Suomen NATO komiikka hakee vertaistaan , sille nauraa jo koko maailma

Anonyymi-ap

Missä on se suora tie NATO pöytään mitä 2022 keväällä kansalle markkinoitiin.
Nyt kulkee kejuulla Salet ja Sannat josko Albania tai joku auttaisi Suomea sisään , NATO pöytään maksajaksi.
Mutta kaikki aikanaan , kohta on Suomi NATO jäsen ja Olkiluoto 3 valmis.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun USA on kaatumassa Ukrainassa, niin Suomi on USA:lle balsamia haavoihin.
      USA vie ja Suomi vikisee.
      Tässä valossa voi hyvin ymmärtää sen ylenmääräisen innon minkä tämä ajatus lännessä herättää. Nato = USA, saa lähes ilmaiseksi yhden pelinappulan valtapeliinsä, puskurimaa Suomen Venäjän reunaan.

    • Anonyymi

      Venäläisiä ei naurata, ainakaan yhtä onnetonta.

    • Anonyymi

      Kyllä tiltua nyt harmittaa kun totuus pitää kääntää schaisseksi.

      Suomen Nato ratifioinnit ovat edenneet jopa nopeammin kuin aiemmat ratifioinnit.

      Usa ei Suomea ohjaa vaan Suomi itse. Nato ei Suomea ohjaa vaan Suomi itse.

      Usa ja Nato tarjoavat hyvän suojan töykeälle ja naapurimaihin hyökkäävälle putinin venäjälle. Olkaamme siis onnellisia etyä meillä on tällaisia tukijoita jotka takaavat rauhaa.

      • Anonyymi

        Hah Hah! Jos sota syttyy, niin Suomessa ajoneuvotkin toimivat pierulla, on vain sen verran pers aukista sakkia. Taistele siinä sitten, nauraa sitä naapurin koiratkin. Että ala lappaamaan sitä papusoppaa naamaan että pierua riittää.


      • Anonyymi

        "Usa ei Suomea ohjaa vaan Suomi itse. Nato ei Suomea ohjaa vaan Suomi itse."

        Jos pääsi olisi täynnä märkiä sahajauhoja, olisi se yhtä viisas kuin se on nyt.

        USA sanelee kaiken mitä Suomi tekee. Jos joku vakoilee Suomea, on vakoiltava USA:n suunnitelmia, miten se aikoo Suomea käyttää omaksi hyödykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Usa ei Suomea ohjaa vaan Suomi itse. Nato ei Suomea ohjaa vaan Suomi itse."

        Jos pääsi olisi täynnä märkiä sahajauhoja, olisi se yhtä viisas kuin se on nyt.

        USA sanelee kaiken mitä Suomi tekee. Jos joku vakoilee Suomea, on vakoiltava USA:n suunnitelmia, miten se aikoo Suomea käyttää omaksi hyödykseen.

        US ei sanele vaan Suomi haluaa itse olla mukana tässä niine verenhimoisine unelmineen kuten ennenkin. Sama kuin talvisodan ja jatksodan aikoina. Jotka olivat vain massiivinen kaviaarimurha vailla mitään tarkoistustakaan Karjalan vapauttamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        US ei sanele vaan Suomi haluaa itse olla mukana tässä niine verenhimoisine unelmineen kuten ennenkin. Sama kuin talvisodan ja jatksodan aikoina. Jotka olivat vain massiivinen kaviaarimurha vailla mitään tarkoistustakaan Karjalan vapauttamisesta.

        Kumpi tässäsanelee? Suomi kerjää että pääsisi Natoon. Koska ei halua Venäjään. Koko maailma itkee venäläisiä roistoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi tässäsanelee? Suomi kerjää että pääsisi Natoon. Koska ei halua Venäjään. Koko maailma itkee venäläisiä roistoja.

        Ei ole US ei RUS vaan Suomi itse. Suomi haluaa itse tätä sotaa koskan on verenhimoinen sisäsiittoinen fasist-white-viking-protestant-k***paa-kansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi tässäsanelee? Suomi kerjää että pääsisi Natoon. Koska ei halua Venäjään. Koko maailma itkee venäläisiä roistoja.

        Kyllä roistot taitaa olla Ukrainassa ja Suomessa eikä Venäjällä.


    • Anonyymi

      Natoa tuputetaan vaikka vain alle 20% kannattaa siihen liittymistä.

      • Anonyymi

        Voi v*ttu mikä aivoinvalidi!


    • Mitä kello ,Mitä päivä

      • Anonyymi

        Hällä väliä


    • Anonyymi

      Juu, aika säälittävää tuo Nato-gullin lutkutus.

      • Anonyymi

        Mutta Sanna Marin siitä tykkää.


    • Anonyymi

      Huolitaanko me Karjala Venäjän hajottua?

      • Anonyymi

        Millärahalla , uudella velallako?


      • Anonyymi

        Ei ja siihen koko komiikka kiteytyy. Suomi soti Karjalan puolesta ja ei ottais takaisin edes lahjana. Vasta oli joku etusivin uutinen siitä "Suomi ei edes halua Karjalaa takaisin", kuului viesti Putinille. Mutta Natoon täytyy kuitenkin päästä, eli olla tarkoituksella luomassa jännitteitä idän suuntaan.


    • Anonyymi

      Ylen tekstv::ssä on sivulla 107 komiikkaa

    • Anonyymi

      Suomen herrat ja leidit ryssii tän Nato jutun,ollakko vai ei ollakko?

    • Anonyymi

      kyllä se nyt natovastaista AP:tä vit....,kun mennään natoon hänen vastusteluista huolimatta..

    • Anonyymi

      Väljähtyneitä trollijuttuja!

      • Anonyymi

        Natotrollit taas laukalla


    • Anonyymi

      NATO ei tuo turvaa Suomen kansalle , kurjuutta vain tuo .

      • Anonyymi

        Hanki kuponki niin pääset Volgan risteilylle.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      615
      4403
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3520
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      70
      3207
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2971
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2324
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2267
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2241
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2060
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2015
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1973
    Aihe