Punapäinen ei ole suomalainen.
Se on ruotsin kautta kulkenut norjalainen.
Persun päälle hyökännyt punapäinen oikeistolainen oli todellisuudessa ruotsalainen tai norjalainen, joka ajattelee lakkaamatta olevansa suomalainen ja täysin oikeutettu vahingoittamaan persua.
Nyt kun koskaan tarvitaan Sonnia kertomaan kuka on ruotsalainen suomalaisten joukossa.
Kun suomalaisella on punapää, niin kyse ei ole suomalaisesta
12
261
Vastaukset
- Anonyymi
britti , irkku tai skotti
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177449550
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Entäs jos suomalaisella on kikkarapää ja runsas pigmentti ihossa, niin onko silloin suomalainen?
- Anonyymi
suomalainen on blondi ja sinisilmäinen , tosin suomalaisilla on maantienvärinen tukka
- Anonyymi
Viimeinen elossa oleva persu kävelee itse kaasukammioon, epäillen olevansa sekarotuinen.
- Anonyymi
mulatti on parempi kuin musta , paitsi afrikassa 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulatti on parempi kuin musta , paitsi afrikassa 🤣
ei kun sehän on parempi kuin paikalliset 🤔
- Anonyymi
Oletko kuullut Paavo Väyrysestä?
- Anonyymi
valitsitte tarjan pressaksi 🤣
- Anonyymi
Mistä johtunee, että suomalainen joko aito punapää tai värjätty nainen on melkein aina vasemmistolainen ja aina ihmisenä epämiellyttävä.
- Anonyymi
se kuvittelee omaavansa neandertalin perimän 🤣sama kuin transu ei se sukupuoli tahdolla määräydy
- Anonyymi
Itse kiihotun punapäisista nuorista naisista olkoon tukan väri aito tai värjätty. Tiedoksi että olen pesunkestävä persu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001