Paskoenglannittajan käsitys kielivapaudesta: englantia ehdoitta kaikille ilman vaihtoehtoja. Kukaan ei saa aloittaa millään muulla kielellä kuin pakkoenglannilla.
Miten joku voi pitää tällaista "vapautena"? Vastaus: DDR :ssä kaikille pakollinen venäjän kieli oli vapautta.
Paskoenglannittajan käsitys DDR -tyylisestä kielipakosta
23
339
Vastaukset
- Anonyymi
Paskoenglannittajat ovat kaikki entisiä komministeja ja venäjän palvojia.
- Anonyymi
EEEE - sabotör ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EEEE - sabotör ?
Det finns ÅÅÅ - sabotör också.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EEEE - sabotör ?
Då och då dyker de upp.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det finns ÅÅÅ - sabotör också.
Många bokstäver i alfabetet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Många bokstäver i alfabetet.
Det finns att roa sig.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17750925s
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Då och då dyker de upp.
Rätt så sällan.
- Anonyymi
Korpien punaniska-ruotsalaiset vauhdissa.
- Anonyymi
Korvesta olet itse, pakkoenglannittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korvesta olet itse, pakkoenglannittaja.
Ei korvesta, vaan pimeästä ja tunkkaisesta perunakuopasta, jonne ei sivistyskielten valo paista.
- Anonyymi
Hyvin tiivistetty!
- Anonyymi
Småbarn leker igen.
- Anonyymi
Hyvin tiivistetty!
- Anonyymi
Ainoa kieli, jota Suomessa on pakko opiskella, on ruotsi. Jännää, miten nopeasti se unohtuu kansakoulupudokkailta.
- Anonyymi
Puhutko kansakoulusta, maassa jossa on ollut peruskoulu jo viitisenkymmentä vuotta ja muutenkin tunnut elävän menneisyydessä.
Ainoa kaikille pakollinen kieli Suomessa on englanti, sillä sitä lukee, jossain muodossa, pyöreät 100% peruskoululaisista!
- Anonyymi
Totta!
- Anonyymi
Taas tätä DDR tyyliä mainostettiin vapautena.
- Anonyymi
Jep.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343956
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131879Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681175Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti331894Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26881En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39872