Mitä hiton sadisteja tuolla maaseudulla näissä tilallisissa on, 200 lehmää kärsimässä , järkyttävä määrä lampaita tapettiin erittäin julmalla tavalla, 20 kissanpentua maatalon emäntä kidutti,tappoi. Oliko vielä kaikki tuolla Pohjanmaalla. Miten yleensä nämä teot ovat mahdollisia,eikö ihmiset ilmoita mitään vaikka näkevät tai tietävät. Tämän tyyppisille kiduttajille ei mikään rangaistus enää tepsi,piruja ovat.
Julmaa,julmaa...
5
100
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntuu että pohjanmaallka eläinsuojeluihmisillä olisi töitä, miksi siellä ei puututa eläinten kärsimyksiin? Naapurit, jotka tietävät eivät ilmoita eläinsuojeluun. Kyllä täällä Lounais. Suomessa ihmiset puuttuvat eläinten huonoon kohteluun. EI ELÄIMEN KUULU KÄRSIÄ !!
- Anonyymi
Kyllä tuollaisessa tapauksessa myös ihminen kärsii. Miksei auteta.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177450832
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ihmekös tuo jos joku katsoo yle uutiset ja joutuu toteamaan, että lehmä tuotta satoja tonneja ilmastoa lämmittävää metaania kuukaudessa, siinä kyllä heikkohermoisempi emäntä ottaa talikon känsäiseen käteensä ja telottaa moisen päästöhirmun.
Itse tosin olen enemmän huolissani villieläimistä joiden päästömääriä ei estä tai mittaa kukaan. Paras ilmastoteko olisi siis hävittää kaikki villieläimet ja näin kasviravintoakin riittäisi jopa tuhatkertaiseen väestömäärään maapallolla ilman ilmaston lämpenemistä nykyisestään. - Anonyymi
Tarkoittaako tuo sitä, että pohjanmaalla ihmiset ovat eläimiä?
T.eii viitsis mutsia kuulustella
https://m.youtube.com/watch?v=D-eWwmFVF00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157