Toimiiko vuokraus hyvin ja huolto? Vai onko hällä väliä menininkiä?
Suositteletteko?
Millainen vuokranantaja on Espoon Asunnot?
20
1522
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset eivät joko viitsi tai uskalla kommentoida.
- Anonyymi
en suosittele, espoon asuntojen toimintamalli on kirkuvan punainen, jouduin irtisanomaan vuokrasopimuksen koska taloyhtiön pihakyylä oli satuillut piritta ruutikaiselle, että tavallinen elämäni jotenkin häiritsee (tulin illalla kotio nukkuu, lähin joka aamu töihin). oli kiva puolen vuoden puistoreissu. nyt vuoden asunut helsingissä eikä mitään ongelmia ole ollut, leppävaaran / puustellinmäkeä EN suosittele! sensijaan mm.. kilo, karakallio, etelä-espoo ovat ihan jees mestoja, jota voisin jopa suositella
- Anonyymi
persaukiselle oikei hyvä vuokranantaja. ryypätä ja meluta saa.
- Anonyymi
Minulla ei ole mitään valittamista espoon asunnoista. Sain nopeasti asunnon kun tarvitsin ja nyt kun hain vaihtoa terveyssyistä ja hain oikotieltä erästä asuntoa kohdehakuna niin kaksi tuntia siitä kun olin laittanut hakemuksen niin sain siitä asunnosta tarjouksen sähköpostiin
Huoltopyynnöt on asumisaikanani hoidettu nopeasti ja sekä espoon asunnoilla että tapiolan huollossa on aina kokemukseni mukaan ollut ystävällinen palvelu. Naapureita ei voi valita mutta eipä ole vastaan tullut mitään aivan epätoivoisia tapauksia - Anonyymi
Häiriköinti näyttää olevan sallittua
- Anonyymi00006
Joa haluat asua todellisessa kulahtaneessa kämpässä, silloin olet onnellinen Espoon Asunnot Oy:n tupakan- ja homeenhajuisessa läävässä.
Uusia vuokratorneja rakennetaan, MUTTA vain mamuille. Vanhat kämpät saavat mädäntyä rauhassa. Syy on aina asukkaan jos yli kaksikymmentä vuotta vanha kämppä lahoaa hoitamattomana.
Jos jotain esim. kymmeniä vuosia tiputellut kraana satutaan "korjaamaan" tilalle tuodaan vanha paskainen jostain purkutyömaalta löydetty kraana. Sain keittiöön ikivanhan matalan pitkävipuisen kylpyhuoneen kolhiintuneen kraanan.
Pakosta jouduin itse ostamaan sopivan. Ostin K -raudasta tiskikoneliitännällä Crohe-merkkisen, josta sain Espoon Asunnot Oy:ltä ankaran ultimaatumin. Olin muka rikkonut sääntöjä ja vahingoittanut talon tekniikkaa, Kaiken purkamisen ja uuden asennuksen teki valtuutettu putkifima- Kulut omasta pussista osat ja työ 280 euroa.
Kun muutan pois, otan kraanani mukaan ja asennutan säilyttämäni vuokranantajan jostain kaatopaikalta pelastaman kylpyammeen kraanan. Huom! tässä kopperossa ei ole ollut kylpyammetta - vein ahterinmentävä suihkunurkka. - Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joa haluat asua todellisessa kulahtaneessa kämpässä, silloin olet onnellinen Espoon Asunnot Oy:n tupakan- ja homeenhajuisessa läävässä.
Uusia vuokratorneja rakennetaan, MUTTA vain mamuille. Vanhat kämpät saavat mädäntyä rauhassa. Syy on aina asukkaan jos yli kaksikymmentä vuotta vanha kämppä lahoaa hoitamattomana.
Jos jotain esim. kymmeniä vuosia tiputellut kraana satutaan "korjaamaan" tilalle tuodaan vanha paskainen jostain purkutyömaalta löydetty kraana. Sain keittiöön ikivanhan matalan pitkävipuisen kylpyhuoneen kolhiintuneen kraanan.
Pakosta jouduin itse ostamaan sopivan. Ostin K -raudasta tiskikoneliitännällä Crohe-merkkisen, josta sain Espoon Asunnot Oy:ltä ankaran ultimaatumin. Olin muka rikkonut sääntöjä ja vahingoittanut talon tekniikkaa, Kaiken purkamisen ja uuden asennuksen teki valtuutettu putkifima- Kulut omasta pussista osat ja työ 280 euroa.
Kun muutan pois, otan kraanani mukaan ja asennutan säilyttämäni vuokranantajan jostain kaatopaikalta pelastaman kylpyammeen kraanan. Huom! tässä kopperossa ei ole ollut kylpyammetta - vein ahterinmentävä suihkunurkka.Eihän missään uusissa taloissa ole ollut kylpyammetta enää ikuisuuteen. Eihän sitä muinaisjäännettä laiteta mihinkään taloon, ei ole laitettu enää vuosikymmeniin. Se vain tuhlaa vettä jne.
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kun muutan pois, otan kraanani mukaan ja asennutan säilyttämäni vuokranantajan jostain kaatopaikalta pelastaman kylpyammeen kraanan. Huom! tässä kopperossa ei ole ollut kylpyammetta - vein ahterinmentävä suihkunurkka.Jos menit itse ilman lupaa vaihtelemaan hanoja jne niin ihan syystä sait tylyn vastauksen Espoon Asunnoilta. Kuten heidän sivuillaan sanotaan mitään tollasta ei saa vuokralainen tehdä ilman Espoon Asunnoilta saatua lupaa ja ylipäätänsä muutostöihin pitää saada lupa eikä kaikkia muutoksia sallita. Eli kyllä olet rikkonut sääntöjä, jos menit omin päin jotain tollasta tekemään. Saat syyttää vain itseäsi, jos siitä ongelmiin joudut. Se sanotaan hyvin selvästi Espoon Asuntojen sivuilla, että kaikkiin muutostöihin, esimerkiksi taulujen ripustamista jne lukuunottamatta, pitää saada Espoon Asuntojen lupa ennenkuin muutostöitä saa tehdä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos menit itse ilman lupaa vaihtelemaan hanoja jne niin ihan syystä sait tylyn vastauksen Espoon Asunnoilta. Kuten heidän sivuillaan sanotaan mitään tollasta ei saa vuokralainen tehdä ilman Espoon Asunnoilta saatua lupaa ja ylipäätänsä muutostöihin pitää saada lupa eikä kaikkia muutoksia sallita. Eli kyllä olet rikkonut sääntöjä, jos menit omin päin jotain tollasta tekemään. Saat syyttää vain itseäsi, jos siitä ongelmiin joudut. Se sanotaan hyvin selvästi Espoon Asuntojen sivuilla, että kaikkiin muutostöihin, esimerkiksi taulujen ripustamista jne lukuunottamatta, pitää saada Espoon Asuntojen lupa ennenkuin muutostöitä saa tehdä.
Niin ja missähän muuten mahdat asua kun Espoon Asunnoissa on ollut jo ties kuinka kauan tupakointi asunnoissa ja parvekkeilla kokonaan kielletty.
- Anonyymi00018
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kun muutan pois, otan kraanani mukaan ja asennutan säilyttämäni vuokranantajan jostain kaatopaikalta pelastaman kylpyammeen kraanan. Huom! tässä kopperossa ei ole ollut kylpyammetta - vein ahterinmentävä suihkunurkka.Höpö höpö. Itse asun oikein hyvässä vuonna 2012 valmistuneessa Espoon Asuntojen talossa eikä mitään valittamista ole talosta. Kaikki on oikein hyvin. Vähän enemmän saisi lämmityksessä olla hönkää, mutta hyvin tarkenen tälläkin hetkellä pelkissä boksereissa eli vaikka asteen pari voisi omasta mielestäni olla enemmän lämpöä niin ei kuitenkaan mitenkään kylmä ole. Talo ja kämppä on oikein hyvä. Ja ihan sulle tiedoksi, talossa ei ole ainuttakaan maahan muuttajaa. Eli ihan huuhaata puhut.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Höpö höpö. Itse asun oikein hyvässä vuonna 2012 valmistuneessa Espoon Asuntojen talossa eikä mitään valittamista ole talosta. Kaikki on oikein hyvin. Vähän enemmän saisi lämmityksessä olla hönkää, mutta hyvin tarkenen tälläkin hetkellä pelkissä boksereissa eli vaikka asteen pari voisi omasta mielestäni olla enemmän lämpöä niin ei kuitenkaan mitenkään kylmä ole. Talo ja kämppä on oikein hyvä. Ja ihan sulle tiedoksi, talossa ei ole ainuttakaan maahan muuttajaa. Eli ihan huuhaata puhut.
