Siirtymisestä

Taidan vaalien jälkeen vähennellä kirjoitteluani tällä palstalla. Kepulaislukijoiden iloksi tietenkin. No, se johtuu ehkä kuitenkin enemmän siitä, että Kepuprojekti alkaa olla loppua vaille valmis. Kepusta on tulossa suomalaisille vähemmän haitallinen puolue ja siksi se muuttuu epäkiinnostavaksi marginaaliksi. Voimia pitää suunnata uusiin vaaroihin ja sellainen on persut, joka Kepuakin monta astetta pahempi. Tämä on siis suhteellinen kunnianosoitus puolivainaalle Kepulle. Ette ole sentään vajonneet niin alas kuin persut, joka on Venäjämielinen hyväuskoisten hölmöläispuolue. Venäjämielisen siitä tekee pyrkimys hajottaa EU ja erottaa Suomi EUsta. Enemmän ei putlerin pussiin voisi pelata. Se on kuin kutsukirje putlerille, että täällä riittää vielä maata Suurvenäjän rakentamiseksi.

Ehkä vaalien jälkeen voisi olla muistokirjoituksen aika. Yritän siinä tietysti osoittaa kunnioitusta vainajaa kohtaan eli sävyisämpi siitä tulee kuin näin elonpäivien aikaan. Tai eihän Kepu kokonaan kuole. Kyllä se jää kitumaan poliittiseen keskisarjaan ja yrittää sitten löytää keinoja, ettei tippuisi höyhensarjaan.

24

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai kepu 18 %` SDP 14 %. Näm kaikki mahdollista. Millainen muistokirjoitus sitten.
      Bolshevik SDP voi hyvin elää kuolonkorinassa oppositiossa. Vasemmisto lakkoineen ei nnstu vallankumousta tekemään. Miksi edes äänestää lakkopuoluetta jota kommunistit johtaa.

• Anonyymi

Mistä oikeisto voisi lakkoilla kun ei työskentele tuottavassa hommassa josta voisi mennä edes lakkoon?
        Mitä tulee kommunismiin niin kokoomuksen herrat ja narrit tuolla Neuvostoliitto/ Venäjä ovat toikkaroineet seteliniput edellä.
        Miljardeja isketty yrityksiin kun niitä siirretty itään ja uusiaperustettu, siinä sitä kommunismia jos joku sellaista haluaa nähdä.

• Anonyymi

Taitaa pikemminkin sinua kutsua tuo haudan lepo?

Hyvä niin, onhan sitten yksi rakkikoira vähemmän.

• Anonyymi

Sinällään täysin ymmärrettävää, mutta toisaalta palsta menettää yhden parhaista ja asiallisimmista kirjoittajista. Sinun kanssa on ollut ilo olla erimieltä, koska monesti sinun perustelut on olleet lyömättömät ja omaa näkökantaa on pitänyt tarkentaa. Rohkenen kuitenkin pyytää, että ollos valmiina mahdolliselle kepun uudelleen nousulle, joka toki oh hyvin teoreettinen. Persut alkaa olla tosiaan siinä mielessä uhka, että siinä porukkassa harrastetaan pääosin mutu-ajattelua, ei oteta mistään selvää ja typerä usko siihen, että rajat sulkemalla meidän elämä paranisi..

• Lestan yms huutaminen, maalittaminen ja muiden solvaaminen ovat epäasiallista ja sivistymättömän moukan käytöstä. Siinäkö siis asiallinen kirjoittaja? HO HOO, HO HOO!

• Jos Kepu nousee uudelleen, niin tilanne tietysti muuttuu silloin olennaisesti. Jos Kepun nousu tapahtuisi persujen kustannuksella, en olisi siitä lainkaan pahoillani.

Analyysisi persuista on oikea.

• Keskusta on mm Kekkosen johdolla rakentanut pitkällä aikavälillä Suomea kansallisvaltiona. Nyt Demarit ja Kokoomus ovat luovuttaneet valtaa maan ulkopuolelle 90 luvulta alkaen. Se on maanpetoksellista toimintaa. Sekö Kapi Suomelle parhaaksi?

• Anonyymi

Minä jään tarvittaessa viimeiseksi Keskustaan. Jos näin onnellisesti käy, ei ole enää kukaan muu estämässä puheenjohtajuuttani.
      Terv.
      Paavo V.

• Anonyymi

Muista sammuttaa valot ja ottaa vessasta sinun potretti, voit saada siitä jopa viisi euroa kepun osto-ja myyntiliikkeessä!

• Hieman samoissa ajatuksissa. Tämä kepupalsta on menettänyt kiinnostavuutensa jo nyt, kun asiakirjoittajat ovat käyneet täältä vähiin. Eräs keskittyy vain yli sadan vuoden takaiseen sdp:n historiaan unohtaen, että pian sen jälkeen puolueessa tapahtui täydellinen muutos. Muutamia kiinnostavat vain muut keskustelijat, varsinkin erästä vain yksi (;-)

EK-vaalien tulos ja sen jälkeisen hallituksen muodostuminen saattaa tehdä jotkin muut palstat kiinnostavammiksi ja jos vielä näissäkin voimissani pysyn, kirjoittelen sitten kiinnostukseni mukaisella palstalla. Olipa kepu tuolloin hallituksessa tai ei, tuskin se enää minua tai muitakaan kovin kiinnostaa.

No, ei politiikka yleisemminkään minua enää kovin kiinnosta. Kun on jo tätä ikää ja kiinnostukseni kohteet ovat enemmän muualla kuin politiikassa. Ehkäpä alan kirjoitella ikäkausipalstoilla - siis, jos vielä kirjoittelemassa olen. Onkohan niillä ikäkausipalstoilla palsta yli 85-vuotiaille? Ellei ole, täytynee tekeytyä vähän nuoremmaksi (;-)

• Anonyymi

Ratkaisuhan on aivan helppo, suksit vain vaikkavittuun.

• Anonyymi

Kapi se jaksaa tuoda hölmöyttään esille loppuun saakka. Vai on kepupalsta menettänyt kiinnostavuutensa? Taasko? Sitähän sinä isätön poikaparka olet hokenut täällä tänne tulostasi saakka, eli kohta 20 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kapi se jaksaa tuoda hölmöyttään esille loppuun saakka. Vai on kepupalsta menettänyt kiinnostavuutensa? Taasko? Sitähän sinä isätön poikaparka olet hokenut täällä tänne tulostasi saakka, eli kohta 20 vuotta.

Peräkammarin pöljällä sairaanloinen tarve tulla ja todistaa tyhmyytensä. Hanki navettapölö elämä. Kapi ja MPP on miehiä sinuun verrattuna ja vielä älykkäistä sellaisia. Missä olit, kun älyä ja kykyjä jaettiin?

• Anonyymi kirjoitti:

Peräkammarin pöljällä sairaanloinen tarve tulla ja todistaa tyhmyytensä. Hanki navettapölö elämä. Kapi ja MPP on miehiä sinuun verrattuna ja vielä älykkäistä sellaisia. Missä olit, kun älyä ja kykyjä jaettiin?

Älähän Kapi hermostu. Kyllä sinusta näkyy erittäin selvästi lapsuuden hemmottelu. Isän kasvattavan käden puute korostuu öykkäröintinäsi. Se ei siis perustaltaan ole sinun vikasi vaan lapsuuden peruja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko sitä jonoa jossa sinä pölvästi seisoit viimeisenä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko sitä jonoa jossa sinä pölvästi seisoit viimeisenä?

Ei kapi voinut mennä seisomaan jonon viimeiseksi, kun siellä oli jo mpp.

• Sanon edellisessä viestissäni olevani hieman samoissa ajatuksissa kanssasi. Perusteenani kepupalstan kiinnostavuuden vähenemiseen sanoin olevan asiakirjoittajien väheneminen täällä. Kyllä minulla on kuitenkin myös samoja perusteita kuin Sinulla, mutta en olisi pystynyt niitä ilmaisemaan yhtä hienosti kuin Sinä tässä:

”Kepuprojekti alkaa olla loppua vaille valmis. Kepusta on tulossa suomalaisille vähemmän haitallinen puolue ja siksi se muuttuu epäkiinnostavaksi marginaaliksi. Voimia pitää suunnata uusiin vaaroihin ja sellainen on persut, joka Kepuakin monta astetta pahempi. Tämä on siis suhteellinen kunnianosoitus puolivainaalle Kepulle. Ette ole sentään vajonneet niin alas kuin persut, joka on Venäjämielinen hyväuskoisten hölmöläispuolue.

Ehkä vaalien jälkeen voisi olla muistokirjoituksen aika. Yritän siinä tietysti osoittaa kunnioitusta vainajaa kohtaan eli sävyisämpi siitä tulee kuin näin elonpäivien aikaan. Tai eihän Kepu kokonaan kuole. Kyllä se jää kitumaan poliittiseen keskisarjaan ja yrittää sitten löytää keinoja, ettei tippuisi höyhensarjaan”.

Hieno ilmaisu todella! Täytyisiköhän minunkin alkaa hahmotella muistokirjoitusta kepuvainajalle? En ehkä, kun en varmaan pystyisi samaan kuin Sinä, joten mielenkiinnolla odotan muistokirjoituksesi jonka näkemässä toivon vielä olevani.

• Anonyymi

" Voimia pitää suunnata uusiin vaaroihin ja sellainen on persut, joka Kepuakin monta astetta pahempi."

Kyllä kepu tosiaan noista kahdesta on se pienempi paha. Persut on jopa kokoomustakin pahempi.

• Anonyymi

Voi teitä demaritovereita.

Olet ihan kuin Kapi, ilmoituksia palstalta poistumisesta, pitkiä turhanpäiväisiä jaarituksia, kepun kuoleman julistuksia, asiavirheitä asiavirheiden perään.

Mistä teitä oikein viiraa? Onko se demarius joka tekee ihmisen tyhmäksi, vai tyhmyys joka tekee ihmisestä demarin?

• Anonyymi

Ei, kyllä se on tyhmyys, joka tekee ihmisestä persun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kyllä se on tyhmyys, joka tekee ihmisestä persun.

Aha, no siinä tapauksessa se on sitten demarius joka tekee ihmisestä tyhmän. Kiitos kun tuon todistit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha, no siinä tapauksessa se on sitten demarius joka tekee ihmisestä tyhmän. Kiitos kun tuon todistit

Ei suinkaan noin, minä olen persu. Siksi minä tiedänkin, että tyhmyys (yksinkertaisuus) tekee persun. Minä kun olen yksinkertainen ja persu. Ja uskallan myös myöntää sen, moniko muu persu uskaltaa tehdä samoin?

• Anonyymi

Vähennä vaan, olethan ottanut kunniakkasti (hehheh) palstan turhimman ja ahkerimman kirjoittajan roolin sen jälkeen kun Kapi vähensi omaa kirjoitteluaan. Vaikka koko ajan palstaa lukeekin, kuten tiedämme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2810
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      99
      2247
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1960
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1403
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1384
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1300
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      974
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe