joo moi vaan. mä oon pikkasen tällä "yrittäny" jotain saada aikaseks mutta ei toi oppi oikein ole vielä kolahtanu... nyt pitäis tehä näytöks jotain pientä ni oon saanu vähän kaikkea aikaseks mutta vielä yhen jutun aattelin tehrä. Ja siihen liittyy tää kysymyski. Onkohan mahollista väsätä joku pieni koodi pätkä mikä aukasis cd-aseman? eli että se aukeais ku painais commandbuttonia...? kiitos, jos nyt jotain winkkiä sais...
taitaa olla tyhmä kysymys...
4
513
Vastaukset
- kovasti
mutta amatööri "isolla a:lla" kun olen niin voinko laittaa suoraan tuon koodi pätkän suoraan sen napin alle vai mitäköhän... :) nimittäin siinä tulee joku herjaus että vain end sub:in jälkeen voit laittaa vain kommenttia... huoh, jos vain ymmärtäisin
- DOS-6
kovasti kirjoitti:
mutta amatööri "isolla a:lla" kun olen niin voinko laittaa suoraan tuon koodi pätkän suoraan sen napin alle vai mitäköhän... :) nimittäin siinä tulee joku herjaus että vain end sub:in jälkeen voit laittaa vain kommenttia... huoh, jos vain ymmärtäisin
Private Declare Function mciSendString Lib "winmm.dll" _
Alias "mciSendStringA" _
(ByVal lpstrCommand As String, _
ByVal lpstrReturnString As String, _
ByVal uReturnLength As Long, _
ByVal hwndCallback As Long) As Long
Tuon kun pistät sen "windows form designer generated..." alapuolelle...
Call mciSendString("set CDAudio Door Open Wait", 0&, 0&, 0&)
Tuo sitten taas siihen nappulaan mistä pitäisi aukaista...
Call mciSendString("set CDAudio Door Closed Wait", 0&, 0&, 0&)
Tuolla koodilla pitäisi taas sulkeutua... - meni vaikeeks
DOS-6 kirjoitti:
Private Declare Function mciSendString Lib "winmm.dll" _
Alias "mciSendStringA" _
(ByVal lpstrCommand As String, _
ByVal lpstrReturnString As String, _
ByVal uReturnLength As Long, _
ByVal hwndCallback As Long) As Long
Tuon kun pistät sen "windows form designer generated..." alapuolelle...
Call mciSendString("set CDAudio Door Open Wait", 0&, 0&, 0&)
Tuo sitten taas siihen nappulaan mistä pitäisi aukaista...
Call mciSendString("set CDAudio Door Closed Wait", 0&, 0&, 0&)
Tuolla koodilla pitäisi taas sulkeutua...ei uskois miten voi olla vaikeeta ymmärtää suomenkieltä vaikka sitä onkin koko ikänsä puhunu :) vihdoinki... kiitoksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1094282- 1493673
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371558Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140