Jeesukseen uskovat puhuvat siitä, kuinka he kaikessa seuraavat Jeesusta. Olen hyvin murheellinen niistä valheista, joita uskovat silloin suoltavat suustaan ulos.
Kuinka monta Jeesukseen uskovaa olet nähnyt paastoavan 40 vuorokautta hiekkaerämaassa?
Oletko nähnyt uskon sisaren tai veljen kävelevän vetten päällä?
Uskooko uskova täydellisesti Jeesuksen sanaan, kun Jeesus sanoo, että häneltä voi anoa mitä tahansa ja anoja saa sen, mitä hän anoo?
Jeesus myös selvästi sanoi, että hänen seuraajansa tulee ottaa ristinsä ja seurata Jeesuksen esimerkkiä tulla oikeasti naulituksi ristille. Pietari ei antanut naulituttaa itseään ristille pää ylöspäin, vaan pyysi, että hänet naulitaan ristiin pää alaspäin.
Seuraatko Jeesusta kaikessa, vai oletko vain petturi ja epäuskoinen luuseri?
Olen murheellinen siitä.
9
117
Vastaukset
- Anonyymi
Uskotko tosiaan noihin satuihin?
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17754124u
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sinä et taida ymmärtää, mitä se Jeesuksen seuraaminen tarkoittaa.
- Anonyymi
Jeesus kutsui itseään hyväksi paimeneksi. Hän kehoitti Pietariakin kolme kertaa kaitsemaan Jeesuksen lampaita. Me voimme itsekin tutustua uudesta testamentista Jeesuksen opetuksiin. Pelastuakseen ei tarvitse paastota 40 pv, eikä kävellä vetten päällä. Jeesukselta voi myös tarvitsemiaan asioita, jos ne ovat hyvää hedelmää tuottavia, niin anoja saa sen. Opetuslapset ja apostolit olivat Pyhän Hengen vallassa, joten he tiesivät, mitä sopii anoa. Pahan anojat älköön vaivautuko. Tavallisen lampaan ei tarvitse ristiinnaulittaa itseään mitenkään päin ristiin. Nämä ovat suorituksia, joilla ei ole vaikutusta pelastukseen. Jeesus toi armon, jotta Hänen seuraajansa tuottaisivat iloiten hyvää hedelmää kaikkialle. Jeesuksen kokonaisvaltaisen ideologian kuuliaiset noudattajat, elävät Herransa ylivertaisessa siunauksessa.
- Anonyymi
Hauska kolumni! Hauskoja sarkastisia oivalluksia.
Aloittaja on tietenkin teologiasta pihalla kuin lumiukko kesällä.- Anonyymi
Aika hyvin kuitenkin tiedän, mitä teologia on. Se on kusetuksen tutkailemista.
Olkoon sitten kyseessä uskonnollinen teologia tai tai uskonnollisuutta tutkiva oppiala.
Jokainen kristillinen lahko harrastaa omaa uskonnollista teologiaa.
Kristillistä nimeä kantavia lahkoja, kultteja ja yhteisöjä on maailmassamme tuhansia ja silloin myös uskonnollisia teologioita on sama määrä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hyvin kuitenkin tiedän, mitä teologia on. Se on kusetuksen tutkailemista.
Olkoon sitten kyseessä uskonnollinen teologia tai tai uskonnollisuutta tutkiva oppiala.
Jokainen kristillinen lahko harrastaa omaa uskonnollista teologiaa.
Kristillistä nimeä kantavia lahkoja, kultteja ja yhteisöjä on maailmassamme tuhansia ja silloin myös uskonnollisia teologioita on sama määrä.Minä puhuin kristinuskon teologiasta. Aloitus on täyttä puuta heinää, mitä tulee kristinuskon teologiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä puhuin kristinuskon teologiasta. Aloitus on täyttä puuta heinää, mitä tulee kristinuskon teologiaan.
Eihän aloituksessa mainuttu edes mitään teologiasta. Mistä ihmeestä vedit tuon kristinuskon teologian yhtäkkiä esiin? Uakonarhoissaan elävä ihminen on aina huijattuna.
Olkoon teologia mitä tahansa, niin se aina perustuu pelkkään kusetukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän aloituksessa mainuttu edes mitään teologiasta. Mistä ihmeestä vedit tuon kristinuskon teologian yhtäkkiä esiin? Uakonarhoissaan elävä ihminen on aina huijattuna.
Olkoon teologia mitä tahansa, niin se aina perustuu pelkkään kusetukseen.En minä ole kristitty. Käyn vain naureskelemassa täällä teidän pilkkaajien hölmöille aloituksillenne. Koska et edes tajua että pilkkasi kohdistui nimen omaan teologiaan, niin olet vielä surkeampi yritys pilkkoinesi kuin keskimääräiset yritteliäät.
Kiitos hyvistä nauruista! 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956797Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982