OLIPA MUKAVA SEURATA SISÄ HALLI SM YU KILPAILUJA.KOVAN LUOKAN VELJEKSET TOIVONEN .EDUSTAVAT ÄHTÄRIN URHEILIJOITA,OSAAVAT MONTA LAJIA.
URHEILUA 2023
11
294
Vastaukset
- Anonyymi
VIELÄ KUN OSAISIT KIRJOITTAA YHTÄ HYVIN KUIN SEURATA URHEILUA NIIN ELÄMÄ OLIS LAIFFII.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17751398D
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Oletpa ilkeä. Narsistit puuttuvat toisten oletettuihin kirjoitusvirheisiin. Luin juuri jutun asiasta.
- Anonyymi
JOO, SUORAA HUUTOA 🐼
- Anonyymi
MÄÄKIN OSAAN KÄYTTÄÄ CAPSLOCKIA. OON IT ALAN KONKARI. MUTTA OLEN TYÖTÖN. KAIKKI HIGH TECK ÄHTÄRIN IT ALAN FIRMAT VOITTE OTTAA MINUUN YHTEYTTÄ OLEN SIIS TYÖTÖN JA OSAAN KÄYTTÄÄ CAPSLOCKIA.
- Anonyymi
Voi luoja 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi luoja 🙄
Moniottelija veljekset Suomen parhaita.hienoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moniottelija veljekset Suomen parhaita.hienoa
LAITA CAPSLOCK JOS HALUAT ETTÄ JUTTUSI LUETAAN.....
- Anonyymi
Erittäin hyvä ,kun Suomeen kasvanut uusi sukupolvi Elmo Keskitalon seuraajaksi.
- Anonyymi
Kai pandat jotenkin tänkin pilaa
- Anonyymi
Tai sahinmäet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1141745Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik191413- 2121407
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2071312- 1791200
Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o841088Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151059Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie34926- 74889
Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka68819