Oulu kuulolla?

Anonyymi-ap

Onko täällä päin jäkisseuraa, jossa ei potkita pois kesken kaiken, vaikka on sovittu, että sama porukka menee tietyn vuosimäärän yhdessä?
Seuraa, jossa lapset ovat tasa-arvoisia, eikä esim työntekijöiden tai valkulle valittavan äidin lapsi ole erilaisessa asemassa?
Löytyykö mistään päävalmentajaa, jolle koko joukkue tärkeä, eikä vain kärki?
Tai onko tämä utopiaa täällä päin...

9

977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Empä kyllä tiedä missään päin että joukkueeseen valitaan vuosiksi eteenpäin. Joka kevät on haku, jolloin joukkueeseen valitaan

• Anonyymi

Pelipaikka pitää ansaita, näin se vaan menee.

• Anonyymi

Oulussa pelipaikka irtoaa ensin valmennuksen pojille, muut sitten osaamisen mukaan

• Anonyymi

Nepotismi on oulukiekon kovinta ydintä.

• Anonyymi

Kärki on tärkeä, koska sen mukaan sitä hommaa pitää tehdä. Jos ei tehdä, kärki lähtee muualle. Sitten se häntä on kuitenkin sitä porukkaa, joka todennäköisesti lopettaa. Kärki lähti muualle, häntä lopetti, ei enää joukkuetta. Jos se kärki saadaan pidettyä niin sitten kun se häntä lopettaa niin on vielä joukkue.

• Anonyymi

No kyllä usein käy niin että kun ollaan esim C tai B iässä junnujen kärki on lopettanut ja se häntä joka on omatoimisesti treenannut jatkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä usein käy niin että kun ollaan esim C tai B iässä junnujen kärki on lopettanut ja se häntä joka on omatoimisesti treenannut jatkaa

Totta!
        Ei ole suora vaikutus, että jos ulkoisesti pärjää jossakin (on kärki), niin harrastus jatkuu ns loppuun asti.
        Ns kärki voi taantua, tulla henkisiä tai fyysisiä rajoitteita tai sitten muita mielenkiinnon kohteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta!
        Ei ole suora vaikutus, että jos ulkoisesti pärjää jossakin (on kärki), niin harrastus jatkuu ns loppuun asti.
        Ns kärki voi taantua, tulla henkisiä tai fyysisiä rajoitteita tai sitten muita mielenkiinnon kohteita.

Juuri näin. Ja jos aina on saanut kaikkea enemmän valmennuksesta,seuralta yms.,tulee yleensä raja vastaan josta ei enään kehity. Sitten ihmetellään että mitä on käynyt kun aiemmin oli kärkeä ja nyt ei. Ja etsitään syyllistä tähän jokapaikasta

• Anonyymi

Ipassa oli jo joskus 10-v niin, että kauden alussa valmentaja sanoi, että huonot pojat putoavat pois, jos tulee parempia tilalle. Harvoin silti vahvistuksia tuli, kun joukkueen henki oli tämä. Ja nythän esim. U20 on missä, ei missään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      3255
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      16
      2519
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      447
      1530
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      122
      1406
    5. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      216
      1361
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      548
      1313
    7. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      112
      1291
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113