Juotteko olutta?

Anonyymi-ap

Minä olen suomalaisena oluen ystävä, kohtuuden rajoissa tietenkin eli viikonloppuna voin pullon tai kaksi nauttia.

Sen paneminen ja nauttiminen on minulle rituaalinen tapahtuma. Panon aikana rukoilen Jumalia että erästä tulisi hyvä.

Känniörveltämistä en salli.

5

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuules tyyppi...Luuletko oikeasti Muinaissuomalaisten ryypänneen ja panneen olutta rituaalisesti...no eivät varmasti. No tokihan myös muinaiset Suomen heimot olutta joivat humaltuivat ja tanssivat, mutta kuka hitto on mennyt keksimään jotain sellaista älyttömyyttä, että kännäily ja tanssiminen olisivat olleet jotain rituaalin harjoittamista...häh? Kysyn vaan.

      Tuo on yhtä älytön näkemys kuin se, että nykyajan kristittyjen rituaaleihin kuuluisi kapakassa ja diskossa kännissä tanssiminen ja huumeidenkäyttö, pelkästään sen perusteella, että kristinusko ja Evenkelisluterilaisuus ovat nykysuomessa vallalla oleva valtionuskonto...Entisajan pakanat vain sattuivat iloitsemaan vaikka kekrin aikaan hyvästä sadosta ryyppäämällä ja tanssimalla eivät suinkaan tehneet näitä asioita rituaaleina.

      Juhlinta oli silloinkin vain juhlintaa eikä mitään muuta...

      • Anonyymi

        Eiköhän sitä joka tilaisuudelle oma jumalansa löyty. Osmotar, oluen seppä, kaljan panon kunnostavi, elämämme parantavi.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­­N­y­m­f­o­­­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17750668P

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Taisi tulla neljä vuotte edellisestä oluesta. Punaviiniä menee kyllä, mutta olut alkoi jostain syystä tökkiä.

    • Anonyymi

      Olut on erittäin tärkeä juoma meille suomalaisille. Olut on äärimmäisen terveellistä ja se antaa voimaa. Sen juominen on rituaalinen teko eikä sitä sovi juoda suoraan tölkistä tai pullosta kuten rapajuopot vaan astiasta kuten lasista tai kuksasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe