vaan valtion droneja.
Tämä oli takavuosien feikki salaliitto.
Ei enään
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/taydellinen-vakoilulaite-ihmiskunnalle-amerikkalaistutkijat-valmistivat-kuolleista-linnuista-zombie-droneja/8636740#gs.qf25m3
Linnut eivät ole oikeita...
26
406
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä blogi https://thewayhome2022.weebly.com/
- Anonyymi
Tiedetään. Jo Hitchin elokuvissa käytettiin trikkikuvausta, onneksi. Linnut ei hyökkää, paitsi suojelessaan poikasiaan.
https://www.youtube.com/watch?v=hplpQt424Ls - Anonyymi
Tuossa linnussa on yksi selvästi oikeasta erottava piirre, jonka jokainen näkökykyinen huomaa saman tien.
Siivet on jäykät, ei notkeat kuten luonnollisella pululla.
Siitä sitten vaan bongailemaan jäykkäsiipisiä lintuja; yhtään en tuon videon lisäksi ole nähnyt. Aitoja lintuja ei ole ollut enää vuosikymmeniin. Hardcore-vihreä Pentti Linkola tarkkaili paljon lintuja ja huomasi, että niitä hävisi koko ajan. Nykyään on enää vaan drone- ja kyborgilintuja jäljellä, mutta ne osaa tehdä niistä niin aidon näköisiä nykyään, että niitä ei erota aidoista linnuista.
- Anonyymi
Aatellas, ja ne osaavat tehdä niistä jopa niin aitoja, että ne tankkaavat itsensä lintulaudalla, sitten ne osaavat vielä valmistaa itsestään kopioita munimalla munia, joista hautovat pikkudroneja! On se nykytekniikka ihmeellistä!
- Anonyymi
Nyt sitten mietitään joukolla että onko Trex oikea Trex, vaiko kenties sellainen kyborgi.
Menikö yöunet?
- Anonyymi
Niin, niin. Mutta kun tekevät vielä niitä kärpäsen näköisiä vakoiludroneja. Vai miksi luulette, että se kärpänen tulee pörräämään niin lähelle?
- Anonyymi
Mutta mitäs sitten tapahtuu, jos se lintudrone luulee sitä kärpäsdronea polttoaineekseen, ja nielaisee sen?
- Anonyymi
Tarkoittaako tää sitä ettei ole perskärpästä enää, se onkin DRONE?
- Anonyymi
Pöllöt eivät ole sitä mille näyttävät.
- Anonyymi
Mille ne näyttävät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mille ne näyttävät?
Tuo oli Suomennos eräästä kuuluisasta TV sarjasta.
Et taida olla tarpeeksi vanha että olisit sitä katsonut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli Suomennos eräästä kuuluisasta TV sarjasta.
Et taida olla tarpeeksi vanha että olisit sitä katsonut?Olen ihan tarpeeksi vanha, että olen nähnyt kaikki televisiosarjat ihan sieltä kuuskytluvun alusta lähtien, mutta tuollaisesta en ole koskaan kuullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihan tarpeeksi vanha, että olen nähnyt kaikki televisiosarjat ihan sieltä kuuskytluvun alusta lähtien, mutta tuollaisesta en ole koskaan kuullut.
Ei ole sitten Twin Peaks tuttu ????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sitten Twin Peaks tuttu ????
Ei. Äiti ei antanut katsoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"The Owls Are Not What They Seem"
https://www.youtube.com/watch?v=mbi7rq-TSk8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei. Äiti ei antanut katsoa."
Lol.
Tuo kertoo että taisit syntyä jossain vaiheessa 80 lukua?
Mutta tienvarsiravintolassa on pöllöjä.
- Anonyymi
Kiitos tämän salaliiton paljastumisesta.
- Anonyymi
Hmm ole hyvä vain. Alkuperäinen oli kyllä "satiiria"
https://birdsarentreal.com/
Kieltämättä nuo videopätkät ovat viihdyttäviä.
- Anonyymi
Herrajjumala... Olen vuosikausia syönyt droneja !!! Jos kyyhkysetkin kerran, niin miksei sorsatkin olisi robotteja ???
- Anonyymi
Olet varmaan huomannut kun olet ulkona vähintään yksi lintu tarkailee sinua.
Ehkä et ensisilmäyksellä huomaa sitä, mutta siellä se on jossain odottamassa että teet virheen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan huomannut kun olet ulkona vähintään yksi lintu tarkailee sinua.
Ehkä et ensisilmäyksellä huomaa sitä, mutta siellä se on jossain odottamassa että teet virheen.Ja mitä tapahtuu kun tekee "virheen"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä tapahtuu kun tekee "virheen"?
No kokeileppa mennä liian lähelle pesää, jätä ruoka tai arvoesine vartioimatta.
Mutta ilmeisesti palstan hengen mukaan halusit vastauksen poliisi tulee hakemaan nimettömän vihjeen perusteella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kokeileppa mennä liian lähelle pesää, jätä ruoka tai arvoesine vartioimatta.
Mutta ilmeisesti palstan hengen mukaan halusit vastauksen poliisi tulee hakemaan nimettömän vihjeen perusteella.Ei, kun ihan oikeasti olen kiinnostunut että
"...siellä se on jossain odottamassa että teet virheen..."
Mikä tuossa on se virhe, mitä pitää tehdä jotta näkee mitä sitten tapahtuu.
Itse en ole koskaan huomannut että pulut olisi tehneet mitään kummallista.
- Anonyymi
No nyt selvisi miksi tuo korppi pyörii koko ajan talon ympäri eikä sitä uskalla haulikolla alas ampua kun on rauhoitettu joutuisi käräjille.
- Anonyymi
Drone korppi mitähän merkitystä, miksi ne minua vakoilee, ufot varmaan suunnittelee minun kaappaamista yrittävät varmaan laajentaa dna perimäänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342834
- 162652
- 372228
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482027- 341920