Kylmä on yksin nukkua, tarvitsee monta peittoa.

Hyvää yötä ja kauniita unia ja oman kaivatun unikuvia. ☺️💙❄️

24

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulle riittää yksi peitto 👩

• Sen täytyy sitten olla lämmin. ☺️

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Sen täytyy sitten olla lämmin. ☺️

22 on sisällä lämmin👩

• Anonyymi kirjoitti:

22 on sisällä lämmin👩

Mulla on makkarissa viileämpää kuin muissa huoneissa. Tällä hetkellä ehkä 18 astetta siellä, ja muissa 20-21.

• Prinssi_J kirjoitti:

Mulla on makkarissa viileämpää kuin muissa huoneissa. Tällä hetkellä ehkä 18 astetta siellä, ja muissa 20-21.

Kysyit että miksi niin vähän? En oikeastaan tiedä, että miksi. Mutta se on ihan ok.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😍 ­­N­y­­­m­f­­­o­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17755576P

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ei ole kylmä, yksi peitto riittää. En tiedä haluanko koskaan nukkua yhdessä uuden kumppanin kanssa, kun on kauan jo tottunut nukkumaan yksin. Kummallakin voisi olla oma makuuhuone ja sitten aamulla voisi kömpiä toisen viereen.

• Niin kyllä se tottumista vaatii alkuun sekin. Mutta voisi silti olla mukavaa...

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Niin kyllä se tottumista vaatii alkuun sekin. Mutta voisi silti olla mukavaa...

Olen nukkunut lähes kaksikymmentä vuotta nukkunut yksin, en usko että minun on mahdollista enää nukkua kenenkään kanssa yhdessä.

• Anonyymi

Hyvää yötä ☁️🐑
      Minulla on viileä makkari!
      Haluaisin alkaa nukkua parvekkeella...
      keksin jo minkälaisen makuupaikan voitehdä.

• Hyvää yötä. Niin minullakin on... Viileässä nukkuu hyvin. Kesällä taas on järkyttävän kuuma nukkua.

• Tulisiko liian kuuma, jos nukkuisit viekussa? ☺️

• Anonyymi

Katso taivaalle siellä näkyy, jupiter, venus ja kuu 🐔

• Anonyymi kirjoitti:

Katso taivaalle siellä näkyy, jupiter, venus ja kuu 🐔

Ainiin, tosiaan, nehän ovat nyt lähekkäin. Hyvä kun muistutit.

• Anonyymi

🌙✨️✨️
      Kun aika mennyt on
      Ei sitä takaisin saa
      Rinnakkaista todellisuutta
      Elät, elän, elävät
      Kun aika mennyt on
      Unta vain jää

• Kauniisti sanoit runoiltu. Hyviä unia. 🪐

• Useampi peitto on parhautta. Kylmä makkari ja paljon peittoja. Parempi uni tulee. Sellainen painopeitto pitäisi hankkia.

• Olen samaa mieltä tästä. ☺️

• Anonyymi

Painopeitto ei sovi kaikille. Kannattaa perehtyä tarkoin sen ominaisuuksiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Painopeitto ei sovi kaikille. Kannattaa perehtyä tarkoin sen ominaisuuksiin.

Luulen, että se olisi juuri minulle tarkoitettu. Olen vähän sellainen häkkyrä ja rauhaton unissani ja jos useampi peitto rauhoittaa, niin se voisi ajaa saman asian. Olen kyllä testannut sitä ystäväni luona.

• Nyt simmut kiinni. Hyvää yötä. 😊

• Anonyymi

Hyvää yötä👩🛌

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä👩🛌

Hyvää yötä 😊🤗

• Anonyymi

Vartalotyyny on myös uudehko keksintö unihärpäkkeistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3006
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2462
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2441
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2121
    5. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      100
      1678
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      236
      1673
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      434
      1572
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1524
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1512
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1309
    Aihe