Koronatuki,sähkötuki hyväosaiset t

Anonyymi-ap

Näkee hän ton olisko monikaan yrittäjä tarvinnut noita,naureskelevat asialle, kevyt yrittäjä, käy vieraalla töissä ja kevyt yrittää 24/7.Lisää nettiin toimialoja.Valot killottaa 24/7päällä..talossa sekä autotallissa Autotallin yläkerta asuinkäyttöön.Olen itse varovaisempi en luota et saat tukee verottaja kussut silmään niin sadasti työmatkojen kin kanssa Ensin palautus sitten matkat puuttuu säätkin vähemmän vaikka matkoista kertyy Sievinen summa..Omavastuu toki mutta silti.Kusetusta,samoin .kotitalousvähennys.Ei enää ikinä niitä.

6

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä tuo sähkötuki ihan huuhaata,kenen normaali ihmisen sähkön kulutus 300€enempää...

• Anonyymi

Jännä jos tulee saa,niin vähemmän hän ne maksaa kuin me joilla 150€?tulkitsinko oikein...Eli hyväosaiset taas saa rahaa...niinkö

• Anonyymi

Mutta nyt vasta selvennys 90€sähkölaskuista saa jo hyvitystä.. Tuohan hyvä .Ite en saa mitään..tiiän ihmisii joilla laskut 600€..enemmänkin

• Anonyymi

Niin ne asiat muuttuu,90€sais palautusta,ei oo laskut ollut vielä 90€..ehkä ensi talvena.Viisaita valtio kuka lie kun säähkönmyyjä eri ja sähkönsiirto eri..molemmista maksa 24%alvia huhtik jälkeen taas .

• Anonyymi

Eipä tuu palautuksia,siirto on kalliimpaa kuin itse sähkö..Ihmiset ei ehkä ymmärrä Marini tukia jakeli et takaisin maksaa koko kansa Saajat oikeesti hymyilee kiitos ..oon kuullut.Lisätty ostovoimaaa tuen saajille...???!nyt loppui ilmasrahan jako ja heikkoosaiset varsinkin saa kärsiä.Muutenkin sähkö,ruoka,menovesi maksaa kaikki kallistui ..Maailman onnettomin kansa.Rahaa jaettiin uloskin valtavat määrät.Nyt Nato odottaa saataviaan.Olin aikoinaan sitä mieltä että Natoon olisi pitänyt liittyä,eikä euhun.Tämä tulee kalliiksi tuleville sukupolville.Velkarahoilla eläminen saisi loppua lyhyeen.

• Anonyymi

Moniko kiersi verottajaa ties mitä tukien kanssa,24/7yrittäjät nauraa..Miten voi pimittää jos käy työ keikoilla sunn.ion ihmetellyt..nää on nuo kevyt yrittäjät,muualla olevinaan töissä.Suomessahan ei ollut keinottelua..uskokaa vaan kyllä on..hyvä veli systeemi kukoistelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      78
      3402
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1304
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      4
      1081
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1056
    5. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      810
    6. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      44
      762
    7. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      744
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      45
      739
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      29
      683
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      667
    Aihe