Lisäyksenä se, että parvekkeetkin on isot ja lasitetut. Partsi on itseasiassa koko kämpän levyinen, elimakuuhuoneen ja olkkarin levyinen. Koko eteläinen kämpän seinä on seinä lasitetulle partsille. Lisäksi tämä on kulmakämppä joten on valoisa kun ikkunoita on sekä etelään, että länteen.
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eihän missään uusissa taloissa ole ollut kylpyammetta enää ikuisuuteen. Eihän sitä muinaisjäännettä laiteta mihinkään taloon, ei ole laitettu enää vuosikymmeniin. Se vain tuhlaa vettä jne.
Et ole vissiin ihan sisäistänyt vuokrakämpässä asumisen sääntöjä. Et sä voi noin vaan mennä ilman lupaa vaihtamaan hanaa ja vielä lisäämään tiskikoneliitäntää. Omaan asuntoosi voisit sen tehdä vaikka sillonkin voit joutua keskustelemaan taloyhtiön kanssa. Mutta et sä voi vuokrakämppäämn tommosta mennä tekemään ilman vuokranantajan lupaa. Arvaa myös kuka maksaa, jos se sun ilman lupaa asennuttamasi hana ja tiskikoneliitäntä alkaa vuotaa ja aiheuttaa vesivahingon pahimmillaan alakertaankin? Se, että asennuksen on tehnyt putkifirma ei sillon pelasta sua.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Höpö höpö. Itse asun oikein hyvässä vuonna 2012 valmistuneessa Espoon Asuntojen talossa eikä mitään valittamista ole talosta. Kaikki on oikein hyvin. Vähän enemmän saisi lämmityksessä olla hönkää, mutta hyvin tarkenen tälläkin hetkellä pelkissä boksereissa eli vaikka asteen pari voisi omasta mielestäni olla enemmän lämpöä niin ei kuitenkaan mitenkään kylmä ole. Talo ja kämppä on oikein hyvä. Ja ihan sulle tiedoksi, talossa ei ole ainuttakaan maahan muuttajaa. Eli ihan huuhaata puhut.
No se, että sinä asut mainitsemassasi talossa ei tarkoita etteikö moittimasi kirjoittaja olisi oikeassa omalla kohdallaan. Kyllä noita epäkurantteja jämäpaloja joistain asunnoista löytyy. Homeesta en tosin tiedä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
No se, että sinä asut mainitsemassasi talossa ei tarkoita etteikö moittimasi kirjoittaja olisi oikeassa omalla kohdallaan. Kyllä noita epäkurantteja jämäpaloja joistain asunnoista löytyy. Homeesta en tosin tiedä.
Ja hanoja ei tietenkään nennä itse vaihtamaan ilman lupaa.
- Anonyymi00016
Kiellettyjä elementtejä jotka tukevat asukasta eri tavoin.
- Anonyymi00017
Epsoon asunnot kun haluat elää muita paremmin.
- Anonyymi00023
Toimi hyvin mutta kun muutin pois tyhjään asuntoon jätettiin korjaus kehotus vaikka olisivat voineet ilmoittaa sähköposti. Mun tapaus kuluttaja riita. Odotan päätöstä.
- Anonyymi00024UUSI
Vedätystä ja muunneltua totuutta kaikessa, missä mahdollista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837