Mitä hiton sadisteja tuolla maaseudulla näissä tilallisissa on, 200 lehmää kärsimässä , järkyttävä määrä lampaita tapettiin erittäin julmalla tavalla, 20 kissanpentua maatalon emäntä kidutti,tappoi. Oliko vielä kaikki tuolla Pohjanmaalla. Miten yleensä nämä teot ovat mahdollisia,eikö ihmiset ilmoita mitään vaikka näkevät tai tietävät. Tämän tyyppisille kiduttajille ei mikään rangaistus enää tepsi,piruja ovat.
Julmaa,julmaa...
5
81
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntuu että pohjanmaallka eläinsuojeluihmisillä olisi töitä, miksi siellä ei puututa eläinten kärsimyksiin? Naapurit, jotka tietävät eivät ilmoita eläinsuojeluun. Kyllä täällä Lounais. Suomessa ihmiset puuttuvat eläinten huonoon kohteluun. EI ELÄIMEN KUULU KÄRSIÄ !!
- Anonyymi
Kyllä tuollaisessa tapauksessa myös ihminen kärsii. Miksei auteta.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177450832
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ihmekös tuo jos joku katsoo yle uutiset ja joutuu toteamaan, että lehmä tuotta satoja tonneja ilmastoa lämmittävää metaania kuukaudessa, siinä kyllä heikkohermoisempi emäntä ottaa talikon känsäiseen käteensä ja telottaa moisen päästöhirmun.
Itse tosin olen enemmän huolissani villieläimistä joiden päästömääriä ei estä tai mittaa kukaan. Paras ilmastoteko olisi siis hävittää kaikki villieläimet ja näin kasviravintoakin riittäisi jopa tuhatkertaiseen väestömäärään maapallolla ilman ilmaston lämpenemistä nykyisestään. - Anonyymi
Tarkoittaako tuo sitä, että pohjanmaalla ihmiset ovat eläimiä?
T.eii viitsis mutsia kuulustella
https://m.youtube.com/watch?v=D-eWwmFVF00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992