Linnut eivät ole oikeita...

Anonyymi-ap

26

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuossa linnussa on yksi selvästi oikeasta erottava piirre, jonka jokainen näkökykyinen huomaa saman tien.

      Siivet on jäykät, ei notkeat kuten luonnollisella pululla.

      Siitä sitten vaan bongailemaan jäykkäsiipisiä lintuja; yhtään en tuon videon lisäksi ole nähnyt.

    • Aitoja lintuja ei ole ollut enää vuosikymmeniin. Hardcore-vihreä Pentti Linkola tarkkaili paljon lintuja ja huomasi, että niitä hävisi koko ajan. Nykyään on enää vaan drone- ja kyborgilintuja jäljellä, mutta ne osaa tehdä niistä niin aidon näköisiä nykyään, että niitä ei erota aidoista linnuista.

      • Anonyymi

        Aatellas, ja ne osaavat tehdä niistä jopa niin aitoja, että ne tankkaavat itsensä lintulaudalla, sitten ne osaavat vielä valmistaa itsestään kopioita munimalla munia, joista hautovat pikkudroneja! On se nykytekniikka ihmeellistä!


      • Anonyymi

        Nyt sitten mietitään joukolla että onko Trex oikea Trex, vaiko kenties sellainen kyborgi.

        Menikö yöunet?


    • Anonyymi

      Niin, niin. Mutta kun tekevät vielä niitä kärpäsen näköisiä vakoiludroneja. Vai miksi luulette, että se kärpänen tulee pörräämään niin lähelle?

      • Anonyymi

        Mutta mitäs sitten tapahtuu, jos se lintudrone luulee sitä kärpäsdronea polttoaineekseen, ja nielaisee sen?


      • Anonyymi

        Tarkoittaako tää sitä ettei ole perskärpästä enää, se onkin DRONE?


    • Anonyymi

      Pöllöt eivät ole sitä mille näyttävät.

      • Anonyymi

        Mille ne näyttävät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mille ne näyttävät?

        Tuo oli Suomennos eräästä kuuluisasta TV sarjasta.

        Et taida olla tarpeeksi vanha että olisit sitä katsonut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli Suomennos eräästä kuuluisasta TV sarjasta.

        Et taida olla tarpeeksi vanha että olisit sitä katsonut?

        Olen ihan tarpeeksi vanha, että olen nähnyt kaikki televisiosarjat ihan sieltä kuuskytluvun alusta lähtien, mutta tuollaisesta en ole koskaan kuullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan tarpeeksi vanha, että olen nähnyt kaikki televisiosarjat ihan sieltä kuuskytluvun alusta lähtien, mutta tuollaisesta en ole koskaan kuullut.

        Ei ole sitten Twin Peaks tuttu ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sitten Twin Peaks tuttu ????

        Ei. Äiti ei antanut katsoa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Äiti ei antanut katsoa.

        "Ei. Äiti ei antanut katsoa."

        Lol.

        Tuo kertoo että taisit syntyä jossain vaiheessa 80 lukua?

        Mutta tienvarsiravintolassa on pöllöjä.


    • Anonyymi

      Kiitos tämän salaliiton paljastumisesta.

      • Anonyymi

        Hmm ole hyvä vain. Alkuperäinen oli kyllä "satiiria"

        https://birdsarentreal.com/

        Kieltämättä nuo videopätkät ovat viihdyttäviä.


    • Anonyymi

      Herrajjumala... Olen vuosikausia syönyt droneja !!! Jos kyyhkysetkin kerran, niin miksei sorsatkin olisi robotteja ???

      • Anonyymi

        Olet varmaan huomannut kun olet ulkona vähintään yksi lintu tarkailee sinua.
        Ehkä et ensisilmäyksellä huomaa sitä, mutta siellä se on jossain odottamassa että teet virheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaan huomannut kun olet ulkona vähintään yksi lintu tarkailee sinua.
        Ehkä et ensisilmäyksellä huomaa sitä, mutta siellä se on jossain odottamassa että teet virheen.

        Ja mitä tapahtuu kun tekee "virheen"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä tapahtuu kun tekee "virheen"?

        No kokeileppa mennä liian lähelle pesää, jätä ruoka tai arvoesine vartioimatta.

        Mutta ilmeisesti palstan hengen mukaan halusit vastauksen poliisi tulee hakemaan nimettömän vihjeen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kokeileppa mennä liian lähelle pesää, jätä ruoka tai arvoesine vartioimatta.

        Mutta ilmeisesti palstan hengen mukaan halusit vastauksen poliisi tulee hakemaan nimettömän vihjeen perusteella.

        Ei, kun ihan oikeasti olen kiinnostunut että

        "...siellä se on jossain odottamassa että teet virheen..."

        Mikä tuossa on se virhe, mitä pitää tehdä jotta näkee mitä sitten tapahtuu.

        Itse en ole koskaan huomannut että pulut olisi tehneet mitään kummallista.


    • Anonyymi

      No nyt selvisi miksi tuo korppi pyörii koko ajan talon ympäri eikä sitä uskalla haulikolla alas ampua kun on rauhoitettu joutuisi käräjille.

    • Anonyymi

      Drone korppi mitähän merkitystä, miksi ne minua vakoilee, ufot varmaan suunnittelee minun kaappaamista yrittävät varmaan laajentaa dna perimäänsä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      301
      3341
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1818
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1303
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1123
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1004
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      936
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe