HUOMIO! VAKAVA VAROITUS Helsingin Sanomien vaalikoneesta!!

Vaalikoneeseen sisältyy Hesarin ja tiettyjen puolueiden yhteinen huijaus, jonka tarkoitus on viedä ääniä perussuomalaisilta.

Jos olet kansallismielinen ja isänmaallinen suomalainen, joka kannattaa demokratiaa ja hyvinvointivaltiota, mutta ei kannata monikulttuurisuutta ja sateenkaariaatetta niin vastaamalla rehellisesti Hesarin vaalikoneen kysymyksiin niin puolueeksi tarjotaan VKK:ta ja sinimustia. Vaalikoneen arvokartta on laadittu siten, että jos olet vaikka duunari, joka on kannattanut aiemmin demokraattista vasemmistolaisuutta, mutta et nyt halua kannattaa liberaalia vihervasemmistolaisuutta niin vaalikone leimaa sinut kansallissosialistiksi eli natsiksi. Kun et sitten halua olla natsi niin säikähdät ja palaat vihervasemmiston huomaan ja melipideohjaukseen. Hitlerin kansallissosialismi oli valenationalistista huijausta. Sinimustat ja VKK ovat niinikään valenationalisteja. VKK on lähinnä Putinin imperiumin etuja Suomessa ajava puolue. Ihan tarkkaan en tiedä, mikä tämä sinimustat on, mutta vaikuttaisi olevan kansainväliseen uusnatsismiin suuntautunut ääripuolue. On vielä tämä Vapauden liitto, josta tiedän yhtä vähän kuin sinimustista. Sekin tuntuu kalastelevan ääniä ääriliberaaleiksi muuttuneiden valemmistopuolueiden entisiltä kannattajilta. Nämä puolueet tuntuvat tarkoituksellisesti vastanneen Hesarin vaalikoneen kysymyksiin niin, että sijoittuvat Hesarin arvokartalla perussuomalaisista vasemmalle. PS on ehdottomasti parempi vaihtoehto nykyvasemmistoon pettyneille kuin kyseiset huijaripuolueet. PS on mielestäni aidosti suomalainen kansallismielinen puolue, joka on maltillisen konservatiivinen ja tiukasti sitoutunut demokratiaan ja demokraattisiin arvoihin. Oikeistolainen PS ei ole vaikka onkin liukunut viime vuosina jonkin verran enemmän oikealle.

2

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hesari kärähti eikä ole ensimmäinen kerta. Onko syöksykierteessä oleva sanomalehti oikeasti lyöttäytymässä tietyn etupiirin äänitorveksi?

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍑 ­N­­y­m­f­­o­­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17752336I

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1934
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1286
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      64
      1207
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      896
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe