Paavali oli vielä tappohommissa...

Anonyymi-ap

Paavali oli vielä tappohommissa kun Jeesus antoi kaskekäksyn 11 oikealle apostolille helatorstaina ja oli heidän mukanaan heti kastamassa Hengellä kun apostolilit hoitivat helluntain 3000 ihmisen kasteeseen veden syntien pesua varten paikalle.
Raamattu kertoo, että...
...3000 syntistä ihmistä sai helluntaina kasteeessa synnit anteeksi ja uskon Hengen lahjan.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "oli vielä"?

      Siis ketä se jo silloin tappoi, kun kristittyjä ei vielä ollutkaan?

      • Anonyymi

        Paavali oli Rooman valtakunnan sotilas ja tappoi ketä käskettiin tappamaan.

        Oli fyysisesti vahva, harrasti nyrkkeilyä ja kehui, että lyhyt pistomiekka (gladius) on paras tappoase lähitaistelussa, koska sillä voi pistää haarniskan väliin.
        Paavalilla oli sympatiat sinne Roomaan
        Siiitä syystä Paavali tunnusti vain Roomalaisille valehtevansa tarvittaessa, eikä pitänyt sitä edes kovin pahan syntinä.
        Mutta ei paljastanut valehtelemistaan muille seurakunnille.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

        Jumala lähetti Paavalin Saatanan enkelin lopun elämän ajaksi ja sinne Roomaan Paavalin elämä päättyikin pahaan äkkikuolemaan.


      • Anonyymi

        Apostoleita Paavali vainosi tietenkin ja olisi varmaan tappanut Jeeuksenkin, jos olisi saanut kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apostoleita Paavali vainosi tietenkin ja olisi varmaan tappanut Jeeuksenkin, jos olisi saanut kiinni.

        Paavali ei nähnyt oikean helluntain tapahtumia, kuten kieli-ihmettä oikeilla vierailla kielillä, siksi hänelle oli hakusassa niiden kieliasioiden ja muiden helluntain tapahtumien kanssa, milloin ja mistä se Pyhä Henki tulee ja milloin ja miten se menee, niistä asioista on alussa Apostolien tekojen kirjassakin monemlaista käsitystä ja opetuksia ja erikoistapauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali ei nähnyt oikean helluntain tapahtumia, kuten kieli-ihmettä oikeilla vierailla kielillä, siksi hänelle oli hakusassa niiden kieliasioiden ja muiden helluntain tapahtumien kanssa, milloin ja mistä se Pyhä Henki tulee ja milloin ja miten se menee, niistä asioista on alussa Apostolien tekojen kirjassakin monemlaista käsitystä ja opetuksia ja erikoistapauksia.

        Roomalaisille Paavali kehuu synnin tekojaan. Mutta ei muille seurakunnille.

        Room. 7:17

        Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        Room. 7:20

        Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roomalaisille Paavali kehuu synnin tekojaan. Mutta ei muille seurakunnille.

        Room. 7:17

        Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        Room. 7:20

        Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        Paavali ulkoistaa ja yrittää vierittää syyn omista synneistään ulkopuoliselle "subjektille", millä todennäköisesti tarkoittaa hänessä asunutta Saatanan enkeliä.


        Room. 7:17

        Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        Room. 7:20

        Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali ulkoistaa ja yrittää vierittää syyn omista synneistään ulkopuoliselle "subjektille", millä todennäköisesti tarkoittaa hänessä asunutta Saatanan enkeliä.


        Room. 7:17

        Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        Room. 7:20

        Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        Johannes opettaa täysin erilailla synnin tekemisestä.

        Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee mitään syntiä. Eikä synnin tekemisellä voi puolustella synnin tekemistä, kuten Paavali tekee.

        1. Joh. 3:9

        Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.

        Johannes olikin harvoja, jotka säilytti terveen uskon loppuun asti.

        Alkuseurakunta hajosi omaan mahdottomuuteensa kommunistisine yhteisomistuksineen v. 70 jKr. Siitä eteenpäin Jumalan asiaa hoiti Katolinen eli Yleinen kirkko.


        Siksi muu seurakunta karkotti Johanneksen sieltä pois Patmos nimiselle saarelle.
        Jumala katsoi vain Johanneksen kelvolliseksi saamaan Ilmaestyskirjan sanoman ylöskirjattavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli Rooman valtakunnan sotilas ja tappoi ketä käskettiin tappamaan.

        Oli fyysisesti vahva, harrasti nyrkkeilyä ja kehui, että lyhyt pistomiekka (gladius) on paras tappoase lähitaistelussa, koska sillä voi pistää haarniskan väliin.
        Paavalilla oli sympatiat sinne Roomaan
        Siiitä syystä Paavali tunnusti vain Roomalaisille valehtevansa tarvittaessa, eikä pitänyt sitä edes kovin pahan syntinä.
        Mutta ei paljastanut valehtelemistaan muille seurakunnille.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

        Jumala lähetti Paavalin Saatanan enkelin lopun elämän ajaksi ja sinne Roomaan Paavalin elämä päättyikin pahaan äkkikuolemaan.

        Saulus Tarsolainen=ympärileikattu= vauvakastettu.

        Paavali uudestisyntynyt kristittyjen upotuskasteella kastettu.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­N­y­­­m­­f­­o­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17756494W

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Vauvakastetut valehtelee! Samoja aloituksia, kun uusia ei keksitä.
      Vauvakastetut eivät ole kristittyjä, koska eivät hyväksy Paavalin kirjoituksia.
      Tämä näkyy myös Suomessa. Suomi on Sodoma. Eli vauvakaste on vitsi!

    • Anonyymi

      Jumala veti oman henkensä ja siemenensä pois Paavalista ennen kuin lähetti mieheen Saatanan enkelin uudeksi henkioppaaksi toteuttamaan Paavalin uutta toimenkuvaa väkevän eksytyksen välikappaleena. Jonkunhan se eksytyksen "siemen" piti sinne Raamattuun kirjoittaa.

      1. Joh. 3:9

      Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.

      Jumalan Henki ja Saatanan enkelin henki ei ole samassa ihmisessä yhtä aikaa.
      Toinen henki väistää alta poi kun toinen tulee tilalle.

      Molemmilla Sauluksilla oli ihan sama kohtalo. Jumala ei katso henkilöön.

      Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä. 33/38

      Ja Herran henki läksi Saulista, ja paha henki vaivasi häntä Herralta.
      Biblia 1776

      Herran henki siirtyi pois Saulista, ja Herran lähettämä paha henki alkoi ahdistaa häntä.
      -92

      Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui HURMOKSISSA kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.

      1. Kor. 14:19

      Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia HURMOSKIELEN sanoja.

    • Anonyymi

      Ja sinä olet samoissa hommissa

    • Anonyymi

      Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihapuhetta; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.

    • Anonyymi

      King James käännös sanoo suoraan ja rehelisesti, että Paavali sai sisälleen Saatanan demonihengen, viestittämiseen erikoistuneen hengen, "The messenger of Satan " -nimisen demonin.

      Enkelit ovat palvelukseen lähetettyjä henkiä.
      Ei mitään puisia piikkejä Paavalin takalistossa, kuten kohta usein hilpeästi ohitetaan.

      "And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. "

      • Anonyymi

        Thayer's Greek Lexicon

        Sana "Saatanan enkeli" 2. Kor. 12:7
        Translitteroitu
        Strongin koodi 4566

        σαταν ....Satan sat-an'


    • Anonyymi

      Yhdessäkään murhamiehessä ei ole ikuista elämää, joka hänessä pysyisi.

      1. Joh. 3:15

      Jokainen, joka veljeänsä vihaa, hän on murhaaja; ja te tiedätte, ettei yhdessäkään murhaajassa ole ijankaikkinen elämä pysyvä.

    • Anonyymi

      Ei toki Saulus vainonnut vielä helatorstaina pelastuksen evankeliumin kuulemisen kautta uskoon tulleita ja Jumalan uskosta Jeesukseen Kristukseen, Hänen sovitusvereensä, vanhurkauttamia uskovia, Jeesuksen pyhiä.

      Jeesukseen uskovien vainot alkoivat vasta hieman myöhemmin.

      Ja Raamatun ilmoitus antaakin meille selkeän tunnisteen, jonka mukaan Jeesukseen Herranaan uskovat miehet ja naiset saatettiin tunnistaa.

      1 Mutta Saulus puuskui yhä uhkaa ja murhaa Herran opetuslapsia vastaan ja meni ylimmäisen papin luo
      2 ja pyysi häneltä kirjeitä Damaskon synagoogille, että keitä hän vain löytäisi sen tien vaeltajia, miehiä tai naisia, ne hän saisi tuoda sidottuina Jerusalemiin.
      ( Apt 9)

      Näihin kirjeisiin oli kirjoitettu tunniste, joka oli vangitsemisen ja tuhoamisen perusteena.

      13 Mutta Ananias vastasi: "Herra, minä olen monelta kuullut siitä miehestä, kuinka paljon pahaa hän on tehnyt sinun pyhillesi Jerusalemissa;
      14 ja täälläkin hänellä on ylipapeilta valtuus vangita kaikki, jotka sinun nimeäsi avuksi huutavat".

      Ja se tunniste siis oli :

      " hänellä on ylipapeilta valtuus vangita kaikki, jotka sinun nimeäsi avuksi huutavat".

      Kaikki miehet ja naiset, jotka Herraa Jeesusta Kristusta avukseen huutavat.

      No, Saulus tuli kääntymykseen ja uskoon kohdattuaan Herran Jeesukseen ja se vaikutti hänessä myös sen, että hän synnintunnossa avuksensa huusi Herran Jeesuksen nimeä, kuten uskovat siis tekevät.

      Ja otti kasteen.

      Jumala puhdisti Sauluksenkin sydämen uskolla, kuten Korneliuksen kodissa olleidenkin.

      7 Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitten teki teidän keskuudessanne sen valinnan, että pakanat minun suustani saisivat kuulla evankeliumin sanan ja tulisivat uskoon.
      8 Ja Jumala, sydänten tuntija, todisti heidän puolestansa, antaen heille Pyhän Hengen samoinkuin meillekin.
      9 eikä tehnyt mitään erotusta meidän ja heidän kesken, sillä hän puhdisti heidän sydämensä uskolla. ( Apt 15)

      Paavali myös todistaa:

      22 se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
      23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
      24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
      25 jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
      26 jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen. ( Room 3)

      Jumala antaa synnit anteeksi, vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.

      Ilman uskoa Jeesukseen kristukseen syntien sovittajana ei tapahdu syntien anteeksisaamista, vaan Jumala vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.

      Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

      Usko Toivonen

    • Anonyymi

      Paavali vainosi ja tappoi niitä, jotka eivät viettäneet sapattia. Kuten kunnon fariseuksen tuleekin tehdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      3843
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3070
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      65
      3023
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2415
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2202
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1797
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1786
    8. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      326
      1784
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1760
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1610
    Aihe