Ansiottomasti miljoonaperinnön saanut ja siitä jo suurimman osan hassannut ukko yrittää realisoida sitä, mitä vielä jäljellä on 150 miljoonan euron perinnöstä: https://www.etuovi.com/kohde/7978132?haku=M1947006204
Makkaraperijä Jussi Salonoja myy kesämökkiään 2,8 miljoonan euron hintaan
11
1009
Vastaukset
- Anonyymi
Osta pois kuleksimasta
- Anonyymi
Niinpä, siinä se on tyrkyllä. Ei tarvii kadehtia, sen kuin korjaa pois.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17752434n
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Joo, pikkumökiltä näyttää. Ei siihen varmaankaan asumistukea saa?
- Anonyymi
Jeti vois ostaa
- Anonyymi
Ottaisiko konkurssipesästään rahat vai?
- Anonyymi
En tykkää noin tummasta rakennuksesta.
- Anonyymi
Ei se sovi ollenkaan Suomen vehreään luontoon, eikä valkeaan talveen. Vihreät vois nyt puuttua tähän värivääryyteen.
- Anonyymi
Sen minkä edelliset polvet ovat vuosikymmenissä kerryttäneet, sen yksi musta lammas saa hetkessä tuhottua.
- Anonyymi
Köyhä aina kuvittelee, että olisi niin himskatin viisas, jos vain olisi rahaa.
Mutta eihän se niin mene.
- Anonyymi
Kyllä Jussi S.on varmasti tehnyt rahojen hukkaaminen Suomen ennätyksen. 150 000 000 euroa kuin tuhka tuuleen parissakymmenessä vuodessa...mikä tuska tuolla miehellä oli yrittää sijoittaa rahojaan ,kun ei osannut ja menetti kaiken,toki jokuhan on nuokin rahat rahastanut ja kiertoon siinä mielessä mennyt. Jos itse saisin 150 milj.euroa perintöä ,laittaisin ne tuottamaan turvallista parin rossan korkoa sieltäkin tulisi miljoonia.
Sitö vastoin Jussi tunki rahojaan jo valmiiksi tappiollisen Espoo Bluesiin yms joutavaan.
Jussin suvussa oli taitavia liikemiehiä ja sijoittajia,sanon tämän faktana en ilkeilläkseni: Jussi ei osannut sijoittaa edes auttavasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478