Heikki Luomalle pitäis antaa vinkki Evijärven kunnallispolitiikasta. Sais varmasti kirjoitettua helvetin hyvän maalaiskomedian. Olis kirkon "salatut sotkut", vonkamiesmurskeet sekä kunnan "kierot"juonittelut rehellisiä 🤣 yrittäjiä kohtaan. Onneksi suurin osa yrittäjistä on todellakin kunnan asialla. Toiveena on muutakin kun oman, ja tuttavapiirin edun tavoittelu. Evijärvi, hyvä paikka elää ja asua. Piristystä tuo tämä tällainen, "komedia" jota taas on framilla esillä.
Maalaiskomedia.
27
3033
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa taas Ihmeellistä kateellisen ja selvästi omassa elämässään epäonnistuneen raukan kitisemistä. Keskittyisit vain omiin ongelmiisi ja niitä varmasti on riittävästi.
- Anonyymi
OHHOH! Sepä sattuikin kipeästi.
- Anonyymi
Evijärvi on todella kaunis paikka. Siellä saisi ihan oikeasti tehtyä tv-sarjan. Tuon kautta voisi tulla vaikka kuinka paljon turisteja käymään ja talous lähtisi nousuun.
- Anonyymi
Helppo löytää Kiiski ja Hakkarainen.
Vertanen vois esittää kyläpoliisia.
Koko kööri kokoontuis aina kylän huoltsikalla - Anonyymi
Elokuvaa odotellessa käsikirjoitusta kehiin.
- Anonyymi
koukku on kylmälehto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koukku on kylmälehto
Kukas olis Pauli Antero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas olis Pauli Antero
olisiko puutarhatonttu
- Anonyymi
Yle ei voi tehdä Evijärvestä tv-sarjaa koska Evijärvi ei ole tarpeeksi monimuotoinen. Yle edellyttää inklusiivisuutta ohjelmiltaan, tarvittaisiin useampia maahanmuuttajia ja muunsukupuolisia Evijärvelle että Yle voisi Evijärvestä tehdä sarjan.
- Anonyymi
mielestäni evijärvellä on tarpeeksi hulluja löytymään henkilöt tähän sarjaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mielestäni evijärvellä on tarpeeksi hulluja löytymään henkilöt tähän sarjaan.
kiiski rooliin punakynä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiiski rooliin punakynä
koukku on ilmetty kylmälehto, onkohan koukku ollut tuttu kirjoittajalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koukku on ilmetty kylmälehto, onkohan koukku ollut tuttu kirjoittajalle
tuskin on,mutta voisi tulla hyvä roolisuoritus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuskin on,mutta voisi tulla hyvä roolisuoritus.
0ngenkoukku on valmis kylmälehto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0ngenkoukku on valmis kylmälehto
näyttelijät valmistautukaa,harjoitukset alkavat syksyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näyttelijät valmistautukaa,harjoitukset alkavat syksyllä.
missä harjoitukset alkavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missä harjoitukset alkavat.
harjoitukset alkavat liikkeen sulkeuduttua klo. 20 ongenkoukussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
harjoitukset alkavat liikkeen sulkeuduttua klo. 20 ongenkoukussa.
oliko koukussa porukkaa-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oliko koukussa porukkaa-
koukku itse johti puhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koukku itse johti puhetta.
onko ollut porukkaa koolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko ollut porukkaa koolla.
pyrkiöitä tulevaan maalaiskomediaan on runsaasti, ilmottautua voi hakemuksen täyttämällä ongenkoukkukaupassa vappuun mennessä.
- Anonyymi
Keski-Suomessa löytyy lisää ainesta jokaisesta kunnasta Maalaiskomedioiden seuraaville tuotantokausille🤣🤣
- Anonyymi
Entäpäs Evijärven koululaitoksen häirikkö oppilaat ja heidän yhtä pilalliset vanhempansa. Mihin rooliin ne yleisessä tiedossa olevat luuserit laitetaan, vai onko niistä surkimuksista mihinkään?
Evijärvi loistaa koulukiusaamis kyselyissä ennennäkemättömän korkeilla sijoilla. Evijärvellä koulukiusaamista esiintyy jopa enemmän kuin yhdessäkään entisen Vaasan läänin kaupungissa.
Joku tietenkin kääntää senkin asian voimavaraksi.- Anonyymi
Asialle kannattaisi oikeasti tehdä jotakin. Tämä on kestänyt vuosikausia eikä opettajat tunnu tekevän mitään. En haluaisi maalata piruja seinille, mutta joku päivä jollakin voi mennä yli ja naksahtaa päässä. Ei Evijärvi mikään lintukoto ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asialle kannattaisi oikeasti tehdä jotakin. Tämä on kestänyt vuosikausia eikä opettajat tunnu tekevän mitään. En haluaisi maalata piruja seinille, mutta joku päivä jollakin voi mennä yli ja naksahtaa päässä. Ei Evijärvi mikään lintukoto ole.
Eiköhän se ole vanhemmista kiinni. Opettajilla ei taida olla juuri mitään konsteja pistää lapsia kuriin ja jos joku yrittääkin, niin vanhemmat suolaa opettajat, kun eihän heidän pikkuinen ole voinut tehdä mitään väärää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ole vanhemmista kiinni. Opettajilla ei taida olla juuri mitään konsteja pistää lapsia kuriin ja jos joku yrittääkin, niin vanhemmat suolaa opettajat, kun eihän heidän pikkuinen ole voinut tehdä mitään väärää.
Auttaisikohan jos niiden yleisessä tiedossa olevien luuseri häirikköoppilaiden ja heidän täysin epäonnistuneiden vanhempiensa nimiä julkistettaisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504