En pidä itseäni varsinaisena vastarannan kiiskinä mutta yritän ajatella kuitenkin että mitkä perinteet ovat mielekkäitä ja mukavia ja mitkä eivät.
Voin siis sanoa kyllä tai ei.
Kuinka paljon luotatte perinteisiin?
5
196
Vastaukset
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17757477H
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Huonoimpia on jouluperinteet, jotka vaatii puulapsiuhrin.
Hyvä perinne on syksyn metsästysaika.
Sanotaan, että perinteet ovat vain kuolleiden ihmisten taakseen jättämää painetta. - Anonyymi
joulu ei ole huono perinne, mut ehkä moni on ymmärtäny väärin joulun perimmäisen tarkoituksen joka ei ole minusta materiassa vaan henkisissä ja uskonnollisissa teemoissa. Enkä syyllistä jos jotkut haluaa materiaa ostaa esim jouluksi. En syyllistä. Joulu on hieno perinne kuin myös uusivuosi.
Ei ole oikein mitään inhokkiperinnettä. Kaikki saa kehossani nautintoa. Se on mulle itselleni kaikissa perinteissä&juhlissa se, että ei materiaa vaan hiljentyminen, rauha ja hiljaisuus. Esim jouluna on tärkeää esim rauha, hiljentyminen ja poissa materiasta ja käyvvä esim sukuhaudoilla.
Uutena vuotena ei ne raketit ole mun juttu. Sitäpaitsi monet eläinlääkärit on sanoneet että raketit on huono asia.
Ei nyt varsinaisesti perinteet mutta on mulla tiettyjä rituaaleja miten arki etenee niiden kanssa. Ne luo elämääni turvallisuutta kun menee rituaalien kautta."...mut ehkä moni on ymmärtäny väärin joulun perimmäisen tarkoituksen joka ei ole minusta materiassa vaan henkisissä ja uskonnollisissa teemoissa."
Pidemmän päälle se materia alkaa kyllä kyllästyttää, varsinkin kun ikää karttuu. Ei aina tiedä mitä kaikilla saamillaan lahjoilla tekisi. Hengelliseksi miellän itsenikin.- Anonyymi
Elionrie kirjoitti:
"...mut ehkä moni on ymmärtäny väärin joulun perimmäisen tarkoituksen joka ei ole minusta materiassa vaan henkisissä ja uskonnollisissa teemoissa."
Pidemmän päälle se materia alkaa kyllä kyllästyttää, varsinkin kun ikää karttuu. Ei aina tiedä mitä kaikilla saamillaan lahjoilla tekisi. Hengelliseksi miellän itsenikin.Ainoa materia mitä vuosien aikana hommasin oli musamateria, mutta noin puoli vuotta olen ollut ostamatta musamateriaa. Päätös pitää että ainoastaan aikomus &tavoite ois ostaa musalevy jouluna ja synttäripäivänä ainoastaan eikä muulloin. Ehkä joskus poikkeuksena voisin yhden tai pari ostaa. Ihan siksi piti ostaa musamaterian osto kun alkoi talo pursuta ovet ja ikkunat läpi musamateriasta hahha!. Liika on liikaa. Alko mua hieman ahdistaa se kun oon muutenkin herkästistressaantuvaa sorttia kun oon syntynyt kait heikkopäisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude24115198Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826537Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1746218Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451690Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251666