Sellaista se on kun jää yksin

Huomenta tyttö J:lle. Vietä kiva lauantai. ⚜️👑🤴

76

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teit sitten uuden aloituksen. Se ei poista sitä että välttelet kysymystä hellittelynimistä.

• Ei kiinnosta vastata sinulle siitä.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ei kiinnosta vastata sinulle siitä.

Huomenta Prinssi_J:llekin! :)
        Kiitos! Kävimmekin juuri äsken kaupungilla vähän shoppailemassa. Ja löytyihän sieltä vähän uutta vaatetta. 😄
        Mitäs sinä?
        J

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenta Prinssi_J:llekin! :)
        Kiitos! Kävimmekin juuri äsken kaupungilla vähän shoppailemassa. Ja löytyihän sieltä vähän uutta vaatetta. 😄
        Mitäs sinä?
        J

Heippa.

Kiva juttu. Uusia vaatteita on kyllä mukava ostella. Taisi löytyä mukavaa päälle pantavaa?

Minä nukuin puoleenpäivään saakka... Kohta on taas lähdettävä töihin. Ei millään jaksaisi nyt, mutta on pakko. Olisin voinut nukkua enemmänkin... 😴

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Heippa.

Kiva juttu. Uusia vaatteita on kyllä mukava ostella. Taisi löytyä mukavaa päälle pantavaa?

Minä nukuin puoleenpäivään saakka... Kohta on taas lähdettävä töihin. Ei millään jaksaisi nyt, mutta on pakko. Olisin voinut nukkua enemmänkin... 😴

Kuka pakottaa töihin ? Jää ihmeessä kotiin jos ei huvita mennä töihin. onko tyttö jiillä hellittelynimeä kotona kun prinssi jiillä on sulle hellittelynimi.Haluatko keksi prinssi jiille myös.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Heippa.

Niin, onhan niitä. Kesäksikin ostimme pari haalaripukua, kun en oikein pidä mekoista kesällä niin käytän haalaripukuja sekä shortseja ja t-paitoja.

Niin.😆 Tiedän tunteen kun ei jaksaisi nousta, mutta on pakko kuitenkin. 😴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka pakottaa töihin ? Jää ihmeessä kotiin jos ei huvita mennä töihin. onko tyttö jiillä hellittelynimeä kotona kun prinssi jiillä on sulle hellittelynimi.Haluatko keksi prinssi jiille myös.

Hahhahaa! Olet niin heikko, ettet jaksa edes minun haukkumisia! Olet säälittävä raukkis. Ei, et ole säälittävä, olet vain raukkis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, onhan niitä. Kesäksikin ostimme pari haalaripukua, kun en oikein pidä mekoista kesällä niin käytän haalaripukuja sekä shortseja ja t-paitoja.

Prinssi J haluaa selkoa tyttöjen sielunelämästä ja saa nyt käsityksen että tytöt pukeutuu haalareihin eikä hameisiin.

Tyttö J ei aikuisen oli pakko mennä töihin jos ei halua. Koululaisen pitää käydä koulussa koska suomessa on oppivelvollisuus. Töihin ei kukaan pakota jos haluaa jäädä kotiin.Silloin ei toki palkkaa makseta.ja pahimmassa tapauksessa voi tulla potkut jos haluaa jäädä kotiin. Sen takia prinssi j menee töihin koska ei halua potkuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prinssi J haluaa selkoa tyttöjen sielunelämästä ja saa nyt käsityksen että tytöt pukeutuu haalareihin eikä hameisiin.

Tyttö J ei aikuisen oli pakko mennä töihin jos ei halua. Koululaisen pitää käydä koulussa koska suomessa on oppivelvollisuus. Töihin ei kukaan pakota jos haluaa jäädä kotiin.Silloin ei toki palkkaa makseta.ja pahimmassa tapauksessa voi tulla potkut jos haluaa jäädä kotiin. Sen takia prinssi j menee töihin koska ei halua potkuja.

Pälä pälä pälä pälä. En jaksanut edes lukea koko viestiäsi!😑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pälä pälä pälä pälä. En jaksanut edes lukea koko viestiäsi!😑

Onko pikkuinen J väsynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko pikkuinen J väsynyt?

Ehkä vähän, nauruun, kiitos kysymästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä vähän, nauruun, kiitos kysymästä.

Lopeta nauraminen niin piristyt. Mä jätän sut nyt tunniksi yksinään nauramaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta nauraminen niin piristyt. Mä jätän sut nyt tunniksi yksinään nauramaan.

Ei minun tarvitse. Nauraminenhan piristää, paha ihminen! Aijaa, oletko jo niin surullinen minun haukkumisistani, pikkuinen Maijuli?

• Anonyymi kirjoitti:

Millaisia värejä käytät vaatteissa? Mulla usein mustaa, oliivinvihreää, harmaata, punaista... Sinisestä tykkään vähiten omissa vaatteissa.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Millaisia värejä käytät vaatteissa? Mulla usein mustaa, oliivinvihreää, harmaata, punaista... Sinisestä tykkään vähiten omissa vaatteissa.

Okei. Itse tykkään ehkä vähiten punaisesta ja ruskeasta, sekä keltaisesta. No minulla on aika paljon vihreitä, mustia ja sinisiä vaatteita. Millaisesta vaatetyylistä sinä pidät Prinssi_J?
        Itse tykkään siisteistä, mutta rennoista vaatteista. Käytän usein tavan farkkuja tai sellaisia farkun tapaisia housuja. Paitoina käytän hupputakkeja, huppareita ja tavan pitkähihaisia, jotka voivat olla joko niitä ihan tavallisia tai sitten sellaisia missä on vaikka kuviota tai röyhelöä yms. Kenkinä tykkään eniten lenkkareista. 😃👍
        👩
        👕👍
        👖
        👟👟

• Anonyymi kirjoitti:

Okei. Itse tykkään ehkä vähiten punaisesta ja ruskeasta, sekä keltaisesta. No minulla on aika paljon vihreitä, mustia ja sinisiä vaatteita. Millaisesta vaatetyylistä sinä pidät Prinssi_J?
        Itse tykkään siisteistä, mutta rennoista vaatteista. Käytän usein tavan farkkuja tai sellaisia farkun tapaisia housuja. Paitoina käytän hupputakkeja, huppareita ja tavan pitkähihaisia, jotka voivat olla joko niitä ihan tavallisia tai sitten sellaisia missä on vaikka kuviota tai röyhelöä yms. Kenkinä tykkään eniten lenkkareista. 😃👍
        👩
        👕👍
        👖
        👟👟

No minä tykkään mustista suoralahkeisista farkuista. Reisitaskuhousuista, mustina, taikka maastokuviollisista. T-paidoista, yleensä joku bändipaita. Tummista huppareista. Pilottitakista. Armeijatyylistä noin yleisesti. Sellaisia mukavia ja ajattomia vaatteita. Talvitakki on bomber mallia. Joskus käytän kauluspaitoja.
        Kenkinä suosin myös lenkkareita (mustia). Joskus maihareita.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

No minä tykkään mustista suoralahkeisista farkuista. Reisitaskuhousuista, mustina, taikka maastokuviollisista. T-paidoista, yleensä joku bändipaita. Tummista huppareista. Pilottitakista. Armeijatyylistä noin yleisesti. Sellaisia mukavia ja ajattomia vaatteita. Talvitakki on bomber mallia. Joskus käytän kauluspaitoja.
        Kenkinä suosin myös lenkkareita (mustia). Joskus maihareita.

Selvä. Kiva juttu! :) Moneenkas asti olet töissä?

• Anonyymi kirjoitti:

Selvä. Kiva juttu! :) Moneenkas asti olet töissä?

Olen tänäänkin puoleenyöhön saakka. 🌨️

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Olen tänäänkin puoleenyöhön saakka. 🌨️

Ok.👍
        J

• Anonyymi

Olet peeruuna, olet peeruuna, tyhmä peeruunaaaa!
      Eikö olekin hieno laulu? Kenellekköhän minä sen omistaisin?...sinulle? Haluaisitko ottaa kunnian? 🤔

• Anonyymi

Miksi haukuit prinssi jiitä joka sinulle on tuossa viimeksi kirjoitellut.Pyydä häneltä anteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi haukuit prinssi jiitä joka sinulle on tuossa viimeksi kirjoitellut.Pyydä häneltä anteeksi.

Oletpa tyhmä. Et osaa katsoa edes kellonaikoja!?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa tyhmä. Et osaa katsoa edes kellonaikoja!?!

Huomasin kyllä. Mua kiinnostaa että miksi juuri peruna kun on muitakin juureksia olemassa,jos et tiennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasin kyllä. Mua kiinnostaa että miksi juuri peruna kun on muitakin juureksia olemassa,jos et tiennyt.

Hah! No koska se käy parhaiten ja perunanahan sitä lauletaan, jos et tiennyt!!!!

• Hei J.

No mites ilta menee? Täällä on aika hiljaista nyt. Se on tietenkin vaan hyvä. Tykkäätkö leffoista?

• Anonyymi

Ihan hyvin. Kiitos kysymästä! :)
        Juu, ihan kivojahan ne leffat ovat. Itse tykkään eniten tositapahtumiin perustuvista, jännitys- tai eläinelokuvista, sekä nuorten elokuvista. Väkivallasta, murhista yms epämukavista jutuista leffoissa en pidä, sellaisia en katso.
        Entäs sinä?

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, ihan kivojahan ne leffat ovat. Itse tykkään eniten tositapahtumiin perustuvista, jännitys- tai eläinelokuvista, sekä nuorten elokuvista. Väkivallasta, murhista yms epämukavista jutuista leffoissa en pidä, sellaisia en katso.
        Entäs sinä?

Joo, tykkään tosi paljon. Minä olen katsonut hurjan määrän elokuvia ihan kaikenlaisia. Tositapahtumiin perustuvat on kyllä yleensä mielenkiintoisia. Katson myös kauhua ja toimintaa. Myös piirrettyjä japanilaisia elokuvia joskus. Eri maissa tehtyä muutakin... Tykkään käydä myös leffateatterissa välillä kun tulee jotain uutta mielenkiintoista.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Joo, tykkään tosi paljon. Minä olen katsonut hurjan määrän elokuvia ihan kaikenlaisia. Tositapahtumiin perustuvat on kyllä yleensä mielenkiintoisia. Katson myös kauhua ja toimintaa. Myös piirrettyjä japanilaisia elokuvia joskus. Eri maissa tehtyä muutakin... Tykkään käydä myös leffateatterissa välillä kun tulee jotain uutta mielenkiintoista.

Joo. Siis itsekin tykkään tosi paljon niistä japanilaisista piirretyistä! Mikä niistä on lempparisi. Itsellä ehkä se Henkien kätkemä.
        Okei, itse en käy hirveästi elokuvissa, (koska siellä ei ole yleensä mitään).👌🤔😊
        Tänään menen sinne tallille aamusta, niin heräsin nyt, mutta olisin voinut nukkua pidempäänkin! En jaksanut nyt vaan nukkua. Sinä varmaankin olet tällä hetkellä nukkumassa? :)
        J

• Anonyymi kirjoitti:

Joo. Siis itsekin tykkään tosi paljon niistä japanilaisista piirretyistä! Mikä niistä on lempparisi. Itsellä ehkä se Henkien kätkemä.
        Okei, itse en käy hirveästi elokuvissa, (koska siellä ei ole yleensä mitään).👌🤔😊
        Tänään menen sinne tallille aamusta, niin heräsin nyt, mutta olisin voinut nukkua pidempäänkin! En jaksanut nyt vaan nukkua. Sinä varmaankin olet tällä hetkellä nukkumassa? :)
        J

Huomenta.
        Ghiblin animaatiot on tosi hienoja. Mun suosikki on ehkä Prinsessa Mononoke. Ne on oikeastaan kaikki niin hyviä, että on vaikeaa valita parasta. Tykkään myös Disneyn ja Pixarin animaatioista. Kun mun lapset olivat pieniä oli hyvä syy mennä leffaan katsomaan niitä. Kotonakin niitä tietty on katsottu moneen kertaan.

Minä lähden tänään taas töihin. Sulla varmasti kiva päivä tallilla.😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs sinä?

Yleensä ne murha ja väkivaltaelokuvat on kielletty alle 12 vuotiailta niin senkään takia et voi niitä katsoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Yleensä ne murha ja väkivaltaelokuvat on kielletty alle 12 vuotiailta niin senkään takia et voi niitä katsoa.

Eiköhän tuon tiedä... Minä katselin niitä alaikäisenäkin. J kertoi jo ettei ne edes kiinnosta häntä.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Eiköhän tuon tiedä... Minä katselin niitä alaikäisenäkin. J kertoi jo ettei ne edes kiinnosta häntä.

alaikäinen on eri asia kuin alakouluikäinen eli 12 vuotias. alaikäinen voi olla esim 17 vuotias.Ja 12 ja 17 on ihan eri juttuja. Tyttö jiillä ei ole edes murrosikä alkanut ja 17 vuotiaalla on jo murrosikä ohitettu.

• Anonyymi kirjoitti:

alaikäinen on eri asia kuin alakouluikäinen eli 12 vuotias. alaikäinen voi olla esim 17 vuotias.Ja 12 ja 17 on ihan eri juttuja. Tyttö jiillä ei ole edes murrosikä alkanut ja 17 vuotiaalla on jo murrosikä ohitettu.

Jooo Jooo.... Kyllä jaksat saivarrella.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Jooo Jooo.... Kyllä jaksat saivarrella.

Sinä puhuit alaikäisestä ja 17 vuotias on vielä alaikäinen jota varmasti kiinnosta toimintaelokuvat.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä puhuit alaikäisestä ja 17 vuotias on vielä alaikäinen jota varmasti kiinnosta toimintaelokuvat.

Tä?? Mistä tiedät että 17 vuotiasta naista kiinnostaa toimintaelokuvat takuu varmasti? En usko että ihan jokaista kuitenkaan. Vaikka moni toiminta ja niin sanottu kauhuelokuva, voi olla k16. Aika harvassa k18 elokuvat taitavat olla nykyisin.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Tä?? Mistä tiedät että 17 vuotiasta naista kiinnostaa toimintaelokuvat takuu varmasti? En usko että ihan jokaista kuitenkaan. Vaikka moni toiminta ja niin sanottu kauhuelokuva, voi olla k16. Aika harvassa k18 elokuvat taitavat olla nykyisin.

Kyllä mua kiinnosti.Mutta sua kiinnostaa nyt alakoululaiset niin ei puututa melkein täysi-ikäiseen. Et taida muistaa etten oikeesti ole maija 5 vuotta. Se on vitsinä heitetty.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mua kiinnosti.Mutta sua kiinnostaa nyt alakoululaiset niin ei puututa melkein täysi-ikäiseen. Et taida muistaa etten oikeesti ole maija 5 vuotta. Se on vitsinä heitetty.

Niin varmasti joitain kiinnosti ja kiinnostaa... Kiinnosti minuakin kauhuelokuvat jo alakouluikäisenä. Ei ne silti ihan jokaista kiinnosta edes aikuisena. Muistan, kun eksä inhosi niitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ei ei ei. Sinä olet Maija 5v kun niin jo sanoitkin. Siitä et pääse mihinkään! Hahhahhaa! Pikkuinen Maijuli.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi kun pitää ihan elokuvistakin hirveät hepulit vetää!🙄🙄🙄

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Huomenta.
        Ghiblin animaatiot on tosi hienoja. Mun suosikki on ehkä Prinsessa Mononoke. Ne on oikeastaan kaikki niin hyviä, että on vaikeaa valita parasta. Tykkään myös Disneyn ja Pixarin animaatioista. Kun mun lapset olivat pieniä oli hyvä syy mennä leffaan katsomaan niitä. Kotonakin niitä tietty on katsottu moneen kertaan.

Minä lähden tänään taas töihin. Sulla varmasti kiva päivä tallilla.😊

Ok. Juu, olin jo tallilla. Olin aamulla. Olihan siellä ihanaa olla hevosten kanssa.❤🐴👍😁 Talvilomalla aion mennä ratsastusleirille sinne uudelle tallille. Ihanaa, odotan jo innolla...😃😃😃

• Anonyymi kirjoitti:

Ok. Juu, olin jo tallilla. Olin aamulla. Olihan siellä ihanaa olla hevosten kanssa.❤🐴👍😁 Talvilomalla aion mennä ratsastusleirille sinne uudelle tallille. Ihanaa, odotan jo innolla...😃😃😃

Kiva juttu! 😊 Voi että varmasti kiva leiri tiedossa. 😊🐴
        Minä lähden viikonloppuna taisteluleirille. Sinne opettelemaan uusia juttuja. 🤺

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ei ei ei. Sinä olet Maija 5v kun niin jo sanoitkin. Siitä et pääse mihinkään! Hahhahhaa! Pikkuinen Maijuli.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

😅✌️

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Kiva juttu! 😊 Voi että varmasti kiva leiri tiedossa. 😊🐴
        Minä lähden viikonloppuna taisteluleirille. Sinne opettelemaan uusia juttuja. 🤺

Niin varmasti. 😁 Uu, no sehän on mukavaa, että sinäkin menet leirille! 👌

• Hyvää yötä tyttö J. 🌛

• Anonyymi

Samoin sinne! Eilen olin vain jo nukkumassa tuohon aikaan! ;)

• Anonyymi

Kun laittaa noin paljon emjeita niin s evaan merkkaa ettei sanoin osaa kuvailla tunteita.Ootte tosi laiskoja kun ette osaa sanoin kuvailla vaan pitää laittaa keltanaamoja ja peukkuja.

• Ne emojit on keksitty juuri sitä varten.

• Anonyymi

Siis ole laiskaa laittaa emojeita.
        J

• Anonyymi kirjoitti:

Siis ole laiskaa laittaa emojeita.
        J

Eihän se olekaan kun hauskaa 😄

• Anonyymi

Hienoa että hevosista riittää noin paljon puhuttavaa.Huomenna taas jotain uutta hevosista.

• Eikös olekin 😅. Sanoinhan että osaan keskustella lasten ja nuorten kanssa.

• Anonyymi

Niin. Hevoset on parhaita, ja onhan se mukavaa, että me molemmat pidämme niistä! Mikäs sen parempi harrastus kuin ratsastus?! :)

• Anonyymi kirjoitti:

Niin. Hevoset on parhaita, ja onhan se mukavaa, että me molemmat pidämme niistä! Mikäs sen parempi harrastus kuin ratsastus?! :)

Älä enää putoa satulalta. 😊 Joko varvas on parempi?

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Eikös olekin 😅. Sanoinhan että osaan keskustella lasten ja nuorten kanssa.

no onko tyttöjen sielunelämä avautunut hevosten kautta?

• Anonyymi kirjoitti:

no onko tyttöjen sielunelämä avautunut hevosten kautta?

Kai se nyt vähän on...

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Älä enää putoa satulalta. 😊 Joko varvas on parempi?

Heh. Eihän sille aina mahda mitään kun onkin jo maassa.😉😁 Kiitos kysymästä, varvas on kyllä valitettavasti taas tosi kipeä😔... Uskaltaisin jopa väittää, että on vähän auennut sen jälkeen vähän kun on luutunut... Noh, toivottavasti luutuu pian uudestaan.🤕
        Hyvää yötä prinssi_J!
        J

• Anonyymi kirjoitti:

Heh. Eihän sille aina mahda mitään kun onkin jo maassa.😉😁 Kiitos kysymästä, varvas on kyllä valitettavasti taas tosi kipeä😔... Uskaltaisin jopa väittää, että on vähän auennut sen jälkeen vähän kun on luutunut... Noh, toivottavasti luutuu pian uudestaan.🤕
        Hyvää yötä prinssi_J!
        J

Minullekin sattui, kaaduin pihalla selälleen ja pää kolahti... 🤕
        Toivottavasti ei tullut aivotärhdys... Hyvää yötä J ✌️😊

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Kai se nyt vähän on...

No mihin johtopäätökseen olet tullut muuta kui että hevoset on tyttö jiille tärkeitä.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Minullekin sattui, kaaduin pihalla selälleen ja pää kolahti... 🤕
        Toivottavasti ei tullut aivotärhdys... Hyvää yötä J ✌️😊

No voi harmitus. Sekin vielä!:((
        Hyvää huomenta!

• Anonyymi kirjoitti:

No voi harmitus. Sekin vielä!:((
        Hyvää huomenta!

Hyvää huomenta! Nukuin vähän huonosti, mutta onneksi on vapaapäivä. 😊

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Hyvää huomenta. Täällä on todella aurinkoinen sää jos viettää vapaapäivää.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Mukava juttu, että on vapaapäivä. :) Itsellänikin loppui koulu poikkeuksellisesti jo 12, koska meillä on liikuntaa (luistelua) mutta kun minulla on se varvas kipeä, niin en voi luistella.:(( Kiva juttu on kuitenkin tässä asiassa se, kun pääsin aiemmin koulusta.
        Mitäs meinasit näin vapaapäivänä tehdä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin täälläkin! Hyvää päivää kaikille! ☀️
        J

• Anonyymi kirjoitti:

Mukava juttu, että on vapaapäivä. :) Itsellänikin loppui koulu poikkeuksellisesti jo 12, koska meillä on liikuntaa (luistelua) mutta kun minulla on se varvas kipeä, niin en voi luistella.:(( Kiva juttu on kuitenkin tässä asiassa se, kun pääsin aiemmin koulusta.
        Mitäs meinasit näin vapaapäivänä tehdä?

No se tuskin haittasi, että pääsit aikaisemmin. :)

Minä nukahdin uudestaan. Nyt keitän kahvit. Täytyy varmaan kaupassa käydä. Kuntosalille menen, kun nyt viimein sinnekin ehtii hyvin. Kotia voisin siivoilla ja ottaa ihan rennosti loppupäivän. Huomenna on taas aamulla töitä.

Kivaa päivää sinulle. 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenta taas. 💫

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

No se tuskin haittasi, että pääsit aikaisemmin. :)

Minä nukahdin uudestaan. Nyt keitän kahvit. Täytyy varmaan kaupassa käydä. Kuntosalille menen, kun nyt viimein sinnekin ehtii hyvin. Kotia voisin siivoilla ja ottaa ihan rennosti loppupäivän. Huomenna on taas aamulla töitä.

Kivaa päivää sinulle. 😊

Mmm. 👍😉
        Ok.
        Itse teen läksyjä ja myöhemmin varmaan teen sitä timanttityötä ja luen yms.
        Kiitos samoin!☀️😃

• Anonyymi kirjoitti:

Mmm. 👍😉
        Ok.
        Itse teen läksyjä ja myöhemmin varmaan teen sitä timanttityötä ja luen yms.
        Kiitos samoin!☀️😃

Kuulostaa kivalta päivältä. 😃 Lähden salille kohta jumppaamaan.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Kuulostaa kivalta päivältä. 😃 Lähden salille kohta jumppaamaan.

Kunnosta kannattaa pitää aina hyvää huolta. Pysyy terveenä, ja se pitää mielen pirteänä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kunnosta kannattaa pitää aina hyvää huolta. Pysyy terveenä, ja se pitää mielen pirteänä.

Niin näin se on. Ruumis on sielun temppeli, ja mieluusti sitä asustaa kunnossa olevassa, kun kerran voi.

• Anonyymi

Prinssi_J älä usko sitä rekisteröinyttä akkaa!
      Minä olen ihan rehellisesti se J! Vaihdoin tunnisteen nyt Ja:ksi, koska he matkivat!:((
      Ja

• Tämä selvä... Valehtelijat paljastuu ennen pitkää.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Tämä selvä... Valehtelijat paljastuu ennen pitkää.

Hyvä juttu. Olet minulle rakas
        Ja

• Prinssi_J kirjoitti:

Tämä selvä... Valehtelijat paljastuu ennen pitkää.

Olen tosi pettynyt että et tunnista minua vaikka rekistöröin nimen ettei minua voisi sotkea ja kirjoittelet jonkun minua matkivan hupakon kanssa

• Anonyymi
        Tyttö_J kirjoitti:

Olen tosi pettynyt että et tunnista minua vaikka rekistöröin nimen ettei minua voisi sotkea ja kirjoittelet jonkun minua matkivan hupakon kanssa

Ja kertoi että olet hänelle rakas.Menee melkein seksuaalisuuden puolelle kun lapsi sanoo 50 vuotiasta miestä rakkaaksi ja suomi24 ylläpito hyväksyy sen että max 12 vuotias sanoo näin 50 vuotiaalle miehelle.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      27
      5145
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      3078
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      15
      1278
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      49
      1181
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      23
      1104
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      139
      951
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      43
      909
    8. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      116
      865
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      814
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      142