Helsingin seudulle oli valmistunut uusi hieno ja tehokas puukattila , siis ainakin kaukolämpöön mutta kai siellä sähköäkin tehdään .
Ihmettelivät siinä laitoksen henkilön kanssa että mistäkähän tähän sitten sitä puuta saatas tai siis biomateriaali biovoimalaitokseen .
Hankintapäätös oli tehty aikoinaan varmasti luottaen että kyllähän sieltä venäjältä aina puuta saa , venäjällähän on vielä täysin hakkaamattomia metsiä .
Eilen jo vähän hirvitti puun riittävyys ylen uutisissakin .
Anonyymi-ap
5
182
Vastaukset
- Anonyymi
Viherkiimassa näitä tehty ympäri Suomea. Nyt kusessa!
- Anonyymi
Venäjältä tuotiin paljon haketta Helsinkiin, mutta sattuneesta syystä ei enää.
- Anonyymi
Jos maailmassa olisi vähemmän ihmisiä, niin tarvittaisiin vähemmän energiaa. Syntyisi myös vähemmän saasteita ja kulutettaisiin vähemmän luonnonvaroja.
- Anonyymi
Nyt tukkipuu palaa voimaloissa? Voi kivihiili,oi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499