Rukoillaan tämän Tinon puolesta

Anonyymi-ap

Että hän ei eksyisi maailmaan, vaan pysyisi Jeesus-tiellä 🙏
https://www.is.fi/viihde/art-2000009408753.html

Häneltä ja siskoltaan löytyy aivan ihania laululauantai-ohjelmia youtubesta

https://youtu.be/Uj7ZDzhQE7I

Uskon, että Tino on aidosti tullut uskoon, mutta ei varmasti ole helppoa olla homo ja uskova, mutta Jeesus voi todella parantaa ja eheyttää. Meillä kaikilla on syntimme, mitä vastaan joutuu taistelemaan, emme ole siis homoja parempia.

Onko kukaan muu kuunnellut näitä laululauantai-ohjelmia?

54

2460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Surullista, että hän näin kokenut uskovien yhteydessä olemisen:
      Yhteisöä, johon Portnoj heräämisensä myötä kuului hän kutsuu nyt ”erittäin toksiseksi” ympäristöksi. Sen osana hän ehti viettää neljä vuotta.

      • Anonyymi

        Ongelma on siinä, ettei siellä ollut kunnon opetustakaan. Uutisesta tulee ilmi, että hän kampaili ns. "oman identiteetin" kanssa eli vanhan ihmisensä kanssa. Ongelma on siinä, että vanha ihminen ei tosiaankaan muutu koskaan eikä Raamattu sellaista opettaa .Siinä on se suuri ongelma, että suurin osa tämän päivän opetuksista pyörii oman minän parantamisen ympärillä. Raamattu ei kuitenkaan opettaa mitään sellaista, vaan sen sijaan vanha ihminen eli oma minä on ristiinnaulittu Jeesuksen kanssa. Eli se on kuollut. Sitä ei tule parantaa. Sen sijaan olemme kuolleet Jeesuksen kanssa ja Jeesuksesta on tullut meidän elämämme. Siinä on suuri ero. Meidän tulee kyllä astua sivuun eli panna pois vanha ihmisemme eli oma itsemme (itsemme kieltäminen) ja pukeutua uuteen eli antaa Jeesuksen elää sijastamme. Se ei kuitenkaan ole oman minän parantelua, vaan elämistä Jeesuksen kautta.

        Me olemme kuolleet pois synnistä. Synti ei ole kuollut, vaan me olemme kuolleet. Siinä on suuri ero. Ja joka on kuollut se on vanhurskautunut pois synnistä. Me olemme kuolleet Jeesuksen kanssa ja elämme hänen kanssaan. Jeesuksen kuolemassa kuolimme pois synnistä. Olemme vanhurskautuneet pois synnistä ja meissä elävä Jeesus elää vanhurskaudeksemme. Hän tekee kuolemansa todelliseksi meissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma on siinä, ettei siellä ollut kunnon opetustakaan. Uutisesta tulee ilmi, että hän kampaili ns. "oman identiteetin" kanssa eli vanhan ihmisensä kanssa. Ongelma on siinä, että vanha ihminen ei tosiaankaan muutu koskaan eikä Raamattu sellaista opettaa .Siinä on se suuri ongelma, että suurin osa tämän päivän opetuksista pyörii oman minän parantamisen ympärillä. Raamattu ei kuitenkaan opettaa mitään sellaista, vaan sen sijaan vanha ihminen eli oma minä on ristiinnaulittu Jeesuksen kanssa. Eli se on kuollut. Sitä ei tule parantaa. Sen sijaan olemme kuolleet Jeesuksen kanssa ja Jeesuksesta on tullut meidän elämämme. Siinä on suuri ero. Meidän tulee kyllä astua sivuun eli panna pois vanha ihmisemme eli oma itsemme (itsemme kieltäminen) ja pukeutua uuteen eli antaa Jeesuksen elää sijastamme. Se ei kuitenkaan ole oman minän parantelua, vaan elämistä Jeesuksen kautta.

        Me olemme kuolleet pois synnistä. Synti ei ole kuollut, vaan me olemme kuolleet. Siinä on suuri ero. Ja joka on kuollut se on vanhurskautunut pois synnistä. Me olemme kuolleet Jeesuksen kanssa ja elämme hänen kanssaan. Jeesuksen kuolemassa kuolimme pois synnistä. Olemme vanhurskautuneet pois synnistä ja meissä elävä Jeesus elää vanhurskaudeksemme. Hän tekee kuolemansa todelliseksi meissä.

        Samoin lain kanssa. Laki ei ole kuollut eikä häviä mihinkään, vaan me olemme kuolleet ja Jeesus elää.


    • Anonyymi

      Tämä on yksistään Tinon ja Jumalan, kuten jokaisen muunkin oma asia, eikä kuulu muille.

      Jumalaa ja rukousta ei saa kääntää kenenkään omaa identiteettiä ja omaatuntoa vastaan.

      Tuollainen valikoiva "rukous" on pelkkää tekopyhyyttä ja toisen ihmisen hallinnan väline, on hengellistä väkivaltaa.

      Raamattu tuomitsee orjuuden. Mm. 7. käsky, "Älä varasta", koskee myös tuota toisen ihmisen luvatonta orjuuttamista, elämän hallintaa. Kyseessä on synti.

      • Anonyymi

        Tottakai jokaisen puolesta tulee rukpilla, eikä se ole mitään väkivaltaa.


      • Anonyymi

        Jos Tino kerran joutuisikin ikuiseen kadotukseen, palaamalla takaisin vanhaan elämään ja luopumalla uskosta Jeesukseen, niin edelleenkö sinä tyytyväisenä sanoisit, että ei pidä rukoilla toisen puolesta, vaan antaisit hyvillä mielin mennä sinne ikuiseen helvetin tuleen?
        Oletko edes uskossa vai pelkkä trolli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Tino kerran joutuisikin ikuiseen kadotukseen, palaamalla takaisin vanhaan elämään ja luopumalla uskosta Jeesukseen, niin edelleenkö sinä tyytyväisenä sanoisit, että ei pidä rukoilla toisen puolesta, vaan antaisit hyvillä mielin mennä sinne ikuiseen helvetin tuleen?
        Oletko edes uskossa vai pelkkä trolli?

        En kirjoittanut mitään tuollaista.
        Opettele luetun ymmärtämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoittanut mitään tuollaista.
        Opettele luetun ymmärtämistä.

        Sinun mielestäsi ihmiset, jotka julkisesti sanoo olevansa Jeesuksen omia, saarnaavat jopa netissä jakokouksissa,ja sitten lähtevät maailmanteille, on vain yksin sen uskovan ja Jumalan asia?
        Mitähän sanoo Raamattu?
        Uskotko että Jumala haluaa muiden uskovien vain kääntävän selkänsä tälläisille ja ajattelevan, että omapahan on asiansa? Sekö on sitä rakkautta, jota Jumala meiltä odottaa?
        Että me katselemme sivusta kun ihminen kulkee kohti kadotusta... Jos me todella tietäisimme miten hirveä paikka kadotus on, me varmaan pakottaisimme ihmiset takaisin Jeesuksen luo. Koska niin hirveään paikkaan ei kukaan halua mennä.


      • Anonyymi

        Eikös se että kyseinen henkilö omasta aloitteestaan päättää tuoda kyseisen asian esille suositussa TV-ohjelmassa, aika vahvasti signaloi että hän juurikin haluaa asian kuuluvan muille.


      • Anonyymi

        Kyllähän tämä asia kuuluu myös muille, koska mies on itse julkisesti tunnustautunut uskovaksi ja sitten kääntyy jälleen homouteen.
        Raamattu opettaa aivan selkeästi tästä.
        Jumalan lasten joukossa ei voi harjoittaa syntiä, oli se mitä tahansa, eikä myöskään salassa.
        Synnistä tulee tehdä selkeästi tunnustaen parannusta ja sitten kilvoitella kukin omien vaikeuksiensa kanssa, sekä pyytää myös veljiltä ja sisarilta rukoustukea.

        H


    • Anonyymi

      Homous on synti ja siitä pitää tehdä parannus.

    • Anonyymi

      On kyllä rankka nuoruus ollut. Psykologiset ongelmat tulee esille haastattelussa. En varmasi ole helppoa enää uudistua uskossa. Uusi Elämä on siis Pauli Kemin lehti. Uuskarismaatikkojen lehti.

      https://www.uusielama.net/images/UE/4-2021.pdf

    • Anonyymi

      Youtubessa paljon Tinon ja Danielan kaunista laulua. Nauhoitettu Turun evankeliumin talolla. Myös näitä laululauantai-nauhoituksia löytyy. Viimeisessä nauhoituksessa Tino kertoi, että tämä on viimeinen, eikä hän kommentoi asiaa enemmän. Paljon olen näitä katsonut.

    • Anonyymi

      Nythän asia selvisi, miksi lopetti laulamisen Turun evankeliumintalolla.

      • Anonyymi

        Tiedän, ettei liity alkuperäiseen aiheeseen mutta tässä onkin iso ongelma, että kokoonnutaan jonkun turun evankeliumitalon nimessä eikä Jeesuksen nimessä. Seurakunta on Jeesuksen ruumis ja sen nimi on Jeesus. Mitään muuta nimieroa ei tulisi olla seurakuntien välillä kuin paikkakuntien nimet.


    • Anonyymi

      No ehkä sateenkaari messut pyytää laulamaan.

    • Anonyymi

      Hyvin huolestuttavaa on, että hän ei lähtenyt maalliseen laulukilpailuun tuodakseen Jeesukselle kunniaa, vaan päinvastoin...
      Kuitenkin hän on ollut uskossa, on saanut kohdata Jeesuksen.
      Ja sitten käy näin...vaikka toivoa on, että vielä palaa takaisin, se vaan voi olla vaikeaa, kun julkisesti haukkuu uskovat ja haluaa pysyä homona.

      • Anonyymi

        Synti on niin voimakas houkutin, että se saa ihmisen lumoihinsa,
        jos sitä katsoo ja ajattelee liian kauan. Aivan niin kuin
        Sormuksen herra elokuvassa Sauronin valmistama
        sormus sai lumoihinsa sen ihmisen, jolla tämä sormus oli
        ja joka sitä katsoi. Mutta oli vain yksi, joka kykeni vastustamaan
        sormuksen (synnin) voimaa ja tuhoamaan sormuksen (synnin).


      • Anonyymi

        Tulee mieleeni; kuinka moni meistä uskovista on joskus ajautunt syntiin ja maailmaan ja elänyt siellä vuosia. Tämä on kuitenkin ollut tilapäistä, ei pysyvää, koska Jeesus on tullut uudelleen ja ottanut pojan/tytön kiinni ja uudistanut uskossa ja palvelutehtävässä. Näitä tällaisia todistuksia on lukuisia. Jumalan edessä yksi vuosi, tai kymmenen vuotta, on kuin silmänräpäys.

        Uskon, että Jumala voi kääntää kaiken parhain päin myös Tinon elämässä.
        Jeesus ei ole hylännyt häntä, mutta ehkä hän on joutunut vähän syrjään
        Hänen tahdostaan ja suunnitelmistaan. Jumala voi käyttää pahojakin
        asioita hyvän toteuttamiseen.

        Me uskovat ajattelemme usein, että kun meille tulee syntiä, ja joskus tahallista
        syntiä, Jeesus ottaa jalat alle ja häviää maisemistamme välittömästi. Niin arka
        lintu ei Pyhä Henki ja Jeesus Kristus ole, että Hän jättäisi omansa tilapäisten
        syntien tähden. Niin ei Puolustajat; Pyhä Henki ja Jeesus tee. Tinon elämä voi
        kääntyä vielä uudelleen, ja sitten se on pysyvää. Näin uskon ja toivon ja rukoilen.

        Itse olin uskossa teini-ikäisenä. Sitten usko jäi ja synti tuli elämääni.
        Ja tätä vaihetta kesti n. 13 vuotta. Sitten Jeesus alkoi uudelleen puhua ja
        kutsua yhteyteensä. Hän ei ollut jättänyt minua. Minulle tuli Jumalalta sana
        ruotsalaisen laulajan Christer Sjögrenin laulun kautta: "Olen varjellut sinut
        omanani lapsuudestasi asti". Minä hämmästyin koska koin voimakkaasti,
        että Jeesus on pitänyt minut omanaan syntisestä elämästäni huolimatta.
        Ja tämä tietenkin siksi, että olin lapsena antanut itseni Hänelle Hänen
        pelastettavakseen. Hän oli uskollinen, vaikka minä olin ollut uskoton,
        ja oli pitänyt minusta huolen.

        Mutta nyt Jeesus tahtoi minun antautuvan Hänelle kokosydämisesti,
        jotta Hän voisi toteuttaa suunnitelmansa elämässäni. Eihän Jumalan
        tahto toteudu elämässämme ellemme me hyväksy sitä ja anna Hänelle
        valtuuksia toteuttaa tahtoaan.

        Mvh J - K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee mieleeni; kuinka moni meistä uskovista on joskus ajautunt syntiin ja maailmaan ja elänyt siellä vuosia. Tämä on kuitenkin ollut tilapäistä, ei pysyvää, koska Jeesus on tullut uudelleen ja ottanut pojan/tytön kiinni ja uudistanut uskossa ja palvelutehtävässä. Näitä tällaisia todistuksia on lukuisia. Jumalan edessä yksi vuosi, tai kymmenen vuotta, on kuin silmänräpäys.

        Uskon, että Jumala voi kääntää kaiken parhain päin myös Tinon elämässä.
        Jeesus ei ole hylännyt häntä, mutta ehkä hän on joutunut vähän syrjään
        Hänen tahdostaan ja suunnitelmistaan. Jumala voi käyttää pahojakin
        asioita hyvän toteuttamiseen.

        Me uskovat ajattelemme usein, että kun meille tulee syntiä, ja joskus tahallista
        syntiä, Jeesus ottaa jalat alle ja häviää maisemistamme välittömästi. Niin arka
        lintu ei Pyhä Henki ja Jeesus Kristus ole, että Hän jättäisi omansa tilapäisten
        syntien tähden. Niin ei Puolustajat; Pyhä Henki ja Jeesus tee. Tinon elämä voi
        kääntyä vielä uudelleen, ja sitten se on pysyvää. Näin uskon ja toivon ja rukoilen.

        Itse olin uskossa teini-ikäisenä. Sitten usko jäi ja synti tuli elämääni.
        Ja tätä vaihetta kesti n. 13 vuotta. Sitten Jeesus alkoi uudelleen puhua ja
        kutsua yhteyteensä. Hän ei ollut jättänyt minua. Minulle tuli Jumalalta sana
        ruotsalaisen laulajan Christer Sjögrenin laulun kautta: "Olen varjellut sinut
        omanani lapsuudestasi asti". Minä hämmästyin koska koin voimakkaasti,
        että Jeesus on pitänyt minut omanaan syntisestä elämästäni huolimatta.
        Ja tämä tietenkin siksi, että olin lapsena antanut itseni Hänelle Hänen
        pelastettavakseen. Hän oli uskollinen, vaikka minä olin ollut uskoton,
        ja oli pitänyt minusta huolen.

        Mutta nyt Jeesus tahtoi minun antautuvan Hänelle kokosydämisesti,
        jotta Hän voisi toteuttaa suunnitelmansa elämässäni. Eihän Jumalan
        tahto toteudu elämässämme ellemme me hyväksy sitä ja anna Hänelle
        valtuuksia toteuttaa tahtoaan.

        Mvh J - K

        Piti liittää tuohon tekstiin laulu, johon viittaan.
        Tämän laulun ydinsanoma langenneelle uskovalle
        on referengi:

        "Han har öppnat pärleporten så att jag kan komma in.
        Genom blodet har han frälst mig och BEVARAT MIG
        som sin."

        Suomeksi: "Hän on avannut helmiportin niin, että minä
        voin tulla sisälle. Verensä kautta hän on pelastanut minut
        ja SÄILYTTÄNYT MINUT OMANAAN."

        https://www.youtube.com/watch?v=txjj_931Go8

        Mvh J - K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee mieleeni; kuinka moni meistä uskovista on joskus ajautunt syntiin ja maailmaan ja elänyt siellä vuosia. Tämä on kuitenkin ollut tilapäistä, ei pysyvää, koska Jeesus on tullut uudelleen ja ottanut pojan/tytön kiinni ja uudistanut uskossa ja palvelutehtävässä. Näitä tällaisia todistuksia on lukuisia. Jumalan edessä yksi vuosi, tai kymmenen vuotta, on kuin silmänräpäys.

        Uskon, että Jumala voi kääntää kaiken parhain päin myös Tinon elämässä.
        Jeesus ei ole hylännyt häntä, mutta ehkä hän on joutunut vähän syrjään
        Hänen tahdostaan ja suunnitelmistaan. Jumala voi käyttää pahojakin
        asioita hyvän toteuttamiseen.

        Me uskovat ajattelemme usein, että kun meille tulee syntiä, ja joskus tahallista
        syntiä, Jeesus ottaa jalat alle ja häviää maisemistamme välittömästi. Niin arka
        lintu ei Pyhä Henki ja Jeesus Kristus ole, että Hän jättäisi omansa tilapäisten
        syntien tähden. Niin ei Puolustajat; Pyhä Henki ja Jeesus tee. Tinon elämä voi
        kääntyä vielä uudelleen, ja sitten se on pysyvää. Näin uskon ja toivon ja rukoilen.

        Itse olin uskossa teini-ikäisenä. Sitten usko jäi ja synti tuli elämääni.
        Ja tätä vaihetta kesti n. 13 vuotta. Sitten Jeesus alkoi uudelleen puhua ja
        kutsua yhteyteensä. Hän ei ollut jättänyt minua. Minulle tuli Jumalalta sana
        ruotsalaisen laulajan Christer Sjögrenin laulun kautta: "Olen varjellut sinut
        omanani lapsuudestasi asti". Minä hämmästyin koska koin voimakkaasti,
        että Jeesus on pitänyt minut omanaan syntisestä elämästäni huolimatta.
        Ja tämä tietenkin siksi, että olin lapsena antanut itseni Hänelle Hänen
        pelastettavakseen. Hän oli uskollinen, vaikka minä olin ollut uskoton,
        ja oli pitänyt minusta huolen.

        Mutta nyt Jeesus tahtoi minun antautuvan Hänelle kokosydämisesti,
        jotta Hän voisi toteuttaa suunnitelmansa elämässäni. Eihän Jumalan
        tahto toteudu elämässämme ellemme me hyväksy sitä ja anna Hänelle
        valtuuksia toteuttaa tahtoaan.

        Mvh J - K

        Aamen! Näin olen itsekin saanut kokea, kuin myös omat vanhempanikin. Silti jokainen meistä tarvitsee niitä rukoilijoita, ne rukoukset kantavat silloinkin kun lankeamme ja eksymme ja joudumme kauas Jumalasta.
        Mutta Jeesus ei unohda Tinoa ja uskon, että hän vielä palaa takaisin, mutta ei käännetä selkäämme hänelle 🙏 ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen! Näin olen itsekin saanut kokea, kuin myös omat vanhempanikin. Silti jokainen meistä tarvitsee niitä rukoilijoita, ne rukoukset kantavat silloinkin kun lankeamme ja eksymme ja joudumme kauas Jumalasta.
        Mutta Jeesus ei unohda Tinoa ja uskon, että hän vielä palaa takaisin, mutta ei käännetä selkäämme hänelle 🙏 ap

        Kiitos sinulle joka puolustat Tinoa.Minä myös kuuntelen hirveän paljon Tinon ja Danielan lauluja.Sydän aivan murtuu kun nyt tällä hetkellä Tino on laulamassa maailman lauluja.Minä myös rukoilen Tinon puolesta että palaisi Jeesuksen luokse takaisin.Kyllä meidän uskossa olevien ihmisten pitää rukoilla toistemme puolesta jotka sielunvihollinen saa saaliikseen vaikka vähäksikin aikaa.T.Hilu


    • Anonyymi

      Luopumuksessa elo käy pahemmaksi kuin ennen. Sillä tiellä on vain pilkka ja jatkuva herja kaverina.

      • Anonyymi

        Ja ne asiat vievät luopuneen takaisin Jeesuksen syliin.
        Jeesus odottaa tuhlaajapojan isän lailla poikaa kotiin.


    • Anonyymi

      Tino Portnoj teki julkista parannusta Evankeliumitalossa homoudestaan! Todisti rohkeasti.

      Mutta feminiinisyys jäi ja sitä vaali. Nättinä poikana homojen julkea kohde.

      Kun hän on näin todistanut ja sitten kääntänyt selkänsä Raamatun linjalle ja Kristukselle ja lähtenyt julkihyväksymään jälleen homouden, on hän uskonsa ja vakaumuksensa kieltänyt. Ja siinä samalla Jeesuksen armon ja laupeuden.

      Prkl iloitsee voitostaan ja aloittaa tuhotyönsä, valitettavasti näin se menee!

      Homoudesta ei toivu kukaan tapojaan muuttamalla, siinä täytyy tehdä selkeä päätös olla harjoittamatta homoutta. Jumala voi auttaa kehittymään siihen suuntaan, johon parannuksessaan on päättänyt kehittyä. Mutta kahden tien linjalla on prkl se, joka menestyksen tuo ja menetyksen!

      Erittäin vaarallinen kehitys ja vielä julkisesti tavallaan uskon ja Jeesuksen rienaa!

      • Anonyymi

        Katsoin niitä hänen laulujaan. Huomion kiinnitti aina ne naismaisen tiukat legginsit, jotka hänellä oli. Joskus jopa kirjoitin, että laittaisi esim. farkut tai jotkut normaalit pitkät housut, mut ei tyyli muuttunut...
        Surullista, että on luopunut uskosta. Raamatussa puhutaan luopioista, jotka ovat täyttäneet syntiensä mitan. Tai että tuomio on pahempi niille, jotka ovat olleet totuudessa ja sen tietävät, ja sitten luopuvat.
        Toivottavasti hän saa vielä palata Jeshuan luo.


    • Anonyymi

      Mikähän oli se "toksinen uskonyhteisö", johon Tino kuului neljä vuotta?

    • Anonyymi

      homo hammarit kyllä neuvovat kaiken miten homoilua suoritetaan
      hammarit homoilevat helluntailaisten hengessä!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Surullista Suomessa että uskovat eivät välitä Suomen vainotuista. Väitetään vaan ettei vainoa ole Suomessa. Näin ajattelevat ne jotka rakastaa maailmaa ja kokevat sen hyväksi kodiksi.
        Väittämällä vainoa harhaluuloksi he voivat hylätä vainotut ja elää itsekkäästi omassa hyvinvoinnissaan.


    • Anonyymi

      Tino voi mennä Avioliittoon Hammarin kanssa ja täten hän päsee mukaan Hammareiden suureen homoilu sukuun :)
      Voi samalla vaihtaa myös sukunimensä :)

    • Anonyymi

      Rukoillaan Tinon puolesta, että ei tule Helluntailaiseksi, joka on saatanan oppi!

      • Anonyymi

        Noo antaa Jumalan päättää mihinkä menee !


    • Anonyymi

      Rukoillaan, että Tino varjeltuu helluntailaisilta!

    • Anonyymi

      Rukouksia on kuultu ja Tino on välttynyt helluntailaisuuden syövältä!

    • Anonyymi

      Rukoillaan Tinon puolesta, että varjeltuu "helluntailaisten" hengeltä!
      Ja täten säilyttää henkisen terveytensä!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rukoillaan kaikki ettei Tino joudu Hullutaikirkon palkallisten ja muiden apulaisten keplottelun kohteeksi!

      Hulluntailaiset ovat niin kovia PUOSKAREITA!

    • Anonyymi

      Jeesus ei tee yhtään mitään. Se on kuollut, jos sitä on koskaan ollutkaan.

    • Anonyymi

      Voi voi Tinoa kun hylkäsi hyvän ja valitsi pahan. Paholainen riemuitsee kun sain taas sielun koukkuunsa vietäväksi kadotukseen.
      Helly.

    • Anonyymi

      Tämä Tino ei muuten kuulunut helluntailaisiin vaan enemmänkin kirkolliseen ryhmään.

    • Anonyymi

      Rukoillaan Tinon puolesta ettei helluntailaisten homo harha saisi häntä valtaansa!

    • Anonyymi

      Joh.17:12 Biblia (1776) Kuin minä olin heidän kanssansa maailmassa, niin minä kätkin heitä sinun nimesäs: ne, jotkas minulle annoit, kätkin minä, ja ei niistä kenkään kadoittanut, vaan se kadotuksen lapsi, että Raamattu täytettäisiin. Joh.6:39-40

    • Anonyymi

      Kauniimmin voisitte puhua ihmisestä. Jumalalle vastaatte vielä puheistanne. Miten haluaisitte teistä puhuttavan, siten puhukaa. Ei näin veljet ja sisaret!

    • Anonyymi

      Rukoillaan, ettei Tino eikä kukaan muukaan eksy Helluntailaisten eli Hulluntailaisten ansoihin!

      Hulluntailaisten riettauksien keskellä ei kukaan terveenä selviä!

    • Anonyymi

      Rukoillaan, että Tino vapautuu helluntailaisista ja heidän kieroiluistaan!

    • Anonyymi

      Tino oli aivan terve nuorimies, kunnes haksahti Hullutailaisuuteen ja sen myötä tuli kaikki seksuaaliset ongelmat!

      Upotuskasteensa jälkeen Tino sanoi olevansa Tiina!
      Upotuskaste aivan selvästi sai Tinon psyykkeen hajoamaan!

      Hulluntailaiset eivät ole halunneet pitää Tinosta mitään huolta sen jälkeen kun hajottivat hänen mielenterveytensä!

    • Anonyymi

      Surullista luettavaa nämä tekstit täällä. Oli siellä pari sellaistakin jotka huomasi oikeasti uskovan ihmisen kirjoittamaksi. Josta välittyi aito huoli ja pysyttiin sanassa.
      Tosiasia on kuitenkin se että suurin osa täällä kirjoittajista ei ole henkilökohtaisesti uskossa, ei siis ole sisar tai veli Herrassa.
      Olen sitä mieltä että oikeasti Jeesuksen omat ei lähde parjaamaan toisia uskovia millään lailla.
      Toivottavasti Tino vielä löytää takaisin Jeesuksen luokse ja löytää seurakunnan jossa palvellaan Jeesusta ja annetaan tilaa kasvaa uskossa.
      Jeesuksen tulo on lähellä ja tää maailma on pahan vallassa, enkä soisi kenenkään tänne jäävän kun Jeesus noutaa omansa pois. Jeesus rakastaa jokaista ja haluaa jokaisen pelastaa, mutta se valinta on tehtävä itse.

      • Anonyymi

        Uskovien kommentit on usein outoja. Luin jonkun naisen kommentin fb sta uskovan runosaarnaajan palstalta ettei nainen tunne mitään myötätuntoa Gazan tapetuille kai lapsille. Jumala tekee mitä tekee.


    • Anonyymi

      Onkohan yhtään romania, joka ei olisi saanut rikostuomiota?

    • Anonyymi

      Tinon nimipäivä kalenterissa on 14. helmikuuta samoin kuin Valentinin. Albertino, Constantino, Valentino ym. Digi- ja väestötietoviraston nimipalvelun mukaan nimi Tino on Suomessa vuoden 2019 loppuun mennessä annettu 2 232 henkilölle.

      Tinolle paljon onnea tulevan Nimipäivän Johdosta!

      Kristitylle Nimipäivä on Kasteen Muistopäivä!

      Rukoillaan, ettei Tino eksy helluntailaisten puljuun joka sotkee kaikkien ihmisten mielet!

    • Anonyymi

      Kiitos Jeesus, että pidät Tinon aina omanasi ja varjelet helluntailaisilta!

    • Anonyymi

      Rukoillaan, ettei Tino eikä kukaan muukaan sotkeudu Helluntailaisten noitien kavaliin juoniin!
      Jeesuksen Kristuksen Herramme Nimessä Amen!

    • Anonyymi

      Kiitos Jeesus, että varjelet ettei Tino eksy helluntailaisten pauloihin ja helluntailasiten homoiluun!

      Jeesuksen Kristuksen Herrani Nimessä Amen!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      219
      1871
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1689
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1179
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1090
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      970
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe