Hissan ohjelma on varmasti mangetofoninauhalla YLE:ssä. Heikki haastatteli siinä kymmenen tai enemmänkin ihmistä poliisista myllymäkisiin ja nuorisoseuralaisiin, joten mitään ihmeellistä tositarinaa sinne ei kerrottu.
Kyselkää ylesta tätä!
7
274
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatko, että saisimme kuunnella 52 vuoden takaista valheen pärinää?
- Anonyymi
Voisi olla opettavaista kuulla sitä taas nimismieheltä, kylän navoilta ja viranomaisilta
- Anonyymi
Ei maakuntaradioiden sönkötyksiä ole minnekään arkistoitu. Siellä on vain Loiria ja Marionia
- Anonyymi
Mitäpä siinä kuuntelemista, jos Akselit, Jussi, Klemola ja Paavo Matin kanssa selittää.
- Anonyymi
Kleemola ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kleemola ?
Niin tiedäthän nimismiehen viranhaltijan????
Voi olla että nyt tietojen jälkeen siellä pari nuorisoseuran otusta Talapuuntien varrelta puhuisi niin, että asia aukenisikin kaikille heti.
Voisi olla, että akselin räkäiset sönkötykset tulisivatkin läpinäkyvän kirkkaiksi katsella.
Eilispäivän valhesana onkin ehkä totuuden toinen puoli murhasuvun suusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tiedäthän nimismiehen viranhaltijan????
Voi olla että nyt tietojen jälkeen siellä pari nuorisoseuran otusta Talapuuntien varrelta puhuisi niin, että asia aukenisikin kaikille heti.
Voisi olla, että akselin räkäiset sönkötykset tulisivatkin läpinäkyvän kirkkaiksi katsella.
Eilispäivän valhesana onkin ehkä totuuden toinen puoli murhasuvun suustaMaakuntaradio käytti "turhat" nauhat aina moneen kertaan uudelleen. Kyllä siinä meni sääskiniemeläisten turinat avaruuteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713075
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222