Suomen Profeetta Henri Puumala...

Anonyymi-ap

Tapasi Kokkolassa kesäkuussa 1989, eräänä perjantai iltana Nina Åströmin,sekä Päivi Sini Ristimäen.
Päivi Sini Ristimäki profetoi,että Henri Puumala on Tukholman profetiassa mainittu,tuleva Kansojen Profeetta.

119

1285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten te tuon todistatte oikeaksi?

• Anonyymi

Päivi Sini Ristimäki on väärä profeetta. Henri Puumala ei ole Tukholman profetiassa mainittu Suomen profeetta.

• Anonyymi

Mitenkäs taas tuo todistetaan oikeaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkäs taas tuo todistetaan oikeaksi?

Mitenkä todistat Puumalan oikeaksi profeetaksi. Hänen hedelmänsä ei sitä tue, eikä hän vastaa sitä kuvausta Suomen profeetasta, mitä Tukholman profeetta kertoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä todistat Puumalan oikeaksi profeetaksi. Hänen hedelmänsä ei sitä tue, eikä hän vastaa sitä kuvausta Suomen profeetasta, mitä Tukholman profeetta kertoo.

Onhan tämä kyseinen Henri Puumala kirjoittanut kuitenkin tuhansia lauluntekstejä.
        Näin kerrotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan tämä kyseinen Henri Puumala kirjoittanut kuitenkin tuhansia lauluntekstejä.
        Näin kerrotaan.

Päivi Sini Ristimäki oli profetoinut kyseisellä tapaamisella,kesäkuussa 1989,että kaikki kolme lähtisivät levyttämään Gospel-musiikkia.
        On tuokin profetian Sana jo, ainakin osittain käynyt toteutumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivi Sini Ristimäki oli profetoinut kyseisellä tapaamisella,kesäkuussa 1989,että kaikki kolme lähtisivät levyttämään Gospel-musiikkia.
        On tuokin profetian Sana jo, ainakin osittain käynyt toteutumaan.

Tuo ei todista mitään!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei todista mitään!!!

Olen samaa mieltä.
        Enemmän faktoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä.
        Enemmän faktoja.

Kuka kelpaa yleensäkään profetoimaan Suomen profeetasta,josta Tukholman profetia kertoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka kelpaa yleensäkään profetoimaan Suomen profeetasta,josta Tukholman profetia kertoo.

Päivi Sini Ristimäki oli profetoinut kesäkuussa 1989,Henri Puumalalle myöskin että:
        -"Seitsemäksi vuodeksi Jumalamme,Piilottaa sinut erämaihin ja sen ajan käytät myöskin alkoholia.
        Sen jälkeen Pyhä Henki Tulee elämääsi".

Henri Puumala on sanonut,että tuo on toteutunut.
        Hän harrasti tuon jälkeen, seitsemän vuotta metsästystä ja kalastusta.
        Sen lisäksi käytti alkoholia.
        Joulukuussa 1996,Pyhä Henki Tuli hänen elämäänsä ja koko vaelluksensa muuttui aivan toisenlaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivi Sini Ristimäki oli profetoinut kesäkuussa 1989,Henri Puumalalle myöskin että:
        -"Seitsemäksi vuodeksi Jumalamme,Piilottaa sinut erämaihin ja sen ajan käytät myöskin alkoholia.

Joulukuussa 1996,Pyhä Henki Tuli hänen elämäänsä ja koko vaelluksensa muuttui aivan toisenlaiseksi.

Tämä tarina ei vakuuta ollenkaan. Miksi ihmeessä pitää puhua Puumalalle alkoholista???

En usko, että Henri Puumala on Tukholman profetian tarkoittama Suomen profeetta. Hän ei täytä profetiassa olevaa kuvausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noudattaako Henri Puumala sapattia?

Kutsuuko Puumala Jumalaa nimellä Jehova vai Jahve?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noudattaako Henri Puumala sapattia?

Kutsuuko Puumala Jumalaa nimellä Jehova vai Jahve?

Käyttää kuulemma Nimitystä Jumala.
        Noudattaa sen lisäksi Sapattia,eli Pyhittää aina Sunnuntain.
        Sapattihan On Sunnuntaina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyttää kuulemma Nimitystä Jumala.
        Noudattaa sen lisäksi Sapattia,eli Pyhittää aina Sunnuntain.
        Sapattihan On Sunnuntaina.

Ei Sunnuntai ole sapatti. Henri Puumala ei siis noudata sapattia.

Olen aivan varma, ettei Henri Puumala ole Tukholman profetian tarkoittama profeetta eikä Jumalan profeetta ollenkaan, koska Tukholman profetia puhuu sapatista Jumalan käskynä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Sunnuntai ole sapatti. Henri Puumala ei siis noudata sapattia.

Olen aivan varma, ettei Henri Puumala ole Tukholman profetian tarkoittama profeetta eikä Jumalan profeetta ollenkaan, koska Tukholman profetia puhuu sapatista Jumalan käskynä.

Sunnuntai ON EHDOTTOMASTI SAPATTI.
        Eli viikon seitsemäs päivä.
        Etkö osaa matematiikkaa?
        Edes laskea seitsemään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sunnuntai ON EHDOTTOMASTI SAPATTI.
        Eli viikon seitsemäs päivä.
        Etkö osaa matematiikkaa?
        Edes laskea seitsemään?

Olet väärässä. Sapatti on perjantai-illasta lauantai-iltaan. Sunnuntai on viikon ensimmäinen päivä. Suomen valtio siirsi viikkorytmin muutama kymmenen vuotta sitten, mutta Raamatussa on edelleen niin, että sapatti on viikon viiminen päivä ja sunnuntai ensimmäinen.

Olet täysin vakuuttunut, ettei Henri Puumala on Tukholman profetian tarkoittama Suomen profeetta.

2 Moos 31:13 "Pitäkää kunniassa sapatti ja määräykset, jotka olen siitä antanut, sillä sapatti on sukupolvesta toiseen oleva merkkinä liitosta, jonka minä olen teidän kanssanne tehnyt. Siitä muistatte, että minä, Herra, olen erottanut teidät omaksi kansakseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärässä. Sapatti on perjantai-illasta lauantai-iltaan. Sunnuntai on viikon ensimmäinen päivä. Suomen valtio siirsi viikkorytmin muutama kymmenen vuotta sitten, mutta Raamatussa on edelleen niin, että sapatti on viikon viiminen päivä ja sunnuntai ensimmäinen.

Olet täysin vakuuttunut, ettei Henri Puumala on Tukholman profetian tarkoittama Suomen profeetta.

2 Moos 31:13 "Pitäkää kunniassa sapatti ja määräykset, jotka olen siitä antanut, sillä sapatti on sukupolvesta toiseen oleva merkkinä liitosta, jonka minä olen teidän kanssanne tehnyt. Siitä muistatte, että minä, Herra, olen erottanut teidät omaksi kansakseni.

Tuo valhesapatti,josta kirjoitit,on harhaoppisten eli juutalaisten keksintö.
        Se On Täydellisesti Kirottu Taivaasta,koska SAPATTI ON SUNNUNTAINA.
        Aamen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen.

Jeesus ja Jeesuksen opetuslapset, kaikki apostolit alkukirkkoineen viettivät sapattia launtaina.

Vasta vuodesta (325-) 364 lähtien alkoivat pakanakristityt viettämään sapattia sunnuntaina.

"Sunnuntai" oli viikon ensimmäinen päivä ja "lauantai" oli seitsemäs eli viikon viimeinen päivä Jeesukselle ja alkukristityille, ja niitä kutsuttiin eri nimillä.
        Jälkeenpäin pakanakristityt tekivät viikon ensimmäisestä päivästä viikon viimeisen päivän.
        Vaikka olenkin luterilainen, ymmärrän Raamattua luettuani lauantain olevan oikean sapatin.
        Kristittyjen sunnuntai ja muslimien perjantai ovat vääriä sapatteja!
        Jeesuksen lauantaisapatti on se ainut oikea!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen.

Jos sapatti on mielestäsi vain juutalaisten keksintöä, niin miksi siinä tapauksessa vietät tuota juutalaisten keksintöä?

2.Mooseksen kirja:
        31:13 "Puhu israelilaisille ja sano: Pitäkää minun sapattini, sillä se on merkkinä meidän välillämme, minun ja teidän, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, että minä olen Herra, joka pyhitän teidät.
        31:14 Siis pitäkää sapatti, sillä se on teille pyhä. Joka sen rikkoo, rangaistakoon kuolemalla; sillä kuka ikinä silloin työtä tekee, hävitettäköön kansastansa.
        31:15 Kuusi päivää tehtäköön työtä, mutta seitsemäntenä päivänä on sapatti, levon päivä, Herralle pyhitetty. Kuka ikinä tekee työtä sapatinpäivänä, rangaistakoon kuolemalla.
        31:16 Ja pitäkööt israelilaiset sapatin, niin että he viettävät sapattia sukupolvesta sukupolveen ikuisena liittona.

Tuo juutalaisten keksintö, elikkä sapatti, jota sinäkin vietät, sattuu meidän kristittyjen lauantaipäivälle.

"JUUTALAISTEN KEKSINTÖ" ON JUUTALAISEN JEESUKSEN OPIN MUKAAN LAUANTAINA.

Mistä sinä tuollaista olet saanut päähäsi, että "Se On Täydellisesti Kirottu Taivaasta" ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen täysin vakuuttunut, että tuo "Tukholman profetia" syntyi tuon "profeetan" omista, poliittisista motiiveista, eikä Raamatun Jumalalla ole noiden profeettojen kuin profetioidenkaan kanssa mitään tekemistä. Helluntai-okkultismia, kas kun ette ennusta Tarot-korteista! Ehkä joku helluntai-hilja-elviira näin tekeekin.

• Anonyymi

Nina on venäjän juutalainen vapaakirkossa eikö niin. Toki ettehän te tarvi pelastaa kun olette itse niin erinomaisia.

• Anonyymi

Aivan niin ja kateushan vie kalatkin vedestä.

• Anonyymi

Kuka on Henri Puumala?
      En löytänyt netistä tarkempaa tietoa.

Tuon Sinin kanssa taisin aikoinaan jutella Netmissiossa.

Ihan mukavalta ja herkältä tytöltä vaikutti.

• Anonyymi

Henri Puumala on Evankelista Aili Ester Heinosen palvelustehtävän perijä.
        Näin on ainakin profetoitu, jossakin Pohjanmaalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henri Puumala on Evankelista Aili Ester Heinosen palvelustehtävän perijä.
        Näin on ainakin profetoitu, jossakin Pohjanmaalla.

Aili Ester Heinonen ei ole Jumalan palveluksessa. Jumala on käskenyt nainen vaietkoon seurakunnassa. Jos Henri Puumala on perinyt jonkun viran Aili Ester Heinoselta, niin se ei tule Jumalasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aili Ester Heinonen ei ole Jumalan palveluksessa. Jumala on käskenyt nainen vaietkoon seurakunnassa. Jos Henri Puumala on perinyt jonkun viran Aili Ester Heinoselta, niin se ei tule Jumalasta.

Aili Ester Heinosen jos kiellät,sekin kertoo jotakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin kiellän Aili Ester Heinosen, koska hän ei noudata Jumalan käskyä nainen vaietkoon seurakunnassa. Joka ei tätä käskyä tunnusta, häntä ei Jumala tunnusta omaksi. Naispappeus on kiellettyä. Jumala ei ole kutsunut Ailia mihinkään seurakuntaan puhumaan, mikä todistaa, että Aili on väärä profeetta.

1 Tim 2:11 Naisen tulee kuunnella opetusta, hiljaa ja kuuliaisena. [1. Kor. 14:35]
        12 Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti.

1 Kor 14:32 Profeetat pystyvät hallitsemaan henkilahjojaan,
        33 sillä Jumala ei ole epäjärjestyksen vaan rauhan Jumala. Niin kuin on laita kaikissa pyhien seurakunnissa,
        34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
        35 Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa. [1. Tim. 2:11,12]
        36 Teidänkö luotanne Jumalan sana on lähtenyt liikkeelle? Tai onko se tullut pelkästään teidän luoksenne?
        37 Jos joku uskoo olevansa profeetta tai saaneensa muita Hengen lahjoja, hänen tulee tietää että tämä, mitä kirjoitan, on Herran käsky.
        38 Jos joku ei tätä tunnusta, Jumala ei tunnusta häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin kiellän Aili Ester Heinosen, koska hän ei noudata Jumalan käskyä nainen vaietkoon seurakunnassa. Joka ei tätä käskyä tunnusta, häntä ei Jumala tunnusta omaksi. Naispappeus on kiellettyä. Jumala ei ole kutsunut Ailia mihinkään seurakuntaan puhumaan, mikä todistaa, että Aili on väärä profeetta.

1 Tim 2:11 Naisen tulee kuunnella opetusta, hiljaa ja kuuliaisena. [1. Kor. 14:35]
        12 Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti.

33 sillä Jumala ei ole epäjärjestyksen vaan rauhan Jumala. Niin kuin on laita kaikissa pyhien seurakunnissa,
        34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
        35 Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa. [1. Tim. 2:11,12]
        36 Teidänkö luotanne Jumalan sana on lähtenyt liikkeelle? Tai onko se tullut pelkästään teidän luoksenne?
        37 Jos joku uskoo olevansa profeetta tai saaneensa muita Hengen lahjoja, hänen tulee tietää että tämä, mitä kirjoitan, on Herran käsky.

Aili Hwinonen on Jumalan Voideltu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse kuin vilkaista hänen ulkonäköään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatteletko olevasi jumala,joka ei tunnusta Aili Heinosta Jumalan Voitelemaksi naiseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse kuin vilkaista hänen ulkonäköään.

Sinä siis tuomitset ihmisiä,heidän ulkonäkönsä perusteella?

• Anonyymi

Koko aloitus ja sen jatko on tietysti hölynpölyä. Sai noista ainakin hyvät naurut..

• Anonyymi

Tuo tarina ei ole hölynpölyä.
        Siitä puhui eräs henkilö,joka työskentelee turvallisuus alalla,myöskin pitäen sitä Totuudellisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo tarina ei ole hölynpölyä.
        Siitä puhui eräs henkilö,joka työskentelee turvallisuus alalla,myöskin pitäen sitä Totuudellisena.

Jos joku pitää turvallisuusalaa totuudellisena on jo todellinen huumorimies ja satusetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku pitää turvallisuusalaa totuudellisena on jo todellinen huumorimies ja satusetä.

Olen kuullut,että he kaikki olisivatkin sellaisia.
        Varsinkin Poliisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuullut,että he kaikki olisivatkin sellaisia.
        Varsinkin Poliisit.

Profeettahan onkin tavallaan Taivasten Valtakunnan Poliisi.
        Esivalta on nimittäin Jumalasta.
        Näin Sanoo Raamattu.

• Anonyymi

Tukholman profetia ei toteutunut...

• Anonyymi

On osittain. Venäjä meni Syyriaan (Eufratvirralle) avaamaan tietä idän kuninkaalle. Sen lisäksi Saksat ovat yhdistyneet ja niiden asepuvuista tuli Naton puvut. Kaikki viittaa siihen, että profetia toteutuu, koska Suomi lähti ärsyttämään Venäjää.

Tukholman profetia koskee kolmannen maailmansodan aikaa 3-4 sinetin avaamisten yhteydessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On osittain. Venäjä meni Syyriaan (Eufratvirralle) avaamaan tietä idän kuninkaalle. Sen lisäksi Saksat ovat yhdistyneet ja niiden asepuvuista tuli Naton puvut. Kaikki viittaa siihen, että profetia toteutuu, koska Suomi lähti ärsyttämään Venäjää.

Tukholman profetia koskee kolmannen maailmansodan aikaa 3-4 sinetin avaamisten yhteydessä.

Kolmannella maailman sodalla,ei ole mitään tekemistä noiden sinettien kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmannella maailman sodalla,ei ole mitään tekemistä noiden sinettien kanssa.

Raamattu ei Kerro,kuinka monta maailmansotaa on tulossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olette siis venäjämielisiä putinistejä?!

• Anonyymi

Suomessa nousee Profeetta,se on selvä asia,mutta ihmisten pitäisi kiinnittää huomionsa omaan vaellukseensa.
      "Kukin tarkatkoon omia tekojaan".

• Anonyymi

Jos Suomesta nousisikin Profeetta,niin minkä Raamatun paikan mukaan,Leo Meller väittää että Venäjä olisikin Goog?

Eikö se Goog nouse vasta tuhatvuotisen valtakunnan lopussa valtaan,sehän on eri ulottuvuuskin,kuin nykyinen maailmamme?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Suomesta nousisikin Profeetta,niin minkä Raamatun paikan mukaan,Leo Meller väittää että Venäjä olisikin Goog?

Eikö se Goog nouse vasta tuhatvuotisen valtakunnan lopussa valtaan,sehän on eri ulottuvuuskin,kuin nykyinen maailmamme?

Näin on, mutta nämä lahkojohtajat luottavat siihen, että vaikka asia suoraan Raamatussakin sanottaisiin, niin kunhan valheeseen sekoitetaan perinteisesti kansalle syötetty poliittinen ja sotilaallinen propaganda, vedoten samalla monien omiin traumoihin, niin kyllä (ruotsalaisten suomalaisiin) manipuloima ryssäviha aina Jumalan sanan totuudet voittaa.

Meller itsekin on nk. Suomen ruotsalainen, eli on aina hallinnut tämän homman. Tämä on koko ruotsalaisuuden olemassaolon tarkoitus, levittää ryssävihaa. Miksi?

Jotteivät suomalaiset kysyisi, että mut mitä v*a noi hurrit itse meidän maassamme tekevät? Eiväthän ne ole todellisuudessa edes "skandinaaveja", vaan omilta mailtaan v. 70 eaa häädetty rasistinen kansa Iranin, Intian rajamailta! Hyökkäsivät Saksasta Pohjolaamme ryöstelemään ja täällä meitä vastaan sotimaan, vasta n. 1000 v. sitten! Toivat samalla "romanit" Intian vuorilta mukanaan, "kulttuuriseksi rikkaudeksemme".

Elelevät, molempi joukko, maassamme kuin kotonaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on, mutta nämä lahkojohtajat luottavat siihen, että vaikka asia suoraan Raamatussakin sanottaisiin, niin kunhan valheeseen sekoitetaan perinteisesti kansalle syötetty poliittinen ja sotilaallinen propaganda, vedoten samalla monien omiin traumoihin, niin kyllä (ruotsalaisten suomalaisiin) manipuloima ryssäviha aina Jumalan sanan totuudet voittaa.

Meller itsekin on nk. Suomen ruotsalainen, eli on aina hallinnut tämän homman. Tämä on koko ruotsalaisuuden olemassaolon tarkoitus, levittää ryssävihaa. Miksi?

Jotteivät suomalaiset kysyisi, että mut mitä v*a noi hurrit itse meidän maassamme tekevät? Eiväthän ne ole todellisuudessa edes "skandinaaveja", vaan omilta mailtaan v. 70 eaa häädetty rasistinen kansa Iranin, Intian rajamailta! Hyökkäsivät Saksasta Pohjolaamme ryöstelemään ja täällä meitä vastaan sotimaan, vasta n. 1000 v. sitten! Toivat samalla "romanit" Intian vuorilta mukanaan, "kulttuuriseksi rikkaudeksemme".

Elelevät, molempi joukko, maassamme kuin kotonaan.

Tuo nyt ei ainakaan pidä paikkaansa.
        Myöskin Suomen Profeetta Henri Puumalakin on Suomen Ruotsalaista sukua.
        Tiedän sen tarkkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo nyt ei ainakaan pidä paikkaansa.
        Myöskin Suomen Profeetta Henri Puumalakin on Suomen Ruotsalaista sukua.
        Tiedän sen tarkkaan.

Leo Meller on katolisen kirkon käsikassara.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leo Meller on katolisen kirkon käsikassara.

Tukholman profetia täyttyy.
        Suomesta tulee entistä Oikeistolaisempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katoliset joutuvat väistämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katoliset joutuvat väistämään.

Väistämään mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hellareiden ainoa "evankeliumi".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hellareiden ainoa "evankeliumi".

Pitää paikkansa.
        Jumalamme On Rauhan ja Järjestyksen Jumala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää paikkansa.
        Jumalamme On Rauhan ja Järjestyksen Jumala.

Tärkeintä on vaeltaa suoraan,se riittää.

• Anonyymi

Onko Henri Puumala kommunisti ja venäjämielinen putinisti?

Puhutte halventavasti Natosta ja että olisimme muka ärsyttäneet Venäjää!

• Anonyymi

Suomenruotsalaista sukua oleva Suomen Profeetta Henri Puumala sanoi,että Tukholman profetian herätys alkoi syyskuussa 2023 ja päättyy näillä näkymin kuusi vuotta myöhemmin,eli 2029.

• Anonyymi

Profeetta on kapitalisti ja juuri siksi vihaa sos.dem.zelenskya,joka on ukrainalainen natsi.

• Anonyymi

Suomen Profeetta Henri Puumala tapasi Vladimir Putinin Helsingissä,maaliskuussa 2006 ja antoi hänelle "Profeetan Merkkinsä", eli Z symbolin.
      Tämä tieto on varma.
      Ainoastaan "kourallinen" poliitikoistamme tiesi tästä,ennen kuin Erikoisoperaatio alkoi.

• Anonyymi

Päivi-Sini,Nina ja Henri tapaamisensa osalta tuovat mieleen Sanat,muistaakseni Sakarjan Kirjan mukaan".....

-"Älkää halveksiko pienten alkujen päiviä".........!

• Anonyymi

Jotta simmottista kuppikuntaa!!

• Anonyymi

Nyt näemme tämän KAIKEN silmiemne edessämme.

• Anonyymi

HERÄTYS ON ALKANUT!!!
      HALLELUJAA,AAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Suomen Profeefta on noussut pikkuhiljaa viimeiset neljäkynmentä vuotta.
      Junalan Myllyt Jauhavat Hitaasti,Toisinaan Sanotaan.

• Anonyymi

Nyt on elonleikkuummekin viimeinkin alkanut.

• Anonyymi

"Suomen Profeetta Henri Puumala tapasi Vladimir Putinin Helsingissä,maaliskuussa 2006 ja antoi hänelle "Profeetan Merkkinsä", eli Z symbolin.
      Tämä tieto on varma.
      Ainoastaan "kourallinen" poliitikoistamme tiesi tästä,ennen kuin Erikoisoperaatio alkoi."

HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH ! SUOMEN SPEDE nr.2!

• Anonyymi

"Suomen Profeetta Henri Puumala antoi Amerikan Yhdysvaltojen Presidentille KÄSKYNSÄ:

-"Tappakaa Osama Bin Laden.Aamen"."

HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH ! SUOMEN SPEDE nr.2!

• Anonyymi

Tämä kaveri on oppinut linkittämään hauskuutuksiansa.
      Tutustu vain Interbettiin,sillä on yleissivistävä vaikutus.

• Anonyymi

70 000 sielua tuloillansa uskoon.

• Anonyymi

Kas kun ei ennustanut saman tien että koko kansa on tuloillansa uskovaisiksi....

• Anonyymi

150 000 uutta Helluntailaista.

• Anonyymi

Väkevä herätyd on alkanut.

• Anonyymi

lutkukirkko kaatuu.

• Anonyymi

rohveetta itte kaaatuu

• Anonyymi

Säälittävää on. Tukholman eksytysprofefetia, sitten Päivi Sini Ristimäki ja NIna Åström!
      On siinä profeetan asettamisn delegaatio!

Mutta puuttuu tärkein eli Ylin:

Kaikkivaltias Jumala, joka on uskonut palvelijoidensa asettamisen, Pyhän Hengen tehtäväksi!

1 Kor 12. luku!

• Anonyymi

Miksi Suomen Profeetta sitten toimii ja vieläpä profetioiden mukaan?

• Anonyymi

Ennustajat toimivat ennustajien poppoossa!

• Anonyymi

Siksi Suomen profeetaksi itsensä nimittänyt toimii? Koska mainostaa pitää. Itseään.
        Mitään raittiita profetioita ei ole näkynyt. Ennustuksia kyllä, kuin taikurin hihasta:

Taikuri vetää hihasta huivin ja sanoo: Ah, tässä teille Uusi Profetia! Fantastinen...

(Ja lapselliset uskovat...)

Toiset näkevät tempun: se on vain huivi....

• Anonyymi

>>>Päivi Sini Ristimäki profetoi,että Henri Puumala on Tukholman profetiassa mainittu,tuleva Kansojen Profeetta.<<<

Tämä on väärä profetia.

• Anonyymi

Se on OIKEA PROFETIA.

• Anonyymi

On päivän selvä asia, että Sini Ristimäen profetia on väärä. Henri Puumala ei ole Suomen profeetta. Hän ilmeisesti profetoi myös Antero Laukkasen parantumisen taannoin tapahtuvaksi määräpäivänä, mutta sekin ennustus meni pieleen.

• Anonyymi

Henri Puumala ei voi olla Tukholman profetiassa mainittu Suomen profeetta.

Tukholman profetia puhuu mm. sapatin pyhittämisestä ja käyttää Jumalasta nimeä Jehova. Helluntailaiset eivät pyhitä sapattia, eikä luterilaiset kutsu Jumalaa Jehovan nimellä, joten näistä ryhmistä ei Suomen profeettaa tule.

Suomen profeetta on todennäköisest joku messiaaninen juutalainen. Profetia kertoo myös Israelissa olevasta profeetasta.

• Anonyymi

Henri Puumala on Efraimin heimoa.
      Oikea Israelilainen.

• Anonyymi

Ja mistä sinä sen tiedät? Oletko kuullut pääsäsi jotain ääniä?

Oikeat juutalaiset noudattavat lakia. En ole kuullut, että Puumala olisi messiaaninen juutalainen, mutta sen tiedän, että Puumala on väärä profeetta.

• Anonyymi

Uuden Testamentin mukaan profeetat kuuluvat Vanhan Testamentin aikaan. Jeesus Kristus on jo n. 2023 vuotta sitten tullut ja profetioita ei Jumalalta enää tule. Toista tulemista varten profetioita ei tarvita, kaikki mitä J tahtoo ilmoittaa on Uudessa Testamentissa. Armolahjat ovat epätäydellisiä ja profetian henki ihmisessä kirkastaa Kristusta yhdessä Pyhän Hengen kanssa. Muu on joko sielullista tai suoraan Paholaisesta, joka pitää suurta vihaa oikeita kristittyjä kohtaan.

PKTNH

• Anonyymi

Eksytyksiä....

• Anonyymi

"Uuden Testamentin mukaan profeetat kuuluvat Vanhan Testamentin aikaan."

Tämä väite on täyttä puuta heinää. Paavali kehotti pyytämään profetian armolahjaa. Ilmestyskirja kertoo kahdesta säkkipukuisesta todistajasta, jotka ovat profeettoja.

• Anonyymi

Kiellät profetian samassa tekstissäsi,missä koroitatkin sen.
        Juuri tuollaisista David Wilkerson aikoinaan varoitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Uuden Testamentin mukaan profeetat kuuluvat Vanhan Testamentin aikaan."

Tämä väite on täyttä puuta heinää. Paavali kehotti pyytämään profetian armolahjaa. Ilmestyskirja kertoo kahdesta säkkipukuisesta todistajasta, jotka ovat profeettoja.

Profetian armolahja ja
        profeetan tehtävä

ne ovat täysin selkeäasti opetettu UT:n teksteissä.

(Taitaa olle huono Sanan tuntemus kun sotkee selviä asioita:?)

ILmestyskirjan kaksi säkkipukuista todistaa?
        Ne sisältyvät UT.n ennustuksiin, eikä kukaan voi ITSEÄÄN lisätä taikka verrata noihin kahteen.

Raamatun sanoihin ei tule lisätä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiellät profetian samassa tekstissäsi,missä koroitatkin sen.
        Juuri tuollaisista David Wilkerson aikoinaan varoitti.

Profetia, profetoiminen on
        'eri asia kuin profeetan tehtävä.

Eikä UT:n profeetat koskaan ole Ylikansallisia, taikka Kansan profeettoja, Kansojen profeettoja!

Sellaista ei UT:n opetuksista löydy.

UT:n profeetan tehtävä on seurakunnan, uskovien yhteyden piirissä YKSI palvelutehtävä muiden tehtävien ohessa.

VT:n mallin mukaiset "profeetat" , niinen kausi päättyi, Johannes Kastaja oli viimeinen siina sarjassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Profetia, profetoiminen on
        'eri asia kuin profeetan tehtävä.

Eikä UT:n profeetat koskaan ole Ylikansallisia, taikka Kansan profeettoja, Kansojen profeettoja!

Sellaista ei UT:n opetuksista löydy.

UT:n profeetan tehtävä on seurakunnan, uskovien yhteyden piirissä YKSI palvelutehtävä muiden tehtävien ohessa.

VT:n mallin mukaiset "profeetat" , niinen kausi päättyi, Johannes Kastaja oli viimeinen siina sarjassa.

Tuo Hgin Saalem-seurakunnan oma helluntaiprofeetta puumalainen on todella hävytön persoona. Sairas seksuaalirikollinen.

Jättäisi edes Päivi Sinin rauhaan. Kyseessä on jo vainoaminen. Päivi Sinin on itse käskettävä hänen pitää suunsa kiinni tai tekee rikosilmoituksen.

Ehkä kannattaisikin suoraan mennä poliisin puheille ja kysyä neuvoa. Rohkeasti vaan!

Ei tuollaista tarvitse sietää.

• Anonyymi

Sotkette asioita profetoimisen armolahjasta. Se on melkein sama kuin opettamisen armolahja. Kaikissa Jeesuksen opetuslapsissa on profetoimisen henki. Tarkkaan en osaa selittää sitä, koska ennustamisen henkiä on yhdellä sun toisella jne.
      Samoin kaksi säkkipukuista todistajaa ei ole kaikille mitään profeettoja todellakaan. Minä ymmärrän, että kyseessä on Laki ja Evankeliumi.
      En kirjoittelisi tänne, jos ei Luterilainen 24 olisi vielä huonompi ja harhaisempi kuin tämä alusta.
      Täytyy jaksaa tutkia, mitä profetoiminen Uudessa testamentissa tarkoittaa opillisesti.
      On kaukana ydinasioista kuitenkin ja todellakin Johannes Kastaja oli viimeinen vars. profeetta. Jeesus täytti ja täyttää senkin viran.

PKTNH

• Anonyymi

Niin oli Johannes Kastaja.

Mutta kun on monilla niin kehno Raamatun Sanan tuntemus, niin ollaan ihan sekaisin.

• Anonyymi

Höpö höpö.
      Palaa takaisin lutkupalsrallesi,narri.

• Anonyymi

Narri?

No, sellainen narri on tää H.P. Joka on itse itsestään antanut "huijarin" todisteen,

• Anonyymi

Jos joku kirjoittaa tänne Henri Puumalasta,niin älä syytä profeettaa.

• Anonyymi

Somen profeetaksi itsensä on ilmoittanut Henri Puumala.Piste.

• Anonyymi

Kyllä hän on itse itsensä nimennyt. Suomen Profeetta Henri Puumala.

• Anonyymi

Entistä sekavampia ovat rohveettatyypin ennsutukset,

• Anonyymi

Ennustelijat puhuvat mitä syli suuhun tuo,

• Anonyymi

Tuota nk rohveettaa toisaalta syyttää yksi ja sama henkilö,viikosta viikkoon.
      Myöskin arkisin.

• Anonyymi

Tuota Suomen Profeetaksi itseään mainostavaa saa ja pitääkin arvostella.
        Niin Sana käskee:

"Koetelkaa kaikki" 1 Tess 5:21
        " Koetelkaa henget.." 1 Joh 4:1

Jos (profeetta) tuntee itse syyllisyyttä, niin tarttis tehdä synneistä parannus!

• Anonyymi

Mistä synneistä rohveetta voi tehdä parannuksen?

• Anonyymi

No, rohveetta rupes satusedäksi,,,

• Anonyymi

Hänhän sanoikin kaatavansa kalevalan.

Rohveetta on tolkun mies.

• Anonyymi

Kukaan tolkun mies ei edes ajattele ryhtyä harhaprofetaksi!

• Anonyymi

Suomen profeettaa ei ole, oikeasti, on vain pelleilijä ja satusetä, joka koettaa uskotella omia kuvitteluitaan..

• Anonyymi

Tämä aloituksessa mainittu profetia on se,millä otetaan kiinni Koivistot,Taljat,Piipposet ja Koskelat synneistänsä,jotka ovatkin jo julkikin tulleita.

• Anonyymi

Ei ole mitään "suomen profeettaa".
        Paitsi mt-harhoissa voi olla vaikka minkä sortin rohveettoja. Kuviteltuja. Fiktioita.

Ei Pyhän Jumalan profeettoja.

• Anonyymi

Harhoja ovat.

• Anonyymi

aika loppuu pian

• Anonyymi

Nöin se menee...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Herra,Israelin Pyhä Kaikki Valtias Jumala,Vie Loppuun Sen,Minkä On Aloittanutkin.

• Anonyymi

Tämä prohveetta on väärä profeetta. Antero Laukkanen ei paranunut!

• Anonyymi

Valheprofeetta Puumala on nyt vastuussa sanoistaan.
      Jumalan edessä on tilinteko 5. Moos 18:20 mukaan.

Ja ihmisten edessä, Laukkasen edessä.

• Anonyymi

Eipä tahtoisi monikaan olla puumalan vetimissä ja itse tehdyn rohveetan viitassa!
      Tulevina aikoina...

• Anonyymi

Samaa mieltä! Siinä sitä hikeä puskee, kun vastaa MIKSI valehteli Laukkasen asiassa.

Jumalaa kun ei voi vetää vastuulliseksi OMISTA prohveetan valheistaan!

• Anonyymi

Joo... koettaa se vieläkin inistä jotakin..

• Anonyymi

Yksi ja sama mies postaa rohveetan vastaista tekstiä.
      Oletko tavannutkin Laukkasen?

• Anonyymi

Mistä sä tiedät kuka postaa mitäkin?
        Ei pidä olal luulojen varassa.

• Anonyymi

No onkos profeetta nyt hermostunut, kun ei kaikki menenkään putkeen?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      328
      2707
    2. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      28
      1941
    3. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      141
      1767
    4. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      58
      1468
    5. Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat

Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko
      Sinkut
      161
      989
    6. Olet kamalin ihminen mitä tiedän M

Toivottavasti ei ikinä nähdä enää.
      Ikävä
      68
      979
    7. Mitä sanoisit jos uskaltaisin

Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha
      Ikävä
      69
      939
    8. Taitaa olla kaikki ohi

Meidän väliltä.
      Ikävä
      69
      929
    9. Mikä sai sut

Rakastumaan häneen ja miten pitkään siinä meni? Mikä nyt on tilanne?
      Ikävä
      55
      840
    10. Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!

Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,
      Tv-sarjat
      14
      819
    Aihe