”Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta.”
Jesaja 43:2
Tuleen ja veteen
6
133
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja kertoi iltasadun, helposti huijattaville. Mikäli haluatte kokeilla, niin takaan, että teidät piru nokkii.
- Anonyymi
Jenkkilahkoissa ihmisiä kaatava villitsevä henki yrittää matkia erilaisia jakeita...
Mark. 9:22
"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi. - Anonyymi
”Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta.”
Jesaja 43:2
Kuvaus täsmää hyvin koko Israelin 2 miljl.kansan Punaisen meren ylitykseen.
Jumala pelasti koko kansan tekemänsä kaste/vesi-ihmeen kautta
ja upotti veteen viholisen eli Egyptin sotajoukot, jotka yritti matkia ja tulla Israelilaisten perässä kuivaa mereen ilmestynyttä käytävää pitkin.
(vrt. anabaptismi eli lahkojen uudestikasteet kristityille)
1.Kor.10
1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus. - Anonyymi
Jumala on voimallinen varjelemaan! 😁
Noin siis teoriassa. Entä käytäntö? Miten ohje sopii Turkin maanjäristyksessä kuolleille? Hitlerin ja Stalinin murhaamille? Huumekartellien miljoonille uhreille? Kaikelle kärsimykselle ja tuskalle, jota uskonnot ovat aiheuttaneet kautta historian? Missä se jumalallinen tuki ja turva oli näiden kauheuksien tapahtuessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728