Olisiko mahdollisuutta saada lainaa ihan muulta taholta kuin pankilta, esim. yksityishenkilöltä tai yritykseltä- toki kohtuullisten korkojen kera? Laadittaisiin tarvittavat asiakirjat lainan takaisinmaksun turvaamiseksi. Olisi kyse 35 000 eurosta. Lainan takaisinmaksu tapahtuisi sovituin ehdoin. Kyseessä on asiallinen ja luotettava yksityishenkilö, joka on avun tarvitsija ja joka tätä mahdollisuutta kyselee.
Lainaa yksityiseltä henkilöltä
4
634
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittajan tasoiselle provoilijalle tuskin kukaan edes harkitsee mitään lainaavansa...
- Anonyymi
Niinpä. 35 tonnia tuntemattomalle.
Saman rahan voisi saada pankista, mutta siinähän on esteenä maksukyvyttömyys.
- Anonyymi
Joskus yli 30v sitten korkeampien korkojen aikana pyysin vieraasta pankista lainaa! Lupasin korkeampaa korkoa, hylsy tuli!
Se on muuten helvetin hyvä luvata lainaa vastaan vaikka mitä mutta todellisuudessa asia on aivan eri! Jos pankki ei anna lainaa, niin sillä on perusteet niin asiakaskokemuksesta kuin yleisestikin. Ne rahat joita pankit lainaa on lainaa jostain muualta ja niillä on hinta. Sama se on yksityiselläkin, eikä 35000€ ole vara hävitä ja antaa pelkkää lahjaveroa vastaan!
Juuri mietin tuossa Ylen aamutvn keskustelua jossa käytiin keskustelua persaukisen mahdollisuuksista käydä lääkärissä ja apteeksissa ja mitä se merkitsee. Suomessa vaan on järjestelmä ettei ns. varakkaan ole tyylikästä ja sopivaa mennä apteekin tai terveyskeskuksen ovelle kytikselle ja antaa rahaa lääkärimaksuja ja lääkkeitä varten. Suomessa on järjestelmä jossa on avut ja jos sössit aina omat asiat, niin et saa lisää! Eikä pidä!
Aloittajan on vaan mietittävä itse mistä saa 35 000€ lainaan ja jos joku menee retkuun, niin se on hänen häpee!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1306292Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745782271Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk401532Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121308Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881175- 661038
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll641000Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27958- 63946