Taskujen täyttö?

Anonyymi-ap

Eu rupeaa jälleenrakentaa Ukrainaa? Mikä sauma koruptioon ja välistä vetäjien taskujen täyttöön!

14

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ennen jälleen rakentamista eu, n avustus järjestötkin toivoo Ukrainaan eniten raha lahjoituksia, onhan rahaa helpompi tunkea taskuihin, kuin esim agregaattia tms

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍑 ­­N­y­m­­f­­­o­­m­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#177577054

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Jälleenrakennuksessa nähdään vuosisadan pimitykdet?

• Anonyymi

Harhaluuloja!

Ei sinne teitä EU-vihaajia ja muita putleristeja päästetä rahoja kavaltamaan.
        Parhaimmillaan voitte päästä rakennuksille lankunkantajiksi,jos niin vaativaan työhön pystytte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harhaluuloja!

Parhaimmillaan voitte päästä rakennuksille lankunkantajiksi,jos niin vaativaan työhön pystytte.

Voi natokiima lapsi juttujasi. Minä hoidan rakennusprojekteja. Haistan hyvän kuppoaussauman.. Haiset innokkaalle maksajalle? Voin täyttää taskuni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi natokiima lapsi juttujasi. Minä hoidan rakennusprojekteja. Haistan hyvän kuppoaussauman.. Haiset innokkaalle maksajalle? Voin täyttää taskuni!

Tuollaiset hölmöt ovat juuri niitä kupattavia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harhaluuloja!

Ukrainan sodan sahoittaja on rakennusteollisuus ja ykkösmaksaja Suomen kansa. Saajapuolella näyttää olevan innokkaita poliitikkoja jotka kärkkyvät korruptiomiljardeja. Tämä pitää torpedoida eduskuntavaaleiissa totaalisesti ja äänestää uusia puolueita. Vanha korruptiopuolueet ovat aikansa eläneet ja pelinsä pilanneet. Nyt rehellisyys peliin ja voittoon.Ei maksa mitään mutta tuottaa valtavasti hyvää kaikille muille paitsi vanhoille puolueille ja niiden rahoittajille.

VL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harhaluuloja!

Ei.Mafia on jo poteroissa.15 BILJOONAN elvytysrahat taskuissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harhaluuloja!

EU-turisti luulee että Venäjä maksaa vahingot.

• Anonyymi

Pelkällä välittämälkä luo omaisuuden. Ketjutan urakoita,eu rakastajat maksaa!

• Anonyymi

Toiveunia idiooteilta.

Ukrainan jälleenrakentamisen johtaa aikanaan Ukrainan valtio,ei EU.

Toimenpanijoin ovat rakennusyhtiöt,jotka kilpailutetaan keskenään.

EU-vihaajilla ei ole mitäänmahdollisuutta päästä osingoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiveunia idiooteilta.

Ukrainan jälleenrakentamisen johtaa aikanaan Ukrainan valtio,ei EU.

Toimenpanijoin ovat rakennusyhtiöt,jotka kilpailutetaan keskenään.

EU-vihaajilla ei ole mitäänmahdollisuutta päästä osingoille.

Oletpa lapsi tyhmä!

• Anonyymi

Kuppaa Ukrainaa,eli Eurahoja?

• Anonyymi

Ensin Ukraina kuppaa Euta ja minä Ukrainaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe