Meidän perhe muuttaa Lapualle. Ja ei tule ikävä tätä haisevaa pitäjää
Nyt riittää
34
1452
Vastaukset
- Anonyymi
Lähellekki jäitte!
- Anonyymi
Mikäs täällä sitten haisee?
Itse koen, että täällä on raikas havumetsän tuoksu.Puhdas ilma on hyvin tärkeää.- Anonyymi
Kaikkihan sielä haisoo paskalle, paitsi kusi ja hiki.
Ei osata käyttää pesuainetta eikä dödöä.
- Anonyymi
Mun vaimo käy kaks kertaa viikossa pesulla. Voitte kuvitella miltä ala kerta lemuaa 🤢
- Anonyymi
Hyi yäk. Suihkussa käydään vähintään kerran päivässä, mieluiten kaksi. Pesuaineet on tarkoitettu käytettäviksi ja hajuvedet ym. kanssaihmisiä ajatellen myös. Ajatelkaa, jos menisitte vaikka lääkäriin ja lääkäri haisee tupakalta, hieltä, kuselta ym.
- Anonyymi
No hajut loppuu ku lähettä nykimähän täältä. Ilma rakastuu.
- Anonyymi
Itse en ole ikinä sheivannut ja viimeksi pessy 2 viikkoa sitten alapään. Terv Markku
- Anonyymi
Ihan pakko kysyä, että mikä oikeasti risoo???
Kauhajoki paikkakuntana on mielestäni ihan mukava asua kaikin puolin.
Onko viittaus siis paikallisiin ihmisiin???
Jos itsessä ja omassa ajattelussa on vikaa niin silloin ei muuttokaan auta toiselle paikkakunnalle???
Voisitko pliis täsmentää??? - Anonyymi
Olette onnekaita kaikkea hyvää teille sinne jepualle 🙂
- Anonyymi
Päätitte sitten muuttaa ojasta allikkoon.
- Anonyymi
Lapualla teitä odottaakin jo liuta kaltaisianne (pimeitä) ihmisiä, ihan siis seko paikka ja suorastaan kummallista porukkaa, tuutte toki pian huomaamaan, hah! Tervemenoa ja takaisin ei ole sitten tulemista ja muistakaahan opetella uusi murre!
- Anonyymi
Lapualaiset ei ole niin pipokireellä ja osaa nauttia elämästä, ei ne mitään pimeitä ole vaan iloisia, tätä ilmiötä ei tosin kauhajoella ole.
- Anonyymi
Kannattaa Reima lopettaa tuo typerä uikutus, ihmisen päälle ajo autolla ei ole vanhentunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa Reima lopettaa tuo typerä uikutus, ihmisen päälle ajo autolla ei ole vanhentunut.
Kuspäät ei ota vastuuta teoistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuspäät ei ota vastuuta teoistaan.
Olisko aika laittaa ottamaan, sääliä ei enää tunneta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tällä ei ole koskaan hali ja pusu kuvia vaimojensa kanssa yhdessä. Yleensä pariskunnat rakastaa toisiaan ja ottaa heidät mukaan kaikkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tällä ei ole koskaan hali ja pusu kuvia vaimojensa kanssa yhdessä. Yleensä pariskunnat rakastaa toisiaan ja ottaa heidät mukaan kaikkeen.
Se on oikeesti homo ja naiset on kulissi.
- Anonyymi
Kauhajokiset karehtii taas, omahyväinen kansa.
Lapualla kun on Suomen suurimmat urut ja mm - mestareita, on kultaa ja hopeaa. Koittakaa kestää, kateuteen saa apua.- Anonyymi
Ja olympia - mitalisteja. Tietoa ja taitoa monilla osa - alueilla.
- Anonyymi
Nyt on perjantai ja minä haluan naista. Viimeksi kellistin kammariin vuonna 1998 ja sen jälkeen oon katsonut vain naapurin s..eksi leikkejä ikkunasta. Olis tarjota kaks kaljaa palkaksi ja makaroni lootaa
- Anonyymi
😭😂
- Anonyymi
Vaihda sukupuolta
- Anonyymi
Jos miehenä ei onnistu, niin sukupuolen voi aina vaihtaa. Naisena on helpompaa....
- Anonyymi
Mun iskä puri mun kaverilta esinahan irti. Kuulemma on lapualla yleistä että näin toimitaan tietyissä piireissä
- Anonyymi
Ja tätäkään ongelmaa ei olisi, jos olisi ollut nainen.
- Anonyymi
Mitä hyviä puolia on Lapualla verrattuna Kauhajokeen?
Kertoisitko edes neljä tai viisi asiaa?
Kiinnostaa tietää...- Anonyymi
Siellä ei aina jauheta pökäleistä.
- Anonyymi
Onko pakattu jo?????
- Anonyymi
Olen kateellinen kun pääsette täältä pois
Ei ole aina niin yksinkertaista. Moni on halunnut mutta ei onnistunut. Pitää toteuttaa nuorena.- Anonyymi
Taidat olla ketjun aloittaja kun niin tänne kirjoitat.
- Anonyymi
Kauhajoella on mukavempi asua kuin Lapualla.
- Anonyymi
Jumalatoon tulee teille kevät.Tuskin muutto tuo mitään? Vai?
- Anonyymi
Mun eukko oli viime yönä imuuttamassa mustaa pötköä 🏀 onko muiden naisille käyny samalla tavalla
- Anonyymi
meillä koko perhe harrastaa samaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163461
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202336En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321965- 181881
- 821848
- 261582
- 291450
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361417Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111334