Maalaiskomedia.

Anonyymi-ap

Heikki Luomalle pitäis antaa vinkki Evijärven kunnallispolitiikasta. Sais varmasti kirjoitettua helvetin hyvän maalaiskomedian. Olis kirkon "salatut sotkut", vonkamiesmurskeet sekä kunnan "kierot"juonittelut rehellisiä 🤣 yrittäjiä kohtaan. Onneksi suurin osa yrittäjistä on todellakin kunnan asialla. Toiveena on muutakin kun oman, ja tuttavapiirin edun tavoittelu. Evijärvi, hyvä paikka elää ja asua. Piristystä tuo tämä tällainen, "komedia" jota taas on framilla esillä.

27

3033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpa taas Ihmeellistä kateellisen ja selvästi omassa elämässään epäonnistuneen raukan kitisemistä. Keskittyisit vain omiin ongelmiisi ja niitä varmasti on riittävästi.

      • Anonyymi

        OHHOH! Sepä sattuikin kipeästi.


    • Anonyymi

      Evijärvi on todella kaunis paikka. Siellä saisi ihan oikeasti tehtyä tv-sarjan. Tuon kautta voisi tulla vaikka kuinka paljon turisteja käymään ja talous lähtisi nousuun.

    • Anonyymi

      Helppo löytää Kiiski ja Hakkarainen.
      Vertanen vois esittää kyläpoliisia.
      Koko kööri kokoontuis aina kylän huoltsikalla

    • Anonyymi

      Elokuvaa odotellessa käsikirjoitusta kehiin.

      • Anonyymi

        koukku on kylmälehto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koukku on kylmälehto

        Kukas olis Pauli Antero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas olis Pauli Antero

        olisiko puutarhatonttu


    • Anonyymi

      Yle ei voi tehdä Evijärvestä tv-sarjaa koska Evijärvi ei ole tarpeeksi monimuotoinen. Yle edellyttää inklusiivisuutta ohjelmiltaan, tarvittaisiin useampia maahanmuuttajia ja muunsukupuolisia Evijärvelle että Yle voisi Evijärvestä tehdä sarjan.

      • Anonyymi

        mielestäni evijärvellä on tarpeeksi hulluja löytymään henkilöt tähän sarjaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mielestäni evijärvellä on tarpeeksi hulluja löytymään henkilöt tähän sarjaan.

        kiiski rooliin punakynä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiiski rooliin punakynä

        koukku on ilmetty kylmälehto, onkohan koukku ollut tuttu kirjoittajalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koukku on ilmetty kylmälehto, onkohan koukku ollut tuttu kirjoittajalle

        tuskin on,mutta voisi tulla hyvä roolisuoritus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuskin on,mutta voisi tulla hyvä roolisuoritus.

        0ngenkoukku on valmis kylmälehto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        0ngenkoukku on valmis kylmälehto

        näyttelijät valmistautukaa,harjoitukset alkavat syksyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näyttelijät valmistautukaa,harjoitukset alkavat syksyllä.

        missä harjoitukset alkavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä harjoitukset alkavat.

        harjoitukset alkavat liikkeen sulkeuduttua klo. 20 ongenkoukussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        harjoitukset alkavat liikkeen sulkeuduttua klo. 20 ongenkoukussa.

        oliko koukussa porukkaa-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oliko koukussa porukkaa-

        koukku itse johti puhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koukku itse johti puhetta.

        onko ollut porukkaa koolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko ollut porukkaa koolla.

        pyrkiöitä tulevaan maalaiskomediaan on runsaasti, ilmottautua voi hakemuksen täyttämällä ongenkoukkukaupassa vappuun mennessä.


    • Anonyymi

      Keski-Suomessa löytyy lisää ainesta jokaisesta kunnasta Maalaiskomedioiden seuraaville tuotantokausille🤣🤣

    • Anonyymi

      Entäpäs Evijärven koululaitoksen häirikkö oppilaat ja heidän yhtä pilalliset vanhempansa. Mihin rooliin ne yleisessä tiedossa olevat luuserit laitetaan, vai onko niistä surkimuksista mihinkään?

      Evijärvi loistaa koulukiusaamis kyselyissä ennennäkemättömän korkeilla sijoilla. Evijärvellä koulukiusaamista esiintyy jopa enemmän kuin yhdessäkään entisen Vaasan läänin kaupungissa.

      Joku tietenkin kääntää senkin asian voimavaraksi.

      • Anonyymi

        Asialle kannattaisi oikeasti tehdä jotakin. Tämä on kestänyt vuosikausia eikä opettajat tunnu tekevän mitään. En haluaisi maalata piruja seinille, mutta joku päivä jollakin voi mennä yli ja naksahtaa päässä. Ei Evijärvi mikään lintukoto ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asialle kannattaisi oikeasti tehdä jotakin. Tämä on kestänyt vuosikausia eikä opettajat tunnu tekevän mitään. En haluaisi maalata piruja seinille, mutta joku päivä jollakin voi mennä yli ja naksahtaa päässä. Ei Evijärvi mikään lintukoto ole.

        Eiköhän se ole vanhemmista kiinni. Opettajilla ei taida olla juuri mitään konsteja pistää lapsia kuriin ja jos joku yrittääkin, niin vanhemmat suolaa opettajat, kun eihän heidän pikkuinen ole voinut tehdä mitään väärää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole vanhemmista kiinni. Opettajilla ei taida olla juuri mitään konsteja pistää lapsia kuriin ja jos joku yrittääkin, niin vanhemmat suolaa opettajat, kun eihän heidän pikkuinen ole voinut tehdä mitään väärää.

        Auttaisikohan jos niiden yleisessä tiedossa olevien luuseri häirikköoppilaiden ja heidän täysin epäonnistuneiden vanhempiensa nimiä julkistettaisiin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1016
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      110
      800
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      226
      640
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe