Kannattaa vaatia hyviä palveluksia maksajana.
Tuntuu ylismpuvalta että rukouspalvelusta pitää maksaa.
Millaisia palveluksia saat seurakuntasi johtajalta ?
Suorittavatko he kasteen uusintoja ja kielten selittämistä ?
H-laiset jumalanpalvelijat
11
77
Vastaukset
- Anonyymi
Hulluntailaiset ovat oman asiansa öyhöttäjiä - vauvakasteella demonisointi.
Se on heidän uskonsa.- Anonyymi
Olsen teki Sodomat ja perusti 40 hurmoslahkoa Suomeen eri paikkakunnille.
Minä en ole koskaan demonisoinut vauvakastettuja. Minutkin kastettiin kuukauden vanhana, vaikkakaan ei kysytty minulta siihen lupaa.
Minun pojatkin on kastettu vauvana. Poikieni kummit eivät uskoneet Jeesukseen, yksi heistä oli alkoholisti. En usko, että kukaan kummeista on rukoillut poikieni puolesta. Minäkin olen yhden tytön kummi. Ennen kuin tulin uskoon, en koskaan rukoillut kummityttöni puolesta. Mutta nyt rukoilen.
Minulla on hyviä ystäviä luterilaisesta kirkosta, mutta ei meillä ole koskaan ollut riitaa kasteesta. MInusta on tyhmää riidellä, koska Jeesus on ainoa, joka pelastaa.
- Anonyymi
Hulluntailaisilla on ihan ikioma kaataja -Jeesus.
Lievässä nousuhurmoksessa uskotaan. - Anonyymi
Sodomassa jopa Helluntaikirkon johtajana on ollut nainen.
Tätä ei voi perustella Raamatulla.
Milloin tulee seuraava helluntaikaatoherätys ? - Anonyymi
Miten saadaan kerättyä vauvakastettujen lahkolaisten piraatti-pastorien palkat?
Siitä vauvakastetut ovat hiljaa, kun heidän mielestään rahaa ei saa antaa vaan nautoja ja viljaa.- Anonyymi
Helluntailaisuus voi sekoittaa pään.
Mitäs menit pastorisi käsien alle.
- Anonyymi
Matt.25:20-27 Siloin tuli se, joka oli saannut viisi leiviskää, ja toi toiset viisi leiviskää ja sanoi: Herra, viisi leiviskää sinä minulle uskoit, katso, toiset viisi leiviskää minä olen voittanut. Hänen herransa sanoi hänelle: Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltiaksi. Mene herrasi iloon. Myös se, joka oli saanut kaksi leiviskää, tuli ja sanoi: Herra, kaksi leiviskää sinä minulle uskoit, katso, toiset kaksi leiviskää minä olen voittanut. Hänen herransa sanoi hänelle: Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltiaksi. Mene herrasi iloon. Sitten myös se, joka oli saanut yhden leiviskän, tuli ja sanoi: Herra, minä tiesin sinut kovaksi mieheksi; sinä leikkaat sieltä, mihin et ole kylvänyt, ja kokoat sieltä, missä et ole eloa viskannut. Ja pelossani minä menin ja kätkin sinun leiviskäsi maahan; katso, tassä on omasi. Mutta hänen herransa vastasi ja sanoi hänelle: Sinä paha ja laiska palvelija! Sinä tiesit minun leikkaavan sieltä, mihin en ole kylvänyt, ja kokoavan sieltä, missä en ole viskannut. Sinun olisi siis pitänyt jättää minun rahani rahanvaihtajille, niin minä tultuani olisin saanut omani takaisin korkoineen.
- Anonyymi
Luuk.19:11-23 Ja heidän kuunnellessaan hän puhui vielä vertauksen, koska hän oli lähellä Jerusalemia ja he luulivat, että Jumalan valtakunta oli kohta ilmestyvä. Hän sanoi näin: Eräs jalosukuinen mies lähti matkalle kaukaiseen maahan saadakseen itsellensä kukinkuuden ja sitten palatakseen. Ja hän kutsui luoksensa kymmenen palvellijaansa, antoi heille kymmenen leiviskää ja sanoi heille: Asioikaa näillä, kunnes minä tulen. Mutta hänen kansalaisensa vihasivat häntä ja lähettivät lähettiläät hänen jälkeensä sanomaan: Emme tahdo tätä kuninkaaksemme. Ja saatuansa kuninkuuden ja palattuansa hän käski kutsua eteensä ne palvelijat, joille hän oli antanut rahat, saadakseen tietää, mitä kukin oli asioimisellaan ansainut. Niin ensimmäinen tuli esiin ja sanoi: Herra, sinun leiviskäsi on tuottanut kymmenen leiviskää. Ja hän sanoi hänelle: Hyvä on, sinä hyvä palvelija; koska vähimmässä olet ollut uskollinen, niin saat vallita kymmentä kaupunkia. Ja toinen tuli ja sanoi: Herra, sinun leiviskäsi on tuottanut viisi leiviskää. Niin hän sanoi tällekin: Sinä, vallitse sinä viittä kaupunkia. Vielä tuli yksi ja sanoi: Herra, katso, tässä on sinun leiviskäsi, jota olen säillyttänyt liinasessa. Sillä minä pelkäsin sinua, koska olet ankara mies: sinä otat, mitä et ole talteen pannut, ja leikkaat, mitä et ole kylvänyt. Hän sanoi hänelle: Oman sanasi mukaan minä sinut tuomitsen, sinä paha palvelija. Sillä tiesit minut ankaraksi mieheksi, joka otan, mitä en ole talteen pannut, ja leikkaan, mitä en ole kylvänyt; miksi et siis antanut rahojani rahanvaihtajan pöytään, että minä tultuani olisin saanut periä ne korkoineen?
En ole koskaan maksanut rukouspalvelusta. Kyseletkö ilkeydestä noita asioita. Eivätkö minun rahani kuulu minulle ja minä saan käyttää niin kuin itse tahdon.
Kun kuuluin luterilaiseen seurakuntaan, maksoin joka kuukausi palkastani kirkolle. Se meni veron mukana. En siitäkään tuntenut pahaa mieltä. No mitä minä sain niistä roposista, mitä olin maksanut. Minut vihittiin kirkossa, lapseni kastettiin ja pappi siunasi isäni ja mieheni haudan lepoon. Ne ovat ne palvelukset, jotka olen saanut kirkolta. Mutta en mieti niitä rahoja, jotka olen vuosien aikana menettänyt kirkolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904272
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372495Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891575- 771366