Taiteilia suuttui https://www.ylasatakunta.fi/teksti/kaupunki-poisti-teokset--taiteilija-pahoitti-mielensa-6.68.114732.8afd43c4b0
Parkano kaupunkiin talolta z logot pois seiniltä
5
843
Vastaukset
- Anonyymi
Nostaisi pois ne kaiken maailman ulkolaiset Parkanon rajan toiselle puolelle ja tukuisi enemmin Parkanolsisia työhön.
- Anonyymi
Ei mitään ulkolaisia tuontia .kotinaisia työhön.
- Anonyymi
ajakaa nyt taakaleet vain rattoria ja kuorma autojanne ja kyllä muuallapäin ajetaan rattoreilla ja kuorma autoilla paljon enempi ja muuten homma käy.
- Anonyymi
Miksi ihmiset ei ota selvää mitä kaikkea Ukrainan sotaan liittyy? Tuo hyvesignalointi Ukrainan lipuilla alkaa vähitellen ottamaan päähän. Pirkanmaalla ainakin Laiton Lehti ja Tampereen Sanomat tekee juttuja joissa totuus Ukrainasta varmaan oikeampaa kuin esim Aamulehden jutuissa.
- Anonyymi
No mikä tämä "oikea" totuus on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882