Juotteko olutta?

Anonyymi-ap

Minä olen suomalaisena oluen ystävä, kohtuuden rajoissa tietenkin eli viikonloppuna voin pullon tai kaksi nauttia.

Sen paneminen ja nauttiminen on minulle rituaalinen tapahtuma. Panon aikana rukoilen Jumalia että erästä tulisi hyvä.

Känniörveltämistä en salli.

5

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuules tyyppi...Luuletko oikeasti Muinaissuomalaisten ryypänneen ja panneen olutta rituaalisesti...no eivät varmasti. No tokihan myös muinaiset Suomen heimot olutta joivat humaltuivat ja tanssivat, mutta kuka hitto on mennyt keksimään jotain sellaista älyttömyyttä, että kännäily ja tanssiminen olisivat olleet jotain rituaalin harjoittamista...häh? Kysyn vaan.

Tuo on yhtä älytön näkemys kuin se, että nykyajan kristittyjen rituaaleihin kuuluisi kapakassa ja diskossa kännissä tanssiminen ja huumeidenkäyttö, pelkästään sen perusteella, että kristinusko ja Evenkelisluterilaisuus ovat nykysuomessa vallalla oleva valtionuskonto...Entisajan pakanat vain sattuivat iloitsemaan vaikka kekrin aikaan hyvästä sadosta ryyppäämällä ja tanssimalla eivät suinkaan tehneet näitä asioita rituaaleina.

Juhlinta oli silloinkin vain juhlintaa eikä mitään muuta...

• Anonyymi

Eiköhän sitä joka tilaisuudelle oma jumalansa löyty. Osmotar, oluen seppä, kaljan panon kunnostavi, elämämme parantavi.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍒 ­­­N­y­m­f­o­­­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17750668P

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Taisi tulla neljä vuotte edellisestä oluesta. Punaviiniä menee kyllä, mutta olut alkoi jostain syystä tökkiä.

• Anonyymi

Olut on erittäin tärkeä juoma meille suomalaisille. Olut on äärimmäisen terveellistä ja se antaa voimaa. Sen juominen on rituaalinen teko eikä sitä sovi juoda suoraan tölkistä tai pullosta kuten rapajuopot vaan astiasta kuten lasista tai kuksasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      76
      5140
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      76
      4109
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      3858
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      135
      3266
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2984
    6. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      386
      2866
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2678
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2276
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      47
      2057
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      111