2 miestä 1 nainen

Anonyymi-ap

Yleensä kun näkee kaupungilla yhden naisen kävelevän kahden miehen kanssa niin tulee väkisinkin mieleen että olisko nainen herrojen kimppa pano ja että ovatko menossa naimaan vai jo tulossa naimasta.

19

2009

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meidän kohdalla pitää paikkansa kun tulemme meille vaimoani panemaan.
      Tämän jälkeen olemme alasti ja vaimoa pannaan vuorotellen.

    • Anonyymi

      Sama tulee minullekin mieleen. Myös kun itse vaimon kanssa kuljemme ja mukana kaverimme niin tulee mieleen että kuinkahan moni ajattelee…….

      • Anonyymi

        Panetteko kaverisi kanssa vaimoasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panetteko kaverisi kanssa vaimoasi?

        Joku muu vastasi….
        Kyllä me kolmestaan naidaan. Vaimo ja kaveri myös toisinaan kahdestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku muu vastasi….
        Kyllä me kolmestaan naidaan. Vaimo ja kaveri myös toisinaan kahdestaan.

        Ja itse panet kaveria perseeseen tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itse panet kaveria perseeseen tietysti.

        Kolmestaan kun ollaan niin puolin ja toisin ollaan runkattu ja otettu toisen kalua suuhun ja tietty kädestä pitäen laitettu toisen kalu vaimon herkkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmestaan kun ollaan niin puolin ja toisin ollaan runkattu ja otettu toisen kalua suuhun ja tietty kädestä pitäen laitettu toisen kalu vaimon herkkuun.

        Kyllä spedellä taas sekottaa buaahaa


    • Anonyymi

      Totta kai antaa pillua ja persettä molemmille

    • Anonyymi

      Itse olen pieneltä paikkakunnalta jossa lähes kaikki tuntee toisensa ainakin ulkonäöltä ja paikkakunta on lähellä helsinkiä.Olin yhtenä päivänä helsingissä käymässä ja asiani saatua hoidetttua niin tuli aikaa tapettua kaupungilla ja jossain vaiheessa huomasi jalkakäytävällä tien toisella puolen kotikylän parturi tyttösen (n30v) kävelevän kahden jo hieman varttuneemman herrasmiehen kanssa naisesta tiesin että on naimisissa mutta kumpainenkaan ei ollu sen aviomies .Tai tyttö olla gentlemenien yhteinen tyttöystävä.

      • Anonyymi

        Makeeta. Sai varmaan kokea kahden vieraan tyydytyksen.


      • Anonyymi

        Varmaan herrasmiehet antoi parturi tytölle edestä ja takaa ja kunnon lastit naamalle sekä suuhun.


    • Anonyymi

      Omasta vaimostani huomaa heti kun ollaan menossa kimpassa panemaan.
      Vaimoni säteilee kun tietää kohta saavansa kahden miehen huomion ja kiiman.
      Päädyimme hyvän kaverimme ottamiseen vakituiseksi mieheksi kimppaseksiin.
      Vaimoni ja kaverin on lupa panna myös kaksistaan jos en ole paikalla.
      Jos kaveri on tullut meille perjantaisin ennen minua niin olen löytänyt heidät joko sängystä lepäämästä tai panemasta ja ei muuta kuin riisua ja mukaan.

    • Anonyymi

      Vaimoni kulkee yleensä meidän keskellä ja kummankin käsipuolessa.
      Tykkää ottaa jonkinlaisia riskejä kuten ravintolassa vähän hämyisessä nurkkauksessa antaa sormettaa ja toivoo ettei kukaan huomaa kun vieraan käsi haaroissa puuhastelee.
      Haluaa myös näyttää rintansa muutaman oluen jälkeen ja antaa miesten kosketella rintoja ja joskus jopa miesten suuhun antanut nännit.

      • Anonyymi

        Kiinnostavaa pääsisipä kokeilemaan olisi mukava saada sormettaa ja kosketella rintoja ja ottaa nännit suuhun ravintolassa.


    • Anonyymi

      No jos tuo on ensimmäinen mitä ajattelet niin se on aika sairasta jo. Siis sairasta...eli voisi olla jo maanista ajattelua aiheesta.

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas sekottaa buaahaa

        Koita edes keksiä jotain uutta tekstiä sekin ääliö.


    • Anonyymi

      Kävin sorsia syöttämässä , 4 koirasta yhren naaraan seljässä ! Kovasti naaras aktin jälkeen pöyhitteli höyheniään :D

      Lemmenkäinen

    Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe