Saamelaisneuvosto vaatii peliyhtiötä poistamaan saamenpuvun Final Fantasy -pelistä
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009402495.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=sanakirja.org&utm_content=promobox
Mitä muuta pitää poistaa? Inkkarit nyt tietysti lännenelokuvista. Tarzanleffat ovat jo boikotissa.
Nunnuka nunnuka lai lai loi loo
6
149
Vastaukset
- Anonyymi
Saamelaisten harjoittama kulttuurinen omiminen on saanut jatkua jo liian kauan. Käyttävät Saksalaisia autoja, Korealaisia matkapuhelimia ja Suomalaista viljaa samalla kun mustasukkaisesti suojelevat "omaansa." Pukeutuisivat vain niihin kansallispukuihinsa ja eläisivät sillä mitä metsästä löytävät. Ilmeisesti pohjoisessa on kovin tylsää kun jatkuvasti kuulee tätä turhanpäiväistä ulinaa.
- Anonyymi
Saamelaiset ovat itse omineet pukunsa keskiajan hovinarreilta.
- Anonyymi
Aivan naurettavaa kun itsekin käyttävät muiden tuotteita.
- Anonyymi
Minkä saamelaisalueen (tai -perheen) puku pelissä sitten on?
- Anonyymi
Grönlannin alkuperäis väestö on kyllä melkoisen perverssi yhteisö?💩💩💩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481