Kuka on voittaja kauhavalla vai härmäs nimiä täbne tarvis lainata maksan takaisin. 40 millistä ob mistä lainata ja avustaa muitakin ku itteään
40 miliuunaa
10
1250
Vastaukset
- Anonyymi
Siksipä kannattaa muuttaa pois Kauhavalta ja sassiin, ennen kuin nämä parasiitit kupattavan löytävät
- Anonyymi
hai sie lainaat sie kyöstille ja arviiidille kun elämä niin koetteloo
- Anonyymi
hai ulkomaan elävät tuloo elämää meiän verorahoilla ja viöövät työpaikat. Millä myö eletään !
- Anonyymi
Montako miljoonaa laitetaan?
Terv.Miljoona Kake - Anonyymi
Kylla kylla on häjyy pottii tuosta riittää koko pitäjään tukiaisia!🤔🤔
- Anonyymi
Miksiköhän kaikista pienenkylän multimijönääreistä tulee niin pirun moisia pihejä,Tommosella rahamäärällä Kauhava ja siellä olevat asukkaat saisivat rehvastella Rolexi kello ranteessa jonka miljönääri heille lahjoitti!
- Anonyymi
hei näkyyks mun roleksi hyvin
- Anonyymi
Tais unohtua että hän joka itse pelasi jaskaa myös itse sen ansaitusti voitti.
Ei kuulu kenellekkään muulle killinkiäkään eikä rolexeja ja vielävähemmän miljoonia.
Antakaa jo olla kadehtimatta!- Anonyymi
Jos kuitenkin vähän Ähtärin pandoille. Ei tarvitsisi sitten palauttaa ressukoita Kiinaan.
- Anonyymi
Äkkiä on rahat menny kun kaikki kauhava laiset tarvii lainaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879