Se tapahtui ekalla ruotsin tunnilla.
Kurkotin ottamaan ruotsin kirjan kassista ja silloin farkkujen sisällä paukahti.
Ruotsin opettaja otti ja lähti ulos tunnilta.
Nyt niillä on uusi opettaja hakusessa.
Onko kaikki ruotsin opettajat noin hienonenäisiä?
Ruotsin opiskeluni meni kiville pierun takia
13
103
Vastaukset
- Anonyymi
Menin opettajien huoneeseen pyytämään siltä anteeksi, mutta reksi tuli huutamaan mulle.
- Anonyymi
Näin sen ruotsin opettajan myöhemmin ja se sanoi mulle vain, että opettaja on koulussa opettamassa, eikä oppilaiden pilkattavana.
Minä en ymmärrä, miksi se käänsi tilanteen niin päin?- Anonyymi
Ruotsinopettajat on sellaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsinopettajat on sellaisia.
Minkä ikäinen se ope oli?
- Anonyymi
Surkeaa ja lapsellista, pakkoenglannittaja!
- Anonyymi
Minkä se sille voi? Vahinkopieru voi sattua ihan kelle vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä se sille voi? Vahinkopieru voi sattua ihan kelle vain.
Mutta että tapausta muistelee vielää 60-70 vuotta tapahuman jälkeen, alkavaa dementiaa?
- Anonyymi
Minä muistan, miten ruotsinopettajat ajattelivat olevansa jotenkin parempaa väkeä.
Pikkulilli pystyssä manakeroivat luokan edessä.- Anonyymi
Pakkoenglannin opettajat ovat nenä pystyssä.
- Anonyymi
Kamala juttu!
- Anonyymi
Loppu hyvin, kaikki hyvin.
- Anonyymi
Niin, joo...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522145
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3361358Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941305- 1571198
- 681021
- 35958
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31909Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59878Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46819