Olen murheellinen siitä.

Anonyymi-ap

Jeesukseen uskovat puhuvat siitä, kuinka he kaikessa seuraavat Jeesusta. Olen hyvin murheellinen niistä valheista, joita uskovat silloin suoltavat suustaan ulos.

Kuinka monta Jeesukseen uskovaa olet nähnyt paastoavan 40 vuorokautta hiekkaerämaassa?
Oletko nähnyt uskon sisaren tai veljen kävelevän vetten päällä?
Uskooko uskova täydellisesti Jeesuksen sanaan, kun Jeesus sanoo, että häneltä voi anoa mitä tahansa ja anoja saa sen, mitä hän anoo?
Jeesus myös selvästi sanoi, että hänen seuraajansa tulee ottaa ristinsä ja seurata Jeesuksen esimerkkiä tulla oikeasti naulituksi ristille. Pietari ei antanut naulituttaa itseään ristille pää ylöspäin, vaan pyysi, että hänet naulitaan ristiin pää alaspäin.
Seuraatko Jeesusta kaikessa, vai oletko vain petturi ja epäuskoinen luuseri?

8

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskotko tosiaan noihin satuihin?

    • Anonyymi

      Sinä et taida ymmärtää, mitä se Jeesuksen seuraaminen tarkoittaa.

    • Anonyymi

      Jeesus kutsui itseään hyväksi paimeneksi. Hän kehoitti Pietariakin kolme kertaa kaitsemaan Jeesuksen lampaita. Me voimme itsekin tutustua uudesta testamentista Jeesuksen opetuksiin. Pelastuakseen ei tarvitse paastota 40 pv, eikä kävellä vetten päällä. Jeesukselta voi myös tarvitsemiaan asioita, jos ne ovat hyvää hedelmää tuottavia, niin anoja saa sen. Opetuslapset ja apostolit olivat Pyhän Hengen vallassa, joten he tiesivät, mitä sopii anoa. Pahan anojat älköön vaivautuko. Tavallisen lampaan ei tarvitse ristiinnaulittaa itseään mitenkään päin ristiin. Nämä ovat suorituksia, joilla ei ole vaikutusta pelastukseen. Jeesus toi armon, jotta Hänen seuraajansa tuottaisivat iloiten hyvää hedelmää kaikkialle. Jeesuksen kokonaisvaltaisen ideologian kuuliaiset noudattajat, elävät Herransa ylivertaisessa siunauksessa.

    • Anonyymi

      Hauska kolumni! Hauskoja sarkastisia oivalluksia.

      Aloittaja on tietenkin teologiasta pihalla kuin lumiukko kesällä.

      • Anonyymi

        Aika hyvin kuitenkin tiedän, mitä teologia on. Se on kusetuksen tutkailemista.
        Olkoon sitten kyseessä uskonnollinen teologia tai tai uskonnollisuutta tutkiva oppiala.
        Jokainen kristillinen lahko harrastaa omaa uskonnollista teologiaa.
        Kristillistä nimeä kantavia lahkoja, kultteja ja yhteisöjä on maailmassamme tuhansia ja silloin myös uskonnollisia teologioita on sama määrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyvin kuitenkin tiedän, mitä teologia on. Se on kusetuksen tutkailemista.
        Olkoon sitten kyseessä uskonnollinen teologia tai tai uskonnollisuutta tutkiva oppiala.
        Jokainen kristillinen lahko harrastaa omaa uskonnollista teologiaa.
        Kristillistä nimeä kantavia lahkoja, kultteja ja yhteisöjä on maailmassamme tuhansia ja silloin myös uskonnollisia teologioita on sama määrä.

        Minä puhuin kristinuskon teologiasta. Aloitus on täyttä puuta heinää, mitä tulee kristinuskon teologiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä puhuin kristinuskon teologiasta. Aloitus on täyttä puuta heinää, mitä tulee kristinuskon teologiaan.

        Eihän aloituksessa mainuttu edes mitään teologiasta. Mistä ihmeestä vedit tuon kristinuskon teologian yhtäkkiä esiin? Uakonarhoissaan elävä ihminen on aina huijattuna.
        Olkoon teologia mitä tahansa, niin se aina perustuu pelkkään kusetukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän aloituksessa mainuttu edes mitään teologiasta. Mistä ihmeestä vedit tuon kristinuskon teologian yhtäkkiä esiin? Uakonarhoissaan elävä ihminen on aina huijattuna.
        Olkoon teologia mitä tahansa, niin se aina perustuu pelkkään kusetukseen.

        En minä ole kristitty. Käyn vain naureskelemassa täällä teidän pilkkaajien hölmöille aloituksillenne. Koska et edes tajua että pilkkasi kohdistui nimen omaan teologiaan, niin olet vielä surkeampi yritys pilkkoinesi kuin keskimääräiset yritteliäät.

        Kiitos hyvistä nauruista! 🤣


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe