Magneettiauto, voisi konvertoida polttomoottoriautosta

Anonyymi-ap

Eli auton peräluukkuun asennetaan kestomagneetti, joka plusnapa osoittaisi taaksepäin. Vetokoukkuun pyörätelineeseen laitettaisiin sähkömagneetti, jonka napaisuutta ja voimakkuutta säädeltäisiin kojetalun kytkimistä.

Kun halutaan ajaa eteenpäin, niin sähkömagneettiin kytkettäisiin plusnapa osoittamaan eteenpäin. Näin taempana oleva sähkömagneetti alkaa työntämään autoa eteenpäin, koska samannapaiset magneetit pyrkivät toisistaan eroon. Vastaavasti peruuttaessa kytketään sähkömagneetin etuosaan miinusnapa, jolloin se alkaa "imemään" autoa taakseepäin.

Ideaa saa käyttää, muttei ole pakko.

13

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu oletko porautunut syvemmälle tuohon ideaan.
      Ihan fysiikan peruslaki, voimalla on aina vastavoima.
      Kun tuo magneetti pukkaa autoa eteenpäin niin mihin se vastavoima kohdistuu?
      Kohdistuuko se tuohon pyörätelineeseen?

Ihan käytännön testi, mene itse tuon auton ja pyörätelineen väliin jalat pyörätelineeseen ja kädet autoon, sitten työnnät niin riivatusti.
      Mitä tapahtuu? Synnytät voiman ja sille vastavoiman ja ne kohtaavat vetokoukussa.
      Jos työnnät oikein lujaa niin pyörätelineen lukitus pettää voiman vaikutuksesta.
      Eli voima ja vastavoima kumoavat toisensa.
      Voima ja vastavoima eivät voi olla kiintästi kytkettynä toisiinsa.
      Vähän sama juttu kuin mäntämoottorissa hitsattaisiin mäntä kiinni, saataisiin aikaan räjähdys.

• Anonyymi

Näyttäisi kyllä typerältä tuollainen akrobatia auton ja telineen välissä. Saattaa valkotakkiset käydä noutamassa, jos julkisella paikalla alkaa sirkustemppuja tekemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttäisi kyllä typerältä tuollainen akrobatia auton ja telineen välissä. Saattaa valkotakkiset käydä noutamassa, jos julkisella paikalla alkaa sirkustemppuja tekemään.

KON-VERTOIDA = MUUTTAA TOISENLAISEKSI

joku Kommunisti puhuu ufojen kieltä meille suomalaisille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KON-VERTOIDA = MUUTTAA TOISENLAISEKSI

joku Kommunisti puhuu ufojen kieltä meille suomalaisille?

Ei tavuteta tollain.

Siis tuota konvertointisanaa.

Mutta juu, jos auton käyttövoiman vaihtaa, niin se pitää muutoskatsastaa. Yli 50 prosenttia ei saa vaihtaa osista, muuten tulee entinen auto.

• Anonyymi

Onks pakko hankkia tuollainen,,,,,mie en taho!

Terv. Feija

• Anonyymi

Ei toimi, mutta eikö maapallo ole jotenkin mangneettinen, niin silloin voitoisiin nostaa autot ilmaan.

• Anonyymi

Minä olen sillä tavalla ajatellut lentämistä, että kun pomppaa tarpeeksi korkealle ilmaan, vaikka kuumailmapallon avulla, niin maapallo pyörii alla ja sitten voi laskeutua haluamaansa kohtaan. Ja jos on 24 tuntia ilmassa, niin lähtöpaikka tulee uudelleen alle. Navoilla sitten eri juttu, kun ne ihan keskikohdastaan juuri pyöri. Paras nopeus saadaan päiväntasaajalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen sillä tavalla ajatellut lentämistä, että kun pomppaa tarpeeksi korkealle ilmaan, vaikka kuumailmapallon avulla, niin maapallo pyörii alla ja sitten voi laskeutua haluamaansa kohtaan. Ja jos on 24 tuntia ilmassa, niin lähtöpaikka tulee uudelleen alle. Navoilla sitten eri juttu, kun ne ihan keskikohdastaan juuri pyöri. Paras nopeus saadaan päiväntasaajalla.

Kestäisikö mikään sellaista haipakkaa mitä maapallo pyörii? Jos oikeasti pystyisi olemaan paikallaan, jos nousisi ilmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää nousta aika korkealle sillä ilmakehäkin pyörii siinä maan ympärillä. Tarpeeksi ylhäällä tarvitaan sitten aikamoinen jarrutus jotta jää siihen paikalleen. Voittaisikohan siinä energian kulutuksessa yhtään mitään?

• Anonyymi

Lähi-idän konflikri saataisi päätökseen kun jokainen juutalainen ja arabi laitettaisi käsiraudoilla kiinni yhdestä kädestä ja siihen toiseen käteen annettaisi tikari molemmille.

• Anonyymi

Joku koiranleuka on tehnyt hauskan aloituksen!

• Anonyymi

Sähkömoottori pyörii näillä magneettisilla voimilla paljon taloudellisemmin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      79
      3214
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2137
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2122
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1889
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1822
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1755
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1599
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1350
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1274
    Aihe