Sorruin taas juomaan

Anonyymi-ap

Tai no, onhan tuota jo pari-kolme viikkoa takana pääosin tipattoman tammikuun jälkeen. Juon tosin vain viikonloppuna. Taidan lopettaa kokonaan. Pitäisi varmaan hommata vaimo ja kakaroita. Tili ja naama on kunnossa, sama kai nuo olisi haaskata vaikka perheeseen?
Terv. Kari Runk

19

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarvis kylä sellaisen naisen joka ei ole lortto. Taitaa olla harvinaisia näinä päivinä? No eipä siinä, voin mennä näinkin.

• Anonyymi

Unohtui, Terv. Kari Runk

• Anonyymi

Et sinä tiedä minun selkärangasta mitään. Sellainen löytyy, kovissa vesissä keitetty. Kuulostat sellaiselta johon hieman kalikka kopsahti.
        Terv. Kari Runk

• Anonyymi

Tämä on aina surullinen tarina ja siihen päättyykin.

• Anonyymi

No millä tavalla?
        Terv. Kari Runk

• Anonyymi

Lähen nyt nukkumaan. Jatkan juomist ahuomenna. Sanon vaan, että lorttoilusta "voimaantuneet" naiset tietävät itsekin sisimmässään, että se on väärä tie. Eksytettyjä. Sieltä ei ole helppo nousta takaisin.
      Ihmisen biologia ei muutu. Kukaan ei omanarvon tunteva mies ei halua lorttoa.

• Anonyymi

Aloituksen asiasisällön huomioiden…. millsista elämäntäytettä kaipaat?

Perhe ei ole AA kerhosi, eikä terapauttisi.

HOIDA ENSIN OMA LANTTU KUNTOON.

ÄLÄ TEE LAPSIA JOS OLET ALKOHOLISTI.
      KERRO HOLISMISTASI TREFFIKUMPPANILLE.
      Kiitos.

• Anonyymi

Älä ole tyhmä ja kerro alkoholismistasi. Ota yksinhuoltajaäiti ja jatka, mutta salaa. Piilottele pulloja kaikkialle. Roskasäiliöön, postilaatikkoon, lenkin varteen, auton takaluukkuun. Esittele aktiivista ja aulista. Lähde mielelläsi viemään roskat ja noutamaan posti, putsaamaan lumet auton päältä jne.

TOIMII

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole tyhmä ja kerro alkoholismistasi. Ota yksinhuoltajaäiti ja jatka, mutta salaa. Piilottele pulloja kaikkialle. Roskasäiliöön, postilaatikkoon, lenkin varteen, auton takaluukkuun. Esittele aktiivista ja aulista. Lähde mielelläsi viemään roskat ja noutamaan posti, putsaamaan lumet auton päältä jne.

TOIMII

Se on muuten hämmentävää nähdä, miten valheenkerronta kehityy.

Ja se hetki, kun ei jaksa edes SYYLLISTÄÄ ketään JUOMISESTA…
        ” mä en lopeta koska sä …olet ruma/ et ole oikea nainen/ mies…”
        niin, siksi juon…..lopetan kunnes löytyy SE OIKEA NAINEN/ MIES

JA SE KUKA KATSOO TUOTA TEATTERIA
        … se jing/ jang fiilis kun ei tiedä - EI TAJUA ETTÄ SE ON PATOLOGINEN VALEHTELIJA

sanna on alkoholisti - myös päätöksissään
        työtavassaan, kaikessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on muuten hämmentävää nähdä, miten valheenkerronta kehityy.

Ja se hetki, kun ei jaksa edes SYYLLISTÄÄ ketään JUOMISESTA…
        ” mä en lopeta koska sä …olet ruma/ et ole oikea nainen/ mies…”
        niin, siksi juon…..lopetan kunnes löytyy SE OIKEA NAINEN/ MIES

JA SE KUKA KATSOO TUOTA TEATTERIA
        … se jing/ jang fiilis kun ei tiedä - EI TAJUA ETTÄ SE ON PATOLOGINEN VALEHTELIJA

sanna on alkoholisti - myös päätöksissään
        työtavassaan, kaikessa

Ei mun tartte valehdella juomisesta. Juon lähinnä kun ei ole muuta tekemistä. Olispa jotain järkevää tekemistä niin lopettaisin heti. Enkä ole mikään rapa-alkoholisti.
        terv. Kari Runk

• Anonyymi

Koko korona ajan olen juonut päivittäin litran vahvaa olutta ja muutaman kossu paukun.

Olo on mainio

• Anonyymi

Koko korona-ajan olen joutunut tyytymään vain pelkkään nelos-kaljaan. Välillä toki jopa kolmosta olen taas uskaltanut maistamaan. No itse en juo päivittäin. Juon vain öittäin. :)

Olo on kaipauksen täyttämä vahvempaa juomistoa kohtaan.

• Anonyymi

Juon joka päivä, koska olen. Viime vuonna jäi yksi päivä välistä, kun ajoin Leviltä etelään yötä myöten. Siis heti lähdin, kun selvisin ajokuntoon.

• Anonyymi

Itte ei tuohon aivan pysty, kun pitää noita töitäkin tehdä joka haittaa harrastusta.
        terv. Kari Runk

• Anonyymi

Kannattaa ottaa virua 80% kiitos kun työllistää yhteiskuntaa

• Anonyymi

Eiköhän pelin henki ole se, että sinun mahdollisuutesi löytää sieltä peräkammarista käsin yhtään mitään ovat olemattomat.

• Anonyymi

Huhhuh, nyt on pari ryyppypäivää takana. Illalla taas treenit, eiköhän tuohon pysty.
        En asu peräkammarissa, rahoitusalalla pk-seudulla. Naisista ei sinänsä ole pulaa, mutta järkevistä ja näteistä naisista on huutava pula. Lorttoja kaikkialla ankanhuulineen.
        terv. Kari Runk

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huhhuh, nyt on pari ryyppypäivää takana. Illalla taas treenit, eiköhän tuohon pysty.
        En asu peräkammarissa, rahoitusalalla pk-seudulla. Naisista ei sinänsä ole pulaa, mutta järkevistä ja näteistä naisista on huutava pula. Lorttoja kaikkialla ankanhuulineen.
        terv. Kari Runk

Oletko pankinjohtaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko pankinjohtaja?

En, investointipankkitoimintaa. En halua leimaantua investointipankkiiriksi enkä koskaan mainosta koska en hoida diilejä enkä killitä samppanjaa. M&A ei ole muutenkaan tämän lafkan toimintaa, lähinnä perustylsää yritysrahoitusta. Varmistan vain että asiat pysyvät hanskassa.
        terv. Kari Runk

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      24
      2978
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2872
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2568
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2198
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe