se on kokonaan oma asiani. kyllä se roikkuminen loppuu viimeistään, kun näen hänellä poikakaverin, taikka hääkuvia, tai vauvamahan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Deitti palstoilta en löydä sen paremmin ketään. Siellä kaikki haluaa vaan sitä maailman parasta itselleen ja se on ihan normaaliakin haluta niin hyvää ku mahdollista vaan saada. Ja roikun hänen perässä niin kauan kuin tunteita häneen on. Se on kokonaan oma asiani. kyllä se roikkuminen loppuu viimeistään, kun näen hänellä poikakaverin, taikka hääkuvia, tai vauvamahan.

        Miksi haluat tyytyä keskusteluun lemmikeistä ja hevosista. Mitä sä saat sellaisesta keskustelusta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat tyytyä keskusteluun lemmikeistä ja hevosista. Mitä sä saat sellaisesta keskustelusta?

        Siitä saa hyvän mielen.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siitä saa hyvän mielen.

        Eli toisen miellyttämisestä tulee hyvä mieli.No jos lapsen keskutelutaso tyydyttää mikäs siinä. Kuhan tyttö J pääsee koulusta niin se myötäily jatkuu taas.Myötäiletkö myös aikuisten kanssa ja mielistelet jokaista asiaa aikuistenkin kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli toisen miellyttämisestä tulee hyvä mieli.No jos lapsen keskutelutaso tyydyttää mikäs siinä. Kuhan tyttö J pääsee koulusta niin se myötäily jatkuu taas.Myötäiletkö myös aikuisten kanssa ja mielistelet jokaista asiaa aikuistenkin kanssa?

        Toisinaan myötäilen aikuistenkin kanssa. En välitä konflikteista. Olen sen luontoinen ihminen.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Toisinaan myötäilen aikuistenkin kanssa. En välitä konflikteista. Olen sen luontoinen ihminen.

        Eli sä et uskalla sanoa omia mielipiteitä. Ei omista mielipiteistä pitäsi tulla riitaa ystävien kanssa. Sä saat hyvän mielen kun sä mielistelet toisen juttuja. No jos tykkää mielistellä niin jatka toki jos sulle tulee hyvä olo. Helpompaa sanoa koko ajan olevansa samaa mieltä ja tykkäävänsä samoista asioista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sä et uskalla sanoa omia mielipiteitä. Ei omista mielipiteistä pitäsi tulla riitaa ystävien kanssa. Sä saat hyvän mielen kun sä mielistelet toisen juttuja. No jos tykkää mielistellä niin jatka toki jos sulle tulee hyvä olo. Helpompaa sanoa koko ajan olevansa samaa mieltä ja tykkäävänsä samoista asioista.

        No sellaista se on. On tiettyjä ihmisiä jotka haluaa olla oikeassa aina. Ei sellaisen kanssa auta väitellä. Ja omat mielipiteet on aina vääriä joidenkin mielestä. Silloin on mieluummin hiljaa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No sellaista se on. On tiettyjä ihmisiä jotka haluaa olla oikeassa aina. Ei sellaisen kanssa auta väitellä. Ja omat mielipiteet on aina vääriä joidenkin mielestä. Silloin on mieluummin hiljaa.

        Etkö sä uskalla sanoa sun ystäville omia mielipiteitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista ettei teillä ole liveystäviä. Teillä ei ole kuin toisenne.

        Hei! Kyllä minulla on ystäviä! Tänäänkin sain 5 ystävänpäiväkorttia koulussa kavereilta! Jos netissä juttelee jonkun _nettikaverin_ kanssa, se ei tarkoita sitä ettei olisi lähiystäviä!!!


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sinä et tiedä yksinäisyydestä ilmeisesti yhtään mitään.

        Ei hän tiedäkään! Mitähän edes tekee täällä. Haukkuu ja arvostelee viattomia yksinäisiä tavallisia ihmisiä... surullista käytöstä...😔
        T: J


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mikä ongelma sulla on oikeasti? Minusta on mukava jutella mukavan tytön kanssa. Ei sitä juttuseuraa ole kuitenkaan aina vaikka ns ystäviä onkin olemassa. Silti voi olla yksinäinen. Enimmäkseen vietän aikaani yksin.

        Jep
        T: J


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei me joka päivä soitella. Noin kerran kuussa taitaa olla nykytahti... Itseasiassa muutenkaan ole nyt kuin yksi jonka kanssa soitellaan, kun siitä toisesta ei enää kuulu juuri koskaan. Ihmisillä kun on elämässään kaikenlaista. Siitä se yksinäisyys tuleekin, kun kukaan ei pidä yhteyttä ja ei ole sitä kumppania joka kulkee vierellä, myötä- ja vastamäessä. Ei ole ketään, kenen kanssa mennä iltaa viettämään. Hyvin harvoin on.

        Tuo on aivan totta. Googlettakaa vaikka, jos ette usko!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Kyllä minulla on ystäviä! Tänäänkin sain 5 ystävänpäiväkorttia koulussa kavereilta! Jos netissä juttelee jonkun _nettikaverin_ kanssa, se ei tarkoita sitä ettei olisi lähiystäviä!!!

        Osaatko jutella aikuisten asioista ja asioista jotka kuuluu aikuisen elämään? Esin työelämä ,parisuhde.Annat kuvan että olet aikuisempi kuin olet niin osaatko puhua noista asioista.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Koska olen tuntenut ne ihmiset pitkän aikaa. Pari niistä on lapsuudenystäviä. Yhteistä historiaa monen kymmenen vuoden ajalta. Kuinkas monella on sellaisia ystäviä olemassa? Se ettei soitella joka päivä, johtuu ihan siitä että kaikilla on se oma elämä siellä josain kaukana. Kyllä silti mielessä pysyvät.

        👍👍👍
        T: J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän tiedäkään! Mitähän edes tekee täällä. Haukkuu ja arvostelee viattomia yksinäisiä tavallisia ihmisiä... surullista käytöstä...😔
        T: J

        Niin on. Ottanut minut silmätikukseen. Jatkuvasti utelee asioita... Ei mitään pointtia tuossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko jutella aikuisten asioista ja asioista jotka kuuluu aikuisen elämään? Esin työelämä ,parisuhde.Annat kuvan että olet aikuisempi kuin olet niin osaatko puhua noista asioista.

        Kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko jutella aikuisten asioista ja asioista jotka kuuluu aikuisen elämään? Esin työelämä ,parisuhde.Annat kuvan että olet aikuisempi kuin olet niin osaatko puhua noista asioista.

        No et sitten ole seurannut muita palstoja missä kommentoin AIKUISILLE asioita.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No et sitten ole seurannut muita palstoja missä kommentoin AIKUISILLE asioita.

        Totta prinssi_J!


    • Anonyymi

      Miten prinssi J määrittelee ystävän?Kuka on ystävä? Hänellä on ystäviä mutta ei kuitenkaan ole.

      • No sanotaan nyt näin, että ei ole romanttisessa mielessä olevaa ystävää. Ei ole ollut 11 vuoteen. Eikä sellaisia, joiden kanssa viettää iltaa silloin kun sattuisi olemaan vapaa viikonloppu. Silloin jään yksin kotiin. Ei puhelin soi eikä kukaan pyydä mukaan. Ei ole rientoja eikä muutakaan. Aina pitäisi yksin lähteä, jos jonnekin tekee mieli mennä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No sanotaan nyt näin, että ei ole romanttisessa mielessä olevaa ystävää. Ei ole ollut 11 vuoteen. Eikä sellaisia, joiden kanssa viettää iltaa silloin kun sattuisi olemaan vapaa viikonloppu. Silloin jään yksin kotiin. Ei puhelin soi eikä kukaan pyydä mukaan. Ei ole rientoja eikä muutakaan. Aina pitäisi yksin lähteä, jos jonnekin tekee mieli mennä.

        Harmi juttu prinssi_J!😕
        T: J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmi juttu prinssi_J!😕
        T: J

        Onhan se kyllä... Välillä se tuntuu todella ikävältä. Joskus on mukavaakin olla yksin, mutta ei ihan joka kerta. On tähän jollakin tapaa myös tottunut.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Onhan se kyllä... Välillä se tuntuu todella ikävältä. Joskus on mukavaakin olla yksin, mutta ei ihan joka kerta. On tähän jollakin tapaa myös tottunut.

        Niin... Vaikka minullakin on kavereita, paljon, niin ei heistä läheskään kaikki ole kanssani usein. Mutta kun ollaan kavereita, niin jutellaan ja ollaan yhdessä hyvin, silloin joskus... Viimekin vuoden olin yksin välitunnit joka päivä. Mutta heti kun mentiin sisälle, niin kaverit taas jutteli ja olivat kivoja minulle. Mutta koska en pelannut jalkapalloa, minulla ei ollut ulkona ketään kenen kanssa olla. Onneksi asiat ovat nyt päinvastoin! :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin... Vaikka minullakin on kavereita, paljon, niin ei heistä läheskään kaikki ole kanssani usein. Mutta kun ollaan kavereita, niin jutellaan ja ollaan yhdessä hyvin, silloin joskus... Viimekin vuoden olin yksin välitunnit joka päivä. Mutta heti kun mentiin sisälle, niin kaverit taas jutteli ja olivat kivoja minulle. Mutta koska en pelannut jalkapalloa, minulla ei ollut ulkona ketään kenen kanssa olla. Onneksi asiat ovat nyt päinvastoin! :)

        Hyvä kuulla että sulla on kavereita! Ne on tärkeitä. Kun vuodet kuluu, niin osa kouluaikaisista kavereista jää pois, ja osa voi säilyäkin. Onko sulla bestistä?


    • Anonyymi

      Ystävien kanssa voi viettää aikaa ja käydä ulkona.Mutta jos pitää olla puoliso niin se on isompi ongelma koslka ystävien seura ei riitä. Taas tyttö Jii alkaa mielistelee vaikka hänellä ei ole kokemusta parisuhteesta. Hän haluaa esittää aikuisempaa.Mutta ei osaa puhua omista parisuhteista.Vai onko tyttl jiillä kokemusta parisuhteista?

      • Anonyymi

        Ei parisuhteista tarvitse olla kokemusta, jotta niistä osaisi puhua. Mutta sinun suusi vain käy. Tällä hetkellä tekisi mieli ommella suusi kiinni ja viedä sormesi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei parisuhteista tarvitse olla kokemusta, jotta niistä osaisi puhua. Mutta sinun suusi vain käy. Tällä hetkellä tekisi mieli ommella suusi kiinni ja viedä sormesi...

        Eli tyttö J tietää mitä rakkaus on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei parisuhteista tarvitse olla kokemusta, jotta niistä osaisi puhua. Mutta sinun suusi vain käy. Tällä hetkellä tekisi mieli ommella suusi kiinni ja viedä sormesi...

        Juuri näin. Onneksi pääsen kohta töihin, niin ei ehdi lukea näitä jorinoita ja loputtomia kysymyksiä. Kun ne ei näytä loppuvan, kun ei tule sitä häntä tyydyttävää vastausta koskaan. Minä tiedän etten ole ihan tavallinen ja normaali keski-ikäinen mies. Olen paljon nuorekkaampi kuin yleensä. Fyysisetikin paremmassa kunnossa kuin moni tämän ikäinen. Olen varmaan joku lapsiaikuinen. Semmoista se on. Minkä sille mahdan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei parisuhteista tarvitse olla kokemusta, jotta niistä osaisi puhua. Mutta sinun suusi vain käy. Tällä hetkellä tekisi mieli ommella suusi kiinni ja viedä sormesi...

        Sunhan ei pitänyt kommentoida mulle.Onko sulla dementia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli tyttö J tietää mitä rakkaus on?

        No hän rakastaa eläimiä, joten kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunhan ei pitänyt kommentoida mulle.Onko sulla dementia?

        Ei ole, kiitos kysymästä. Mutta tiesitkö, että dementiaa ei pitäisi vielä lapsena olla... Ei sillä näköjään ole väliä vastaanko sinulle vai en, koska välitä koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, kiitos kysymästä. Mutta tiesitkö, että dementiaa ei pitäisi vielä lapsena olla... Ei sillä näköjään ole väliä vastaanko sinulle vai en, koska välitä koko ajan.

        Koska VALITAT koko ajan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Juuri näin. Onneksi pääsen kohta töihin, niin ei ehdi lukea näitä jorinoita ja loputtomia kysymyksiä. Kun ne ei näytä loppuvan, kun ei tule sitä häntä tyydyttävää vastausta koskaan. Minä tiedän etten ole ihan tavallinen ja normaali keski-ikäinen mies. Olen paljon nuorekkaampi kuin yleensä. Fyysisetikin paremmassa kunnossa kuin moni tämän ikäinen. Olen varmaan joku lapsiaikuinen. Semmoista se on. Minkä sille mahdan.

        Taas mielistellään. On se niin mukavaa. Miksi ette puhu aikuisten juttuja jos ei tartte olla elämänkokemusta. Tyttö jii puhuu koirista ja hevosista.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Juuri näin. Onneksi pääsen kohta töihin, niin ei ehdi lukea näitä jorinoita ja loputtomia kysymyksiä. Kun ne ei näytä loppuvan, kun ei tule sitä häntä tyydyttävää vastausta koskaan. Minä tiedän etten ole ihan tavallinen ja normaali keski-ikäinen mies. Olen paljon nuorekkaampi kuin yleensä. Fyysisetikin paremmassa kunnossa kuin moni tämän ikäinen. Olen varmaan joku lapsiaikuinen. Semmoista se on. Minkä sille mahdan.

        Eihän sitä itselleen mitään mahda, eikä todellakaan tarvitsekaan! Eikö teille muille ole opetettu, että jokainen saa olla oma itsensä, jopa lain puolesta?
        T: J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas mielistellään. On se niin mukavaa. Miksi ette puhu aikuisten juttuja jos ei tartte olla elämänkokemusta. Tyttö jii puhuu koirista ja hevosista.

        Ihan kuin olisit joku tyytymätön lehden lukija, joka valittaa ettei lehdessä ole mitään mieluista luettavaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tyttö J tietää mitä rakkaus on?

        Tiedän, piste.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ihan kuin olisit joku tyytymätön lehden lukija, joka valittaa ettei lehdessä ole mitään mieluista luettavaa. :D

        👍😂😂🤣🤣
        J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, piste.

        Oi. tyttö Jii on ollut rakastunut ja kerennyt seurustella.Jättikö poika sinut ja kauan suhde kesti. Sullakin on sydänsuruja kuten prinssi jiillä joka roikkuu naisessa jonka luulee vielä saavansa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ihan kuin olisit joku tyytymätön lehden lukija, joka valittaa ettei lehdessä ole mitään mieluista luettavaa. :D

        Mä en lue lehtiä.Nettiversioita on kätevä lukea mutta en lue painettuja lehtiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍😂😂🤣🤣
        J

        Olipas hauskaa. Etkö jaksanut enempää emojia laittaa viestiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas hauskaa. Etkö jaksanut enempää emojia laittaa viestiisi.

        Muista pestä kasvot itkemisen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas hauskaa. Etkö jaksanut enempää emojia laittaa viestiisi.

        Olihan se hauskaa kuin mikä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä itselleen mitään mahda, eikä todellakaan tarvitsekaan! Eikö teille muille ole opetettu, että jokainen saa olla oma itsensä, jopa lain puolesta?
        T: J

        Kun prinssi j on nuorekas ja nuoren näköinen niin miksi ette näe.Ikähän teille ei ole este eikä miehen ulkonäkö kun kerta on nuorekas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista pestä kasvot itkemisen jälkeen.

        Hahhahhaa! Oottaa hölmö!
        @@@@####$$$$%%%%€££€€¥¥₩₩£()))(*^^*(;:%$@@%&**,;;*£¥₩₩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun prinssi j on nuorekas ja nuoren näköinen niin miksi ette näe.Ikähän teille ei ole este eikä miehen ulkonäkö kun kerta on nuorekas.

        Mistäs tiedät, olenko tuon J:n makuun yhtään taikka hän minun, kun ei olle kasvotusten tavattu ja juteltu. Sitä paitsi minun tunteeni ovat edelleen N naisessa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mistäs tiedät, olenko tuon J:n makuun yhtään taikka hän minun, kun ei olle kasvotusten tavattu ja juteltu. Sitä paitsi minun tunteeni ovat edelleen N naisessa.

        Ja koska minä olen viaton lapsi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi. tyttö Jii on ollut rakastunut ja kerennyt seurustella.Jättikö poika sinut ja kauan suhde kesti. Sullakin on sydänsuruja kuten prinssi jiillä joka roikkuu naisessa jonka luulee vielä saavansa.

        En ole ollut suhteessa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja koska minä olen viaton lapsi...

        Ja se tietenkin, en ajatellut että sitä tarvitsee edes erikseen mainita.


    • Anonyymi

      Mulla on kaksi pitkäaikaista ystävää.Toisen olen tuntenut 14 vuotta ja toisen 17 vuotta. Toinen on naimisissa ,mutta puhutaan paljon puhelimessa. Se että toinen on naimisissa ei tarkoita ettei pidä yhteyttä. Olet vaan törmännyt ihmisiin joita ei kiinnosta ola yhteydessä kanssasi.

    • Anonyymi

      Mitä mieltä tyttö J on parisuhteista ja roikkumista naisesta jota mies ei tule ikinä samaan? Olisikiva tietää mielipiteesi asiaan.

    • Anonyymi

      Mikä estää teitä näkemästä? Haluisin tietää.

      • Anonyymi

        Te tulette niin hyvin juttuun niin voisitte nähdä ja käydä kahvilla. Ei olis pelkoa että tulis riitaa kun olette kaikesta samaa mieltä.


      • Ainakin se, että olemme vain täällä anonyymipalstalla tavanneet. Meillä on välimatkaa toista sataa kilometriä. Se on aivan sama kenen tahansa kanssa täällä. Ei voi numeroita vaihtaa eikä paljastaa olin paikkaansa, niin miten tapaat ketään tämän kautta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Te tulette niin hyvin juttuun niin voisitte nähdä ja käydä kahvilla. Ei olis pelkoa että tulis riitaa kun olette kaikesta samaa mieltä.

        Oletko sinä seurustellut koskaan? Vai riiteletkö kaikkien kanssam kun on niin vahvat mielipiteet aina kaikesta ja kukaan ei saa olla erimieltä mistään sun kanssa?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ainakin se, että olemme vain täällä anonyymipalstalla tavanneet. Meillä on välimatkaa toista sataa kilometriä. Se on aivan sama kenen tahansa kanssa täällä. Ei voi numeroita vaihtaa eikä paljastaa olin paikkaansa, niin miten tapaat ketään tämän kautta?

        Eikö sulla ole autoa? Ainahan voi sopia treffit jollekin julkiselle paikalle tytön paikkakunnalle.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Oletko sinä seurustellut koskaan? Vai riiteletkö kaikkien kanssam kun on niin vahvat mielipiteet aina kaikesta ja kukaan ei saa olla erimieltä mistään sun kanssa?

        Olen kyllä.Mutta tykkään sinkkuelämästä. Mähän olen sanonut että saa olla omia mielipiteitä myös mun ystävillä.Niitä onkin. Ja sitten asioista voidaan keskustella ja toisen näkökulmista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla ole autoa? Ainahan voi sopia treffit jollekin julkiselle paikalle tytön paikkakunnalle.

        Kun ei tapaamisen sopiminen onnistu täällä edes samassa kaupungissa asuvan kanssa.


    • Anonyymi

      Viestini poistettiin koska täällä ei saa mainostaa suomi24 treffit osiota.

    • Voin laittaa email osoitteen profiiliin. Roskapostia odotellessa...

      • Anonyymi

        Nyt pääsette yksityisesti kirjoittelee .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pääsette yksityisesti kirjoittelee .

        Me kirjoitellaan täällä kuitenkin. N saa kirjoittaa mulle yksityisesti.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Me kirjoitellaan täällä kuitenkin. N saa kirjoittaa mulle yksityisesti.

        Miksi tyttö jiin sähköpostit ei kelpaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tyttö jiin sähköpostit ei kelpaa?

        En niin sanonut ettei kelpaa... Ei olla sovittu sellaisesta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Me kirjoitellaan täällä kuitenkin. N saa kirjoittaa mulle yksityisesti.

        Ekana valitat kun kaikki näkee viestit ja sitten kun teillä on mahdollisuus jutella yksityisesti niin sitten ei sovikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ekana valitat kun kaikki näkee viestit ja sitten kun teillä on mahdollisuus jutella yksityisesti niin sitten ei sovikaan.

        En minä ole sitä valittanut... Mitä ihmettä??


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En minä ole sitä valittanut... Mitä ihmettä??

        No tyttö j ei tykkää avutua täällä kaikille niin jos yksityisesti olis avautunut.Turha hänen on sitten valittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tyttö j ei tykkää avutua täällä kaikille niin jos yksityisesti olis avautunut.Turha hänen on sitten valittaa.

        Hei... Kyllä hän saa minulle kirjoittaa yksityisestikin, jos hänestä tuntuu siltä, että haluaa. Se on hänen päätöksensä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hei... Kyllä hän saa minulle kirjoittaa yksityisestikin, jos hänestä tuntuu siltä, että haluaa. Se on hänen päätöksensä.

        No uskaltaako hän.Hän on olevinaan niin aikuista.


    • Anonyymi

      Siis ihmettelen oikeasti, miten ns aikuiset voivat käyttäytyä näin? Mitä se heille kuuluu missä juttelen prinssi_J:n kanssa??? Ja, ehkä sen takia en kerro ikääni, koska silloin olisin toiminut niinkuin te haluaisitte. Ja koska en usko, että minun arvosteleminen ja minulta asioiden kyseleminen ei loppuisi siihen. Ehei, en uskokaan. Olette kyllä maailman oudoimpia ihmisiä...

      • Mukavaa iltaa sinulle J. 😊


      • Anonyymi

        Ei kuulu,mutta näkyy. Leikit aikuista mutta et uskalla kirjoittaa sähköpostia.


      • Anonyymi

        Outoa on että oletat ikäsi paljasvan henkillöliisyytesi.Ihme ettei prinssi j kysy mitä koulua käyt.


      • Anonyymi

        Älä sitten hauku mua kun et uskalla sähköpostia laitta ystävällesi. Etkö luota häneen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten hauku mua kun et uskalla sähköpostia laitta ystävällesi. Etkö luota häneen?

        Prinssi j ei koskaan sanois sulle mitään mikä loukkais sua.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mukavaa iltaa sinulle J. 😊

        Kiitos samoin, Prinssi_J! 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi j ei koskaan sanois sulle mitään mikä loukkais sua.

        Se ei kuulu teille millään tavalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin, Prinssi_J! 🙂

        Hiljaisuus on myöntymisen merkki eli et luota häneen. Hänhän on ystäväsi ja tykkää susta tosi paljon. Onko sulla ongelmia tehdä sähköpostiosoite häntä varten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei kuulu teille millään tavalla!

        Mähän sanoin nettei hän loukkais sua koskaan.Mitä pahaa siinä oli?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin, Prinssi_J! 🙂

        Kiitos s J. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mähän sanoin nettei hän loukkais sua koskaan.Mitä pahaa siinä oli?

        Tarkoitin noita muitakin kommentteja...


    • Anonyymi

      Miten viestin lähettäminen eroaa tänne kirjoittamisesta.Menen sähköpostiin kirjoitat viestikenttää tekstin ja painat lähetä .Onko se liian vaikeaa.Luulis että osaat tehdä sähköpostiosoitteen itsellesi.

      • Sulla ei mene kovin hyvin... Haluaisitko kertoa meille ongelmistasi? 💁🏼‍♂️


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sulla ei mene kovin hyvin... Haluaisitko kertoa meille ongelmistasi? 💁🏼‍♂️

        Mulla menee hyvin.Mutta sulla ei koska sä olet naisen perään joka ei ole kiinnostunut susta.Eli sulla on ongelma. Miksi tyttö j ei kerro miten hänellä on mennyt tämä päivä.Miksi hän ei kerro kuulumisioaan sulle. Eikö teillä ole jutun aihetta muuta kuin minä.Mikset kysy särkeekö varvasta vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla menee hyvin.Mutta sulla ei koska sä olet naisen perään joka ei ole kiinnostunut susta.Eli sulla on ongelma. Miksi tyttö j ei kerro miten hänellä on mennyt tämä päivä.Miksi hän ei kerro kuulumisioaan sulle. Eikö teillä ole jutun aihetta muuta kuin minä.Mikset kysy särkeekö varvasta vielä.

        Alussa sua kiinnosti paljonkin että varpaaseen ei satu ja sun kiinnostus tytön murtuneesen varpaaseen lopahti vaikka se oli hänelle iso juttu.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sulla ei mene kovin hyvin... Haluaisitko kertoa meille ongelmistasi? 💁🏼‍♂️

        Oota nyt tyttö jiin viestiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla menee hyvin.Mutta sulla ei koska sä olet naisen perään joka ei ole kiinnostunut susta.Eli sulla on ongelma. Miksi tyttö j ei kerro miten hänellä on mennyt tämä päivä.Miksi hän ei kerro kuulumisioaan sulle. Eikö teillä ole jutun aihetta muuta kuin minä.Mikset kysy särkeekö varvasta vielä.

        Mistä tiedät että minulla ei mene hyvin ja että en saa sitä n naista koskaan? J kertoo minulle mitä kertoo, kun ehtii ja haluaa. Ethän sinä anna meille edes rauhaa keskustella...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alussa sua kiinnosti paljonkin että varpaaseen ei satu ja sun kiinnostus tytön murtuneesen varpaaseen lopahti vaikka se oli hänelle iso juttu.

        Mulla on ollut tässä päivän aikana muutakin mietittävää ja olen töissä edelleen. Vaikka nyt onkin vähän tylsä hetki. Pistän kännykän välillä pois pitkäksi aikaa...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mistä tiedät että minulla ei mene hyvin ja että en saa sitä n naista koskaan? J kertoo minulle mitä kertoo, kun ehtii ja haluaa. Ethän sinä anna meille edes rauhaa keskustella...

        Niin hänelle ei käynyt sähköposti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin hänelle ei käynyt sähköposti.

        Eikö sulla ole muuta tekemistä kuin jatkuvasti määkiä täällä?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Eikö sulla ole muuta tekemistä kuin jatkuvasti määkiä täällä?

        miksi itse et voi laittaa sähköpostia jos noin paljon häiritsee.Onko sulla jotain salattavaa?


    • Anonyymi

      Mistä te ootte tänään jutelleet.Minusta koska sinulla ei ole enää mitään kerrottavaa. Kerro vaikka miten koulussa meni ja miten varvas voi.

    • Hei J. Miten tänään meni koulussa? Mikä on sun lempi aine, tai useampi? Minun lemppari oli kuvis. Biologia ja kemia myös. Matikassa olin aika huono. Kielissä parempi. Entä sinä? ⚜️

      • Anonyymi

        keskustelun taso ei teillä yllä korkeammalle. Mutta jos tuo tyydytystä niin hieno homma.Sama kuin puhuisitte millanen sää on ollut. Prinssi jiin pitää muistella lapsuttaan koska keskustelun aiheet on vähissä koululaisen kanssa.Ainiin sähän haluat vaan tyttö jiille mukavan olon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        keskustelun taso ei teillä yllä korkeammalle. Mutta jos tuo tyydytystä niin hieno homma.Sama kuin puhuisitte millanen sää on ollut. Prinssi jiin pitää muistella lapsuttaan koska keskustelun aiheet on vähissä koululaisen kanssa.Ainiin sähän haluat vaan tyttö jiille mukavan olon.

        lol. Miten korkealentoista juttua tässä pitäisi kehitellä? Haluan vain tietää mistä hän pitää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keskustelun taso ei teillä yllä korkeammalle. Mutta jos tuo tyydytystä niin hieno homma.Sama kuin puhuisitte millanen sää on ollut. Prinssi jiin pitää muistella lapsuttaan koska keskustelun aiheet on vähissä koululaisen kanssa.Ainiin sähän haluat vaan tyttö jiille mukavan olon.

        Lisään vielä että tyttö jiillä on varmasti samat lempi ja inhokki aineet.Jos saan arvata.Teillähän on ollut tähän mennessä kaikki asiat samanlaisia.Olen yllättynyt jos tyttö jiillä on oma mielipide.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä että tyttö jiillä on varmasti samat lempi ja inhokki aineet.Jos saan arvata.Teillähän on ollut tähän mennessä kaikki asiat samanlaisia.Olen yllättynyt jos tyttö jiillä on oma mielipide.

        Mistäs minä tiedän, vaikka sinä olisit se tyttö jii itse. Nyt vain esität toista hahmoa...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mistäs minä tiedän, vaikka sinä olisit se tyttö jii itse. Nyt vain esität toista hahmoa...

        Et sä erota meidän kirjoitustyyliä?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        lol. Miten korkealentoista juttua tässä pitäisi kehitellä? Haluan vain tietää mistä hän pitää...

        Voihan lapsen kanssa muustakinn puhua kuin koulusta.Hänhän on niin aikuismainen että varmasti osaa puhua muustakin kun koulusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan lapsen kanssa muustakinn puhua kuin koulusta.Hänhän on niin aikuismainen että varmasti osaa puhua muustakin kun koulusta.

        Voitte puhua parisuheesta kun hän on ollut rakastunut niin voit kysyä siitä aiheesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sä erota meidän kirjoitustyyliä?

        Sori, mutta tässä alkaa epäillä kun tuo yksi on jatkuvasti täällä. Sillä ei ole muuta elämää selvästikään...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sori, mutta tässä alkaa epäillä kun tuo yksi on jatkuvasti täällä. Sillä ei ole muuta elämää selvästikään...

        suomi on vapaa maa.tiesitkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suomi on vapaa maa.tiesitkö?

        tyttö jii on päättänyt ettei uskalla laittaa sulle sähköpostia.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sori, mutta tässä alkaa epäillä kun tuo yksi on jatkuvasti täällä. Sillä ei ole muuta elämää selvästikään...

        toi ei ollut tyttö jiin viesti vaan mun.hahahaahh


      • Anonyymi kirjoitti:

        tyttö jii on päättänyt ettei uskalla laittaa sulle sähköpostia.

        Ahaa.. ei ole minulle kertonut sellaista vielä. Sää tiedät kaikki asiat paremmin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        toi ei ollut tyttö jiin viesti vaan mun.hahahaahh

        No ei täällä muut ole äänessäkään kuin sinä... Huomasin sen sitten kun olin tuon kirjoittanut. Jiillä ja muillakin on ilmeisesti parempaa tekemistä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ahaa.. ei ole minulle kertonut sellaista vielä. Sää tiedät kaikki asiat paremmin?

        Johan se olis laittanut sulle sähköpostia jos olis uskaltanut.Kuitenkin sillä on aikaa täällä olla mutta ei laittaa sähköpostia.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No ei täällä muut ole äänessäkään kuin sinä... Huomasin sen sitten kun olin tuon kirjoittanut. Jiillä ja muillakin on ilmeisesti parempaa tekemistä.

        Niin kun sillä on niitä omia harrastuksia tai sitten se voi tehdä läksyjä,kun se on koululainen ja saa koulusta läksyjä.Palkkatyössä käyvät saavat harvoin kotitehtäviä työstään.


      • Anonyymi

        Hei taas!
        En ole nyt siis kerennyt kirjoitella, kävimme tänään asioilla, eli kaupoilla.
        Hyvin meni koulussa, kiitos kysymästä! :)
        Juu kysyitkin mikä on lempiaineeni... Noh, en tiedä miten kukin tämän ottaa, mutta en kuulu uskontoon, joten elämänkatsomustieto (et) on yksi lempi aineeni ympäristöopin (biologia) ja yhteiskuntaopin kanssa. Huom! En väitä mitään uskonnosta, annan kaikkien uskoa siihen mihin uskovat, itse en oikein tiedä mitä uskonnoista pitäisi ajatella...
        Juu, tässähän pääsettekin jo lähemmäs ikääni, kun kerron että olen alakoulussa, joten meillä ei vielä kaikkia aineita ole tullut...
        Omasta mielestäni kuvataide on ok. Kemiaa ei vielä ole ollut.
        Minulla sujuu kaikki aineet oikein hyvin. Mutta ehkä äidinkieli on kokeiden perusteella mennyt huonoiten, vaikka asiat muuten ihan hyvin tajuankin...
        Ja itse en ole vielä opiskellut kielissä kuin englantia, se menee kyllä onneksi loistavasti! :) (Kun aikuisena haluaisin matkustella maailmalla, niin hyvähän se olisi englantia osata!) 😄
        Hyvää yötä sinulle jo valmiiksi, Prinssi_J!😊😁
        T: kukapas muukaan kuin J! ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei taas!
        En ole nyt siis kerennyt kirjoitella, kävimme tänään asioilla, eli kaupoilla.
        Hyvin meni koulussa, kiitos kysymästä! :)
        Juu kysyitkin mikä on lempiaineeni... Noh, en tiedä miten kukin tämän ottaa, mutta en kuulu uskontoon, joten elämänkatsomustieto (et) on yksi lempi aineeni ympäristöopin (biologia) ja yhteiskuntaopin kanssa. Huom! En väitä mitään uskonnosta, annan kaikkien uskoa siihen mihin uskovat, itse en oikein tiedä mitä uskonnoista pitäisi ajatella...
        Juu, tässähän pääsettekin jo lähemmäs ikääni, kun kerron että olen alakoulussa, joten meillä ei vielä kaikkia aineita ole tullut...
        Omasta mielestäni kuvataide on ok. Kemiaa ei vielä ole ollut.
        Minulla sujuu kaikki aineet oikein hyvin. Mutta ehkä äidinkieli on kokeiden perusteella mennyt huonoiten, vaikka asiat muuten ihan hyvin tajuankin...
        Ja itse en ole vielä opiskellut kielissä kuin englantia, se menee kyllä onneksi loistavasti! :) (Kun aikuisena haluaisin matkustella maailmalla, niin hyvähän se olisi englantia osata!) 😄
        Hyvää yötä sinulle jo valmiiksi, Prinssi_J!😊😁
        T: kukapas muukaan kuin J! ;)

        Kiitos kun vastailit. Hyvää yötä sinullekin J. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei taas!
        En ole nyt siis kerennyt kirjoitella, kävimme tänään asioilla, eli kaupoilla.
        Hyvin meni koulussa, kiitos kysymästä! :)
        Juu kysyitkin mikä on lempiaineeni... Noh, en tiedä miten kukin tämän ottaa, mutta en kuulu uskontoon, joten elämänkatsomustieto (et) on yksi lempi aineeni ympäristöopin (biologia) ja yhteiskuntaopin kanssa. Huom! En väitä mitään uskonnosta, annan kaikkien uskoa siihen mihin uskovat, itse en oikein tiedä mitä uskonnoista pitäisi ajatella...
        Juu, tässähän pääsettekin jo lähemmäs ikääni, kun kerron että olen alakoulussa, joten meillä ei vielä kaikkia aineita ole tullut...
        Omasta mielestäni kuvataide on ok. Kemiaa ei vielä ole ollut.
        Minulla sujuu kaikki aineet oikein hyvin. Mutta ehkä äidinkieli on kokeiden perusteella mennyt huonoiten, vaikka asiat muuten ihan hyvin tajuankin...
        Ja itse en ole vielä opiskellut kielissä kuin englantia, se menee kyllä onneksi loistavasti! :) (Kun aikuisena haluaisin matkustella maailmalla, niin hyvähän se olisi englantia osata!) 😄
        Hyvää yötä sinulle jo valmiiksi, Prinssi_J!😊😁
        T: kukapas muukaan kuin J! ;)

        Hah mähän arvasin että tyttö J on tosi nuori.Ihan on siis 12 -vuotias ainakin. Joka on kokenut jo rakkauden. Harvoin 12-vuotiaat löytävät ensirakkaudesta elinikäisen kumppanin. Kemiaa ei ole ollut koska se tulee yläasteella.Tiedoksi tyttö jiille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah mähän arvasin että tyttö J on tosi nuori.Ihan on siis 12 -vuotias ainakin. Joka on kokenut jo rakkauden. Harvoin 12-vuotiaat löytävät ensirakkaudesta elinikäisen kumppanin. Kemiaa ei ole ollut koska se tulee yläasteella.Tiedoksi tyttö jiille.

        Täytyy vaan ihailla keski-ikäisen miehen ja maksimissaan 12-vuotiaan lapsen keskustelua. Ja tuonikäinen yrittää olla niin aikuista vaikka elämänkokemusta ei ole kuin ihastumisesta toivottavasti nuoreen poikaan eikä aikuiseen mieheen.

        Musta on niin söpöä kun ton ikänen yrittää esittää aikuismaista ja haukkua mua.

        Ruotsin kieli tulee muuten yläasteella.

        Sun pitäis tietää koska olet niin aikuinen .Mutta todistat vaan että olet nuori lapsi. Kysyin menkoista ja sen perusteella jo päättelin ikääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy vaan ihailla keski-ikäisen miehen ja maksimissaan 12-vuotiaan lapsen keskustelua. Ja tuonikäinen yrittää olla niin aikuista vaikka elämänkokemusta ei ole kuin ihastumisesta toivottavasti nuoreen poikaan eikä aikuiseen mieheen.

        Musta on niin söpöä kun ton ikänen yrittää esittää aikuismaista ja haukkua mua.

        Ruotsin kieli tulee muuten yläasteella.

        Sun pitäis tietää koska olet niin aikuinen .Mutta todistat vaan että olet nuori lapsi. Kysyin menkoista ja sen perusteella jo päättelin ikääsi.

        Olis pitänyt tajuta heti kun kerroit että sait koulussa kortteja.Yläasteella nimittäin ei toimita enää noin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy vaan ihailla keski-ikäisen miehen ja maksimissaan 12-vuotiaan lapsen keskustelua. Ja tuonikäinen yrittää olla niin aikuista vaikka elämänkokemusta ei ole kuin ihastumisesta toivottavasti nuoreen poikaan eikä aikuiseen mieheen.

        Musta on niin söpöä kun ton ikänen yrittää esittää aikuismaista ja haukkua mua.

        Ruotsin kieli tulee muuten yläasteella.

        Sun pitäis tietää koska olet niin aikuinen .Mutta todistat vaan että olet nuori lapsi. Kysyin menkoista ja sen perusteella jo päättelin ikääsi.

        Menkat alkaa tytöillä eri aikaan. Joillakin voi jopa myöhästyä niiden alkaminen. Ole sinäkin nyt aikuinen, äläkä hauku pienempääsi ja naureskele. Muistele omaa nuoruuttasi.


      • Anonyymi

        Ainii mulla alkoin menkat 12 vuotiaana. jos se sua kiinnostaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainii mulla alkoin menkat 12 vuotiaana. jos se sua kiinnostaa.

        Ok. Niin se sukukypsyys sulla sitten alkoi. Melko varhain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah mähän arvasin että tyttö J on tosi nuori.Ihan on siis 12 -vuotias ainakin. Joka on kokenut jo rakkauden. Harvoin 12-vuotiaat löytävät ensirakkaudesta elinikäisen kumppanin. Kemiaa ei ole ollut koska se tulee yläasteella.Tiedoksi tyttö jiille.

        Missä vaiheessa minä olen sanonut, että olen seurustellut???
        Ja kyllä minä itsekin tiedän, että kemia tulee yläasteella!🙄🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy vaan ihailla keski-ikäisen miehen ja maksimissaan 12-vuotiaan lapsen keskustelua. Ja tuonikäinen yrittää olla niin aikuista vaikka elämänkokemusta ei ole kuin ihastumisesta toivottavasti nuoreen poikaan eikä aikuiseen mieheen.

        Musta on niin söpöä kun ton ikänen yrittää esittää aikuismaista ja haukkua mua.

        Ruotsin kieli tulee muuten yläasteella.

        Sun pitäis tietää koska olet niin aikuinen .Mutta todistat vaan että olet nuori lapsi. Kysyin menkoista ja sen perusteella jo päättelin ikääsi.

        Hei!!! Kyllä minä tiedän, että ruotsin kieli tulee yläasteella... Eikun itseasiassa, ihan kuin meille olisi kerrottu, että se tulee jo 6 luokalla...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Menkat alkaa tytöillä eri aikaan. Joillakin voi jopa myöhästyä niiden alkaminen. Ole sinäkin nyt aikuinen, äläkä hauku pienempääsi ja naureskele. Muistele omaa nuoruuttasi.

        Jep. Nehän voivat alkaa vaikka vasta 15-vuotiaana. Että siinä anonyymille aikuista...


    • Anonyymi

      Mistähän te seuraavksi juttelette.Nyt on käyty eläimet,harrastukset,unelmat ja lempiaineet läpi.Mielenkiinnolla odotan mitä seuraavaksi prinssi j kysyy. Mitähän sitä ton ikäseltä voi kysyä ettei menen aikuisten juttujen puolelle.Toki voi huomennakin kysyä miten meni koulussa.Jos ei muuta keksi kysyä lapselta.

      • Voihan se J tyttö kysyä välillä minulta jotain. Mielestäni hän on ikäisekseen melko fiksu. Mutta niin taitaa tytöt aina olla. Jos vertaa tuon ikäisiin poikiin ja vanhempiinkin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Voihan se J tyttö kysyä välillä minulta jotain. Mielestäni hän on ikäisekseen melko fiksu. Mutta niin taitaa tytöt aina olla. Jos vertaa tuon ikäisiin poikiin ja vanhempiinkin.

        Niin onhan hän kokenut jo suuren rakkauden ja suhde ei kestänyt. Hienoa että mielistelet taas häntä.Et kuitenkaan uskalla kysyä häneltä poikiin ihastumisesta tai yhtään aikuisempia juttua koska et halua loukata häntä kysymyksillä jotka on vähänkään pois lapsen kehityustasosta.


      • Anonyymi

        Okei, no panostetaan!

        Hei Prinssi_J!
        Olithan sinä lentänyt lentokoneella? Pelkäätkö lentämistä? Minä pelkään jonkin verran, mutta on se ihan kivaakin. Itseasiassa pelkään sitä, että jotkut terroristit hyökkäävät ja pudottavat koneen (vaikka se on erittäin harvinaista) tai että kone hajoaa ja putoaa siitä.
        Kun olet keski-ikäinen, niin muistatko sen terrorismi-iskun niihin wtc torneihin? Minusta se oli aivan kauheaa, vaikken silloin sitä telkkarista ollut katsomassakaan...
        T: J


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Voihan se J tyttö kysyä välillä minulta jotain. Mielestäni hän on ikäisekseen melko fiksu. Mutta niin taitaa tytöt aina olla. Jos vertaa tuon ikäisiin poikiin ja vanhempiinkin.

        Hah! 😁
        J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, no panostetaan!

        Hei Prinssi_J!
        Olithan sinä lentänyt lentokoneella? Pelkäätkö lentämistä? Minä pelkään jonkin verran, mutta on se ihan kivaakin. Itseasiassa pelkään sitä, että jotkut terroristit hyökkäävät ja pudottavat koneen (vaikka se on erittäin harvinaista) tai että kone hajoaa ja putoaa siitä.
        Kun olet keski-ikäinen, niin muistatko sen terrorismi-iskun niihin wtc torneihin? Minusta se oli aivan kauheaa, vaikken silloin sitä telkkarista ollut katsomassakaan...
        T: J

        Huomenta Jii.

        Olenhan toki lentänyt muutamankin kerran. Minustakin se on tosi kivaa 😊. Varsinkin se lähtökiihdytys kentällä ja se koneen nousu ilmaan tuntuu mahtavalta. Sitten siellä korkeuksissa se on vain matkustamista. Ikkunapaikalla on kiva kasella pilviä ja joskus näkee muutakin. Alas tullessa jännittää enemmän, että onnistuuko laskeutuminen. ✈️

        Tokihan näin wtc iskut telkussa kun se tapahtui. Satuin loukkaamaan sormeni töissä silloin, ja tulin aikaisemmin kotiin. Avasin telkun ja BBC kanavalla näkyi kun toinen kone lensi tornia päin. Olin aivan äimänä, että mitä nyt tapahtuu... Se oli live lähetys.

        Onneksi tuollaiset terrori-iskut ovat erittäin harvinaisia ja niitä osataan jo ehkäistä hyvin. Joten enemmän jännittäisin sitä onko kone kunnossa...

        Missä maassa haluaisit käydä?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Huomenta Jii.

        Olenhan toki lentänyt muutamankin kerran. Minustakin se on tosi kivaa 😊. Varsinkin se lähtökiihdytys kentällä ja se koneen nousu ilmaan tuntuu mahtavalta. Sitten siellä korkeuksissa se on vain matkustamista. Ikkunapaikalla on kiva kasella pilviä ja joskus näkee muutakin. Alas tullessa jännittää enemmän, että onnistuuko laskeutuminen. ✈️

        Tokihan näin wtc iskut telkussa kun se tapahtui. Satuin loukkaamaan sormeni töissä silloin, ja tulin aikaisemmin kotiin. Avasin telkun ja BBC kanavalla näkyi kun toinen kone lensi tornia päin. Olin aivan äimänä, että mitä nyt tapahtuu... Se oli live lähetys.

        Onneksi tuollaiset terrori-iskut ovat erittäin harvinaisia ja niitä osataan jo ehkäistä hyvin. Joten enemmän jännittäisin sitä onko kone kunnossa...

        Missä maassa haluaisit käydä?

        Ohoh... Me molemmat pidämme siis noususta! Ja minustakin laskeutuminen on vähän jännää ja ärsyttävääkin kun korvat huutaa armoa ja kone kallistuu niin ällöttävästi... Onneksi olen nyt viime kerroilla käyttänyt lentokorvatulppia, ne ovat auttaneet hirmuisesti ja korviin ei satu koko lennon aikana! Käytin sellaisia Sanohra Fly tulppia, suosittelen, jos sattuu korviin. :)
        Sattuuko sinulla muuten lentäminen korviin?
        Itse en voisi kuvitellakaan sitä kipua ja tuskaa kun tärykalvo lopulta puhkeaisi kun ei olisi mitään apuvälineitä, kyllä minulla sattuu noin paljon. Pienempänä itkin kun sattui niin paljon ja kun ei ollut mitään apuja, minulle ei mikään purkan pureskelu riitä. :(
        Minä olen lentänyt muuten noin kymmenen kertaa (ulkomaille ja takaisin).

        Haluaisin käydä yhä useammilla Kreikan saarilla ja itse Kreikassa. Olen käynyt näillä Kreikan saarilla: Thassoksella, Karphatoksella ja viime kesänä Rodoksella. Ja... tänä kesänä lennämme jollekin toiselle Kreikan saarelle ja siitä menemme laivalla Naxoks saareen.
        Juuh, me ollaan Kreikka hulluja!😆😂😃 Mutta oikeasti, suosittelen käymään Kreikassa, ruoka on 10 000/10, rannat ja nähtävyydet aivan parhaita, ihmiset ystävällisiä ja hotellit rentoja ja kivoja.

        Minne paikkaan sinä haluaisit matkustaa? Entä oletko menossa kesällä tai joskus jonnekin ulkomaille? :)
        T: J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohoh... Me molemmat pidämme siis noususta! Ja minustakin laskeutuminen on vähän jännää ja ärsyttävääkin kun korvat huutaa armoa ja kone kallistuu niin ällöttävästi... Onneksi olen nyt viime kerroilla käyttänyt lentokorvatulppia, ne ovat auttaneet hirmuisesti ja korviin ei satu koko lennon aikana! Käytin sellaisia Sanohra Fly tulppia, suosittelen, jos sattuu korviin. :)
        Sattuuko sinulla muuten lentäminen korviin?
        Itse en voisi kuvitellakaan sitä kipua ja tuskaa kun tärykalvo lopulta puhkeaisi kun ei olisi mitään apuvälineitä, kyllä minulla sattuu noin paljon. Pienempänä itkin kun sattui niin paljon ja kun ei ollut mitään apuja, minulle ei mikään purkan pureskelu riitä. :(
        Minä olen lentänyt muuten noin kymmenen kertaa (ulkomaille ja takaisin).

        Haluaisin käydä yhä useammilla Kreikan saarilla ja itse Kreikassa. Olen käynyt näillä Kreikan saarilla: Thassoksella, Karphatoksella ja viime kesänä Rodoksella. Ja... tänä kesänä lennämme jollekin toiselle Kreikan saarelle ja siitä menemme laivalla Naxoks saareen.
        Juuh, me ollaan Kreikka hulluja!😆😂😃 Mutta oikeasti, suosittelen käymään Kreikassa, ruoka on 10 000/10, rannat ja nähtävyydet aivan parhaita, ihmiset ystävällisiä ja hotellit rentoja ja kivoja.

        Minne paikkaan sinä haluaisit matkustaa? Entä oletko menossa kesällä tai joskus jonnekin ulkomaille? :)
        T: J

        Ai, en tiennytkään, että on olemassa sellaisia korvatulppia. Nehän onkin hyvät sitten. Kyllä korvat tosiaan poksuu ja paukkuu hetken aikaa. Purkka on auttanut siihen.

        Kreikassa en ole käynyt kertaakaan vielä. Uskon kyllä että se on hieno maa. Siellä on paljon historiaa ja kulttuuria. Ruoka on varmasti hyvää siellä. Ihan tässä tulee matkakuumetta, kun näitä miettii 😅 en vielä tiedä ehdinkö ensi kesänä matkalle. On ehkä niin paljon tapahtumia joissa aion olla mukana.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ai, en tiennytkään, että on olemassa sellaisia korvatulppia. Nehän onkin hyvät sitten. Kyllä korvat tosiaan poksuu ja paukkuu hetken aikaa. Purkka on auttanut siihen.

        Kreikassa en ole käynyt kertaakaan vielä. Uskon kyllä että se on hieno maa. Siellä on paljon historiaa ja kulttuuria. Ruoka on varmasti hyvää siellä. Ihan tässä tulee matkakuumetta, kun näitä miettii 😅 en vielä tiedä ehdinkö ensi kesänä matkalle. On ehkä niin paljon tapahtumia joissa aion olla mukana.

        Juu, kannattaa ensi kerralla kokeilla niitä lentokorvatulppia. Niitähän on myös eri merkkisiä. Kirjoita vaikka Googleen _lentokorvatulpat_ ja lue vaikka sieltä nistä. :)

        Ai et ole. Kannattaa sinnekin matkustamista ehdottomasti joskus kokeilla! 😃👍

        Noista kesätapahtumista yms, niin mitä meinasitkaan kesällä tehdä?

        Itse menen sinne ulkomaille viikon lomalle ja sitten menen myös viikon pituiselle ratsastusleirille. Muita suunnitelmia minulla tai meillä ei vielä ole! :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kannattaa ensi kerralla kokeilla niitä lentokorvatulppia. Niitähän on myös eri merkkisiä. Kirjoita vaikka Googleen _lentokorvatulpat_ ja lue vaikka sieltä nistä. :)

        Ai et ole. Kannattaa sinnekin matkustamista ehdottomasti joskus kokeilla! 😃👍

        Noista kesätapahtumista yms, niin mitä meinasitkaan kesällä tehdä?

        Itse menen sinne ulkomaille viikon lomalle ja sitten menen myös viikon pituiselle ratsastusleirille. Muita suunnitelmia minulla tai meillä ei vielä ole! :)

        Mulla on oman seuran tapahtumia ja markkinoita joissa aion olla mukana niin paljon kuin pystyn. Ahvenanmaalla tulee käytyä. Ehkä myös joillain festareilla käyn, jos vaan vapaat osuu hyvin.

        Islanti kiehtoisi matkakohteena tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mulla on oman seuran tapahtumia ja markkinoita joissa aion olla mukana niin paljon kuin pystyn. Ahvenanmaalla tulee käytyä. Ehkä myös joillain festareilla käyn, jos vaan vapaat osuu hyvin.

        Islanti kiehtoisi matkakohteena tällä hetkellä.

        Selvä juttu! Minäkin olen kyllä käynyt monesti kesällä Ahvenanmaalla, se on kyllä kiva paikka!😀

        Uu, Islanti on todella hienon kuuloinen ja näköinen, en ole käynyt, mutta minustakin se vaikuttaa mielenkiintoiselta. Ehkä kiinnostavin pohjoismaa? :) Niin, ja sittenhän siellä olisi niitä islanninhevosia! 😁🐎🐴


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selvä juttu! Minäkin olen kyllä käynyt monesti kesällä Ahvenanmaalla, se on kyllä kiva paikka!😀

        Uu, Islanti on todella hienon kuuloinen ja näköinen, en ole käynyt, mutta minustakin se vaikuttaa mielenkiintoiselta. Ehkä kiinnostavin pohjoismaa? :) Niin, ja sittenhän siellä olisi niitä islanninhevosia! 😁🐎🐴

        Joo niin siellä olisikin kiva ratsastaa sellaisella. 😁
        Färsaaret kiinnostaa, ja huippuvuoret. En tiedä, mutta tykkään pohjoisista paikoista. Lappi on kanssa sellainen paikka, minne haluaisi päästä aina uudestaan.
        Norjakin tekisi mieli nähdä uudelleen. Ne vuoret siellä on vaan niin hienoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kannattaa ensi kerralla kokeilla niitä lentokorvatulppia. Niitähän on myös eri merkkisiä. Kirjoita vaikka Googleen _lentokorvatulpat_ ja lue vaikka sieltä nistä. :)

        Ai et ole. Kannattaa sinnekin matkustamista ehdottomasti joskus kokeilla! 😃👍

        Noista kesätapahtumista yms, niin mitä meinasitkaan kesällä tehdä?

        Itse menen sinne ulkomaille viikon lomalle ja sitten menen myös viikon pituiselle ratsastusleirille. Muita suunnitelmia minulla tai meillä ei vielä ole! :)

        Tyttö jiin mielestä kaikki on ihanaa.Eikö ole mitään josta en tykkäis.Kaikki on niin ihanaa ja kaikki maat kuulostaa ihanilta ja haluis matkustaa kaikkialle. Tyttö jii ei varmaan mene festareille. Vai pääseekä alakoululaiset festareille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohoh... Me molemmat pidämme siis noususta! Ja minustakin laskeutuminen on vähän jännää ja ärsyttävääkin kun korvat huutaa armoa ja kone kallistuu niin ällöttävästi... Onneksi olen nyt viime kerroilla käyttänyt lentokorvatulppia, ne ovat auttaneet hirmuisesti ja korviin ei satu koko lennon aikana! Käytin sellaisia Sanohra Fly tulppia, suosittelen, jos sattuu korviin. :)
        Sattuuko sinulla muuten lentäminen korviin?
        Itse en voisi kuvitellakaan sitä kipua ja tuskaa kun tärykalvo lopulta puhkeaisi kun ei olisi mitään apuvälineitä, kyllä minulla sattuu noin paljon. Pienempänä itkin kun sattui niin paljon ja kun ei ollut mitään apuja, minulle ei mikään purkan pureskelu riitä. :(
        Minä olen lentänyt muuten noin kymmenen kertaa (ulkomaille ja takaisin).

        Haluaisin käydä yhä useammilla Kreikan saarilla ja itse Kreikassa. Olen käynyt näillä Kreikan saarilla: Thassoksella, Karphatoksella ja viime kesänä Rodoksella. Ja... tänä kesänä lennämme jollekin toiselle Kreikan saarelle ja siitä menemme laivalla Naxoks saareen.
        Juuh, me ollaan Kreikka hulluja!😆😂😃 Mutta oikeasti, suosittelen käymään Kreikassa, ruoka on 10 000/10, rannat ja nähtävyydet aivan parhaita, ihmiset ystävällisiä ja hotellit rentoja ja kivoja.

        Minne paikkaan sinä haluaisit matkustaa? Entä oletko menossa kesällä tai joskus jonnekin ulkomaille? :)
        T: J

        Voi luoja .Kaikki on niin upeaa. Ootko saanut kasvatuksen että kaikke kehutaab ja kaikki on mukavaa. Huomaa että ot lapsi joka ei ole kokenut mitään negatiivista.Mutta ton ikäsellä kaikki on hienoa ja mahtavaa. Positiivisuus on hyvä mutta sulla se menee överiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja .Kaikki on niin upeaa. Ootko saanut kasvatuksen että kaikke kehutaab ja kaikki on mukavaa. Huomaa että ot lapsi joka ei ole kokenut mitään negatiivista.Mutta ton ikäsellä kaikki on hienoa ja mahtavaa. Positiivisuus on hyvä mutta sulla se menee överiksi.

        Sori, mutta tässä maailmassa tarvitaan positiivisuutta. Se ei voi mennä överiksi, eikä etenkään tytöllä. Tytöt saa olla iloisia väriläiskiä, muuten synkässä maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö jiin mielestä kaikki on ihanaa.Eikö ole mitään josta en tykkäis.Kaikki on niin ihanaa ja kaikki maat kuulostaa ihanilta ja haluis matkustaa kaikkialle. Tyttö jii ei varmaan mene festareille. Vai pääseekä alakoululaiset festareille.

        Lista "joistain" asioista joista en tykkää:
        Koripallo, täyttä paskaa.
        Oksennustauti, täyttä paskaa.
        Vatsavaivat, täyttä paskaa.
        Kaikki taudit, täyttä paskaa.
        Jotkut ihmiset, niinkuin sinä, täyttä paskaa.
        Jotkin ötökät ja matelijat, ällöttäviä.
        Pesäpallo, täyttä paskaa.
        Jääkiekko, outoa.
        Jotkin muutkin lajit, täyttä paskaa.
        Rap musiikki, täyttä paskaa.
        Rock musiikki, täyttä paskaa.
        Baletti, täyttä paskaa.
        Telinevoimistelu, täyttä paskaa.

        Yms yms yms yms yms......
        En ikinä haluaisi matkustaa:
        Amerikkaan
        Venäjälle
        Turkkiin
        Kehitysmaihin
        Afrikkaan
        Yms yms yms...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Joo niin siellä olisikin kiva ratsastaa sellaisella. 😁
        Färsaaret kiinnostaa, ja huippuvuoret. En tiedä, mutta tykkään pohjoisista paikoista. Lappi on kanssa sellainen paikka, minne haluaisi päästä aina uudestaan.
        Norjakin tekisi mieli nähdä uudelleen. Ne vuoret siellä on vaan niin hienoja.

        Uuu, ne ovat kyllä hienoja paikkoja. :)
        Minä taas pidän enemmän niistä rannikoisra, kosteasta ilmastosta, kuumasta säästä, auringonotosta ja pulikoimisesta kuumana päivänä. Ahh. Minä taisinkin jo sanoa jossain, että itse en ole käynyt Lapissa, voisi olla hienoa sekin.
        Enkä ole kyllä käynyt Norjassakaan. Voisihan sitä joskus kokeilla! ;)

        Mutta nyt tämän päivän tapahtumiin... Siis oikeasti, en voi käsittää miten tapaturma-altis ihminen minä olen!!! Ensin murtui varvas ja tänään, muutama päivä varpaan murtumisen jälkeen, kirjaimellisesti _lensin_ pillastuneen hevosen kyydistä käsi edellä maahan. Käsi ihan velttona eikä kunnolla ota tukea yms. Migreenikin tuli ja jalkaan sattuu, paikat heikkona. Mutta en minä mitään hiton kipulääkkeitä jaksa mussuttaa... Voi voi voi voi...Ei tästä elämästä tule kyllä mitään...
        J


    • Anonyymi

      Maksimissaan 12-vuotias tyttö yrittää esittää kovista.Herran jestas.Jos ei kiinosta niin se prinssin sähköposti on olemassa.

      • Se on hyvä, että löytyy asennetta. Pikku viikinkityttö 😅


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se on hyvä, että löytyy asennetta. Pikku viikinkityttö 😅

        Voi luoja tota perseen nuolentaa. Varo ettet vaan ihastu tyttö jiihin. Muutama vuosi suojaikärajaan. Sä puhut tyttö jille ihan kuin olisit ihastunut häneen. Missä vaiheesa viestit loppuun haliin ja pusuun


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja tota perseen nuolentaa. Varo ettet vaan ihastu tyttö jiihin. Muutama vuosi suojaikärajaan. Sä puhut tyttö jille ihan kuin olisit ihastunut häneen. Missä vaiheesa viestit loppuun haliin ja pusuun

        Ei vaan pidän häntä enemmän tyttärenä, jota mulla ei ole. lol


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se on hyvä, että löytyy asennetta. Pikku viikinkityttö 😅

        pikku kullanmurunen . ai että on niin aikuinen jolla on lapsen elämä.Joka ei uskalla laittaa sähköpostia aikuiselle miehelle.Joten kestäkööt täällä kommentit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja tota perseen nuolentaa. Varo ettet vaan ihastu tyttö jiihin. Muutama vuosi suojaikärajaan. Sä puhut tyttö jille ihan kuin olisit ihastunut häneen. Missä vaiheesa viestit loppuun haliin ja pusuun

        Niin, enkä minä ihastu täällä kehenkään, kun en näe toista ollenkaan. Tässä tapauksessa en myöskään iän puolesta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei vaan pidän häntä enemmän tyttärenä, jota mulla ei ole. lol

        Älä viitti. Sä juttelet tytölle sen takia koska sun omat lapset ei riittäneet sulle vaan halusit että syntyis tyttö. Eikö noita samoja kysymyskia voi esittää pojille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        pikku kullanmurunen . ai että on niin aikuinen jolla on lapsen elämä.Joka ei uskalla laittaa sähköpostia aikuiselle miehelle.Joten kestäkööt täällä kommentit.

        Meidän oli alunperinkin tarkoitus jutella vain täällä...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei vaan pidän häntä enemmän tyttärenä, jota mulla ei ole. lol

        Ihan sairasta alkaa pitää vierasta tyttöä toivomanaan omana lapsena. Sairasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitti. Sä juttelet tytölle sen takia koska sun omat lapset ei riittäneet sulle vaan halusit että syntyis tyttö. Eikö noita samoja kysymyskia voi esittää pojille.

        Ei mulla ollut mitään ajatuksia että mitä sukupuolta lasten tulisi olla. Sen määrää ihan joku muu ja sain poikia. Olen ollut heistä todella iloinen. Molempien synnytyksessä ollut mukana ja saanut leikata napanuorat poikki. Sinä keksit minusta ihan pimeitä juttuja... Onko sulla mitään elämää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sairasta alkaa pitää vierasta tyttöä toivomanaan omana lapsena. Sairasta.

        Sulle on kaikki sairasta, mitä kerron.😅💁🏼‍♂️


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei mulla ollut mitään ajatuksia että mitä sukupuolta lasten tulisi olla. Sen määrää ihan joku muu ja sain poikia. Olen ollut heistä todella iloinen. Molempien synnytyksessä ollut mukana ja saanut leikata napanuorat poikki. Sinä keksit minusta ihan pimeitä juttuja... Onko sulla mitään elämää?

        Jos sulla olis tyttölapsia niin kirjoittelisko täällä pojan kanssa jos olisi sellaisen halunnut saada?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla olis tyttölapsia niin kirjoittelisko täällä pojan kanssa jos olisi sellaisen halunnut saada?

        Johan mä sanoin ettei ole muuta elämää. Se sähköposti on edelleen tyttö jiillä käytössä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla olis tyttölapsia niin kirjoittelisko täällä pojan kanssa jos olisi sellaisen halunnut saada?

        Vaikeaa sanoa. Tuskinpa kuitenkaan. Näin miehenä, naisten sielunelämä kiinnostaa enemmän.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Vaikeaa sanoa. Tuskinpa kuitenkaan. Näin miehenä, naisten sielunelämä kiinnostaa enemmän.

        Eli sua kiinnostaa tytön sielunelämä. Muista kuitenkin että tyttö j on alakoululainen. Lapsen aivot kehittyy vielä joten hänen sielunelämänsä ei ole täysin kehittynyt. Eikä hänen fyysinen kehitys.Hänellä ei ole menkat alkaneet niin hänellä on kehitys kesken.Niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Voisitko kysyä häneltä siitä hänen parisuhteesta kun hän on ehtinyt jo rakastumaan noin nuorella iällä.Itse en olut alakoululaisena rakastunut.


    • Anonyymi

      Tyttö J haukkuu mua mummeliksi vaikka prinss j voi olla tyttö jiille vaari.Eikös vaan Jos nuorena olis saanut lapsensa ja lapsenlapsensa. Viiskymppinen pystyy olee hyvin max 12 vuotiaan lapsen vaari. Eli tyttö j vois katsoo peiliin kun paljastaa koko ajan enemmän itsestään.

    • Anonyymi

      Sulle tulee siis sellaset fiiliukset että juttelet tyttö jIille kuin hän olisi sun oma lapsi.Mitä mieltä tyttö jii on että prinssi jii pitää sua kuin omaa lastaan jota ei ikinä saanut. Ainii sähän tykkäisit siitä ajatuksesta koska prinssi j on niin mukava.

    • Anonyymi

      Mitähän mieltä tytön vanhemmat olis jos tietäisivät teidän juttelusta.En usko että hyväksyisivät teidän nettiystävyyttä. Haluisko prinssi j kysyä tätä tyttö jiiltä että voisko kertoa vaikka äidille teidän kirjoittelusta? Koska teidän mukaan teidän kirjoittelu on ihan normaalia. Niin miksei siitä vois äidille kertoa.

      • Minustakin olisi ihan hyvä että vanhemmat tietäisivät tästä...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minustakin olisi ihan hyvä että vanhemmat tietäisivät tästä...

        No kysy häneltä miksi ei kerro vanhemmille. Vai etkö uskalla? Ei koko ajan voi olla mielistelemässä vaikka on lapsi. Sulla täytyy olla kysymyksiä joita et uskalla tyttö jiiltä kysyä esim juuri tuo kysymys. Jos hän loukkaantuu niin pitää muistaa että kyseessä on lapsi.Jolla on vielä kehitys käynnissä.


    • Anonyymi

      Kyllähän tästä saa käsityksen ettei tyttö jii luota suhun eikä uskalla kirjoittaa sähköpostissa näitä samoja juttuja.Mitä hän pelkää? Johan te tuutte hyvin juttuu niin mikä ongelma on kirjoittaa sähköpostia kun prinsii j pitää tyttöä fiksuna. Kuitenkin hänellä on netti käytössä.Niin ei voi sillä perustella ettei pääse nettiin.

      Jotain tyttö j pelkää.

    • Anonyymi

      Huomiseen ja tyttö jiillä on jo nukkumaanmeno aika.Äiti on varmasti käynyt jo peittelemässä.

    • Anonyymi

      Prinssi j harrastukset ja lempikouluaineet ei kerro sielunelämästä paljoakaan.

    • Anonyymi

      Taas mielistely.En ole käynyt islannissa mutta kuulostaa ihanalta ja islanninhevoset on niin ihania.Tätä tää teidän keskustelun taso on.Toinen sanoo jotain ja toisen mukaan on kanssa niin ihanaa.Kaikki jota toinen sanoo on ihanaa.Tätäkö tää keskustelu on. Jatkuvaa mielistelyä.

      Kaikki on alakoululaisen mukaan ihanaa ja mukavan kuuloista. Huomaa ettei tyttö j halua puhua tunne-elämästään koska ei kykene siihen.

      Onko prinssi j päässyt selville tyttö jiin sielunelämästä.Teillä näyttää olevan samanlainen sielunelämä. Irtooko tyttö jiin sielunelämästä muuta kuin eläinten ihailua.

    • Anonyymi

      Kuhan tyttö jii kasvaa aikuiseksi niin huomaa ettei kaikki ole mukavaa ja ihanan kuuloista. Mikä on seuraava eläin joka on niin ihana? Mikäköhän on seuraava asia joka on niin ihanaa ja ootte samaa mieltä siitäkin.

    • Anonyymi

      Tyttö jiille tiedoksi ettei tartte mennöä islantiin katsomaan islannin hevosia.Niitä on myös suomessa.Et tainnut tietää.Yrität vaikuttaa fiksulta mutta eihän ton ikänen voi tietää kaikkea. Mutta paljastaa tietämättömyytensä.

      • Anonyymi

        Voi herranjestas. Sinähän tässä olet tyhmä kun pidät minua umpi tyhmänä. Kai minäkin sen tiedän, että Suomessa on islanninhevosia, kun olen sellaisilla ratsastanutkin?!!!!


    • Anonyymi

      Prinssi J on iloinen että tytöltä löytyy asennetta.Onko asenne sama kuin jatkuva samaa mieltä oleminen ja mielistely ja kaikki on ihanaa. Sekö on asennetta että miellytetään toista. Jo toi on asenetta ei tyttö j ei tule pärjää aikuisena.

    • Anonyymi

      Voisko prinssi j kysyä jotain johon tyttö jiillä olis oma erilainen mielipide.Koko ajan niin mullakin tai mä kanssa tykkään asiasta kuin asiasta.

      • Mikähän se nyt olis sellainen kysymys? On se nyt niin tärkeää kun pitää olla eri mieltä...


    • Onko tyttö Jiillä suosikki ja inhokki ruokia? :) Onko kouluruoka hyvää sun mielestä?

      • Anonyymi

        Prinssi J Toivottavasti sulla on eri ruuat kuin tyttö jiillä.Muuten hän sanoo että kiva että sulla on samat suosikit ja inhokit. Miten tyttö jii oli taas aikasemmassa vastuksessa kertonut että olois kiva matkustaa maihin joita sinä mainitsit.Oliko yllätys että joo voishan se olla kivaa.Kaikki sun ehdotukset on ollut hänen mielestään loistavia.Kun seuraavan kerran kerrot jotain ehdotuksia niin tyttö jii vastaa joo kuulostaa mukavalta .Pitääkin harkita.Oli asia mikä tahansa.kaikki kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi J Toivottavasti sulla on eri ruuat kuin tyttö jiillä.Muuten hän sanoo että kiva että sulla on samat suosikit ja inhokit. Miten tyttö jii oli taas aikasemmassa vastuksessa kertonut että olois kiva matkustaa maihin joita sinä mainitsit.Oliko yllätys että joo voishan se olla kivaa.Kaikki sun ehdotukset on ollut hänen mielestään loistavia.Kun seuraavan kerran kerrot jotain ehdotuksia niin tyttö jii vastaa joo kuulostaa mukavalta .Pitääkin harkita.Oli asia mikä tahansa.kaikki kelpaa.

        Ei muuten varmana kaikki kelpaa, nirppanokka!


      • Anonyymi

        Yleensä kouluruoka on aika paskaa, mutta on se välillä ihan hyvääkin. Lemppareitani ovat pinaattinapit, tortillaa sekä kierremakaroni ja jauhelihakastike.
        Entä mitkä olivat sinun?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä kouluruoka on aika paskaa, mutta on se välillä ihan hyvääkin. Lemppareitani ovat pinaattinapit, tortillaa sekä kierremakaroni ja jauhelihakastike.
        Entä mitkä olivat sinun?

        Ei ole totta. Tein tänään kierremakaroni ja jauheluhakastike ruokaa 😅

        Tykkään pastaruuista, tortilloista, pitsoista, pataruuista, kiinalaisesta, meksikolaisesta... Kanasta ja riisistä, burgereista. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä kouluruoka on aika paskaa, mutta on se välillä ihan hyvääkin. Lemppareitani ovat pinaattinapit, tortillaa sekä kierremakaroni ja jauhelihakastike.
        Entä mitkä olivat sinun?

        Oho.Tyttö jii onkin kovis.Ihan alkaa itkettä kun sanoi nirppanokaksi. Hän ei voi myöntää että on kiinnostunut matkustaa maihin joita prinssi J mainitsi. Ihan korkeatasoista keskustelua.Prinssi J haluaa keskustella tytön kanssa koska haluaa tietää tytön sielunelämästä.Kaikki kysymykset mitä Prinssi J on esittänyt voi kysyä myös pojilta.Joten prinssi j kysy tytöltä kysymyksiä jotka liittyy tyttöyteen.Nyt kysymykset on sellasia joihin pojatkin voi vastata. Noi sun kysymykset ei kerro tyttöjen sielunelämästä mitään. Samoja matkahaaveita voi olla pojilla ja lempiaineita.Noi ei kerro tytön psyykkeestä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho.Tyttö jii onkin kovis.Ihan alkaa itkettä kun sanoi nirppanokaksi. Hän ei voi myöntää että on kiinnostunut matkustaa maihin joita prinssi J mainitsi. Ihan korkeatasoista keskustelua.Prinssi J haluaa keskustella tytön kanssa koska haluaa tietää tytön sielunelämästä.Kaikki kysymykset mitä Prinssi J on esittänyt voi kysyä myös pojilta.Joten prinssi j kysy tytöltä kysymyksiä jotka liittyy tyttöyteen.Nyt kysymykset on sellasia joihin pojatkin voi vastata. Noi sun kysymykset ei kerro tyttöjen sielunelämästä mitään. Samoja matkahaaveita voi olla pojilla ja lempiaineita.Noi ei kerro tytön psyykkeestä mitään.

        Itse en ole kuullut ikinä pinaattinapeista. Jos osaan ennustaa niin prinssi j sanoo että hän voi kokeilla niitä itsekin ja ne on varmasti hyviä. Nauran jos prinssi j ei sano noin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei ole totta. Tein tänään kierremakaroni ja jauheluhakastike ruokaa 😅

        Tykkään pastaruuista, tortilloista, pitsoista, pataruuista, kiinalaisesta, meksikolaisesta... Kanasta ja riisistä, burgereista. 😊

        aiotko kokeilla pinaattinappeja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho.Tyttö jii onkin kovis.Ihan alkaa itkettä kun sanoi nirppanokaksi. Hän ei voi myöntää että on kiinnostunut matkustaa maihin joita prinssi J mainitsi. Ihan korkeatasoista keskustelua.Prinssi J haluaa keskustella tytön kanssa koska haluaa tietää tytön sielunelämästä.Kaikki kysymykset mitä Prinssi J on esittänyt voi kysyä myös pojilta.Joten prinssi j kysy tytöltä kysymyksiä jotka liittyy tyttöyteen.Nyt kysymykset on sellasia joihin pojatkin voi vastata. Noi sun kysymykset ei kerro tyttöjen sielunelämästä mitään. Samoja matkahaaveita voi olla pojilla ja lempiaineita.Noi ei kerro tytön psyykkeestä mitään.

        Eihän tässä olla vielä juteltu kaikista aiheista.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei ole totta. Tein tänään kierremakaroni ja jauheluhakastike ruokaa 😅

        Tykkään pastaruuista, tortilloista, pitsoista, pataruuista, kiinalaisesta, meksikolaisesta... Kanasta ja riisistä, burgereista. 😊

        Ei voi olla totta.Mua naurattaa ihan vedet silmissä.Oi miten ihanaa että teillä on noin paljon yhteistä.Voitte syödä yhdessä joku kerta makaronia ja jauhelihakastiketta.Nyt on prinssin päivä pelastettu kun olette syönyt samaa ruokaa. Ei tarida olla prinssin älykkyysosamäärä korkea kun ilahtuu kun tyttö ja sinä olette syöneet samaa ruokaa samana päivänä.Voi miten ihanaa ja suloista.Sopikaa ihmeessä mitä syötte huomenna samaa ruokaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ole kuullut ikinä pinaattinapeista. Jos osaan ennustaa niin prinssi j sanoo että hän voi kokeilla niitä itsekin ja ne on varmasti hyviä. Nauran jos prinssi j ei sano noin.

        Kyllä tykkään pinaattikeitostakin, niin miksi en tykkäisi pinaattinapeista? En tosin tiedä, millaisia ovat. Pinaattilettujakin tykkään syödä. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        aiotko kokeilla pinaattinappeja?

        Kyllä kokeilen niitä, kun löydän kaupasta 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla totta.Mua naurattaa ihan vedet silmissä.Oi miten ihanaa että teillä on noin paljon yhteistä.Voitte syödä yhdessä joku kerta makaronia ja jauhelihakastiketta.Nyt on prinssin päivä pelastettu kun olette syönyt samaa ruokaa. Ei tarida olla prinssin älykkyysosamäärä korkea kun ilahtuu kun tyttö ja sinä olette syöneet samaa ruokaa samana päivänä.Voi miten ihanaa ja suloista.Sopikaa ihmeessä mitä syötte huomenna samaa ruokaa.

        Se on hyvä että on hauskaa 😅


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se on hyvä että on hauskaa 😅

        Pienet on ilot kun lapsen ja aikuisen samat ruuat samana päivänä kohtaa. oletko opiinut mitään tyttöydestä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pienet on ilot kun lapsen ja aikuisen samat ruuat samana päivänä kohtaa. oletko opiinut mitään tyttöydestä?

        En tämän perusteella vielä mitään uutta, mitä en entuudestaan tiedä. On tyttölapsia kuitenkin ollut lähipiirissä joskus... Etten ihan täysin ummikko ole.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä kokeilen niitä, kun löydän kaupasta 😅

        ihanaa mielistelyä.Toi neidän yhteinen sävel on kyllä suloista seurattavaa. Teidän välillä on selvää kemiaa.Harmi vaan että toinen on alakoululainen ,mutta onneksi prinssi tykkää puhua lasten asioita.Eikö hän saanut puhua niitä omien poikien kanssa.Etkö heiltä ole kysynyt nää samat asiat myös kun olivat pieniä.Haluat käydä samat keskustelut tytön kanssa.Miksi välttelet kysysymystä oletko oppinut tytöltä tyttöydestä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ihanaa mielistelyä.Toi neidän yhteinen sävel on kyllä suloista seurattavaa. Teidän välillä on selvää kemiaa.Harmi vaan että toinen on alakoululainen ,mutta onneksi prinssi tykkää puhua lasten asioita.Eikö hän saanut puhua niitä omien poikien kanssa.Etkö heiltä ole kysynyt nää samat asiat myös kun olivat pieniä.Haluat käydä samat keskustelut tytön kanssa.Miksi välttelet kysysymystä oletko oppinut tytöltä tyttöydestä?

        Johan sanoin, etten ole oppinut mitään uutta toistaiseksi. Kyllä juttelin ja leikin paljon omien lasteni kanssa kun olivat pieniä, luonnollisesti.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei ole totta. Tein tänään kierremakaroni ja jauheluhakastike ruokaa 😅

        Tykkään pastaruuista, tortilloista, pitsoista, pataruuista, kiinalaisesta, meksikolaisesta... Kanasta ja riisistä, burgereista. 😊

        Moikka taas!
        Juu, mutta sitten koulun ulkopuolella lemppari ruokia on ehdottomasti kreikkalainen ja kiinalainen.
        J


    • Anonyymi

      Mikset anna tyttö jiille suukkoa poskelle ja (hyvänyön) halia.

      • Koska hän ei ole kaipaamani neiti N. Tyttö jii on kaverini täällä.


    • Anonyymi

      Mä jätän teidät tältä päivältä mielistelee ja miellyttää toisianne.Vois luulla että teillä olis suhde kun kaikki on ihanaa ja ollaan samaa mieltä kaikesta.

      • No voi että... Ei muuta kuin huomiseen.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No voi että... Ei muuta kuin huomiseen.

        Voi jestas jos tuo aika tulee joka päivä tänne valittamaan samasta asiasta... Hänellä ei näköjään muuta elämää olekaan....
        T: J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jestas jos tuo aika tulee joka päivä tänne valittamaan samasta asiasta... Hänellä ei näköjään muuta elämää olekaan....
        T: J

        Ainiin muuten, kun eilen lensin sieltä hevosen selästä niin nyt kyllä on paikat ihan heikkona.😔😑😬🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jestas jos tuo aika tulee joka päivä tänne valittamaan samasta asiasta... Hänellä ei näköjään muuta elämää olekaan....
        T: J

        Mähän olen sanonut ettei mulla ole muuta elämää.Etkö ole lukenut kaikkia viestejä.Missäköhän välissä prinssi jiiltä loppuu kysymykset joita voi esittää lapselle.Prissi jii kysy vielä lempi väri jos et ole vielä kysynyt.Sitten on kaikki ystävänikirjan kysymykset kysytty lapselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin muuten, kun eilen lensin sieltä hevosen selästä niin nyt kyllä on paikat ihan heikkona.😔😑😬🥴

        Luulitko ettei hevosen selästä putoaminen satu.Luulitko oikeesti ettei tunnu missään. Prinssi jii sanoo sinulle että hyvä ettei sattunut pahemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulitko ettei hevosen selästä putoaminen satu.Luulitko oikeesti ettei tunnu missään. Prinssi jii sanoo sinulle että hyvä ettei sattunut pahemmin.

        Tyttö j haluaa että hänen viestinsä näkyy kaikille niin kestäkööt sen että kaikki muutkin näkee ne.Turhaa kitiset täällä. Sähän oot niin aikuismainen niin sun pitäis kestää paremmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin muuten, kun eilen lensin sieltä hevosen selästä niin nyt kyllä on paikat ihan heikkona.😔😑😬🥴

        Voi harmia tosiaan, kun taas sattui. Onneksi ei käynyt pahemmin. Minäkin pelkään sitä hevosesta putoamista aina ratsastuksessa. Kävitkö nyt lääkärillä tarkistuttamassa, että paikat ovat ehjinä? Pystytkö olemaan koulussa?

        Minulla on tänäänkin vapaapäivä. Heräsin vasta. 😅

        Mitkä ovat sinun lempivärejä? Minä tykkään aika lailla kaikista väreistä, mutta musta, vihreä, punainen, violetti, hopean harmaa on suosikkeja.

        Mukavaa päivää sinullekin. 😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Voi harmia tosiaan, kun taas sattui. Onneksi ei käynyt pahemmin. Minäkin pelkään sitä hevosesta putoamista aina ratsastuksessa. Kävitkö nyt lääkärillä tarkistuttamassa, että paikat ovat ehjinä? Pystytkö olemaan koulussa?

        Minulla on tänäänkin vapaapäivä. Heräsin vasta. 😅

        Mitkä ovat sinun lempivärejä? Minä tykkään aika lailla kaikista väreistä, mutta musta, vihreä, punainen, violetti, hopean harmaa on suosikkeja.

        Mukavaa päivää sinullekin. 😊

        Jihuu mäteisin mitä prinssi j sanoi tuosta putoamisesta. Tyttö jiikin varmasti pitää samoista väreisä kuin sinäkin. Vieläkö sulla on kysymyksiä joita voi kysyä lapselta muuta kuin miten koulussa meni.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Voi harmia tosiaan, kun taas sattui. Onneksi ei käynyt pahemmin. Minäkin pelkään sitä hevosesta putoamista aina ratsastuksessa. Kävitkö nyt lääkärillä tarkistuttamassa, että paikat ovat ehjinä? Pystytkö olemaan koulussa?

        Minulla on tänäänkin vapaapäivä. Heräsin vasta. 😅

        Mitkä ovat sinun lempivärejä? Minä tykkään aika lailla kaikista väreistä, mutta musta, vihreä, punainen, violetti, hopean harmaa on suosikkeja.

        Mukavaa päivää sinullekin. 😊

        Miksi sä matkit mua mä sanoin jo että sanot että hyvä ettei käynyt pahemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jihuu mäteisin mitä prinssi j sanoi tuosta putoamisesta. Tyttö jiikin varmasti pitää samoista väreisä kuin sinäkin. Vieläkö sulla on kysymyksiä joita voi kysyä lapselta muuta kuin miten koulussa meni.

        Kyllä minulla kysymyksiä riittää ja varmasti riittää tyttö jiilläkin. Myös kiinnostunut nainen kyselisi ummet ja lammet, mieheltä joka kiinnostaa seurustelumielessä. Kaivattuni ei ole kysellyt minulta yhtään mitään. 😔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä matkit mua mä sanoin jo että sanot että hyvä ettei käynyt pahemmin.

        Mitä siitä? Sä vain arvasit mitä aion sanoa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mitä siitä? Sä vain arvasit mitä aion sanoa.

        En arvannut vaan tiesin. Olenko väärässä jos tyttö jii tykkäis samoista väreistä kuin sinä. Olisitte sitten samiksia.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä minulla kysymyksiä riittää ja varmasti riittää tyttö jiilläkin. Myös kiinnostunut nainen kyselisi ummet ja lammet, mieheltä joka kiinnostaa seurustelumielessä. Kaivattuni ei ole kysellyt minulta yhtään mitään. 😔

        Mistähän se johtuu ettei naisesi ole kysellyt sulta mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En arvannut vaan tiesin. Olenko väärässä jos tyttö jii tykkäis samoista väreistä kuin sinä. Olisitte sitten samiksia.

        Antaa jiin vastata ensin. Nyt varmasti koulussa. Minä menen keittämään kahvia.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Antaa jiin vastata ensin. Nyt varmasti koulussa. Minä menen keittämään kahvia.

        Hän on ollut tähän asti samaa mieltä sun kanssa niin en usko että hänellä olisi eri lempivärejä kuin sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulitko ettei hevosen selästä putoaminen satu.Luulitko oikeesti ettei tunnu missään. Prinssi jii sanoo sinulle että hyvä ettei sattunut pahemmin.

        Itse et ole ratsastanut koskaan! Et tajua! Olen tippunut hevoselta 3 kertaa. Ensimmäisellä kerralla ei kyllä tuntunut missään... Että siinä sinulle!!!!
        Ainiin, unohtu sanoo, että oot maailman paskin ihminen!


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Voi harmia tosiaan, kun taas sattui. Onneksi ei käynyt pahemmin. Minäkin pelkään sitä hevosesta putoamista aina ratsastuksessa. Kävitkö nyt lääkärillä tarkistuttamassa, että paikat ovat ehjinä? Pystytkö olemaan koulussa?

        Minulla on tänäänkin vapaapäivä. Heräsin vasta. 😅

        Mitkä ovat sinun lempivärejä? Minä tykkään aika lailla kaikista väreistä, mutta musta, vihreä, punainen, violetti, hopean harmaa on suosikkeja.

        Mukavaa päivää sinullekin. 😊

        Niinpä, voihan siinä käydä ihan vaikka mitä, tai sitten ei mitään! ;)
        En ole kyllä lääkärissä käynyt, mutta ei ole mitään murtumaan tms onneksi! Toisaalta päänikin tärähti siinä, niin siihenkin sattuu ja heikottaa 😶🤔🤕🥴.. Juu, ja olin äsken koulussa, eihän siellä ulkona oikein mitään voi tehdä ja kun on varvaskin murtunut niin en osallistu liikuntatunneille yms.. Mutta muuten pystyn olemaan koulussa.
        Mukavaa, että on vapaapäivä... Kohta on viikonloppukin Oletkos sinä viikonloppuna töissä?

        Uu, nyt saavat köniin ne paskapäät, sillä minä en pidä samoista väreistä kuin sinä. Pidän pinkistä ja turkoosista eniten.

        Kiitos! 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse et ole ratsastanut koskaan! Et tajua! Olen tippunut hevoselta 3 kertaa. Ensimmäisellä kerralla ei kyllä tuntunut missään... Että siinä sinulle!!!!
        Ainiin, unohtu sanoo, että oot maailman paskin ihminen!

        Oiiii miten mun sydämeen sattuu kun lapsi haukkuu paskaksi.Mua alkoi itkettää ja tuli paha mieli.yhyyy yhyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse et ole ratsastanut koskaan! Et tajua! Olen tippunut hevoselta 3 kertaa. Ensimmäisellä kerralla ei kyllä tuntunut missään... Että siinä sinulle!!!!
        Ainiin, unohtu sanoo, että oot maailman paskin ihminen!

        Kysy prinssiltä onko hän tippunut hevosen selästä.Hänhän oli kanssa ratsastanut.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Antaa jiin vastata ensin. Nyt varmasti koulussa. Minä menen keittämään kahvia.

        Niin muuten! Miksi tämä paskapää ei ole ikinä töissä? Voi voi, eikö sinulla ole töitä??? Saitko potkut??? Mitä teit työksesi???😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ollut tähän asti samaa mieltä sun kanssa niin en usko että hänellä olisi eri lempivärejä kuin sulla.

        Nyt kyllä arvasit ihan väärin!😁😁🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin muuten! Miksi tämä paskapää ei ole ikinä töissä? Voi voi, eikö sinulla ole töitä??? Saitko potkut??? Mitä teit työksesi???😆

        Mä olen kiitos kysymystä työkyvyttömyyseläkkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin muuten! Miksi tämä paskapää ei ole ikinä töissä? Voi voi, eikö sinulla ole töitä??? Saitko potkut??? Mitä teit työksesi???😆

        wau lapsi puhuu muustakin kuin hevosista.Wau. olet edistynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen kiitos kysymystä työkyvyttömyyseläkkeellä.

        Se selittääkin katkeruutesi muita ihmisiä kohtaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy prinssiltä onko hän tippunut hevosen selästä.Hänhän oli kanssa ratsastanut.

        Kysyit jo, minun puolestani.


      • Anonyymi

        Niinhän se on. Jälkimmäiset sanasi olivat totta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        wau lapsi puhuu muustakin kuin hevosista.Wau. olet edistynyt.

        Kiitos kiitos!😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, voihan siinä käydä ihan vaikka mitä, tai sitten ei mitään! ;)
        En ole kyllä lääkärissä käynyt, mutta ei ole mitään murtumaan tms onneksi! Toisaalta päänikin tärähti siinä, niin siihenkin sattuu ja heikottaa 😶🤔🤕🥴.. Juu, ja olin äsken koulussa, eihän siellä ulkona oikein mitään voi tehdä ja kun on varvaskin murtunut niin en osallistu liikuntatunneille yms.. Mutta muuten pystyn olemaan koulussa.
        Mukavaa, että on vapaapäivä... Kohta on viikonloppukin Oletkos sinä viikonloppuna töissä?

        Uu, nyt saavat köniin ne paskapäät, sillä minä en pidä samoista väreistä kuin sinä. Pidän pinkistä ja turkoosista eniten.

        Kiitos! 😃

        Joo, voi että taisit saada lievän aivotärähdyksen siinä sitten... Tosi kurjaa. Nyt sun kannattaa olla vaan iisisti jonkin aikaa. Koitat parantua noista havereista. Onhan se tylsää vaan olla, jos on tottunut liikkumaan ja touhuilemaan kaikkea. 😶

        Joo, vapaapäivä on kyllä. Tässä muutama tunti aikaa chillailla kotona. Sitten lähden illalla taisteluharkkoihin. Eilen olin salilla nostelemassa raskaita painoja. Tämä minun elämä ei työn lisäksi nykyään paljon muuta olekaan, kuin treeniä vaan. Se on vaan koukuttavaa haastaa itseään ja kehittyä. 😅

        Olen viikonlopun yli töissä. Aika monet viikonloput menee niin. No siitä saa sentään vähän paremman palkan. Sulla on varmaan kivaa viikonloppuna? 😅

        Tuo yksi sekomuija sotkee näitä meidän keskusteluita minkä ehtii. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oiiii miten mun sydämeen sattuu kun lapsi haukkuu paskaksi.Mua alkoi itkettää ja tuli paha mieli.yhyyy yhyy

        Kumpikohan se nyt on se lapsellisempi tässä?!


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Joo, voi että taisit saada lievän aivotärähdyksen siinä sitten... Tosi kurjaa. Nyt sun kannattaa olla vaan iisisti jonkin aikaa. Koitat parantua noista havereista. Onhan se tylsää vaan olla, jos on tottunut liikkumaan ja touhuilemaan kaikkea. 😶

        Joo, vapaapäivä on kyllä. Tässä muutama tunti aikaa chillailla kotona. Sitten lähden illalla taisteluharkkoihin. Eilen olin salilla nostelemassa raskaita painoja. Tämä minun elämä ei työn lisäksi nykyään paljon muuta olekaan, kuin treeniä vaan. Se on vaan koukuttavaa haastaa itseään ja kehittyä. 😅

        Olen viikonlopun yli töissä. Aika monet viikonloput menee niin. No siitä saa sentään vähän paremman palkan. Sulla on varmaan kivaa viikonloppuna? 😅

        Tuo yksi sekomuija sotkee näitä meidän keskusteluita minkä ehtii. 😅

        Niin taisin saada... Niin, en edes pystyisi riehumaan, kun varvaskin on taas kauhean kipeä. Taidan tänään vain maata sängyn pohjalla...
        Mukava juttu, että menet niihin taisteluharkkoihin! :) Se laji kuulostaa kyllä aika vaativalta?
        Viikonloppuna menen taas mummoni ja ukkini luokse. En tiedä mitä teen.

        No jep, hän on "aika" seko.....
        J


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Joo, voi että taisit saada lievän aivotärähdyksen siinä sitten... Tosi kurjaa. Nyt sun kannattaa olla vaan iisisti jonkin aikaa. Koitat parantua noista havereista. Onhan se tylsää vaan olla, jos on tottunut liikkumaan ja touhuilemaan kaikkea. 😶

        Joo, vapaapäivä on kyllä. Tässä muutama tunti aikaa chillailla kotona. Sitten lähden illalla taisteluharkkoihin. Eilen olin salilla nostelemassa raskaita painoja. Tämä minun elämä ei työn lisäksi nykyään paljon muuta olekaan, kuin treeniä vaan. Se on vaan koukuttavaa haastaa itseään ja kehittyä. 😅

        Olen viikonlopun yli töissä. Aika monet viikonloput menee niin. No siitä saa sentään vähän paremman palkan. Sulla on varmaan kivaa viikonloppuna? 😅

        Tuo yksi sekomuija sotkee näitä meidän keskusteluita minkä ehtii. 😅

        Kysy tyttö jiiltä onko hän nostellut painoja tai käynyt kuntosalilla treenaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin taisin saada... Niin, en edes pystyisi riehumaan, kun varvaskin on taas kauhean kipeä. Taidan tänään vain maata sängyn pohjalla...
        Mukava juttu, että menet niihin taisteluharkkoihin! :) Se laji kuulostaa kyllä aika vaativalta?
        Viikonloppuna menen taas mummoni ja ukkini luokse. En tiedä mitä teen.

        No jep, hän on "aika" seko.....
        J

        Joo, onhan se vaativa laji ja siksi pitääkin treenata paljon. Treenaisin enemmänkin jollei työt olisi esteenä välillä.

        Joo, ota vaan rauhallisesti nyt, niin paranet paremmin. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysy tyttö jiiltä onko hän nostellut painoja tai käynyt kuntosalilla treenaa.

        Voithan itsekin kysyä...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Joo, onhan se vaativa laji ja siksi pitääkin treenata paljon. Treenaisin enemmänkin jollei työt olisi esteenä välillä.

        Joo, ota vaan rauhallisesti nyt, niin paranet paremmin. :)

        Joo, kiva että omistaudut lajillesi! Oletko siis miten pitkään tätä harrastanut? Oletko laukkaillut tms? :)
        Otan otan!🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kiva että omistaudut lajillesi! Oletko siis miten pitkään tätä harrastanut? Oletko laukkaillut tms? :)
        Otan otan!🤗

        En ole tätä taistelujuttua harrastanut vielä pitkään, aloitin 2021 syksyllä. En ole vielä laukannut. Se on haaveena vielä. Siis tuota taistelua harrastan myös ilman hevosta. Kuntosalilla olen käynyt ainakin 12 vuotta, enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Nyt oon ollut siinäkin aktiivisempi ja kehittynyt enemmän kuin koskaan ennen. Koskaan ei ole liian myöhäistä reenata.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole tätä taistelujuttua harrastanut vielä pitkään, aloitin 2021 syksyllä. En ole vielä laukannut. Se on haaveena vielä. Siis tuota taistelua harrastan myös ilman hevosta. Kuntosalilla olen käynyt ainakin 12 vuotta, enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Nyt oon ollut siinäkin aktiivisempi ja kehittynyt enemmän kuin koskaan ennen. Koskaan ei ole liian myöhäistä reenata.

        No olethan sinä jo jonkun aikaa harrastanut sitä. Itsekin aloitin ratsastuksen 2021 syksynä, ohhoh mikä sattuma! :0 Minä olen myös laukannut. Laukkaaminen on tosi kivaa. :)
        Kuntosalilla olet kyllä käynyt hirmu pitkään!
        Tuossa olet oikeassa, koskaan ei ole liian myöhäistä treenata, (noh paitsi jos on vakavasti sairas tms), mutta kuitenkin! :)
        Mukavaa päivää sinulle Prinssi_J!👌😆
        J


      • Anonyymi kirjoitti:

        No olethan sinä jo jonkun aikaa harrastanut sitä. Itsekin aloitin ratsastuksen 2021 syksynä, ohhoh mikä sattuma! :0 Minä olen myös laukannut. Laukkaaminen on tosi kivaa. :)
        Kuntosalilla olet kyllä käynyt hirmu pitkään!
        Tuossa olet oikeassa, koskaan ei ole liian myöhäistä treenata, (noh paitsi jos on vakavasti sairas tms), mutta kuitenkin! :)
        Mukavaa päivää sinulle Prinssi_J!👌😆
        J

        Mukavaa päivää sinullekin J 💪😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mukavaa päivää sinullekin J 💪😊

        Kiitos! 😃
        J


    • Anonyymi

      Olishan se kamalaa jos toisella on kamala viikonloppu tai olis koulussa kamalaa ja jos kaikki mitä tyttö tekee ois kamalaa.

      • Anonyymi

        Niin, elämäähän siinä menisi hukkaan.
        J


      • Mitäs jos välillä keittäisit vaikka kahvit ja söisit kermapullan? Tulisko parempi mieli?


    • Anonyymi

      Yleensä jos tippuu korekalta niin pitää ottaa iisimmin.Sehän on ihan selvä.Jos minä tippuiosn hevosen selästä niin kyllä minäkin ottasin rauhallisemmin.

      • Anonyymi

        Niinhän minä otankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän minä otankin.

        Jos prinssi j satuttais itsensä niin säkin toivoisit hyvä ettei käynyt pahemmin tai parane pian yms paskan jauhantaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos prinssi j satuttais itsensä niin säkin toivoisit hyvä ettei käynyt pahemmin tai parane pian yms paskan jauhantaa

        Ei täällä kukaan muu jauha paskaa kuin sinä ja kirjaimellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos prinssi j satuttais itsensä niin säkin toivoisit hyvä ettei käynyt pahemmin tai parane pian yms paskan jauhantaa

        Tottakai sanoisin niin, kaikille muille ihmisille paitsi sinulle! Eihän nyt saa olla ilkeä ja sanoa, että toivottavasti et parane vähään aikaan.


      • Minkä ikäinen olet?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei täällä kukaan muu jauha paskaa kuin sinä ja kirjaimellisesti.

        Olet oikeassa, Prinssi_J!🙂👍
        J


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?

        Ei tyttö jii kerro tarkkaa ikäänsä.Nyt kä tyttö jiin ikä kiinnostaa.Wau


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, Prinssi_J!🙂👍
        J

        Totta kai jauhan paskaa koska mä olen kakkapää.Ymmärrätkö tyttö jii?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?

        Ai kuka?
        J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tyttö jii kerro tarkkaa ikäänsä.Nyt kä tyttö jiin ikä kiinnostaa.Wau

        Minä kysyin sinun ikää...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kuka?
        J

        Sori, tarkoitin tuota joka veetuilee meille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai jauhan paskaa koska mä olen kakkapää.Ymmärrätkö tyttö jii?

        Ai, niinpä tietysti... Mutta hei, ei tuo nyt ihan oikein mennyt! Olet _paskapää_, voisit muuten laittaa nimeksesi tänne: Mysteeri Paska, uulalaa miten hyvä nimi sinulle!


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sori, tarkoitin tuota joka veetuilee meille.

        Prinssi j kehuu itseään nuorekkaaksi mutta hänellä on dementia.Minä olen monta kertaa sanonut minkä ikäinen olen.Käyhän lukee vanhoja viestejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, niinpä tietysti... Mutta hei, ei tuo nyt ihan oikein mennyt! Olet _paskapää_, voisit muuten laittaa nimeksesi tänne: Mysteeri Paska, uulalaa miten hyvä nimi sinulle!

        ripulipää olis tosi ihana ja loistava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi j kehuu itseään nuorekkaaksi mutta hänellä on dementia.Minä olen monta kertaa sanonut minkä ikäinen olen.Käyhän lukee vanhoja viestejä

        Ihan kuin niitä löytäisin... Kun täysin nimettömänä kirjoittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi j kehuu itseään nuorekkaaksi mutta hänellä on dementia.Minä olen monta kertaa sanonut minkä ikäinen olen.Käyhän lukee vanhoja viestejä

        No vastaa ihmeessä uudestaan?
        J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vastaa ihmeessä uudestaan?
        J

        Eikö tyttö jii muista kun haukkuu mua mummeliksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vastaa ihmeessä uudestaan?
        J

        tyttö j sanoin että olen 7 v niin silloin olen 7 vuotias


      • Anonyymi kirjoitti:

        tyttö j sanoin että olen 7 v niin silloin olen 7 vuotias

        Ihmeen hyvin kirjoitat 7 vuotiaaksi. Juttujen taso onkin samaa luokkaa. 🤣


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ihmeen hyvin kirjoitat 7 vuotiaaksi. Juttujen taso onkin samaa luokkaa. 🤣

        Kiitos paljon kehuista,


    • Minkä ikänen oot

      • Minultako kysytään? Olen viiskyt. Vanha äijä.


    • Ok mä oon 14

      • Ok. Hauska tutustua. Mikä toi sinut palstalle? Sori, mun täytyy jo nukkua. Jos jatkan huomenna?


    • Oon tällä muuten vaan etin jotain

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe