Kysymys naisille

Anonyymi-ap

Olen ehdottanut vaimolle 1-2 vierasta miestä mukaan, mutta vaimo ei ole suostunut. Jos olisi toinen nainen mukana niin silloin kävisi vaikka useampi mies heitä panemaan. Sinänsä kiihottava ajatus mutta tekee toteutuksesta aina vaikeampaa.
Naisille kysymys, mikä tekee tilanteesta helpomman jos toinen nainen mukana? Toki olen vaimolta kysynyt myös.

1

215

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulle kävi vähän erikoisesti kun päätimme mennä mökille niin olimme sopineet että mukaan lähtee 2 naista ja 6 miestä.
      Kun olimme saunaa lämmittämässä ja odoteltiin loppuja tulevaksi niin kaikki miehet saapui paikalle mutta toinen nainen ilmoitti ettei pääse tulemaan.
      Olin mökillä kuuden miehen kanssa.
      Mietittiin eri vaihtoehtoja sitäkin että pitäisikö vain lähteä kotiin vai mitä tehdään.
      Tarkoitushan oli että olisimme kumpikin nainen olleet vuorotellen kaikkien miesten kanssa.
      Nyt lupasin olla kaikkien kanssa jos paikkani kestää.
      Hyvin kesti paikat kun kortsuja ei ollut kellään niin liukasta oli.
      En tiedä monestikko miehet pani minua mutta jokainen sai niin monesti kuin halusi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1415
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      967
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      867
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      830
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe