Hei, koitetaas tänne Tampereen ryhmään myös, kun on yritys sieltä.
Yritys hakee oman alani tekijää, onks jollain tietoa millanen firma on? Pääseekö vastavalmistuneet vai pitääkö olla kokemusta? Mites etenemis mahollisuudet jne? Jos joltain mitään tietoa työkulttuurista tai mistä vaan niin arvostaisin, jos sais tietoa. Firma tekee siis kaikkee sähköauton lataukseen littyvää joka on nyt sillai mielenkiintonen asia.
Plugit Finland työpaikka
16
4727
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpi ilmoitus? Vakipaikan hakuaika päättyy huomenna ilm.muk. ja"Odotamme sinulta Aiempaa työkokemusta mobiilikehittämisestä vähintään vuoden verran"
Toinen ilmoitus on kesätyöpaikka "Asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköpostitse" hieman pidemmällä hakuajalla
Yleensä kannattaa hakea ennen hakuajan päättymistä- Anonyymi
Kumpi ilmotus? En tiedä elätkö kivikaudella, mutta Linkedinissä on aika monta ilmotusta auki ja on ollut pitkin vuotta. Ei ne työpaikat enään lehdissä tai mollin sivuilla ole.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17750269f
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Työntekijät rikastaa "työnantajaa " ai täällä joutuu tekemään kaiken itse 🤣🤣🤣
- Anonyymi
No on ainakin joku osuvan nimen keksinyt, mutta jätti kuitenkin alun pois hakemuksesta! Anal Plugit Finland.
- Anonyymi
No nyt alkoi Lyyti kirjoottaan! Tuota minäkin jo osaisin mutta en mobiilisovellusten kehittämistä. Osaan kyllä heittää vesilintua rikkinäisellä kännykällä, kelpaisiko se?
- Anonyymi
Olen sähköautofoorumeilla ja facebookin eri ryhmissä niin palaute firmasta ei ole mitenkään kovin positiivista itse apista tai asiakaspalvelusta mitä nähnyt niinkuin kuluttajan näkökulmasta. Itsekin lataillut jokusen kerran eri paikkakunnilla ja välillä onnistuu välillä ei.
Työpaikan sisästä ei tietoa millanen on. Katoin että hyvät arvostelut ainakin googlella on. Tosin jos perustaja osakas antaa 5 tähteä omalle firmallensa niin kiertäsin kaukaa. Vähä ehkä säälittävää :D - Anonyymi
Kiusaamista, mikromanagerointia, hämäriä irtisanomisia/irtisanoutumisia, ylityöllistämistä. Jos nämä resonoi niin sitten vaan hakemusta vetämään
- Anonyymi
Samaa olen kuullut
- Anonyymi
Tulin kys firmassa työpikkakiusatuksi ja kun toin asian ilmi niin vastattiin että "ne(kiusaajat) nyt vaan on luonteeltaan tuommoisia" ja kokemaani vähäteltiin.
- Anonyymi
Juoduin eräässä duunissa "paikallisen sopimisen" uhriksi. Eli chef huusi naama punaisena että hyväksyt tämän tai lähdet talosta. Tällaista paikallista saneluahan se Esko Ahokin mantrasi puolet elinajastaan.
- Anonyymi
Ooh minkä virheen tein. Jouduin eikä "juoduin". Nyt olen minä naama punaisena, häpeästä.
- Anonyymi
Jos olisin tienny ennakkoon millasta täälä on en olisi paikkaa vastaanottanut. Istun toimistolla melkeen kaverin sylissä kun ei ole tilaa, 30 ihmistä istuu pienessä tilassa. Kiire on jumalaton ja stressi. Oletetaan myös että kaikki pitäis osata heti vaikka kokemusta ei välttämättä ole.
- Anonyymi
Jos haluat todella tietää mitä narsismi oikeasti tarkoittaa, laita ihmeessä hakemusta vetämään. Käsittämätön sirkus joka pitää itse kokea ymmärtääkseen. Toista vastaavaa ei nimittäin ole. Jos taas hakemus jäi tekemättä, onneksi olkoon! Se saattoi olla paras ratkaisu mitä olet elämässäsi tehnyt.
- Anonyymi
Onko kellään kokemusta huollosta?
- Anonyymi
Ainakin laite on ihan paska. Kaksi kuukautta ollut ja siitä ajasta melkein puolet pois käytöstä. Kukaan ei vastaa kymmeniin reklamaatioihin eikä rahoja saa takaisin.
Taitaa konkurssi kolkuttaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841