Suuri osa tämänkin palstan kirjoittelijoista on ollut vuosikymmeniä fanaattisia Nato-vastustajia, ollen samalla Putinin hyödyllisiä idiootteja, eli ruohonjuuritason vaikuttaja-agentteja, jotka ovat mm. täällä kirjoitelleet Nato-vastaisia juttujaan, joille ollaan Kremlissä tyytyväisesti hykerrelty.
Ainoastaan pieni osa palstalaisista on ollut mm. kokoomuslaisia, jotka ovat jo vuosikymmeniä kannattaneet liittymistä Natoon.
Millainen on SINUN vaikuttaja-agenttiurasi? Ymmärrätkö edes hävetä?
Kuinka monta vuosikymmentä SINÄ olet toiminut Putinin hyödyllisenä idioottina?
7
92
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka monta kymmentä tuhatta aloitusta olet spämmännyt samasta aiheesta?
- Anonyymi
Kuka tuota Putinia olisi arvannut. Parasta toivottiin, Musta Pekka jäi käteen.
- Anonyymi
Persut ovat yhä edelleen hyödyllisiä idiootteja vastustaessaan "vihersiirtymää" persujen mukaan "vihersiirtymä" on kiiluvasilmäistä putinismin vastaisen politiikan ajamista. Venäjän teollisuus kärsii jos fossiilisista polttoaineista erkaannutaan.
Itse olisin halunnut Suomen hakevan Nato - jäsenyyttä heti kun Neuvostoliitto hajosi. Mitään hyvää ei meille loppujen lopuksi ole seurannut siitä, että poliitikkojemme neukkusympatioiden vuoksi ei silloin voitu asiaa hoitaa kerralla kuntoon. Bilateraalinen kaupankäynti loppui neukkulan hajoamiseen ja neukkuviennistä riippuvainen osa taloudesta romahti jo tuolloin.
- Anonyymi
Naton vastustajia ovat olleet mm. Tarja Halonen, Erkki Tuomioja, Sanna Marin, Kimmo Kiljunen, Otto Ville Kuusinen ynnä moni muu entinen ja nykyinen demari.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601822Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1461556Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721278La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12903- 89886
- 87780
- 60579
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko40563- 38534
- 55496