Näkee hän ton olisko monikaan yrittäjä tarvinnut noita,naureskelevat asialle, kevyt yrittäjä, käy vieraalla töissä ja kevyt yrittää 24/7.Lisää nettiin toimialoja.Valot killottaa 24/7päällä..talossa sekä autotallissa Autotallin yläkerta asuinkäyttöön.Olen itse varovaisempi en luota et saat tukee verottaja kussut silmään niin sadasti työmatkojen kin kanssa Ensin palautus sitten matkat puuttuu säätkin vähemmän vaikka matkoista kertyy Sievinen summa..Omavastuu toki mutta silti.Kusetusta,samoin .kotitalousvähennys.Ei enää ikinä niitä.
Koronatuki,sähkötuki hyväosaiset t
6
212
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuo sähkötuki ihan huuhaata,kenen normaali ihmisen sähkön kulutus 300€enempää...
- Anonyymi
Jännä jos tulee saa,niin vähemmän hän ne maksaa kuin me joilla 150€?tulkitsinko oikein...Eli hyväosaiset taas saa rahaa...niinkö
- Anonyymi
Mutta nyt vasta selvennys 90€sähkölaskuista saa jo hyvitystä.. Tuohan hyvä .Ite en saa mitään..tiiän ihmisii joilla laskut 600€..enemmänkin
- Anonyymi
Niin ne asiat muuttuu,90€sais palautusta,ei oo laskut ollut vielä 90€..ehkä ensi talvena.Viisaita valtio kuka lie kun säähkönmyyjä eri ja sähkönsiirto eri..molemmista maksa 24%alvia huhtik jälkeen taas .
- Anonyymi
Eipä tuu palautuksia,siirto on kalliimpaa kuin itse sähkö..Ihmiset ei ehkä ymmärrä Marini tukia jakeli et takaisin maksaa koko kansa Saajat oikeesti hymyilee kiitos ..oon kuullut.Lisätty ostovoimaaa tuen saajille...???!nyt loppui ilmasrahan jako ja heikkoosaiset varsinkin saa kärsiä.Muutenkin sähkö,ruoka,menovesi maksaa kaikki kallistui ..Maailman onnettomin kansa.Rahaa jaettiin uloskin valtavat määrät.Nyt Nato odottaa saataviaan.Olin aikoinaan sitä mieltä että Natoon olisi pitänyt liittyä,eikä euhun.Tämä tulee kalliiksi tuleville sukupolville.Velkarahoilla eläminen saisi loppua lyhyeen.
- Anonyymi
Moniko kiersi verottajaa ties mitä tukien kanssa,24/7yrittäjät nauraa..Miten voi pimittää jos käy työ keikoilla sunn.ion ihmetellyt..nää on nuo kevyt yrittäjät,muualla olevinaan töissä.Suomessahan ei ollut keinottelua..uskokaa vaan kyllä on..hyvä veli systeemi kukoistelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446