Milloin seinäjoen energia laskee hintoja?
Sähkönhinta
15
220
Vastaukset
- Anonyymi
Älä luule et pohojalaaset kateelliset jotain sähkön hintaa laskisi🤣🤣 ja sähkö mitään maksa!!edelleenkin siirto maksut vie suurimman osan!!mut siitä ei kukaan puhu mitään
- Anonyymi
Kaupunki kerää energiamaksuilla kassaan rahaa joten ei tipu hinta !
- Anonyymi
Rahat pois kaupunkilaisilta ja varsinkin oktalossa asuvilta.Pörssisähkö 3 centtiä mutta sjoen energia yli 13 centtiä kwh
- Anonyymi
Seinäjoen Energia on edelleen halpa.
- Anonyymi
Mikä halpa se on kun 13-15 centtiä kilowatti ja pörssisähkö on 3-7 centtiä kwh
- Anonyymi
no sitte kun olokiluoto 3 pyärii täysillä vuonna2024
- Anonyymi
i-p kirjoitti että vaasan sähkö laskee ensi kuussa melkeen puolella mutta tietty taas talveksi nostaa. olisko niillä niin sitä tuulivoimaa jo pystyssä
- Anonyymi
Vaasa laskee hinnan 14,52 c/kwh kesän ajaksi
- Anonyymi
Siinäkin on vielä melkein puolet liikaa
- Anonyymi
lopeta sähkön osto kokonaan äläkä valita...
- Anonyymi
Ei ne laske hintoja. Katuvalojen lisäksi ovat ottaneet kaupungilta liikuntatoimen tehtävät hoitaakseen ja tukevat nyt asiakkailta riistetyillä rahoilla laajasti urheiluseuroja.
1. rahanjako tälle vuodelle just käynnissä ja montakohan vielä tulee ?
https://seinajoenenergia.fi/vuoden-2023-ensimmainen-sponsorointihakukierros-on-kaynnissa/ - Anonyymi
Seinäjoen Energia tarkasteloo sähkö hintoja neljännesvuosittain, eli "Ojalan laskuopin" mukaan, maaliskuussa pitääs hinnat tippua.
- Anonyymi
Ei koskaan, koska Seinäjoen energian työntekijät ovat niin ahneita, etteivät suostu laskemaan palkkojaan!
- Anonyymi
Oon täs ny useamman vuoden saanu soittoja muilta sähköyhtiöiltä, kuinka heillä olis edullinen sopimus tarjota. Myynti päättyy yleensä siihen kun kerron olevani Seinäjoen energia asiakas. Eli edullista on. Nyt oli edellisen laskun hinnat pörssisähköllä 1-2senttiä, joten minä en valita.
Elämä on valintoja ja Seinäjoen energia on hyvä yhtiö Seinäjokisille - Anonyymi
Onko tullut mieleen tehdä enemmän töitä, jotta saisit sähkölaskut maksettua?Toinen vaihtoehto on, että käytä vähemmän sähköä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391