Työnteko on häviämässä suomesta

Anonyymi-ap

Ihmiset elävät tukiaisilla ja töillä joita vaan löytävät itse, ja verottomasti. Ovat huomanneet että niillä elää paremmin kuin vakituisilla työsuhteilla saaduilla tuloilla.

Töitä tehdään päivä kaksi ja sitten ollaa päiviä ollaan vapaalla kelan rahoilla... se on paras työtapa, jaksaa paremmin kun tekee silloin tällöin muutaman tunnin .

On paljon hauskemapaa olla töissä harvakselttaan, pari kertaa viikossa, kuin joka päivä.
Töistä on tullut vieroksuttavaa, kun pitää raataa ja rahaa saa vähän.
Tämä uusi tapa tehdä töitä elääkseen tuo enempi rahaa ja enempi vapaa aikaa.

Ei ihme että ihmiset ovat terveempiä ja jaksavampia kun tekevät töitä silloin kun itse sitä haluaa.
Työ on suuressa murroksessa suomessa.

34

105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saa perustoimeentuloa ja käy pienillä keikoilla vieraalla paikkakunnalla.
      Siitähän syntyy selkeästi win-win tilanne missä voittaa tilaaja sekä tekijä.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­­­N­­­y­­­m­f­o­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17750866k

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Siihenhän hallitus on suomalaisia työntämässä. Palkkaus on suurin syy, kun ei haluta ottaa vaki taimääräaikasta työtä vastaan. Kukaan ei elä enää palkalla, vaan pitää ottaa kela etuuksia lisäksi.

Kun nostetaan elämisen kuluja, niin ehän on selvää, että näillä palkoilla ei pärjää.
      Suomen työnteko on tehty niin kalliiksi ja vaikeaksi, ettei ole enää siihen varaa.
      Tuillakin elää paremmin kuinpalkoilla.

• Anonyymi

Huomatu on. Varsinkin palkkatyö, kyllä töitä on jos ei tarvi maksaa siitä, mutta jos kyse on palkkatyöstä, sitä ei ole, tai sitten se on niitä halpishommia joista saa rahaa sen verran etä pakko hakee vielä tt tukea.

Itse en ole tehnyt työtä vuosiin varmaan 24 v, teen mitä sattuu hommia, verottomana tienaa hyvin. Kela maksaa ja sen päälle voi tienaa vielä , ja kirppismyynti on työttömille kultakaivos, jos vaan jaksaa tehdä asioita myyntiin. Me ostamme halvalla ja myymme tuolahinnalla... se on kätevää.

Laskettiin kerran viikon tienestit niistä, ostettiin kirppikseltä 300 e tavaraa... myytiin sitten 450 e hintaan... aika hyvä kate.

• Anonyymi

Äänestän sellaista puoluetta ja ehdokasta, jotka pyrkivät tukkimaan siivellä elämisen porsaanreiät. Työikäinen ja työkykyinen pitää ansaita elantonsa ja rahat. Ilmaiseksi ei pidä antaa.

• Anonyymi

Äänestäminen pitää lopettaa, siitä ei ole mitään hyötyä kansalaiselle, ainoastaan ehdokkaat jotka valitaan hyötyvät rahallisesti, joten turhaa hommaa äänestää.
        Samaaa mietltä että eduskunnan pitää itse elantonsa tienata, eikä vetäää yhteiskuunalta ilmaista rahaa. Kaikki edut pois ja normi 2000 e kk olisi heille myös riittävä palkka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äänestäminen pitää lopettaa, siitä ei ole mitään hyötyä kansalaiselle, ainoastaan ehdokkaat jotka valitaan hyötyvät rahallisesti, joten turhaa hommaa äänestää.
        Samaaa mietltä että eduskunnan pitää itse elantonsa tienata, eikä vetäää yhteiskuunalta ilmaista rahaa. Kaikki edut pois ja normi 2000 e kk olisi heille myös riittävä palkka.

Valituksi tulleet päättäjät tekevät päätöksiä, jotka vaikuttavat maan asukkaisiin. Tyhmempikin luulisi tajuavan tämän faktan. Salaliittoteorioille on sitten se oma palstansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun jätät äänestämättä se vain kertoo siitä että olet valmis hyväksymään mitä tahansa muut sitten sinulle päättävät. :)

• Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

Kun jätät äänestämättä se vain kertoo siitä että olet valmis hyväksymään mitä tahansa muut sitten sinulle päättävät. :)

EI, vaan se kertoo siitä, ettei luota yhteenkään ehdokkaaseen eikä pysty valitsemaan kun sitä luotettavaa ei ole!!!

Et sinä kaupassakaan osta sitä mitä et koe hyväksi, jätät ostamatta. Jos haluamasi housuja ei ole kuin yhdet ja eivät mahdu sinulle niin ostatko ne silti? Et varmasti osta.

Itse en halua olla antamassa lupaa hulluille tyypeille joita en tunne. Ei asiat äänestämällä parane vaan pahenee.

• Anonyymi

kokoomus ja ek haluaa vaan tuoda ulkomailta halpaa työvoimaa yrityksille.

• Anonyymi

Työperäinen maahanmuutto on jopa toivottavaa.
        Kotimaiset työhaluttomat vätykset saa jäädä avustusten varaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työperäinen maahanmuutto on jopa toivottavaa.
        Kotimaiset työhaluttomat vätykset saa jäädä avustusten varaan.

Ja kaikki työtä tekevät maksavat vätyksien elämisen, kun verovaroja kuluu tukien maksamiseen. Ei kiitos tuollaiselle.

• Anonyymi

Pimeistä töitä tulee 300-500 euroa kk rahaa ja saan myös työttömyysrahan. Kyllä pärjään hyvin.

• Anonyymi

Pakkohan tääl on jonkun palvella ainakin kela asiakasta ja sydärin saanutta ministeriä?👽

• Anonyymi

Vaalimarkkinat menossa, kuka huutaa kovimmin.

• Anonyymi

Ei huutaa tarvitse yhtään, mutta on tärkeää torjua vihreä siirtymä.

• Anonyymi

Suomalainen pärjää vaikka kadulla. Teltta pystyyn metikköön ja siellä teetä keittämään. Kovempi jätkä keittää muutakin lämpimikseen.
      Naisihmisiä käy sääliksi, vaikka kyllä heissäkin on yllättävän paljon sisua.
      Peseytyä voi vaikka kirjastoissa.

• Anonyymi

Mut eiks Sipilällä ole tyhjänä koti, aikanaan lupaili pakolaisille ison talon, eivät menneet, joten kysy sipilältä taloa, jos se antaa suomalaiselle.

• Anonyymi

Mutta ikävähän se on lähteä kirjastosta mirri märkänä pakkaseen.

• Anonyymi

No mikä ettei!! Lopetetaan kaikki työnteko ja aletaan elää pelkästään yhteiskunnan kustannuksella! Onhan meillä kaikilla sama perustuslaillinen oikeus tulla kohdelluksi tasavertaisena!

• Anonyymi

Se on paras vaihtoehto. Ei suomessa työ kannata, köyhempi olet kuntöihin meet.

Kelasta saa rahaa, ja jos ei riitä voi hakea lisää.

Mekin saatiin tt tukea viimekuussa 2135 e.. plus asumistuki, lapslisät, elatustuki, ja työttömyyskorvaus, ja lapsikortus ja yh lisä, nyt on taas hakemukset vetämässä... sama tulee varmaankin kun viimeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on paras vaihtoehto. Ei suomessa työ kannata, köyhempi olet kuntöihin meet.

Kelasta saa rahaa, ja jos ei riitä voi hakea lisää.

Mekin saatiin tt tukea viimekuussa 2135 e.. plus asumistuki, lapslisät, elatustuki, ja työttömyyskorvaus, ja lapsikortus ja yh lisä, nyt on taas hakemukset vetämässä... sama tulee varmaankin kun viimeksi.

Oletko oikein öky-yh kun rahaa tulee tuutin täydeltä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko oikein öky-yh kun rahaa tulee tuutin täydeltä ?

Olen. Tyhmä paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

• Anonyymi

Itse olen allerginen työn teolle. Saan siitä heti isoja paukamia ja syyhyn kehooni. Ihan kuin joku kuppa iskisi päälle.

• Anonyymi

Sitten navetan taakse ja...

• Anonyymi

Oletteko lainkaan ajatelleet kuka maksaa tulevaisuudessa teidän elämisenne?
      Entä eläkkeenne jos nyt sellaista on edes tulossa?? Se, että suomalaiset eivät halua käydä töissä romuttaa hyvinvointiyhteiskunnan ja eläkejärjestelmän!

• Anonyymi

Ei tarvi miettii, ne maksaa jotka maksaa... kuka sellasta aattelee? Eläkettä on tulossa ja se on hyvä ettei tarvi itse tehdä mitään, kelasta saa eläkeläiset paljon rahaa, ainakin tutut... ja koht miä.

• Anonyymi

Heh heh, sota ansaitsevien ja suorittavien välillä on edessä?

• Anonyymi

Köyhät köyhtyy ja omaisuus kertyy yhä harvempien käsiin.

• "Heh heh, sota ansaitsevien ja suorittavien välillä on edessä?"

Avaaja ei tunnu olevan ansaitseva eikä suorittava.

Eli ongelma taitaa olla vain hänen ja lopun maailman välillä :)

• Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

"Heh heh, sota ansaitsevien ja suorittavien välillä on edessä?"

Avaaja ei tunnu olevan ansaitseva eikä suorittava.

Eli ongelma taitaa olla vain hänen ja lopun maailman välillä :)

Onneksi en ole. Työnteolla et parempaa elämää saa, pahempaa. Tukiaisilla elää paremmin kuin orjailemalla.

• Anonyymi

Tuåoet maksaa upporikkaat

• Anonyymi

Kyllä se työ on teille työhulluille kaikki. Eläkkeelle ei pääse. vaikka on sairas.

• Anonyymi

Ei mulle ole tarjottu töitä varmaan 30 v, ei niitä tarjota, ite pitäs hakee, muttei jaksa. Kelasta tulee 5000 e kk kaikenlaisia etuuksia ja tukia, sillä mä pärjään tosi hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4428
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3291
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      55
      2560
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2554
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2285
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1681
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1540
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1275
    Aihe