Kuinka nopeasti selvännäkö kyky kehittyy?

Heips...
Mietin tässä kuinka nopeaa selvänäkö- "kyky" kehittyy? Näen valopalloja ja joskus auroja, vainajia, kuvioita. Mutten jatkuvasti enkä läheskään päivittäin paitsi Auttajia ja Enkeleitä.
Osaisiko joku kertoa? Meneekö se jokaisella yksilöllisesti vai onko sille ns joku tietty "aika"?
Olen ihan alussa tämän kanssa ja aina uusi juttu mulle :)
Tahtoisin muistuttaa, että käyttäydytäänhän sitten ystävällisesti toisillemme täällä kommenteissakin, olen havainnut kuinka ilkeitä ihmiset saattaa täällä olla.. Kaikilla on parempi olo jos sanot sanottavasi rakentavasti 😚
Kiitos!

10

1062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1. Useimmilla on ESP-kyvyt lapsesta saakka. Monet tällaiset ihmiset ovat sulkeneet kuudennen chakransa lapsuudessa sen jälkeen, kun lähipiiri on vihjannut lapselle, että tämä kuvittelee asioita. Kuudennen chakran sulkeminen lopettaa ESP:n hyödyntämisen, mutta vastaavasti tämän chakran aktivoiminen palauttaa kyvyt. Tietysti on toisenlaisiakin kehityskulkuja. Minulla ei ollut ESP-kykyjä lapsena tässä elämässä, mutta minulla oli niitä aikuisena aikaisemmissa elämissä. Siksi niiden aktivoiminen tämän elämän aikuisena oli helpohkoa.

      2. Toisin kuin 3D-paradigma antaa ymmärtää, ihminen kehittyy juuri siihen suuntaan kuin haluaa kehittyä. ESP-kykyjen kehittämiseen ei tarvita muuta kuin halu kehittää niitä sekä avoin mieli, niin tilaisuuksia alkaa tulla tiellesi.

      3. Kehitystahti on yksilöllinen. Paljon vaikuttaa se, mitä ajattelet menettäväsi elämässäsi ottamalla ESP-kyvyt käyttöön. Jos pelkäät, että muut pitävät sinua hulluna, se jarruttaa kehitystäsi. Vielä pahempaa: jos itse ajattelet olevasi hullu, alitajuntasi estää sinua kehittymästä. Lähelläsi elävien ihmisten asennoituminen ratkaisee paljon: uskallatko olla oma itsesi heidän seurassaan? Toisaalta niin monet ihmiset aistivat esim. enkeleitä, että niistä puhuminen alkaa nykyään olla jo melko tavanomaista. Kannattaa kuitenkin varmistaa, etteivät ympärilläsi elävät ihmiset estä sinua kehittymästä tässä suhteessa.

      • Kiitos paljon sinulle.. Tämä herätti tosi paljon (hyvällä tavalla) ajateltavaa, pitääpäs pohtia vähän 🌟 kiitos sinulle 🙏🏻


    • Anonyymi

      Tuo aurojen näkeminen on kiinnostavaa. Minäkin näen auroja lähes päivittäin tänäänkin näin lumiauran. Olen nähnyt myös kyntöauran. Äkeenj ja rullakarhin, varmaan alle yksivuotiaana näin ensimmäisen auran.

      • Anonyymi

        Oliko tuo nyt sitä aloittajan pyytämää rakentavaa kommentointia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tuo nyt sitä aloittajan pyytämää rakentavaa kommentointia?

        En tiedä en ole kummoinenkaan rakentaja ollut koskaan. Mutta nämä minun aurakokemukset on kyllä ihan todellisia. Ja äsken kävin ulkona niin näin lumikolan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä en ole kummoinenkaan rakentaja ollut koskaan. Mutta nämä minun aurakokemukset on kyllä ihan todellisia. Ja äsken kävin ulkona niin näin lumikolan!

        Ja ei ollut ensimmäinen kerta.


    • Anonyymi

      Ihan lapsena. Sitten se katoaa väliaikaisesti kun huikka tulee kuvioihin ja muuttuu humalanäöksi. Oikein rankasti kun juopottelee niin voi pikku-ukot ja äänet tulla kuvioihin.

    • Anonyymi

      Itselläni on ollut aika nuoresta saakka kyky nähdä väläyksiä tulevasta. Jollain tavalla se unohtui 20-40 vuotiaana. Nyt olen jollain tavalla uudelleen herännyt tähän. Itse haluan myös kehittää taitoja lisää.

    • Anonyymi

      Millä tavalla yhdistät nämä valopallot ja vainajat selvänäköön ? Nämähän on pelkkiä kliseitä jotka on länsimaalaisissa kauhuelokuvissa ja erilaisissa kummituskameroissa jotka on pelkkää viihdettä.

      • Anonyymi

        Vainajat ja valopallot yhdistyy hyvinkin selvänäköön. Olet itse pelkkää viihdettä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6765
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4027
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2045
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe