Oletteko te huomanneet kuinka kirkkonummi alkaa yhä enemmän muistuttaa Vantaata?? Kaiken moisia roadmaneja
Siis nuoriso kaduilla pukeutuu kuin vantaalaiset tai itiksestä olevat, eikö järkeä päässä?! En omaa lastani sen näköisenä ulos päästäisi koska tiedän mitä edustaisi
Kirkkonummen nuoriso kuin vantaalaisia
Anonyymi-ap
2
305
Vastaukset
- Anonyymi
Olen huomannut. Ihan kuin tuolla lähi-idässä. Pojat pukeutuu roikkuviin pussihousuihin ja tytöt burqhaan.
Välillä pysähdyn ja mietin, olenko tehnyt jonkinlaisen " porttimatkan " lähi-itään.
Sitten havahdun, en sentään. Kirkkonummella olen. Punaisella torilla, matkalla Saleen.
Huokaisen helpotuksesta.
Sitten kotiin, kohti Gestistä, gedeä.- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17748754t
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774